Η αναζήτηση βρήκε 14 εγγραφές

Return

από Apeiroelaxistos
Παρ 30 Ιαν 2026, 00:03
Jump to forum
Jump to topic

Re: ΕΥΡΩΠΗ 2025-26

Αν ξανατύχουμε με Λυών θα τους πετάξουμε έξω. Θα δείτε
από Apeiroelaxistos
Τρί 03 Φεβ 2026, 14:43
Jump to forum
Jump to topic

Re: 9. Fedor Chalov

Σε ποιον άγιο να ανάψουμε καντήλι ίσα με το μπόι του τσατσενκο;
από Apeiroelaxistos
Πέμ 05 Μαρ 2026, 23:12
Jump to forum
Jump to topic

Re: Jure Zdovc

Καλή συνέχεια. Με τα καλά και τα κακά του αλλά άφησε εξαιρετική εντύπωση.
από Apeiroelaxistos
Κυρ 15 Μαρ 2026, 00:24
Jump to forum
Jump to topic

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου


Όπως ξαναεγραψα δεν είμαστε όλοι ίδιοι για να αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο τρόπο
τη ζωή και τις καταστάσεις. Άλλος είναι πιο ευαίσθητος, άλλος σκληρός.
Άλλος αυτοκτονεί και παίρνει ψυχοφαρμακα και άλλος σκοτώνει η ανέχεται το μπόουλινγκ
και μια μέρα γίνεται αυτός ο κακος....

Ούτε έχουμε όλοι τις ...
από Apeiroelaxistos
Δευ 16 Μαρ 2026, 16:06
Jump to forum
Jump to topic

Re: ΠΑΟΚ είμαι χάρε μου, την ψυχή μου πάρε μου

Υπάρχει πολύ μίσος στην κοινωνία και μεταλαμπαδεύεται στα παιδιά. Υπάρχει φτώχεια και ανισότητα και συνήθως τα θύματα της είναι και συνήθως αυτοί που υιοθετούν βία. Είναι δηλαδή η ανημποριά τους σε μια μεγαλύτερη κατάσταση που δεν μπορούν ούτε να κατανοήσουν ούτε να διαχειριστούν και αυτή η βία ...
από Apeiroelaxistos
Δευ 20 Απρ 2026, 11:08
Jump to forum
Jump to topic

Re: 22. Alessandro Bianco

Ο πιο αδικημένος παίκτης του ρόστερ. Λες, ίσως ο προπονητής βλέπει κάτι στην προπόνηση που εμείς δεν βλέπουμε. Από την άλλη κάθε φορά που έπαιξε σκυλιασε και έδειξε πολλά καλά στοιχεία.
από Apeiroelaxistos
Σάβ 25 Απρ 2026, 22:05
Jump to forum
Jump to topic

Re: ΠΑΟΚ-ΟΦΗ Τελικός Κυπέλλου 25/04 20:30 Cosmote Sports 1

Τουλάχιστον το παίρνει ο ΟΦΗ. Κρίμα που φτάσαμε ως εδώ αποκλείοντας γαύρο κ βαζελο.
από Apeiroelaxistos
Σάβ 25 Απρ 2026, 22:52
Jump to forum
Jump to topic

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Εντάξει βγάλτε τώρα την μιζέρια σας στο μεγαλύτερο αστέρι που έχουμε βγάλει τα τελευταία 40 χρόνια. Όλοι έχουν δικαίωμα σε μια κακή βραδιά, σε ένα κακό φεγγάρι.
από Apeiroelaxistos
Πέμ 11 Ιουν 2026, 21:26
Jump to forum
Jump to topic

Re: Razvan Lucescu VI

Ο Λουτσέσκου άρα είναι ο πιο επιτυχημένος και συγχρόνως ο πιο αποτυχημένος. Κέρδισε πολλά άλλα έχασε και πολλά με τα πιο ακριβά ρόστερ της ιστορίας μας. Και κάπως έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι :P
από Apeiroelaxistos
Παρ 12 Ιουν 2026, 16:27
Jump to forum
Jump to topic

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Προκύπτει από κάπου θέμα Μπακασέτα για εμάς ή νά'χαμε να λέγαμε?
από Apeiroelaxistos
Σάβ 13 Ιουν 2026, 00:22
Jump to forum
Jump to topic

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

 Προφανώς και όλοι βλέπουμε ότι τα πράματα δεν πάνε κατ'ευχήν. Κάποιοι όμως επιλέγουν να μην "γκρινιάζουν¨ για να μην κάνουν κακό. Εϊναι κι αυτή μια προσέγγιση.
από Apeiroelaxistos
Δευ 15 Ιουν 2026, 19:02
Jump to forum
Jump to topic

Re: Νέος προπονητής

Αν αποφασίζεις να διώξεις τον πιο πετυχημένο προπονητή της ιστορίας σου και ιδίως μετά από μια αποτυχημένη χρονιά στα εκατό χρόνια σου, οφείλεις αν όχι να κάνεις στεητμεντ με το νέο προπονητή - δεν συμφωνώ βέβαια με βαρύγδουπες μεταγραφές στυλ Μπενιτεθ πχ - αλλά μια ουσιαστική και ελπιδοφόρα. Πχ ο ...
από Apeiroelaxistos
Τρί 16 Ιουν 2026, 23:44
Jump to forum
Jump to topic

Re: Νέος προπονητής

Άρχισε ήδη να μου λείπει ο Λουτσέσκου

ΥΓ Όπως έγραψε ο Διεσι στο φεισ, τα τελευταία χρόνια ο Λουτσέσκου έκανε τα πάντα. Έπαιρνε τα πάντα πάνω του. Ε πόσ να αντέξει ένας άνθρωπος.
από Apeiroelaxistos
Τετ 17 Ιουν 2026, 00:03
Jump to forum
Jump to topic

Re: Νέος προπονητής

 Ώρες ώρες με κάνει να είμαι καχύποπτος σχετικά με το που δουλεύει ο Κόλκας και τι λέει