από tasso85 » Τρί 28 Ιαν 2020, 08:58
κι ενα πιο σφαιρικο παραδειγμα
11 ιουλιου 2015 alexandroupoli online
Εκτός Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών το Λιμάνι Αλεξανδρούπολης! Πριν λίγες μέρες, 150 χιλιόμετρα από την Αλεξανδρούπολη, στη Ραιδεστό της Τουρκίας (Tekirdag), εγκαινιάστηκε στο λιμάνι του Barbaros ο νέος σύγχρονος προβλήτας εμπορευματοκιβωτίων "Asyaport" 320.000 τετρ. μέτρων, δυνατότητας διακίνησης μέχρι και 2,5 εκατ. TEU ετησίως, που μπορεί να δεχτεί και τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς containers. Ήδη το πρώτο πλοίο κατέπλευσε σε αυτό διακινώντας 10.000 TEU για λογαριασμό της MSC, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως.
Στη «γειτονιά» μας, στη Θάλασσα του Μαρμαρά, στο μέσον της διαδρομής Αλεξανδρούπολης - Κωνσταντινούπολης, στη Ραιδεστό (Tekirdag) το 2010, όταν στην πατρίδα μας άρχιζε η κρίση και τα μνημόνια, η "Asyaport Liman SA" ξεκινούσε εκ του μηδενός την κατασκευή ενός σταθμού εμπορευματοκιβωτίων (containers terminal), του Asyaport.
Στις 16 Δεκεμβρίου 2013, μάλιστα, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (European Bank for Reconstruction and Development - EBRD) ανακοίνωσε τη χορήγηση δανείου ύψους 92.000.000 δολαρίων για το Σταθμό αυτό, υπογραμμίζοντας ότι η Τουρκία συνεχίζει να βελτιώνει τις υποδομές της για να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για τη διατήρηση της ισχυρής οικονομικής ανάπτυξης της.
Το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης σαν άλλο «γεφύρι της Άρτας» επί είκοσι χρόνια φτιάχνεται και ακόμα γίνεται.
Η Ε.Ε, η οποία την περίοδο 1994-2004 διέθεσε πακτωλό χρημάτων για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, περίμενε... Περίμενε... δέκα χρόνια ακόμη, μέχρι που το 2014 το διέγραψε από το χάρτη των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ).
Άραγε φταίει η Ε.Ε. ή οι αιρετοί και μη, άρχοντες που χρόνια μας υπόσχονταν την ανάπτυξη του λιμανιού και μέσα από αυτή και την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής μας;