Απευθύνομαι στον αδελφό doomlord.
Doomlord, άσε ένα κινητό ρε φίλε να σε καλούμε σε μια ώρα ανάγκης. Να, τώρα παίζει τελικός ουεφα και δε ξερουμε ποιον να υποστηρίξουμε. Πάει. Χαλασε το βραδυ μας.
Η αναζήτηση βρήκε 255 εγγραφές
- Τετ 20 Μάιος 2026, 21:34
- Jump to forum
- Jump to topic
- Παρ 17 Απρ 2026, 16:33
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: 100 Χρόνια ΠΑΟΚ
Ήρθε μια ξένη εταιρεία και έχουμε επιτέλους ένα σοβαρό spot που σέβεται την ιστορία
- Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:35
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Α ρε Κατερινάκι παγκόσμιο!Doomlord4 έγραψε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:29 Μπορώ να έχω λίγο μια Μεταγραφηηή;
Κι έναν υπεύθυνο που θέλω να ρωτήσω
Αν θα μας βγάλετε και πάλι την ψυχή
Με πρώτη κίνηση, 32 Αυγούστου!
Υγ: ΔΕΝ είμαι σκυλάς![]()
- Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:38
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
με τον λιόλιο είμαστε, όχι με την λιόλιου 
- Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:49
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το Μαράκι σουDoomlord4 έγραψε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:29 Μπορώ να έχω λίγο μια Μεταγραφηηή;
Κι έναν υπεύθυνο που θέλω να ρωτήσω
Αν θα μας βγάλετε και πάλι την ψυχή
Με πρώτη κίνηση, 32 Αυγούστου!
Υγ: ΔΕΝ είμαι σκυλάς![]()
Ήταν η αγάπη σου
Μα δε το εκτίμησες
Κι απόψε σε τελειώνω..
- Πέμ 11 Ιουν 2026, 18:09
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
xpek20 έγραψε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:49Το Μαράκι σουDoomlord4 έγραψε: Πέμ 11 Ιουν 2026, 17:29 Μπορώ να έχω λίγο μια Μεταγραφηηή;
Κι έναν υπεύθυνο που θέλω να ρωτήσω
Αν θα μας βγάλετε και πάλι την ψυχή
Με πρώτη κίνηση, 32 Αυγούστου!
Υγ: ΔΕΝ είμαι σκυλάς![]()
Ήταν η αγάπη σου
Μα δε το εκτίμησες
Κι απόψε σε τελειώνω..
Στο Τσακ είμαι.....
- Πέμ 11 Ιουν 2026, 18:38
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

It’s a conspiracy I tell you
- Παρ 22 Μάιος 2026, 13:55
- Jump to forum
- Jump to topic
PAOK Analytics
Καλησπέρα σε όλους!
Σκέφτηκα να φτιάξω το δικό μας analytics tool, κάτι που να μαζεύει όλα τα στοιχεία για τους παίκτες του ΠΑΟΚ αλλά και την ομάδα σε ένα μέρος, χωρίς να ψάχνουμε από εδώ και από εκεί σε διάφορα site και συνδρομές.
Στόχος είναι να βλέπουμε με μια ματιά, τα ΠΑΝΤΑ, καλά όχι τα πάντα ...
Σκέφτηκα να φτιάξω το δικό μας analytics tool, κάτι που να μαζεύει όλα τα στοιχεία για τους παίκτες του ΠΑΟΚ αλλά και την ομάδα σε ένα μέρος, χωρίς να ψάχνουμε από εδώ και από εκεί σε διάφορα site και συνδρομές.
Στόχος είναι να βλέπουμε με μια ματιά, τα ΠΑΝΤΑ, καλά όχι τα πάντα ...
- Κυρ 24 Μάιος 2026, 17:34
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: PAOK Analytics
@Maklaz Πολύ ωραία δουλειά. Θύμισέ μου με τι ασχολείσαι. Για να σου δώσω το ανάλογο feedback :D
IT λέω αλλά, φτιάχνω εσωτερικά apps, εργαλεία αυτοματισμού, κάνω το HR, επικοινωνία με λογιστήριο, AI tools.
Αν υπάρχει πρόβλημα στη δουλειά, φτιάχνω κάτι για να λυθεί.
Αν υπάρχει κάποιο κενό, το ...
- Κυρ 24 Μάιος 2026, 19:35
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: PAOK Analytics
- Κυρ 24 Μάιος 2026, 19:43
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: PAOK Analytics
Ο εγκέφαλος του @Doomlord4 παίζει να είναι συνδεμένος με τα γιλεκάκια
- Τρί 27 Ιαν 2026, 19:33
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου
Αδέρφια ζείτε...
Τα χέρια τρέμουν. Τα δάχτυλα αρνούνται να χτυπήσουν τα πλήκτρα. Το σώμα μου έχει παραλύσει, έχει αδειάσει..
Μόνο η ψυχή έχει μείνει να ουρλιάζει βουβά. Γράφω με όση ψυχή απέμεινε, τα λόγια στέρεψαν στην άσφαλτο της Ρουμανίας.
"Δικέφαλε μου κάποτε για σένα έξι παιδιά φύγαν απ' τη ...
Τα χέρια τρέμουν. Τα δάχτυλα αρνούνται να χτυπήσουν τα πλήκτρα. Το σώμα μου έχει παραλύσει, έχει αδειάσει..
Μόνο η ψυχή έχει μείνει να ουρλιάζει βουβά. Γράφω με όση ψυχή απέμεινε, τα λόγια στέρεψαν στην άσφαλτο της Ρουμανίας.
"Δικέφαλε μου κάποτε για σένα έξι παιδιά φύγαν απ' τη ...
- Κυρ 25 Ιαν 2026, 23:50
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
...
Πάντως ελπίζω να μην πέσουμε μαζί στην Ευρώπη - τζάμπα- τοξικότητα
...
Το χειρότερο σενάριο θα είναι να βρεθούμε μαζί τους. Η εικόνα του παο στην Ευρώπη δεν έχει καμία σχέση με τα εγχώρια. Η συγκέντρωση και το κινητρο είναι φανερά.
Με μόνο ενδιαφέρον τους ευρωπαϊκούς αγώνες και σορολοπ στο ...
- Δευ 26 Ιαν 2026, 00:07
- Jump to forum
- Jump to topic
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
...
Πάντως ελπίζω να μην πέσουμε μαζί στην Ευρώπη - τζάμπα- τοξικότητα
...
Το χειρότερο σενάριο θα είναι να βρεθούμε μαζί τους. Η εικόνα του παο στην Ευρώπη δεν έχει καμία σχέση με τα εγχώρια. Η συγκέντρωση και το κινητρο είναι φανερά.
Με μόνο ενδιαφέρον τους ευρωπαϊκούς αγώνες και σορολοπ ...