Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τετ 05 Φεβ 2020, 10:49

Στο τελικό στάδιο το ελληνικό υπερ-αυτοκίνητο των 2.000+ ίππων

ζουγκλα Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020, 22:12

Η κατασκευή αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχει… πεθάνει εδώ και δεκαετίες. Εργοστάσια έκλεισαν, επιστήμονες Κόντρα στη λογική και στο ρεύμα...έφυγαν από τη χώρα και το μοναδικό που απέμεινε είναι οι αναμνήσεις.

Το να προσπαθήσεις να επενδύσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου ως… κατασκευαστής στην Ελλάδα φαντάζει σενάριο βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας, εκτός και αν το όνομά σου είναι Σπύρος Πανόπουλος. Όσοι ασχολούνται με επιδόσεις και ιπποδυνάμεις τον γνωρίζουν πολύ καλά και αυτό ισχύει όχι μόνο για τη χώρα μας, αλλά και για το εξωτερικό.

Η φήμη του έχει φτάσει σε κάθε άκρη του πλανήτη, ενώ δεν είναι λίγα τα super cars που έρχονται στην Ελλάδα για να δεχτούν την περιποίηση του Σπύρου Πανόπουλου και της ομάδας του.

Κάτω από άκρα μυστικότητα

Αυτοκίνητα όπως Lamborghini, Ferrari, GT-R, McLaren κ.ά. έχουν έρθει στις εγκαταστάσεις της εταιρείας που Στόχος είναι να κατασκευαστεί το πιο γρήγορο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο...έχει έδρα την Αθήνα για να μπορέσουν να γίνουν ακόμα καλύτερα με τη βοήθεια του «mr eXtreme Tuners».

Ο ίδιος άλλωστε είναι γνωστός για τα επιτεύγματά του σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ τα ρεκόρ που έχει σπάσει σε αγώνες Dragster με ένα Mitsubishi EVO 2.000+ ίππων είναι η πιο τρανταχτή απόδειξη για το τι μπορεί να πετύχει.

Οι ανησυχίες όμως του Σπύρου Πανόπουλου δεν σταματούν εδώ. Εδώ και 1,5 περίπου χρόνο και κάτω από άκρα μυστικότητα εργάζεται πάνω στην κατασκευή ενός υπερ-αυτοκινήτου, το οποίο, όταν περάσει τη γραμμή παραγωγής, θα μπορεί να κοιτάξει στα «μάτια» τα γνωστά hypercars που κυκλοφορούν παγκοσμίως. Αυτός είναι άλλωστε και ο στόχος του και το έχει αποδείξει με ό,τι… καταπιάνεται.

Από λευκό χαρτί...

Σχετικά με το αυτοκίνητο που φτιάχνεται και σύμφωνα με πληροφορίες του zougla.gr, η εταιρεία θα ονομάζεται Spyros Panopoulos Automotive, ενώ το πρωτότυπο που βρίσκεται σε πολύ προχωρημένο στάδιο υλοποίησης Για την κατασκευή του έχει χρησιμοποιηθεί ακόμα και υλικό zylon, που συναντούμε στα μονοθέσια της Formula 1...θα φέρει την ονομασία «Chaos». Το συγκεκριμένο μοντέλο κατασκευάζεται από λευκό χαρτί στην Ελλάδα και από Έλληνες μηχανικούς και, σύμφωνα με τον Σπύρο Πανόπουλο, θα είναι ό,τι πιο προηγμένο τεχνολογικά και εξελιγμένο αυτοκίνητο υπάρχει αυτή τη στιγμή στην παραγωγή.

Το σασί του πρωτότυπου είναι φτιαγμένο από zylon (υλικό που συναντούμε και στη Formula 1) και διάφορα άλλα εξωτικά υλικά και συγκριτικά με ένα αμάξωμα από carbon θα είναι σχεδόν τέσσερις φορές πιο ανθεκτικό. Αξίζει να σημειώσουμε πως τα υλικά του είναι όλα σχεδιασμένα και φτιαγμένα στην Ελλάδα και για την κατασκευή τους έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως τιτάνιο, μαγνήσιο, κάρμπον κ.ά. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι μπιέλες και οι τουρμπίνες από ανθρακόνημα, τα πιστόνια από κεραμικό υλικό κ.ά. Ένα στοιχείο που καθιστά το αυτοκίνητο της Spyros Panopoulos Automotive ξεχωριστό είναι η εξέλιξη ενός ειδικού αλγόριθμου που βοηθά να διατηρηθεί χαμηλά το βάρος, το οποίο φτάνει τα 1.280 κιλά. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό σημείο είναι τα ελαστικά, που θα έχουν διαστάσεις 335-25/22 και 265-30/21 για τους πίσω και εμπρός τροχούς αντίστοιχα.

Πάνω από 450χλμ./ώρα τελική...

Το μηχανικό σύνολο είναι σχεδίασης και κατασκευής της Spyros Panopoulos Automotive. Η χωρητικότητά του Πάνω από 2.000 ίππους και τετρακίνητο...V10 bi-turbo κινητήρα είναι 4.0 λίτρα και αποδίδει σχεδόν 2.000 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. με χρήση βενζίνης 100 οκτανίων, ενώ με χρήση αγωνιστικής βενζίνης η ιπποδύναμη θα ξεπερνά τους 2.500 ίππους.

Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσα από ένα 8άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (και αυτό ελληνικής κατασκευής). Από πλευράς επιδόσεων, το 0-100 θα επιτυγχάνεται σε σχεδόν δύο δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 450 χλμ./ώρα!

Όχι δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο...

Το σχήμα του πρωτότυπου Chaos παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, αλλά όσοι το έχουν δει κάνουν λόγο για ένα άκρως επιβλητικό μοντέλο. Να σημειώσουμε πως η τελική του μορφή έχει σχηματιστεί με τέτοιο τρόπο Το πρωτότυπο θα είναι έτοιμο μέσα στο 2020 και θα αλλάξει τα δεδομένα...έτσι ώστε να μπορεί να εκμεταλλεύεται τη μέγιστη δυνατή αεροδυναμική.

Η κατασκευή του πρωτότυπου Chaos γίνεται σε ειδικό χώρο στην Αττική που θυμίζει… χειρουργείο και εκεί ο Σπύρος Πανόπουλος με την ομάδα του «χτίζει» από το μηδέν το ελληνικό hypercar. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, ενώ δεν θα το δούμε, όπως έχει γραφτεί λανθασμένα, στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.

Όλα τα παραπάνω δεν είναι βγαλμένα από τη φαντασία μας, δεν είναι σκέψεις αλλά ούτε και σενάρια που ΘΑ… υλοποιηθούν. Είναι πραγματικά γεγονότα που θα δώσουν άλλη ώθηση στον κλάδο του αυτοκινήτου ακόμα και στη χώρα μας. Είναι σίγουρο πως αν η κυβέρνηση σκύψει σοβαρά πάνω στο θέμα αυτό (κάτι που γνωρίζουμε πως έχει κάνει) είναι σίγουρο πως θα δούμε πράγματα που θα μας κάνουν πολύ περήφανους και θα μας βάλουν στον παγκόσμιο αυτοκινητιστικό χάρτη. Η υλοποίηση του σχεδίου συνεχίζεται και σύντομα θα τρίβουμε τα μάτια μας με όσα θα δούμε από τη Spyros Panopoulos Automotive…

Το ρεπορτάζ βρίσκεται σε εξέλιξη. Απλώς μείνετε συντονισμένοι…
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 55700
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό tolis01 » Τετ 05 Φεβ 2020, 11:29

Εντυπωσιακό, μακάρι να υλοποιηθεί, αλλά με ελληνικό ονοματεπώνυμο δεν πουλάς supercar.
Λοιπὴ δ' ἐστὶ τῆς Εὐρώπης ἥ τε Μακεδονία καὶ τῆς Θρᾴκης τὰ συνεχῆ [ τα]ύτῃ μέχρι Βυζαντίου καὶ ἡ Ἑλλὰς καὶ αἱ προσεχεῖς νῆσοι.Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία· ... Εἶτα μετ' ὀλίγα μέμνηται Κυψέλων καὶ τοῦ Ἕβρου ποταμοῦ.Καταγράφει δὲ καί τι σχῆμα παραλληλόγραμμον,ἐν ᾧ ἡ σύμπασα Μακεδονία ἐστίν.
Άβαταρ μέλους
tolis01
 
Δημοσιεύσεις: 4602
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 03 Μαρ 2020, 11:18

Car Of The Year 2020 το Peugeot 208

4τροχοι - Χρήστος Αποστολόπουλος 02 ΜΑΡ 2020

To Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2020 είναι το Peugeot 208, σύμφωνα με τις ψήφους των 60 εκλεκτόρων του θεσμού Car Of The The Year.

Mε 281 βαθμούς, το Peugeot 208 ανακηρύχτηκε πανηγυρικά πριν λίγα μόλις λεπτά το Αυτοκίνητο τη Χρονιάς 2020 επικρατώντας των δύο εκπροσώπων της ηλεκτρικής σχολής (βλ. Tesla Model 3 και Porsche Taycan) που ολοκλήρωσαν την κούρσα στις θέσεις 2 και 3, με 242 και 222 βαθμούς, αντίστοιχα.

Αναλυτικά οι κατάταξη έχει ως εξής:

Peugeot 208 – 281 βαθμοί
Tesla Model 3 – 242 βαθμοί
Porsche Taycan – 222 βαθμοί
Renault Clio – 211 βαθμοί
Ford Puma – 209 βαθμοί
Toyota Corolla – 152 βαθμοί
BMW Σειρά 1 – 133 βαθμοί

Ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου, μοναδικός Έλληνας μεταξύ των μελών της επιτροπής για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς, ψήφισε ως εξής, με βάση πάντα και τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς:

1. Peugeot 208 / 10 βαθμοί

Είναι όμορφο, καλά φτιαγμένο και διατίθεται με ολοκληρωμένη γκάμα που περιλαμβάνει κινητήρα βενζίνης, diesel και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Διατηρεί τα οδηγικά στοιχεία της Peugeot πιστοποιώντας ότι το DNA δε φθείρεται. Όλα αυτά σε μια κατηγορία που πρωταγωνιστεί στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για πρόταση που θα επηρεάσει προς την ηλεκτροκίνηση ακόμα και ανθρώπους που έχουν στο γκαράζ τους ένα 205 ή ένα 208 GTi.

2. Ford Puma / 5 βαθμοί

Περιμέναμε ένα κουπέ 2+2 έχοντας στη μνήμη το πρώτο Puma. Ωστόσο, προέκυψε ένα εξαιρετικό B-SUV το οποίο χαίρεσαι να οδηγείς χάρη τόσο στα οδηγικά χαρακτηριστικά του, όσο και στον καλύτερο 1000άρη της αγοράς, ασχέτως έκδοσης ιπποδύναμης. Σημαντική αποδεικνύεται και η αξιοποίηση των εσωτερικών του χώρων. Πρόκειται για ένα σύνολο με χαρακτήρα, σε μια κατηγορία που διαπρέπει στην ελληνική αγορά.

3. Τoyota Corolla / 5 βαθμοί

Ένα Toyota σύγχρονο σχεδιαστικά, αλλά και με το σωστό όνομα. Σχεδίαση στη φιλοσοφία του C-HR που προδίδει και γούστο. Οδηγώντας την υβριδική εκδοχή ταξιδεύεις στο παρελθόν και εντοπίζεις τις διαφορές με το Prius δεύτερης γενιάς, που το 2004 κέρδισε το COTY. Χαοτική η διαφορά τους στο δρόμο. Κάνοντας λόγο για την Corolla, πρόκειται για ένα σύνολο με ατού την ποιότητα κατασκευής.

4. Renault Clio / 3 βαθμοί

Είναι τόσο μικρές οι σχεδιαστικές διαφορές του από τον προκάτοχό του, που πρέπει να ψάξεις για να τις βρεις. Ωστόσο, παραμένει κορυφαίο σε χώρους, διαθέτει... γερμανική ποιότητα, αλλά δεν αρκεί η υβριδική εκδοχή για να ατενίσεις αισιόδοξα το μέλλον. Άλλωστε και οι ίδιοι οι άνθρωποι της Renault δείχνουν να βασίζονται περισσότερο στο Captur και στην plug-in εκδοχή του σε ό,τι αφορά αυτό το θέμα.

5. Porsche Taycan / 1 βαθμός

Βαθιά υπόκλιση στους τεχνικούς στο Τσουφενχάουζεν. Η δημιουργία της Taycan θα μπορούσε να αποτελέσει το λόγο ώστε να προσκαλέσουν τους συναδέλφους τους σε σεμινάριο με θέμα την ηλεκτροκίνηση, ενώ βάζουν σε σκέψεις και εμάς, τους ορκισμένους λάτρεις της κλασικής 911. Η Taycan δεν έχει αντίπαλο σε καμία αντιπαράθεση. Ωστόσο, εδώ ψηφίζουμε αυτοκίνητο της χρονιάς και όχι του αιώνα.

6. Tesla Model 3 / 1 βαθμός

Θεωρητική, αλλά ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πρόταση. Στην Ελλάδα πάντως ο μοναδικός τρόπος να το αποκτήσεις παραμένει μέσω του εξαιρετικού τους site. Κορυφαία πρόταση, όντας και δοκιμασμένη σε σχέση με την ηλεκτροκίνηση που θέλει το χρόνο της για να εξελιχθεί σε τρόπο ζωής.

7. BMW Σειρά 1 / 0 βαθμοί

Ουσιαστικά δεν αξιολογώ, «προδομένος» από την αλλαγή στη μετάδοση - όντας λάτρης της πίσω κίνησης. Υπολείπεται της Mercedes A-Class στις περισσότερες εκδόσεις, ενώ δε μας εντυπωσίασε ούτε η Μ135i που απέχει από τις παραδοσιακές προτάσεις της σειράς. Το «0» γιατί από τη ΒΜW έχεις την απαίτηση να δημιουργεί για το «άριστα».
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 55700
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 09 Μαρ 2020, 22:24

Η FSI και η Solaris διεκδικoύν τα νέα λεωφορεία

4τροχοι - Σπύρος Χατήρας - 07 Μαρ 2020

Η FSI και η Solaris φέρονται ως διεκδικητές του διαγωνισμού για την αγορά των νέων αστικών λεωφορείων για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, υποσχόμενες πως με τις κατάλληλες προϋποθέσεις μπορούν να αναστήσουν τη βιομηχανία της Βόρειας Ελλάδας.

Το Δημόσιο επιδιώκει να συνδυάσει την αγορά των 1.000 και πλέον νέων λεωφορείων για τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) και τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), με οφέλη και για την οικονομία της χώρας μας. Έτσι, επιζητείται η κατασκευή μονάδας συναρμολόγησης κάποιων τμημάτων τους στην Ελλάδα, από τους διεθνείς ομίλους που θα διεκδικήσουν τη δουλειά. Παράλληλα αναζητείται και το μοντέλο χρηματοδότησης, αφού το κόστος της αγοράς θα ξεπεράσει το μισό δις ευρώ, ποσό που θα αυξηθεί με το πρόγραμμα πολυετούς συντήρησης των οχημάτων από τον προμηθευτή τους.

Ήδη οι αρμόδιοι συναντήθηκαν με εκπροσώπους της πολωνικής Solaris, έναν από τους δυνατούς ομίλους στην Ευρώπη για τις αστικές συγκοινωνίες, που υποσχέθηκε μονάδα στη Δυτική Μακεδονία αν κερδίσει τον διαγωνισμό για τα λεωφορεία των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης, καταθέτοντας το επιχείρημα πως η περιοχή θα πληγεί οικονομικά από το σχέδιο απολιγνιτοποίησης και θα χρειαστεί ένα αντίβαρο.

Αντίστοιχα έχει μιλήσει και η διοίκηση της ιταλικής FSI, που έχει τον έλεγχο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Η τελευταία φέρεται ως ένας από τους διεκδικητές της Ελληνικής Βιομηχανίας Οχημάτων (ΕΛΒΟ), με τους Ιταλούς να βεβαιώνουν πως αν κερδίσουν μια μεγάλη προμήθεια θα αναστήσουν τη βιομηχανία της Βόρειας Ελλάδας. Το σενάριο της κατασκευής στη χώρα μας τμημάτων των νέων λεωφορείων (το οποίο είναι ασφαλώς ευτυχές) και η εξασφάλιση των απαραίτητων κονδυλίων, σε μια περίοδο που σαφώς δεν είναι εύκολη οικονομικά, είναι η αιτία που καθυστερεί η έναρξη της διαδικασίας. Ωστόσο, το Υπουργείο Υποδομών δηλώνει πως ο διαγωνισμός είναι στο τελικό στάδιο και πως μέχρι το φθινόπωρο θα έχουμε θετικές εξελίξεις.

Στο μεταξύ, στη Θεσσαλονίκη στο δυσαρεστημένο επιβατικό κοινό προστέθηκε και μεγάλος αριθμός φοιτητών, που ταλαιπωρείται και χάνει σταθερά μαθήματα και ώρες εργαστηρίων, καθώς τα λεωφορεία της συμπρωτεύουσας φθάνουν στις στάσεις με καθυστέρηση 90 και πλέον λεπτών, σύμφωνα με την έγγραφη διαμαρτυρία που δημοσιοποίησαν.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 55700
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 26 Μαρ 2020, 10:44

Toyota Ελλάς: Δίνει 150 οχήματα στη μάχη κατά του κορωνοϊού

iefimerida - Κώστας Φούζας

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota στηρίζει με 150 οχήματα τους Δήμους της χώρας, με αφορμή τις αυξημένες ανάγκες που έχουν παρουσιαστεί λόγω του κορωνοϊού.

Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (Κ.Ε.Δ.Ε.) με στόχο την ενίσχυση της προσπάθειας των Δήμων σε όλη την Επικράτεια, να ανταποκριθούν στις αυξημένες υποχρεώσεις τους, λόγω της υγειονομικής κρίσης, συνεργάζεται με την Toyota Ελλάς και το Υπουργείο Εσωτερικών για την παροχή προς τους Δήμους οχημάτων, για όλο το χρονικό διάστημα αντιμετώπισης της πανδημίας, COVID-19. Τα οχήματα αυτά θα χρησιμοποιηθούν για την κάλυψη αναγκών των κοινωνικών υπηρεσιών που παρέχει η Αυτοδιοίκηση σε άτομα που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού και, συγκεκριμένα, μέσα από το Πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι».

Η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:

«H Τoyota Ελλάς, αντιλαμβανόμενη την επιτακτική ανάγκη για την ενίσχυση των δημοτικών δομών κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης, ανταποκρίθηκε άμεσα, παρέχοντας 150 οχήματα για την κάλυψη απαιτούμενων αναγκών μετακίνησης για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι». Πιο συγκεκριμένα, η κοινωνική αυτή δράση υλοποιείται με την έμπρακτη υποστήριξη, τόσο της Toyota Ελλάς όσο και του Δικτύου των Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. στοχεύοντας στην ουσιαστική και ενεργή στήριξη του έργου της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Έτσι, παρέχεται η δυνατότητα μετακίνησης των καταρτισμένων Στελεχών και Επιστημόνων του προγράμματος «Βοήθεια στο Σπίτι» στις μεγάλες πόλεις, όπως, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, αλλά και σε δύσβατες περιοχές σε ολόκληρη την Ελλάδα (μεταξύ άλλων, ‘Ήπειρο, Αιτωλοακαρνανία, Μακεδονία, Θράκη, αλλά και τα ακριτικά νησιά Τήλου, Λέρου και Ηρωικής Νήσου Κάσου στα Δωδεκάνησα)»
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 55700
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 02 Απρ 2020, 09:19

Η νέα Skoda Octavia βραβεύτηκε για τον σχεδιασμό της

zougla Πέμπτη, 2 Απριλίου 2020, 08:13

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Το βραβείο «Red Dot Award», τον πιο ακριβοθώρητο τίτλο στον χώρο του design, έλαβε η νέα γενιά του δημοφιλούς οικογενειακού sedan της τσεχικής μάρκας.

Η νέα Octavia εντυπωσίασε την κριτική επιτροπή με το έντονο, εκφραστικό της στυλ, τα ανάγλυφα σχεδιαστικά μοτίβα και τις κομψές, δυναμικές αναλογίες της. Έτσι, στην 65η διοργάνωση του φημισμένου διαγωνισμού σχεδίασης, η SKODA έφτασε τα 14 συνολικά βραβεία Red Dot για τα μοντέλα της.

Το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από μακριές ακμές, ανάγλυφα στοιχεία, αρμονικές επιφάνειες, επικοινωνώντας δυναμισμό και έντονη προσωπικότητα. Η νέα μάσκα με τους λεπτούς προβολείς με στάνταρ τεχνολογία LED δημιουργούν ένα πολύ όμορφο αισθητικό αποτέλεσμα, ενώ τα προαιρετικά φώτα LED Matrix προσθέτουν μία διακριτή φωτεινή υπογραφή.

Στο εσωτερικό, κυριαρχούν η απλότητα και η υψηλή ποιότητα των υλικών. Το επανασχεδιασμένο τιμόνι διαθέτει έξυπνη διάταξη χειριστηρίων και καινοτόμους περιστροφικούς επιλογείς για καλύτερη εργονομία και ευκολία χρήσης. Για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής της Skoda, τοποθετήθηκε ελεύθερη κεντρική οθόνη που συμπληρώνεται από έναν προηγμένο πίνακα οργάνων πολλαπλών επιπέδων.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 55700
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler