Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό Dimpatra » Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:18

Δεν ξέρω ποιόν θέλω να πάει στον δεύτερο γύρο.
Ο Ζερβας που τον συμπαθώ και να ρισκάρω να ψηφίσουν οι ΝΔ ΠΑΟΚτσηδες ταχιαο ή ο Ορφανός που δεν τον θέλω ιδιαίτερα αλλά έχει περισσότερες πιθανότητες να εκλεγεί.

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Dimpatra
 
Δημοσιεύσεις: 961
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:25

Εγώ θα προτιμούσα τον Ζέρβα, αλλά για να δούμε ποιος θα βγει δεύτερος.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89218
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:30

Σε 133/475 τμήματα (28,0%)

Υποψήφιος % Εδρες

1. ΤΑΧΙΑΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 22,50 11
2. ΟΡΦΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 14,72 7
3. ΖΕΡΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 14,58 7
4. ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 13,74 7
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89218
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό gaz » Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:36

Ψηφιστε αδέρφια να το γυρίσουμε :lol:
gaz
 
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Δευτ 08 Απρ 2019, 18:26

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 26 Μάιος 2019, 23:59

Μεγάλη μάχη στη Θεσσαλονίκη. Σε 146/475 τμήματα (30,74%)


Υποψήφιος % Εδρες
1. ΤΑΧΙΑΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ του ΓΕΩΡΓΙΟΥ 22,64 11
2. ΖΕΡΒΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 14,82 7
3. ΟΡΦΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 14,61 7
4. ΝΟΤΟΠΟΥΛΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ 13,70 7
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89218
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό V-olakiotis » Δευτ 27 Μάιος 2019, 00:44

tolis01 έγραψε:
V-olakiotis έγραψε:Το ότι μέσα στην τελευταία πενταετία με μνημόνιο μέχρι πέρυσι, ολοκληρώθηκαν όλοι οι βασικοί εθνικοί οδικοί άξονες (ΠΑΘΕ, Θεσ/νίκη Αθήνα και Αθήνα Πάτρα) Ιόνια οδός (Ηγουμενιτσα, Γιάννενα, Πάτρα) και λειτουργεί ήδη η νέα ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομικη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αθήνα , όλα έργα που καθυστερούσαν επί δέκα και πλέον χρόνια, καθώς και το μέτρο Θεσσαλονίκης, ενώ την ίδια ώρα καθυστερούν οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, όπως αναφέρει ο pgetsos, δείχνουν ένα πραγμα:

Ότι σε αυτή την πενταετία υπήρξε πολιτική βούληση να ολοκληρωθούν οι βασικές υποδομές εκτός Αθηνών οι οποιες καρκινοβατουσαν επί δεκαετίες.
Και η πολιτική βούληση φαίνεται από το ότι τα παραπάνω έργα έχουν τελειώσει μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια. Δόθηκαν πόροι και τέθηκαν χρονοδιαγράμματα.

Οι κορωνες για Μακεδονία και συμπρωτεύουσα που εκτοξεύουν οι του πρώην δικοματισμού, δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα.
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!


Σπίρτζη, κι εσύ ΠΑΟΚ;; :D
Βερελής σου κάνει ή Λιάπης;

Από τότε φτιάχνονταν οι δρόμοι και οι γραμμές...

ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
 
Δημοσιεύσεις: 6127
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό gaz » Δευτ 27 Μάιος 2019, 09:44

gaz έγραψε:Ψηφιστε αδέρφια να το γυρίσουμε :lol:

το γυρναμε λεμεεεεεεε
gaz
 
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Δευτ 08 Απρ 2019, 18:26

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό Descartes » Δευτ 27 Μάιος 2019, 10:31

Ποιος είναι λοιπόν ο Κωνσταντίνος Ζερβας και ποια η σχέση του με τον ΠΑΟΚ.

Παραθέτω ένα άρθρο του, του 2016.

90 χρόνια πάθους και σχεδόν τα μισά μαζί

Από parallaxi - April 22, 2016

Λέξεις: Κωνσταντίνος Ζέρβας


To 1926 ήταν μια σημαντική χρονιά για τη Θεσσαλονίκη. Αρχίζοντας να επουλώνει τις πληγές του ’22 κι ενσωματώνοντας το δυναμικό προσφυγικό στοιχείο βλέπει πια το μέλλον με αισιοδοξία κι εξωστρέφεια. Ιδρύεται το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, η Διεθνής Έκθεση. Η Shell ανοίγει τα πρώτα της καταστήματα. Δημιουργούνται Σύλλογοι, όπως ο Μουσικοχορευτικός Σύλλογος Σιδηροδρομικών «Ο Θερμαϊκός», ο Μορφωτικός Αθλητικός Σύλλογος ΑΕΤΟΣ, η Μορφωτική Ένωσις Νεολαίας Τούμπας (ΜΕΝΤ), και ο Απόλλων Καλαμαριάς. Η επιθυμία του προσφυγικού στοιχείου της πόλης να οργανώσει την καινούρια του ζωή στα ίδια πρότυπα με αυτά που άφησε πίσω του, παρά τις ακόμη εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, οδήγησε εκείνη τη χρονιά στην ίδρυση ενός αθλητικού Συλλόγου που θα αποτελούσε τη συνέχεια αυτού που είχε τις ρίζες του στις γειτονιές του Πέραν, στην καρδιά της Κωνσταντινούπολης.

Από την αρχική μήτρα λοιπόν της Αθλητικής Ένωσης Κωνσταντινουπολιτών Θεσσαλονίκης, τον Απρίλιο του 1926 γεννήθηκε ο Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών. Με τα χρόνια ενσωματώνει στις τάξεις του ένα πολυάριθμο ανθρώπινο δυναμικό (αθλητές, παράγοντες, φιλάθλους) από όλη τη διαστρωμάτωση της πόλης. Με συνδετικό κρίκο πάντοτε το προσφυγικό στοιχείο (μικρασιάτικο, ποντιακό, αρμένικο).

Η πορεία του Συλλόγου θα συνδεθεί άρρηκτα και δυναμικά με το αθλητικό και κοινωνικό γίγνεσθαι της πόλης. Σημαδεύει την πορεία της, αλλά και αντίστροφα επηρεάζεται από αυτήν. Στη διοίκηση του Συλλόγου, τις πρώτες δεκαετίες της ζωής του, και σε εποχές καθαρά ερασιτεχνικού αθλητισμού, έβαλαν τη σφραγίδα τους διακεκριμένες προσωπικότητες της πόλης. Εκείνα τα χρόνια άλλωστε η απονομή υψηλού διοικητικού αξιώματος σε αθλητικό σύλλογο της αίγλης του ΠΑΟΚ, ήταν προαπαιτούμενη η κοινωνική αποδοχή και καταξίωση. (Σε αντίθεση με τις μέρες μας που είναι μάλλον επιδιωκόμενη). Και ίσως η πιο ουσιαστική προσφορά εκείνων των παραγόντων αλλά και όλης της οικογένειας του ΠΑΟΚ είναι η δημιουργία των υποδομών του.


Το γήπεδο της Τούμπας, είναι ίσως ό,τι πιο αναγνωρίσιμο για τους φίλους του ποδοσφαίρου. Ανεγέρθηκε σε έκταση που αγοράσθηκε από το Ταμείο Εθνικής Άμυνας, όταν το παλιό γήπεδο του στην περιοχή Συντριβανίου απαλλοτριώθηκε για την ανέγερση της Θεολογικής Σχολής. Όσο ακόμα ο ΠΑΟΚ αγωνιζόταν στο παλιό του γήπεδο, το 15% των εισπράξεων κάθε αγώνα πήγαιναν στο ταμείο της επιτροπής του νέου γηπέδου. Και συνεχίσθηκε, μέσω του «Λαχείου υπέρ ανεγέρσεως του νέου σταδίου του ΠΑΟΚ». Πολλοί φίλοι του ΠΑΟΚ εργάστηκαν αφιλοκερδώς με προσωπική εργασία ακόμη και υλικά κατά τη διαδικασία της κατασκευής! Σαράντα περίπου χρόνια αργότερα η ανέγερση του κλειστού γηπέδου στο Φοίνικα, ξεκίνησε με τη μεγάλη δωρεά από την οικογένεια Δεδέογλου του χώρου που φιλοξενεί το γήπεδο. Κυρίαρχο μέλημα ήταν ο Σύλλογος να έχει το δικό του σπίτι. Εκείνο που οι πρόσφυγες ιδρυτές της στερήθηκαν. Και που θα το προσφέρουν στις επόμενες γενιές ως βάση για συνέχιση κάθε προσπάθειας για διακρίσεις.

Η προσωπική μου σχέση με το Σύλλογο είναι βιωματική. Ο πατέρας μου Βασίλης Ζέρβας όταν γεννήθηκα ήταν πρόεδρος του ενιαίου τότε ΠΑΟΚ. γενικό γραμματέα το Γιώργο Παντελάκη, αντιπρόεδρο το Βαγγέλη Μυλωνά, και το Λάζαρο Τσώμο, γενικό αρχηγό. Μια γενιά τόσο σημαντικών παραγόντων που έφτιαξε τη μεγάλη ομάδα, που πρωταγωνίστησε τα επόμενα χρόνια, με τις μεταγραφές του Σαράφη, του Τερζανίδη, του Παρίδη, του Φουντουκίδη. Εκείνη η διοίκηση στύλωσε και τα πόδια της στο θέμα του Κούδα, και ποτέ δεν αποδέχθηκε την αρπαγή του από τον Ολυμπιακό. Τότε άλλωστε γεννήθηκε και η κόντρα με τον υπέρτατο αντίπαλο του Πειραιά. Και τα 23 χρόνια παράδοσης με το μοναδικό στάνταρ του πρωταθλήματος, στον μεταξύ τους αγώνα στην Τούμπα. Οι Κυριακές μου ήταν πάντα μέρες ποδοσφαίρου. Στις νίκες ήταν γιορτή. Στις ήττες κατέβαιναν νωρίς τα στόρια (πριν καλά καλά σκοτεινιάσει!) και «κατέβαινε» το τηλέφωνο. Η γκρίνια και οι …«παρενοχλήσεις» στην ομάδα είναι διαχρονικές!

Αλλά και αργότερα στο γήπεδο, η χαρά της νίκης αλλά και η στεναχώρια της ήττας. Τα συνθήματα και ο παλμός του γηπέδου. Τριάντα χιλιάδες άτομα να βρίσκονται στο ίδιο σημείο για τον ίδιο λόγο. Και η καζούρα της επόμενης μέρας στο σχολείο και στις παρέες από νικητές προς ηττημένους. Συναισθήματα για κάποιους δυσεξήγητα. Δεν μπορώ πάντως να φαντασθώ ανάλογα παρά μόνο σε εξαιρετικά σημαντικές στιγμές της ζωής μου. Άτυχοι όσοι δεν τα έζησαν ή δε θα τα ζήσουν! Ο Σύλλογος δημιουργεί τις μεγάλες ποδοσφαιρικές ομάδες της δεκαετίας του ’50 και ’60. Το ’70 μια θρυλική ομάδα που την απολαμβάνει όλη η Ελλάδα. Ακολουθούν επιτυχίες και τίτλοι τη δεκαετία του ’80 και οι τελευταίοι στο 2000. Τη δεκαετία του ’90 είναι το μπάσκετ που αποζημιώνει τον κόσμο με επιτυχίες εντός κι εκτός Ελλάδας. Όλα αυτά τα χρόνια στηρίζεται στον κόσμο του και σε οικονομικούς παράγοντες συγκεκριμένου βεληνεκούς.

Η γενιά των εμποροβιοτεχνών και εργολάβων που κυριάρχησε οικονομικά στην πόλη μας στη δεκαετία του ‘80 και αρχές του ’90 δίνει μεν με υπερβολή την αγάπη του αλλά αφήνει και το στίγμα κακής διαχείρισης, φέρνοντας στο τέλος του κύκλου του σοβαρά προβλήματα. Τόσο για τους ίδιους τους παράγοντες όσο και για το Σύλλογο. Η αγάπη και το πάθος του κόσμου όμως παραμένει. Και σήμερα ο Σύλλογος διατηρεί και πρωταγωνιστεί σχεδόν σε όλα τα ερασιτεχνικά αθλήματα. Στο χώρο όμως του επαγγελματικού αθλητισμού τα οικονομικά μεγέθη αλλά και οι «κανόνες» παιχνιδιού δεν επιτρέπουν στο Σύλλογο να ανταγωνισθεί με ίσους όρους και να πρωταγωνιστήσει. Ο ποδοσφαιρικός ΠΑΟΚ σήμερα, μετά από πολλές περιπέτειες, διαθέτει ένα φιλόδοξο επενδυτή με ισχυρές οικονομικές δυνατότητες, πίστη και αγάπη στην ομάδα. Βοήθησε την ομάδα να ξεπεράσει τα οικονομικά αδιέξοδα από κακοδιαχείριση πολλών χρόνων και καλείται να βάλει τις βάσεις για τη νέα μεγάλη ομάδα που ο ίδιος αλλά και οι φίλαθλοι του με τόση αγωνία προσμένουν.

Μια ομάδα, ένας Σύλλογος γίνεται δημοφιλής κυρίως μέσα από τις αγωνιστικές επιτυχίες και τις διακρίσεις. Τις νίκες και τους τίτλους. Εντός και (κυρίως) εκτός Ελλάδας. Στον ΠΑΟΚ συμβαίνει όμως το ανορθόδοξο. Οι τίτλοι όλα αυτά τα χρόνια είναι σχετικά λίγοι. Η δημοφιλία της ομάδας όμως, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό αυξάνει. Γιατί άραγε; Είναι το αίσθημα της αδικίας από το αθηνοκεντρικό κράτος, είναι το δέσιμο των ανθρώπων με τον τόπο τους και τις αναφορές στις χαμένες πατρίδες; Είναι η έκφραση αυτού του δυναμισμού, το γεγονός ότι ανήκεις σε μια μεγάλη οικογένεια που πορεύεται μέσα από κάθε δυσκολία;

Μάλλον όλα αυτά μαζί δίνουν την εξήγηση αποτελώντας πλέον γονιδιακό στοιχείο του Συλλόγου και των ανθρώπων του. Την ιστορία και την ταυτότητα νικητών. Προφανώς και θα υπάρξουν οι αποτυχίες. Αλλωστε, μην ξεχνάμε, ότι τα χρώματα του είναι το άσπρο και το μαύρο. Το άσπρο της ελπίδας και το μαύρο του πένθους. Της αισοδοξίας και της θλίψης. Αυτών των υλικών που κουβαλούν οι ιδρυτές του Συλλόγου και οι συνεχιστές τους. Ποιος άλλωστε δε θέλει τον ΠΑΟΚ μεγάλο και τροπαιούχο; Η παρουσία δημοφιλών και επιτυχημένων αθλητικών Συλλόγων είναι απαραίτητη στην άνθιση και στην αναγνωρισιμότητα μιας πόλης.

Να ευχαριστήσουμε και να τιμήσουμε λοιπόν όλους αυτούς που έκαναν τόσο σημαντικά πράγματα για τον ΠΑΟΚ, για την πόλη μας. Που έδωσαν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής γι’ αυτόν. Κάποιοι και ολόκληρη τη ζωή τους. Με πάθος και περηφάνια. Και να ευχηθούμε το χρυσό ιωβηλαίο σε 10 χρόνια να τον βρει με περισσότερους τίτλους, και φίλους. Αυτή είναι η υπόσχεση όλων όσων αγαπάμε τα τέσσερα μεγάλα γράμματα της πόλης μας!

*Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας είναι Πολ. Μηχανικός και Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Θεσσαλονίκης. Την περίοδο 1994-1997 ήταν αιρετό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Αθλητικού Σωματείου ΠΑΟΚ, ως τεχνικός σύμβουλος υπεύθυνος για την ανέγερση του κλειστού γηπέδου του ομίλου στο Φοίνικα και υπεύθυνος διεθνών σχέσεων του καλαθοσφαιρικού τμήματος που πρωταγωνιστούσε σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Read more at: https://parallaximag.gr/thessaloniki/90 ... -misa-mazi


:pano: :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
Descartes
 
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό Quefor » Δευτ 27 Μάιος 2019, 11:51

pgetsos έγραψε:
navigator11 έγραψε:
Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.


Ποια υποχρεωση; Το αθηναικο μετρο εχει καθυστερησει την εναρξη της... ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ της γραμμης 4 καμια 5ετια (ισως και παραπανω, μια 5ετια τουλαχιστον ξερω πως "Οπου να'ναι θα γινει η δημοπρατηση") και η επεκταση της γραμμης 3 (η οποια πιστεψε με, ειναι πληρως απαραιτητη για τις εκει περιοχες και την διασυνδεση αεροδρομιου-λιμανιου) θα αργησει ΕΠΙΣΗΣ 5 χρονια. Δηλαδη αν αργει 5 χρονια στον Πειραια και στην Αθηνα που ειναι.... υποχρεωση, οκ...
Quefor έγραψε:
Καλά ντάξ τώρα μην κοροϊδευόμαστε...Αν υπήρχε σοβαρή πολιτική βούληση να γίνουν κάποια πράγματα για να μην παραμείνει η Θεσσαλονίκη ο φτωχός συγγενής τότε μια χαρά θα είχε ολοκληρωθεί το μετρό εδώ και μία 5ετία. Αλλά βολεύει να είσαι ο γραφικός, μόνιμα γκρινιάρης, ιθαγενής που ανταλλάσσει ψήφους με καθρεφτάκια για να ξέρουμε και τι λέμε

Το μετρο στην Αθηνα υπολειτουργει εδω και χρονια, και ειδικα τον τελευταιο 1, λογω ελλειψης ανταλακτικων στους συρμους, λειτουργωντας αυτη τη στιγμη με μολις 2 συρμους εφεδρεια (συνολικα, αν βγαλεις και τους συρμους που ειναι για καθαρισμο η συντηρηση ανα πασα στιγμη, καταλαβαινει κανεις πως λειπουν συρμοι και προκαλουν καθυστερησεις συνεχεια)

Στον ΗΣΑΠ δε, που εξυπηρετει Πειραια, Κεντρο, Κηφησια μεταξυ αλλων, η κατασταση ειναι τραγικη, με συρμους υπο διαλυση 25τιας και βαλε, με χρονους αναμονης ακομα και 2πλασιους σε ωρες αιχμης απο τους προβλεπομενους λογω ελλειψεων συρμων (οι μισοι ειναι στα... πιτ λογω ελλειψεων) και τους μισους συρμους να μην εχουν κλιματισμο σε μια πολη που τα 40ρια τα χτυπαει συνεχεια απο τελη Ιουνιου

Στο τραμ, η επεκταση για Πειραια, που ΑΚΟΜΑ δεν εχει δοθει, εχει αργησει 3.5 χρονια ηδη (τελη του 15 αναμενοταν) καθως επι 3 σχεδον ετη δεν γινοντουσαν εργασιες ενω ειχαν σκαφτει τα παντα (μαλλον ελειπε και εδω πολιτικη βουληση), ενω σταματησε η εξυπηρετηση εδω και μισο χρονο μετα τον Νεο Κοσμο (που περιλαμβανει Συγγρου-Φιξ και Συνταγμα, με χιλιαδες κοσμο καθε μερα) γιατι η γεφυρα του Ιλισου ειναι σε τραγικη κατασταση (τα αμαξια ακομα περνανε βεβαια απο πανω αλλα οκ), και μαλλον θα μεινει ετσι για ΑΡΚΕΤΑ χρονια αφου δεν παιζει χρημα

Για ΟΑΣΑ να μην μιλησω καλυτερα



Οχι, δεν ειναι ολα καλα καμωμενα στην Θεσσαλονικη και γενικα εκτος Αθηνας, αλλα να πεφτει το φταιξιμο για κατι τετοιο σε "πολιτικη βουληση" και υποχρεωσεις ειναι γελοιο. Ολα τα εργα την τελευταια δεκαετια (οχι μονο αλλα ΕΙΔΙΚΑ τωρα) πηγαν τραγικα πισω, για διαφορους λογους. Και το λεω σαν ατομο που εχει δουλεψει σε αρκετα εργα τα τελευταια χρονια και εχω δει με τα ματια μου 5-10 πραγματα, ειδικα οσον αφορα το Αθηναικο μετρο. Και στο ποσο δυσκολα λειτουργει λογω ελλειψης χρηματων και στο ποσο εχουν αργησει οι επεκτασεις λογω ιδιων λογων και το ποσο τραγικοι ειναι οι νεοι συρμοι απο θεμα αντοχης



Κοίταξε να δεις, υπάρχουν πόλεις πανευρωπαϊκά με συρμούς 30ετίας και βάλε οι οποίες έχουν μετρό που λειτουργεί κανονικά. Κλιματισμός επίσης δεν υπάρχει ούτε σε πιο σύγχρονα μετρό (στη βόρεια Ευρώπη τουλάχιστον, αν και άντε πες εκεί δε χρειάζεται) και οι καθυστερήσεις εν ώρα αιχμής είναι φυσιολογικές παντού. Υπάρχουν πόλεις στη Γερμανία, με 350-500 χιλιάδες κατοίκους που έχουν μετρό παρότι είναι αρκετά υποβαθμισμένες, ενώ η Θεσσαλονίκη που εξυπηρετεί τη μισή Ελλάδα με πάνω από 1 εκατομμύριο πληθυσμό και το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο των Βαλκανίων δεν έχει ούτε τη στοιχειώδη μετακίνηση με ΜΜΜ.
Και στην τελική είναι ξεχωριστά έργα με διαφορετική χρηματοδότηση. Το ότι λόγω κρίσης και οικονομικών δυσκολιών δεν κάνουν σωστή συντήρηση στο μετρό της Αθήνας δε σημαίνει ότι δεν έχουν και χρήματα για αποπεράτωση του μετρό Θεσσαλονίκης.
Τα τελευταία 20 χρόνια έχει καταντήσει ανέκδοτο το μετρό και δε μπορείς να ρίχνεις την ευθύνη αποκλειστικά στην κρίση. Μπορεί να χαρακτηρίζεις το επιχείρημα που σου έγραψα τις προάλλες γελοίο, ωστόσο λυπάμαι αν σε σοκάρω, αλλά το σύστημα στην Ελλάδα είναι το γελοίο της υπόθεσης καθώς και όσοι το στηρίζουν.
Quefor
 
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2009, 20:02

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό gaz » Δευτ 27 Μάιος 2019, 12:15

με βραχεια κεφαλή μάλλον δευτερος.
gaz
 
Δημοσιεύσεις: 315
Εγγραφή: Δευτ 08 Απρ 2019, 18:26

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό Descartes » Δευτ 27 Μάιος 2019, 14:05

Δεν υπάρχει σοβαρό επιχείρημα εναντίον της κατασκεύης του Μετρό. Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ εναλλακτική (πχ η αστειότητα με το Τράμ που θα προξενούσε περίσσοτερα προβλήματα απο αυτά που θα έλυνε). Απλά υπήρξαν πολιτικές επιβράδυνσης του έργου γιατί έτσι συνέφερε τον εγχώριο ανταγωνισμό των πόλεων, έτσι συνέφερε και κάποια τοπικά μονωπόλια (πχ οασθ)

pgetsos έγραψε:
Descartes έγραψε:Το Μετρό χρηματοδοτηται με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. ΟΧΙ από το Ελληνικό Κράτος, άρα η Κρίση δεν έπρεπε να είναι δικαιολογία.

Ενας μερος του ομως, οχι ολοκληρο. Κανω λαθος; Γιατι προσωπικα ξερω για σταση πληρωμων σαν λογους που σταματησαν να δουλευουν, εστω καποιες, εταιρειες


H "συγχρηματοδότηση"όπως πχ και με το ΕΣΠΑ είναι μόνον για τις ταμπέλες. Οι Εθνικοί πόροι είναι 1 ευρώ και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή επενδυτική τράπεζα βάζει τα δισεκατομμύρια. Κατα τ'αλλα, το έργο/πρόγραμμα "συγχρηματοδοτείται" απο την ΕΕ, ή την Τράπεζα Επενδύσεων κλπ.... Στην πραγματικότητα η ΕΕ πληρώνει τα πάντα.
Άβαταρ μέλους
Descartes
 
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό Andrew R » Δευτ 27 Μάιος 2019, 17:07

Μετά τα χθεσινά αποτελέσματα νομίζω ότι ήρθε η ώρα του λαού του ΠΑΟΚ μας να στείλει το εμετικο αποβρασμα από εκεί που ήρθε. Η μεγάλη μάχη που ξεκίνησε για την κατασκευή της νέας Τούμπας μας , για το νέο μας σπίτι δηλαδή, θα είναι δύσκολη. Οφείλουμε να σκεφτόμαστε και να καταλάβουμε όλοι μας, ότι οι εντολοδόχοι της εγκληματικής οργάνωσης δεν αφήνουν τίποτε στην τύχη. Δεν θα αφήσουμε ούτε κι εμείς.
Andrew R
 
Δημοσιεύσεις: 2187
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2014, 23:31

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό pgetsos » Δευτ 27 Μάιος 2019, 18:14

Quefor έγραψε:
pgetsos έγραψε:
navigator11 έγραψε:
Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.


Ποια υποχρεωση; Το αθηναικο μετρο εχει καθυστερησει την εναρξη της... ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ της γραμμης 4 καμια 5ετια (ισως και παραπανω, μια 5ετια τουλαχιστον ξερω πως "Οπου να'ναι θα γινει η δημοπρατηση") και η επεκταση της γραμμης 3 (η οποια πιστεψε με, ειναι πληρως απαραιτητη για τις εκει περιοχες και την διασυνδεση αεροδρομιου-λιμανιου) θα αργησει ΕΠΙΣΗΣ 5 χρονια. Δηλαδη αν αργει 5 χρονια στον Πειραια και στην Αθηνα που ειναι.... υποχρεωση, οκ...
Quefor έγραψε:
Καλά ντάξ τώρα μην κοροϊδευόμαστε...Αν υπήρχε σοβαρή πολιτική βούληση να γίνουν κάποια πράγματα για να μην παραμείνει η Θεσσαλονίκη ο φτωχός συγγενής τότε μια χαρά θα είχε ολοκληρωθεί το μετρό εδώ και μία 5ετία. Αλλά βολεύει να είσαι ο γραφικός, μόνιμα γκρινιάρης, ιθαγενής που ανταλλάσσει ψήφους με καθρεφτάκια για να ξέρουμε και τι λέμε

Το μετρο στην Αθηνα υπολειτουργει εδω και χρονια, και ειδικα τον τελευταιο 1, λογω ελλειψης ανταλακτικων στους συρμους, λειτουργωντας αυτη τη στιγμη με μολις 2 συρμους εφεδρεια (συνολικα, αν βγαλεις και τους συρμους που ειναι για καθαρισμο η συντηρηση ανα πασα στιγμη, καταλαβαινει κανεις πως λειπουν συρμοι και προκαλουν καθυστερησεις συνεχεια)

Στον ΗΣΑΠ δε, που εξυπηρετει Πειραια, Κεντρο, Κηφησια μεταξυ αλλων, η κατασταση ειναι τραγικη, με συρμους υπο διαλυση 25τιας και βαλε, με χρονους αναμονης ακομα και 2πλασιους σε ωρες αιχμης απο τους προβλεπομενους λογω ελλειψεων συρμων (οι μισοι ειναι στα... πιτ λογω ελλειψεων) και τους μισους συρμους να μην εχουν κλιματισμο σε μια πολη που τα 40ρια τα χτυπαει συνεχεια απο τελη Ιουνιου

Στο τραμ, η επεκταση για Πειραια, που ΑΚΟΜΑ δεν εχει δοθει, εχει αργησει 3.5 χρονια ηδη (τελη του 15 αναμενοταν) καθως επι 3 σχεδον ετη δεν γινοντουσαν εργασιες ενω ειχαν σκαφτει τα παντα (μαλλον ελειπε και εδω πολιτικη βουληση), ενω σταματησε η εξυπηρετηση εδω και μισο χρονο μετα τον Νεο Κοσμο (που περιλαμβανει Συγγρου-Φιξ και Συνταγμα, με χιλιαδες κοσμο καθε μερα) γιατι η γεφυρα του Ιλισου ειναι σε τραγικη κατασταση (τα αμαξια ακομα περνανε βεβαια απο πανω αλλα οκ), και μαλλον θα μεινει ετσι για ΑΡΚΕΤΑ χρονια αφου δεν παιζει χρημα

Για ΟΑΣΑ να μην μιλησω καλυτερα



Οχι, δεν ειναι ολα καλα καμωμενα στην Θεσσαλονικη και γενικα εκτος Αθηνας, αλλα να πεφτει το φταιξιμο για κατι τετοιο σε "πολιτικη βουληση" και υποχρεωσεις ειναι γελοιο. Ολα τα εργα την τελευταια δεκαετια (οχι μονο αλλα ΕΙΔΙΚΑ τωρα) πηγαν τραγικα πισω, για διαφορους λογους. Και το λεω σαν ατομο που εχει δουλεψει σε αρκετα εργα τα τελευταια χρονια και εχω δει με τα ματια μου 5-10 πραγματα, ειδικα οσον αφορα το Αθηναικο μετρο. Και στο ποσο δυσκολα λειτουργει λογω ελλειψης χρηματων και στο ποσο εχουν αργησει οι επεκτασεις λογω ιδιων λογων και το ποσο τραγικοι ειναι οι νεοι συρμοι απο θεμα αντοχης



Κοίταξε να δεις, υπάρχουν πόλεις πανευρωπαϊκά με συρμούς 30ετίας και βάλε οι οποίες έχουν μετρό που λειτουργεί κανονικά. Κλιματισμός επίσης δεν υπάρχει ούτε σε πιο σύγχρονα μετρό (στη βόρεια Ευρώπη τουλάχιστον, αν και άντε πες εκεί δε χρειάζεται) και οι καθυστερήσεις εν ώρα αιχμής είναι φυσιολογικές παντού. Υπάρχουν πόλεις στη Γερμανία, με 350-500 χιλιάδες κατοίκους που έχουν μετρό παρότι είναι αρκετά υποβαθμισμένες, ενώ η Θεσσαλονίκη που εξυπηρετεί τη μισή Ελλάδα με πάνω από 1 εκατομμύριο πληθυσμό και το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο των Βαλκανίων δεν έχει ούτε τη στοιχειώδη μετακίνηση με ΜΜΜ.
Και στην τελική είναι ξεχωριστά έργα με διαφορετική χρηματοδότηση. Το ότι λόγω κρίσης και οικονομικών δυσκολιών δεν κάνουν σωστή συντήρηση στο μετρό της Αθήνας δε σημαίνει ότι δεν έχουν και χρήματα για αποπεράτωση του μετρό Θεσσαλονίκης.
Τα τελευταία 20 χρόνια έχει καταντήσει ανέκδοτο το μετρό και δε μπορείς να ρίχνεις την ευθύνη αποκλειστικά στην κρίση. Μπορεί να χαρακτηρίζεις το επιχείρημα που σου έγραψα τις προάλλες γελοίο, ωστόσο λυπάμαι αν σε σοκάρω, αλλά το σύστημα στην Ελλάδα είναι το γελοίο της υπόθεσης καθώς και όσοι το στηρίζουν.


Ποιές πολεις της Γερμανίας; 4.5 μετρό έχει ολα κι ολα η Γερμανία. Μοναχο, Βερολινο, Αμβούργο, Φρανκφουρτη (το μισό που εννοω) και Νυρεμβεργη. Μόνο η Νυρεμβεργη είναι μικρότερη από τη θεσσαλονίκη με 750.000 και με 3.5 εκατομμύρια όμως στην ευρυτερη περιοχή

Όσο για τον κλιματισμο, και στα σπίτια στο Οσλο δε βάζουν, και στην Κινσασα είμαι σίγουρος δε θα βάζουν καλοριφερ. Για την Αθήνα όμως να είσαι σε γεμάτο βαγόνι ή λεωφορείο χωρίς κλιματισμο δεν είναι απλά ανεπιτρεπτο. Είναι εγκληματικο. Ειδικά όταν δε μιλάμε για μετρό απλά, αλλά ΗΣΑΠ που τον βαράει ο ήλιος στο 90% της διαδρομής. Λογικά δεν έχεις έρθει ποτέ καλοκαίρι Αθήνα για να τα λες αυτά.

Και είναι βολικό να λες για την συντήρηση μόνο. Μίλησα ΚΑΙ για τις επεκτάσεις και για τις νεες γραμμές του μετρό της Αθήνας. Της Θεσσαλονίκης πήγε 8.5 χρονια πίσω. Του πειραιά 5. Το τραμ του πειραιά 4. Η γραμμή 4 ήταν να δημοπρατηθει 7 (ΕΦΤΑ) χρόνια πριν και ακόμα δεν έχει γίνει (είναι στα δικαστήρια).

Δηλαδή εσύ βλέπεις πως μόνο της θεσσαλονίκης αργησε; Και όχι 20 έτη, εξαρχής μιλούσαν για τέλος 2012 για τα 100 χρόνια της Θεσσαλονίκης (αισιόδοξο σχέδιο χρονικά έτσι και αλλιώς) οπότε πάει για 8.5

Το μετρό της Αθήνας έχεις ιδέα πόσα χρόνια φτιαχνοταν, προ κρίσης, και με την ανάγκη του για τους Ολυμπιακούς Αγωνες; 12 χρόνια πήρε το βασικό κομμάτι του και 15 (2007) για το δημοπρατημενο (Κεραμικός).
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Κανόνες λειτουργίας του φόρουμ!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 11384
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό renegade » Δευτ 27 Μάιος 2019, 18:58

Δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε.
Αν η Θεσσαλονίκη θα έπρεπε ή όχι να έχει μετρό? δεν πιστεύω ότι κανένας ευφυής άνθρωπος μπορεί να πει ότι δεν χρειάζεται,μόνο οι ταρίφες και από τον ΟΑΣΘ μπορεί κάποιος να ακούσει το αντίθετο.
Πέρα από τις 5 γερμανικές πόλεις που έχουν μετρό ( και όχι η Νυρεμβέργη δεν έχει 750 χιλιάδες κατοίκους)
ενώ ταυτόχρονα και οι άλλες μορφές συγκοινωνίας είναι σε άλλο επίπεδο σε σχέση με το χωριό μας, υπάρχει η Ιταλία πχ με 7 πόλεις αν δεν κάνω λάθος,όπως και η Ισπανία.
Τελευταία επεξεργασία από renegade και Κυρ 02 Ιουν 2019, 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Σε ένα φόρουμ καλώς ή κακώς δεν υπάρχει καν δημοκρατία
Άβαταρ μέλους
renegade
 
Δημοσιεύσεις: 14072
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Δηλώσεις πολιτικών που αφορούν τον Π.Α.Ο.Κ.

Δημοσίευσηαπό pgetsos » Δευτ 27 Μάιος 2019, 19:41

Δεν ανέφερα εγω την γερμανία σαν παράδειγμα, για αυτό ανέφερα αυτες

Γενικά: https://i.redd.it/i6pmrv6gun721.jpg με ενα λάθος στην ισπανια

Όσο για Νυρεμβεργη μετράω την αστική περιοχή, για τον ίδιο λόγο που την μετράτε όσοι λέτε για πόλη 1εκ (325.000 στην πόλη, 820.000 στην αστική περιοχή, 1εκ στην μητροπολιτικη εναντίον 500.000, 750.000 και 3.500.000 για Νυρεμβεργη)

Απλώς για να συγκρίνουμε μηλα με μήλα στα νούμερα
Όταν μια μαύρη γάτα περάσει από μπροστά σου, σημαίνει ότι το ζώο πάει κάπου.
Κανόνες λειτουργίας του φόρουμ!
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Site Admin
 
Δημοσιεύσεις: 11384
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες