Η αναζήτηση βρήκε 5 εγγραφές

Return

από Dimg5
Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:13
Jump to forum
Jump to topic

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Special 4 έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 13:44 Θα βγεις και φέτος τον Αύγουστο να πεις ότι πάμε για Πρωτάθλημα;
Ποτε δεν πηγαμε για πρωταθλημα απο τη μερα που μας ευλογησε ο θεος και εφερε τον Ιβαν?
από Dimg5
Κυρ 21 Ιουν 2026, 21:28
Jump to forum
Jump to topic

Re: Ιβάν Σαββίδης VII




Θα βγεις και φέτος τον Αύγουστο να πεις ότι πάμε για Πρωτάθλημα;


Ποτε δεν πηγαμε για πρωταθλημα απο τη μερα που μας ευλογησε ο θεος και εφερε τον Ιβαν?



Πως το εννοείς; Βάσει ρόστερ και προσδοκιών στην αρχή της σεζόν ή βάσει απόστασης από την κορυφή στο τέλος;
Αν το πάμε με την αρχή της ...
από Dimg5
Δευ 22 Ιουν 2026, 18:02
Jump to forum
Jump to topic

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Καλη αρχη Ιβαναρε. Στηριξε τον και θα ειμαστε διπλα σου εμεις που θελουμε τον ΠΑΟΚ δυνατο.
από Dimg5
Δευ 22 Ιουν 2026, 19:02
Jump to forum
Jump to topic

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026


Σε αποψη ακαδημιων ο Ολυμπιακος ειναι πισω μας εχουμε καλυτερο δικτυο και μας προτιμανε κιολας οπως φαινεται τα παιδια και οι γονεις αυτων.

η ΑΕΚ ειναι πισω καμια 10ετια μας, (μην ξεχναμε οτι το να φτιαξεις καλες ακαδημιες ειναι ακριβο και πολυ χρονοβορο)
η ζελα καμια 20αρια γιατι ο αλφζ ειναι ...
από Dimg5
Τρί 23 Ιουν 2026, 12:14
Jump to forum
Jump to topic

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026


Ο ΠΑΟΚ έχει άλλο πορτοφόλι, δεν μπορεί να κοντραρει τους άλλους οικονομικα. Όχι τώρα... Από το 2021 και μετά...
Γήπεδα χορηγίες οι μεν, πόλεμο και προβλήματα ρευστότητας εμείς.

Την ψαλίδα είχε καταφέρει να την κλείσει ο Ραζβαν και να είναι ανταγωνιστικός.
Ο Λιτσι θα δούμε αν θα καταφέρει να το ...