Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό nikolasf » Παρ Ιουν 22, 2018 11:12 pm

hasio_john έγραψε:Εφόσον (ορθά) σας χαλάει ο Μπαμπινώτης, πάρτε λίγα μαθήματα από Iron Maiden για να γουστάρετε και να ... μαθαίνετε!!!!

Στις 29 Σεπτεμβρίου 1986 οι Βρετανοί «θρύλοι» του Heavy Metal, Iron Maiden, κυκλοφόρησαν επίσημα, μέσω της δισκογραφικής εταιρίας “EMI”, τον δίσκο με τίτλο «Somewhere In Time» όπου περιείχε και το τραγούδι ύμνο για τον Μέγα Αλέξανδρο, «Alexander the Great». Διαβάστε τους στίχους του τραγουδιού που λέει ιστορικές αλήθειες:


“Alexander The Great”

“My son ask for thyself another Kingdom, for that which I leave is too small for thee” (King Philip of Macedonia – 339 B.C.)

Near to the east In a part of ancient Greece In an ancient land called Macedonia Was born a son To Philip of Macedon

The legend his name was Alexander At the age of nineteen He became the Macedon King And he swore to free all of Asia Minor By the Aegian Sea In 334 B.C.

He utterly beat the armies of Persia [Chorus:] Alexander the Great His name struck fear into hearts of men Alexander the Great Became a legend ‘mongst mortal men King Darius the third Defeated fled Persia

The Scythians fell by the river Jaxartes Then Egypt fell to the Macedon King as well And he founded the city called Alexandria By the Tigris river He met King Darius again And crushed him again in the battle of Arbela Entering Babylon And Susa, treasures he found Took Persepolis the capital of Persia [Chorus:]

Alexander the Great His name struck fear into hearts of men Alexander the Great Became a God amongst mortal men A Phrygian King had bound a chariot yoke And Alexander cut the ‘Gordian knot’ And legend said that who untied the knot He would become the master of Asia Hellenism he spread far and wide

The Macedonian learned mind Their culture was a western way of life He paved the way for Christianity Marching on, marching on The battle weary marching side by side Alexander’s army line by line

They wouldn’t follow him to India Tired of the combat, pain and the glory Alexander the Great His name struck fear into hearts of men Alexander the Great He died of fever in Babylon


“Μέγας Αλέξανδρος”

“Γιε μου, ψάξε για τον εαυτό σου ένα άλλο βασίλειο γιατί αυτό που αφήνω είναι πολύ μικρό για εσένα” (βασιλιάς Φίλιππος της Μακεδονίας – 339 π.Χ.)

Κοντά στην Ανατολή, σ’ ένα μέρος της Αρχαίας Ελλάδας Σε μια αρχαία γη ονομαζόμενη Μακεδονία Γεννήθηκε ένας γιος στον Φίλιππο τον Μακεδόνας Ο Θρύλος , το όνομα του οποίου ήταν Αλέξανδρος

Στην ηλικία των δεκαεννιά Έγινε ο Μακεδόνας βασιλιάς Και ορκίστηκε να ελευθερώσει όλη τη Μικρά Ασία Δίπλα στο Αιγαίο πέλαγος, το 334 π.Χ.

Νίκησε ολοκληρωτικά τους στρατούς της Περσίας Μέγας Αλέξανδρος Το όνομά του έκρουε το φόβο στις καρδιές των ανδρών Μέγας Αλέξανδρος

Έγινε Θρύλος ανάμεσα στους θνητούς

Ο βασιλιάς Δαρείος Γ’, ηττημένος, έφυγε απ΄ την Περσία Οι Σκύθες έπεσαν δίπλα στον ποταμό Ιαξάρτη

Τότε και η Αίγυπτος έπεσε στον Μακεδόνα βασιλιά Κι αυτός ίδρυσε την πόλη, που ονομάστηκε Αλεξάνδρεια Δίπλα στον Τίγρη ποταμό συνάντησε ξανά τον Δαρείο

Και τον συνέτριψε και πάλι στη μάχη στα Άρβυλα Μπαίνοντας σε Βαβυλώνα και Σούσα, θησαυρούς βρήκε Πήρε την Περσέπολη, την πρωτεύουσα της Περσίας Αλέξανδρος ο Μέγας

Το όνομά του έκρουε το φόβο στις καρδιές των ανδρών Αλέξανδρος ο Μέγας Έγινε ένας θεός ανάμεσα σε θνητούς

Ένας Φρύγας βασιλιάς είχε δέσει ένα ζυγό άμαξας Και ο Αλέξανδρος έκοψε το Γόρδιο δεσμό Και ο Θρύλος έλεγε ότι όποιος έλυνε το δεσμό Θα γινόταν ο Κύριος της Περσίας Τον Ελληνισμό διέδωσε σε μήκος και σε πλάτος Το μακεδονικά μαθημένο μυαλό

Η κουλτούρα τους ήταν ένας δυτικός τρόπος ζωής Έστρωσε το δρόμο για το Χριστιανισμό Προχωρώντας, προχωρώντας Η μάχη κουραστική, προχωρώντας δίπλα δίπλα Του Αλέξανδρου ο στρατός, γραμμή με γραμμή

Δεν ήθελαν να τον ακολουθήσουν στην Ινδία Κουρασμένοι από τη μάχη, τον πόνο και τη δόξα Αλέξανδρος ο Μέγας Το όνομά του έκρουε το φόβο στις καρδιές των ανδρών Αλέξανδρος ο Μέγας Πέθανε από πυρετό στη Βαβυλώνα».



Εικόνα

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Και για αυτό θα είμαι στη συναυλία τους στις 20 -7
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ (Pablo Gabriel García Pérez)
Όταν η αδικία γίνεται νόμος, η παρανομία γίνεται καθήκον
"Πάρτε το χαμπάρι, οι εφιάλτες σας μόλις ξεκίνησαν...» (ΘΥΡΑ 4)
Ανεξάρτητη Μακεδονία και Κρήτη λοιμοκτονία στο "κράτος" της χαβούζας
Άβαταρ μέλους
nikolasf
 
Δημοσιεύσεις: 7774
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2010 8:48 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό nikolasf » Παρ Ιουν 22, 2018 11:15 pm

V-olakiotis έγραψε:Βρε Hasio, δε μιλάμε για την Αρχαία Μακεδονία, μιλαμε για τη σύγχρονη Μακεδονία που είναι γνωστή και ως φρουτοσαλάτα...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!

Ρε φίλε 3500 χρόνια κατοικούν οι Έλληνες στη Μακεδονία και οι Σλάβοι μόλις και αν 300, θες 400 να γίνω άπλας; Τα δε βουλγαρικά φύλα ούτε καν 250. Ποιοι είναι Μακεδόνες; 8-)
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ (Pablo Gabriel García Pérez)
Όταν η αδικία γίνεται νόμος, η παρανομία γίνεται καθήκον
"Πάρτε το χαμπάρι, οι εφιάλτες σας μόλις ξεκίνησαν...» (ΘΥΡΑ 4)
Ανεξάρτητη Μακεδονία και Κρήτη λοιμοκτονία στο "κράτος" της χαβούζας
Άβαταρ μέλους
nikolasf
 
Δημοσιεύσεις: 7774
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2010 8:48 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό john4serres » Παρ Ιουν 22, 2018 11:22 pm

Εικόνα
κομματάρα
Άβαταρ μέλους
john4serres
 
Δημοσιεύσεις: 14572
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2009 1:00 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό V-olakiotis » Παρ Ιουν 22, 2018 11:35 pm

Εμείς είμαστε οι Μακεδόνες, οι γειτονες οι Βόρειοι Μακεδόνες.

Η αρχαία Μακεδονία θα είναι πάντα ελληνική και μακάρι η Ελλάδα να ξαναγίνει μια μέρα Μακεδονική, όπως τότε...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
 
Δημοσιεύσεις: 830
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 28, 2009 1:59 pm
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Παρ Ιουν 22, 2018 11:55 pm

Κομματαρα αλλά ο μπρουςοντικισον δε το θυμόταν έλεγε, το γατί
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
 
Δημοσιεύσεις: 5390
Εγγραφή: Τετ Δεκ 11, 2013 11:23 pm

Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό Gimnistis » Σάβ Ιουν 23, 2018 9:33 am

Πολύ μέτριο τραγούδι... :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Gimnistis
 
Δημοσιεύσεις: 1102
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 28, 2013 3:03 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό eorptol1 » Σάβ Ιουν 23, 2018 9:39 am

Πολύ καλό τραγούδι

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
eorptol1
 
Δημοσιεύσεις: 4693
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 08, 2016 8:58 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό Kaminia 4 » Σάβ Ιουν 23, 2018 9:48 am

Εξακολουθω να μην καταλαβαινω γιατι φοβομαστε ολοι τα σκοπια.Σε λιγο θα ειναι συμαχος μας σε ΝΑΤΟ και ΕΕ.Σε αυτους τους οργανισμους που αποτελουν πυλωνες σταθεροτητας στην περιοχη μας και διασφαλιζουν τα συνορα μας απο παραλογες απαιτησεις.Να οπως καλη ωρα με τη συμαχο χωρα Τουρκια. ;) :lol:
:pano: :opaokara:
SINGING-DRINKING
Άβαταρ μέλους
Kaminia 4
 
Δημοσιεύσεις: 64
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 06, 2007 4:04 pm
Τοποθεσία: Peiraias

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό nikolasf » Σάβ Ιουν 23, 2018 11:00 am

:lol: :lol: :lol: :opaokara:
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ (Pablo Gabriel García Pérez)
Όταν η αδικία γίνεται νόμος, η παρανομία γίνεται καθήκον
"Πάρτε το χαμπάρι, οι εφιάλτες σας μόλις ξεκίνησαν...» (ΘΥΡΑ 4)
Ανεξάρτητη Μακεδονία και Κρήτη λοιμοκτονία στο "κράτος" της χαβούζας
Άβαταρ μέλους
nikolasf
 
Δημοσιεύσεις: 7774
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 12, 2010 8:48 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό gkaletsi » Κυρ Ιουν 24, 2018 11:21 pm

Για να μένει ενεργό το θέμα.
Ακόμα δεν έχει τελειώσει τίποτα. Αν περάσει από την βουλή τότε ισχύει η συμφωνία. Γι' αυτό άλλωστε διοργανώνουν κι αυτο το πανυγήρι στην Θεσσαλονίκη προκειμένου να πείσουν τον κόσμο για τα "ωφέλη" (λέμε τώρα) της συμφωνίας.
Ο κάθε ένας από εμάς που δεν συμφωνεί οφείλει να διαμαρτυρηθεί στους βουλευτές που ψήφισε και να τους καταστήσει σαφές ότι δεν πρόκειται να τους ξαναψηφίσει. Πάντα σε δημοκρατικά πλαίσια. Ήδη μας χαρακτηρίζουν φασίστες όσους δεν συμφωνούμε, δεν χρειάζεται να τους δώσουμε και δικαιολογία.
Π.Α.Ο.Κ. παντού
Άβαταρ μέλους
gkaletsi
 
Δημοσιεύσεις: 264
Εγγραφή: Τετ Ιουν 25, 2008 10:36 pm
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη γη

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό Ζαντός » Δευτ Ιουν 25, 2018 12:14 am

Κρεμάλα εθεάθη σήμερα σε πορεία στην Θεσσαλονίκη...
Υπερήφανος παραγωγός του PAOKmania Web Radio. Ευχαριστώ όσους συνέβαλαν στην ύπαρξη του ραδιοφώνου.

Π.Α.Ο.Κ. ΠΑΝΤΟΥ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ
Άβαταρ μέλους
Ζαντός
 
Δημοσιεύσεις: 23791
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 01, 2009 6:27 pm
Τοποθεσία: Βορράς

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό Sick Bastard » Δευτ Ιουν 25, 2018 10:48 am

Να την βάλουν στον κώλο τους.
32 χρόνια χωρίς πρωτάθλημα ο ΠΑΟΚ

Εγώ έχω δει τον ΠΑΟΚ πρωταθλητή.

Good managers make good sides. There is no such thing as a side making a manager.
Brian Clough.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
 
Δημοσιεύσεις: 7332
Εγγραφή: Τρί Οκτ 19, 2010 12:00 pm

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό The_Stalker » Δευτ Ιουν 25, 2018 2:07 pm

Μέρος α'

@ desperado

1. Εγώ βλέπω τουλάχιστον αστείο ένα κράτος που δεν έχει βρακί να φορέσει να απειλήσει τα σύνορά μας, και αυτή είναι η απάντησή μου στο θέμα. Μακροπρόθεσμα αν κάποιος κινδυνεύει είναι αυτοί και όχι εμείς, αφού βάσει της λογικής σου μπορούμε να θέσουμε εμείς θέμα συνόρων βασιζόμενοι στην καταφανή υπεροπλία μας και το ΝΑΤΟ να μην επέμβει. Μακροπρόθεσμα είναι πιο λογικό να αμφισβητήσει η Ιταλία τα σύνορά μας κι άμα θες μπορούμε να βγάλουμε εκατό σενάρια sci-fi για το τα πιθανά και απίθανα μελλοντικά ενδεχόμενα. Για τα ισχύοντα στο ΝΑΤΟ, ανεξαρτήτως του τι είπε ο x Καστοριάδης (το οποίο αφού σε ανησυχεί πρέπει να το ερευνήσεις εσύ), μπορείς να απευθύνεις το ερώτημά σου στο ΝΑΤΟ. Όχι σ’ εμένα ή σε όποιον υποστηρίζει ότι η συμφωνία είναι προτιμότερη και προς όφελος και των δύο λαών από τη διαιώνιση ενός προβλήματος. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι σοβαρός άνθρωπος θέτει θέμα απειλής από τα Σκόπια. Και μάλιστα το διατυπώνει σαν να το θεωρεί δεδομένο (όταν μπουν και δημιουργήσουν συνοριακό ζήτημα).

2. Η Μακεδονία με την ευρύτερη έννοια είπα τι περιλαμβάνει. Τι οριζόταν από το κάθε κυρίαρχο κράτος και ποιες ήταν οι διοικητικές διαιρέσεις κάθε περίοδο μπορείς να το βρεις εύκολα μόνος σου αφού είναι σημαντικό για σένα.

3. Ακολουθεί σεντόνι με βιβλιογραφικές αναφορές και απόψεις.

Κατά τη Ρωμαϊκή εποχή, οι κάτοικοι της Μακεδονίας είναι Έλληνες (ιθαγενείς και άλλοι), εξελληνισμένοι (λιγότερο ή περισσότερο) Θράκες, Ρωμαίοι από την Ιταλία ή άλλες λατινόφωνες περιοχές της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, Εβραίοι και άλλοι ξένοι πληθυσμοί κυρίως από τη Μικρά Ασία. Πολυπληθέστερες ομάδες ήταν οι Ρωμαίοι και οι Εβραίοι. Τα παραπάνω είναι μία πολύ σύντομη σύνοψη από την Ιστορία του ελληνικού έθνους της Εκδοτικής Αθηνών, τόμος ΣΤ’ Ελληνισμός και Ρώμη, σελ. 191-202. Για τους Ρωμαίους αναφέρονται περισσότερα και στη σελ. 93 του παραπάνω. Η παρουσία των Εβραίων (διάφοροι των μεταγενέστερα εγκατασταθέντων σεφαραδιτών φυσικά),τεκμαίρεται μεταξύ άλλων και από την καινή διαθήκη, υπάρχουν ακόμα αρκετές μελέτες από σύγχρονους Θεσσαλονικείς Εβραίους (Ναρ, Μόλχο). Οι Βλάχοι προέρχονται από τους λατινόφωνους πληθυσμούς (περισσότερα παρακάτω).
Για τους Σλάβους στην Βυζαντινή περίοδο, ο Βασίλιεφ στην «Ιστορία της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας», αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Ο συγγραφέας του 10ου αιώνα Θεοφύλακτος ταυτίζει τους Γέτες με τους Σλάβους. Κατά τη διάρκεια λοιπόν τής βασιλείας τού Αναστασίου οι Σλάβοι, μαζί με τους Βουλγάρους, άρχισαν τις επιδρομές τους στη Βαλκανική Χερσόνησο. Όπως αναφέρεται σε κάποια πηγή «το ιππικό των Γετών» λεηλάτησε τη Μακεδονία, τη Θεσσαλία και την Ήπειρο, φθάνοντας μέχρι τις Θερμοπύλες.» σελ. 147.
Ο Αναστάσιος ήταν αυτοκράτορας την περίοδο 491-518. Οι πρώτες λοιπόν επιδρομές τοποθετούνται στις αρχές του 6ου αιώνα.

Από τον Βασίλιεφ και πάλι (σελ. 231) διαβάζουμε:
«Η άφθονη επί τού θέματος φιλολογία -αντιφατική, πολλές φορές, και χωρίς συνέπεια - δίνει ωστόσο αρκετά βασικά στοιχεία, τα οποία οδηγούν στο συμπέρασμα ότι οι Σλάβοι είχαν εγκατασταθεί σε μεγάλες εκτάσεις στην Ελλάδα από τα τέλη τού 6ου αιώνα, αν και η εγκατάστασή τους αυτή δεν είχε ως αποτέλεσμα ούτε τον πλήρη εκσλαβισμό ούτε την ολοκληρωτική εξαφάνιση των Ελλήνων.»
Ας δούμε και τι γράφει η Ιστορία του ελληνικού έθνους της Εκδοτικής Αθηνών: «παρά την αναμφισβήτητη καταστροφή και τη δημογραφική αναστάτωση δεν κατάφεραν να εκτοπίσουν και πολύ λιγότερο να εξαφανίσουν τον ελληνικό πληθυσμό» (τόμος Η’, σελ. 337).

Στις σελίδες αυτές τα δύο ιστορικά βιβλία ουσιαστικά απαντούν στις μη αποδεκτές από την επιστημονική κοινότητα θεωρίες του Φαλμεράιερ. Είναι επίσης μια αναφορά στον Χοπφ που αντέκρουσε τον Φαλμεράιερ (αν και ο Βασίλιεφ θεωρεί ότι έπεσε στο άλλο άκρο) και στο σλαβικό πρόβλημα γενικότερα.
Από τα λεγόμενα των παραπάνω χωρίων, φαίνεται ότι το διακύβευμα δεν ήταν η επικράτηση του ελληνικού στοιχείου στον ηπειρωτικό χώρο, αλλά η επιβίωση της ξεχωριστής εθνικής του ταυτότητας.
(Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και τα όσα αναφέρει ο Βασίλιεφ στη σελ. 381 για τον ιδρυτή της Μακεδονικής δυναστείας Βασίλειο Α’, τον οποίο θεωρεί μικτής σλαβοαρμενικής καταγωγής - οι περισσότεροι δέχονται την αρμενική του καταγωγή).
ΟΜΟΣΠΟΝΔΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
 
Δημοσιεύσεις: 2245
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 08, 2013 1:20 am

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό The_Stalker » Δευτ Ιουν 25, 2018 2:10 pm

Μέρος β'

Η προαναφερθείσα «Ιστορία του Ελληνικού Έθνους», θεωρεί ως ορόσημο της Σλαβικής εξάπλωσης τον 7ο αιώνα, τόμος Ζ’ Βυζαντινός Ελληνισμός – πρωτοβυζαντινοί χρόνοι, σελ. 25 και πρώτη σοβαρή παραβίαση των συνόρων τη Βουλγαρική εισβολή του 541, με τους Βούλγαρους να φτάνουν μέχρι τον Ισθμό και τελικά να αποχωρούν με λάφυρα και 120.000(!) αιχμαλώτους, σελ. 181. Επίσης αναφέρει ότι η μετακίνηση των Σλάβων προς νότο άρχισε να γίνεται αισθητή στα τέλη του 5ου αιώνα, ενώ στα μέσα του 6ου είχαν γίνει «εξαιρετικά πολυάριθμοι και έψαχναν εδάφη να εγκατασταθούν», σελ. 191. Το 577 μετά από επιδρομή (αναφέρεται αριθμός 100.000) δεν αποχωρούν και εγκαθίστανται σε εδάφη της αυτοκρατορίας, οι δε Βυζαντινοί χρησιμοποιούν τους Άβαρους για να τους απωθήσουν, σελ. 213. Το 597 πολιορκείται από Σλάβους η Θεσσαλονίκη, σελ.220.

Οι Βούλγαροι έχουν διαφορετική καταγωγή από τους Σλάβους και αυτό που τελικά μορφοποιείται ως Βουλγάρικο έθνος προέρχεται από τη σύνθεση των βουλγαρικών και σλαβικών φυλών. Αυτή βέβαια είναι μια πολύχρονη διαδικασία και αξίζει να σημειωθεί ότι στο βουλγαρικό μόρφωμα δημιουργείται φιλοβυζαντινή μερίδα λόγω ανάμιξης του σερβικού στοιχείου (τόμος Η’, σελ. 33).
Επίσης διαφοροποιούνται οι σλάβοι της Πελοποννήσου σε σχέση με αυτούς της Β. Ελλάδας, αφού οι δεύτεροι παρουσιάζουν οργάνωση και διοικητική αυτονομία (σελ. 39).

Στη σελ. 66 αναφέρεται ότι η εγκατάσταση Σλάβων κατά τον 6ο/7ο αιώνα και Βουλγάρων το 681, άλλαξαν τη φυσιογνωμία του Β. τμήματος της χερσονήσου. Η Βυζαντινή αυτοκρατορία προσπάθησε να τους εντάξει στη σφαίρα πολιτικής και πνευματικής επιρροής της. Η ύπαρξη Σλάβων στις νοτιότερες περιοχές έκανε οξύτερο το πρόβλημα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα έχουμε σε όσα αναφέρονται σχετικά με την επανάσταση των Κομητόπουλων (εξ’ αυτών ο Σαμουήλ είναι ο μετέπειτα τσάρος των Βουλγάρων) και τους πολέμους που ακολούθησαν. Στη σελ. 120 διαβάζουμε «κατά τη διάρκεια των πολέμων αυτών, τα άτομα περνούσαν από το ένα στρατόπεδο στο άλλο με χαρακτηριστική ευκολία. Το φαινόμενο μπορεί να εξηγηθεί αν λάβει κανείς υπόψη την ανυπαρξία εθνικών διακρίσεων και ιδεολογιών κατά τον 10ο αιώνα». Επιπλέον αναφέρεται ότι οι διακρίσεις γίνονταν με βάση τη θρησκεία, κάτι που δεν γινόταν σ’ αυτή την περίπτωση αφού όλοι οι αντιμαχόμενοι ήταν χριστιανοί. Χαρακτηριστικό ότι δεν υπήρχε και ανταλλαγή αιχμαλώτων, κοινή πρακτική στους βυζαντινοαραβικούς πολέμους. Στις σελ.122-123 αναφέρεται η κατάληψη το 1015 από την αυτοκρατορία της Έδεσσας που έχει αποστατήσει και η επιτυχημένη αντίσταση της Καστοριάς το 1017.

Οι σελ. 182-183 αναφέρονται στη δημογραφική κρίση και τη μείωση του πληθυσμού κατά τον 7ο και 8ο αιώνα. Η κρίση αυτή αντιμετωπίστηκε με την υποχρεωτική μετακίνηση σλαβοβουλγαρικών και αρμενοσυριακών πληθυσμών. Σε πολλές περιπτώσεις όχι απλώς επιτρέπεται αλλά και ευνοείται η εγκατάσταση Σλάβων.

Στις σελ. 333-337 περιγράφονται οι σκλαβηνίες. Αναφέρονται οι ειρηνικές σχέσεις με τους γηγενείς πληθυσμούς, ενώ σε περίπτωση εκδήλωσης ανταρσιών προτιμάται από πλευράς αυτοκρατορίας η συμμόρφωση και όχι η απομάκρυνση του σλαβικού στοιχείου.

Από την «Ιστορία των μεσαιωνικών Βαλκανίων», Σ. Μουστάκας, 2015, διαβάζουμε:

«Γεγονός είναι ότι μέχρι τον 10ο αιώνα δεν πρέπει να διατηρείτο διακριτή εθνοτική παρουσία Σλάβων στον κυρίως ελληνικό χώρο. Εξαίρεση εντοπίζεται στις βορειότερες περιοχές της Μακεδονίας και της Θράκης, όπου λόγω της γειτνίασης με το βουλγαρικό κράτος, που την ίδια εποχή είχε πλέον εκσλαβιστεί, και των κατά διαστήματα συμπεριλήψεων μεγάλο μέρους των περιοχών αυτών σε αυτό, ο σλαβικός πληθυσμός διατήρησε τα εθνοτικά χαρακτηριστικά του.»(σελ. 45)

Στο ίδιο βιβλίο αναφέρονται οι «Ελάσσονες βαλκανικές εθνότητες έως και τον 11ο αιώνα», κεφ. 7, σελ. 86. Αυτές είναι οι Βλάχοι, οι Αλβανοί, οι Αρμένιοι και οι Βαρδαριώτες Τούρκοι. Εξ’ αυτών θα παραθέσω λίγα μόνο στοιχεία για τους Βλάχους και τους Αλβανούς:

«Οι Βλάχοι έχουν τις καταβολές τους στα χρόνια της ρωμαϊκής κυριαρχίας και συνιστούν εθνολογικό κατάλοιπο αυτής. Πρόκειται για λατινόφωνους πληθυσμούς που απαντούν σε διάφορα σημεία της Βαλκανικής Χερσονήσου, αλλά και βόρεια αυτής.»(σελ. 86)
«Στους Βλάχους της Θεσσαλίας, και για την ακρίβεια στους νομάδες κτηνοτρόφους μεταξύ αυτών, αναφέρονται ο Κεκαυμένος τον 11ο αιώνα και ο Βενιαμίν ο εκ Τουδέλης (Ισπανοεβραίος περιηγητής) τον 12ο αιώνα. Από τον Κεκαυμένο αναφέρονται οι εποχικές μετακινήσεις τους από τους κάμπους της Θεσσαλίας τον χειμώνα στα «όρη Βουλγαρίας» το καλοκαίρι (εννοούνται οι ορεινές περιοχές της δυτικής Μακεδονίας).» (σελ. 88), η επισήμανση δική μου.

Για τους Αλβανούς και την καταγωγή τους:
«Η γενικά επικρατούσα άποψη, ήδη από τον 19ο αιώνα, τους θέλει απογόνους των αρχαίων Ιλλυριών, άρα αυτόχθονες στην περιοχή, με καταβολές στην αρχαιότητα. Όντας ορεσίβιοι και απομονωμένοι απέφυγαν τον εξελληνισμό ή τον εκλατινισμό.» (σελ. 89). Στην καταγωγή των Αλβανών από τους Ιλλυριούς αντιτίθενται κάποιοι με σημαντικότερο τον βούλγαρο Γκεοργκίεφ που τους θεωρεί απογόνους των Δακών.

Το μεγαλύτερο μέρος των Βλάχων και των Αλβανών που πέρασαν στην Ελλάδα εξελληνίστηκαν, πολέμησαν στους εθνικούς αγώνες και είναι μέρος του ελληνικού έθνους. Ανεξαρτήτως της φυλετικής τους καταγωγής. Αν και τους Βλάχους λόγω λατινοφωνίας προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν οι Ρουμάνοι (πέτυχαν μάλιστα να ιδρύσουν μειονοτικά σχολεία στην Ελλάδα).
ΟΜΟΣΠΟΝΔΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
 
Δημοσιεύσεις: 2245
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 08, 2013 1:20 am

Re: Η Μακεδονία είναι ΜΙΑ και είναι Ελληνική

Δημοσίευσηαπό The_Stalker » Δευτ Ιουν 25, 2018 2:12 pm

Μέρος γ'

Η τελευταία αναφορά μου αφορά τα τοπωνύμια της Μακεδονίας (αλλά και πολλά της ευρύτερης Ελλάδας). Ήδη αναφέρθηκε η μετονομασία της Έδεσσας σε Βοδενά, την οποία κακώς (despe) τοποθέτησες επί Τουρκοκρατίας, αφού έγινε επί Βυζαντίου (10ος αιώνας), όπως εύκολα μπορείς να διαπιστώσεις εδώ: http://www.edessacity.gr/tourism/ed800-10_el.htm (ακόμα ακόμα κι από το μυθιστόρημα «Στον καιρό του Βουλγαροκτόνου» της Πηνελόπης Δέλτα). Θα προσθέσω μερικά ονόματα του δρόμου Έδεσσα – Φλώρινα (και Έδεσσα –Καστοριά), τον οποίο προτρέπω να διασχίσουν έστω και μια φορά οι μακεδονομάχοι του φόρουμ:
Άρνισσα – Όστροβο, Σκλήθρο – Ζέλενιτς, Κέλλη – Γκορνίτσοβο.
Αυτά είναι μια σταγόνα από τις μαζικές μετονομασίες με διατάγματα του 1926, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να ψάξει τα ΦΕΚ της χρονιάς αυτής, με ποια κριτήρια έγιναν οι μετονομασίες, ή ακόμα καλύτερα να μιλήσει με τους κατοίκους των περιοχών.

Σαν τελευταία άσκηση, όποιος θέλει μπορεί να ψάξει την ετυμολογία της Κοζάνης και των Γρεβενών.
Hint: Χαράλαμπος Π. Συμεωνίδης, Ετυμολογικό Λεξικό των Νεοελληνικών Οικωνυμίων

Για να συνοψίσω τη θέση μου:

α. Η εγκατάσταση σλαβικών φύλων στη Μακεδονία από το 600 τουλάχιστον με συνεπακόλουθο τις μεταβολές της σύνθεσης του πληθυσμού, είναι αναμφισβήτητο γεγονός. Αυτό μας κάνει 1400 χρόνια περίπου (για τους αδύνατους στο μέτρημα).

β. Οι συνεχείς μετακινήσεις διαφόρων εθνοτικών ομάδων στο χώρο, δημιουργούν επιμειξίες που αλλοιώνουν τα εθνικά χαρακτηριστικά των πληθυσμών. Ενιαία εθνική συνείδηση (προς οποιαδήποτε πλευρά) ΔΕΝ υπάρχει. Υπάρχει θρησκευτική συνάφεια λόγω χριστιανισμού.

γ. Η αγωνία απάντησης στις (αστήρικτες) θέσεις του Φαλμεράιερ οδηγεί στο αντίθετο άκρο, με τη δημιουργία ενός ψευδούς μύθου ιστορικής συνέχειας του ελληνισμού σε ολόκληρο το χώρο που καταλαμβάνει σήμερα το Ελληνικό κράτος. Η ελληνική συνείδηση στο Βυζάντιο επικρατεί μετά το 1200.

δ. Ένας λαός που αφομοιώνει κάποιον άλλο, δεν είναι δυνατόν να αλλάζει τα τοπωνύμιά του στη γλώσσα του αφομοιωθέντος λαού. Και ναι μεν υπάρχουν τοπωνύμια που άλλαξαν στις αρχές της τουρκοκρατίας, υπάρχουν όμως και τοπωνύμια που άλλαξαν (ή δημιουργήθηκαν και παρέμειναν μετέπειτα) επί Βυζαντινής αυτοκρατορίας. Περαιτέρω λεπτομέρειες είναι θέμα γλωσσολογικής έρευνας (πχ σε ποια γλωσσική περίοδο ανήκει το χ όνομα που περιέχει τον ψ φθόγγο που άλλαξε αργότερα σε ζ φθόγγο) και ήδη έχω ξεπεράσει τα όρια της συζήτησης σε ένα φόρουμ.

ε. Οι κάτοικοι της Μακεδονίας του 19ου αιώνα, κατά βάση οι αγροτικοί πληθυσμοί, είναι ένα μωσαϊκό λαών. Υπάρχουν έλληνες, ελληνόφωνοι, σλαβόφωνοι με ελληνική εθνική συνείδηση, σλαβόφωνοι με βουλγαρική συνείδηση, σλαβόφωνοι χωρίς καμία συνείδηση (η πλειοψηφία), βλάχοι έλληνες, βλάχοι μειονοτικοί, ρουμανόβλαχοι, αρβανίτες έλληνες, μωαμεθανοί, εβραίοι κλπ. Υπάρχει η προσπάθεια της Βουλγαρίας να προσεταιριστεί μέσω της Εξαρχίας τους σλαβόφωνους πληθυσμούς, καθώς και η αντίστοιχη της Ελλάδας μέσω της εκκλησίας. Είναι τουλάχιστον ηλίθιο να ονομάζουμε τον κομιτατζή Αποστόλ Πέτκοφ (τον οποίο προσπάθησε να προσεταιριστεί ο Γερμανός Καραβαγγέλης) Βούλγαρο, και τον ξάδερφό του Γκόνο Γιώτα Έλληνα. Και είναι πιο επικίνδυνο αν θέλετε εθνικά να ονομάζουμε τους κατοίκους της Βόρειας Μακεδονίας Βούλγαρους και να τους χρεώνουμε εκεί.

στ. Η αντιμετώπιση του ελληνικού κράτους στους σλαβόφωνους πληθυσμούς κάθε άλλο παρά βοήθησε στην ενσωμάτωσή τους. Αντιθέτως δημιούργησε πρόσφορο έδαφος για να καλλιεργηθεί από τον Τίτο η «Μακεδονική» εθνική συνείδηση. Αλλά και η μέχρι σήμερα αντιμετώπιση οδήγησε στην όξυνση του προβλήματος και στην ανάπτυξη του ακραίου εθνικισμού από την άλλη πλευρά. Όμως οι γείτονες δεν είναι όλοι εθνικιστές, ούτε είναι όλοι ανόητοι να πιστεύουν ότι κατάγονται από τους αρχαίους Μακεδόνες.

ζ. Το όνομα Μακεδονία ιστορικά ανήκει σ’ εμάς και κάθε αμφισβήτηση επ’ αυτού είναι βλακώδης (εξίσου βλακώδες είναι όπως έχει γράψει ο Β. Ραφαηλίδης: «το να πανηγυρίζουμε κάθε τόσο για τα αρχαιολογικά ευρήματα της Βεργίνας και του Δίου, που αποδεικνύουν την αποδειγμένη ελληνικότητα της Μακεδονίας, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια ακόμη έκφανση της νεοελληνικής σχιζοφρένιας.»). Αυτό όμως δεν μας δίνει κληρονομικά δικαιώματα επί του γεωγραφικού όρου «Μακεδονία». Όπως δεν μας δίνει για την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, τη Σικελία και την Κάτω Ιταλία, το Αιάκειο της Κορσικής και τη Μασσαλία της Γαλλίας πχ. Όπως δεν μας δίνει πολύ περισσότερο για τον όρο «Ευρώπη».

ΥΓ Δεν γνωρίζω καμία μετονομασία πόλης από τον Μ. Αλέξανδρο (γνωρίζω για ίδρυση πολλών πόλεων οι οποίες αφού ιδρύθηκαν από τον Μ. Αλέξανδρο είχαν και τα ανάλογα ονόματα). Κατά τα λοιπά η αναλογία σου (despe) είναι τουλάχιστον ατυχής.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
 
Δημοσιεύσεις: 2245
Εγγραφή: Κυρ Δεκ 08, 2013 1:20 am

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ιστορικά - Εθνικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler