Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 10 Μάιος 2019, 18:08

GP Ισπανίας - FP1/FP2: Bottas μπροστά, κοντά η Ferrari

4τροχοι

Ο Valtteri Bottas ήταν ο ταχύτερος οδηγός μετά την πρώτη μέρα δοκιμών στο Ισπανικό Grand Prix, με τη Ferrari να παραμονεύει.

Στο FP1, ο Valtteri Bottas ηγήθηκε της κατάταξης, με τη W10 να «πατάει» καλά στο τρίτο sector. Μέχρι εκείνο το σημείο της πίστας, η Ferrari είχε το προβάδισμα, χάνοντας σχεδόν τρία δέκατα στο τελευταίο κομμάτι.

Η Haas ήταν αρκετά ανταγωνιστική, αφού φάνηκε να βολεύεται αρκετά στις υψηλές θερμοκρασίες στο οδόστρωμα, ενώ και η McLaren (με μπροστάρη τον τοπικό ήρωα, Carlos Sainz) βρέθηκε στην 6η θέση.

Στο -πάντα πιο αντιπροσωπευτικό- FP2, η Mercedes παρέμεινε στην κορυφή, και η Ferrari εξακολουθούσε να χάνει χρόνο στο κλειστό τελευταίο sector. Στην ουσία, το 1ο και το 2ο κομμάτι ανήκουν στη Scuderia, που έχει και την ταχύτητα στη μεγάλη ευθεία, και στις γρήγορες καμπές, όμως στο αργό μέρος της διαδρομής, η ισορροπία λείπει, δεν υπάρχει μηχανική πρόσφυση και εκεί χάνεται όλος ο χρόνος για τους Ιταλούς.

Στο midfield, η Haas διατηρείτο ψηλά, με τον Grosjean να χρησιμοποιεί τις αναβαθμίσεις που έφερε η ομάδα, όντας 6ος. Στον αντίποδα, απογοητευτική ήταν η Renault που έμεινε στο 14-15, πίσω κι από την Racing Point και την Toro Rosso, σαν σε επανάληψη του Μπακού.

Σε ρυθμό αγώνα, η Ferrari ήταν σε καλύτερη κατάσταση από την άμεση αντίπαλό της, ειδικά με τη μαλακή γόμα, αφού ο Leclerc είχε ανταγωνιστικό γυρολόγιο ακόμα και γόμα 20+ γύρων. Με τη σκληρή γόμα, ο Hamilton ήταν ελαφρώς πιο γρήγορος από τον Μονεγάσκο, την ώρα που στο οδόστρωμα οι θερμοκρασίες ήταν ιδιαίτερα υψηλές (40-42°C), αν και γρήγορα ο Βρετανός έχασε τον ρυθμό του με αυτό το ελαστικό.

Συνέχεια στο τριήμερο αύριο με το FP3 (13:00) και με τις κατατακτήριες (16:00)._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 11 Μάιος 2019, 18:47

Στα δοκιμαστικά πάντως πάλι οι Mercedes ήταν μπροστά. Ο Botas μάλιστα έκανε ρεκόρ γύρου.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 14 Μάιος 2019, 19:26

Άλλος ένας μέτριος αγώνας για την Ferrari, που αδυνατεί να παρακολουθήσει τα "ασημένια βέλη" της Mercedes.
Μέτριο σασί για τις δυνατότητες του κινητήρα, μέτρια (έως κακή) στρατηγική αγώνα, ακόμη και οργάνωση των pits στις αλλαγές ελαστικών.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 16 Μάιος 2019, 11:06

GP Ισπανίας – Στο μικροσκόπιο: Ασταμάτητοι

4troxoi

Η ανίκητη Mercedes, η Ferrari των προβλημάτων εντός κι εκτός πίστας και η Haas. Βάζουμε το Grand Prix Ισπανίας «στο μικροσκόπιο».

Το τελευταίο (κατά τα φαινόμενα) Ισπανικό GP απεδείχθη ένας αρκετά προβλέψιμος και μονότονος αγώνας, με τη Mercedes να έχει βρει ρυθμό από την πρώτη μέρα, εκμεταλλευόμενη τα χαρακτηριστικά της πίστας, και ειδικά του τρίτου sector.

Και ποιος να τη σταματήσει

Οι Γερμανοί δεν έχουν αντίπαλο, και αν αυτό μπορούσε να ειπωθεί από το Μπακού, στην Ισπανία απλώς επιβεβαιώθηκε. Οι άνθρωποι των ομάδων λένε πάντα πως αν μία ομάδα είναι γρήγορη στη Βαρκελώνη, είναι γρήγορη παντού, αφού το Μοντμελό συνδυάζει πολλά χαρακτηριστικά στα 4,6 χλμ που το αποτελούν: γρήγορες και αργές καμπές, μεγάλες ευθείες και έντονα φρεναρίσματα.

Σε κάθε σημείο της πίστας, η Mercedes έμοιαζε να πατάει καλύτερα από τη Ferrari, με αποκορύφωμα το τελευταίο κομμάτι, που αποτελείται από αργές και μέσης ταχύτητας στροφές. Εκεί, η W10 έχει την απαιτούμενη κάθετη δύναμη στο στρίψιμο του τιμονιού, επιτρέποντας στους οδηγούς να πατήσουν το γκάζι πιο γρήγορα και να κερδίσουν χρόνο έναντι των αντιπάλων τους, που εκεί έρχονται αντιμέτωποι με την αποσταθεροποίηση του εμπρός μέρους.

Πλέον, αυτό που μένει για τους πρωταθλητές είναι να διαχειριστούν αυτό το προβάδισμα, αλλά και τους ίδιους τους τους οδηγούς, οι οποίοι έχουν μείνει ως οι μοναδικοί διεκδικητές του τίτλου. Η νίκη του Hamilton, του δίνει και την πρώτη θέση στον βαθμολογικό πίνακα, αλλά ο Bottas δεν εμφανίζεται διατεθειμένος να παρατήσει τη μάχη, αφού έχει την ταχύτητα να κοντράρει στα ίσια τον teammate του.

Κομβικό σημείο για τη μάχη τους θα είναι οι επόμενοι αγώνες, ειδικά ο Καναδάς και η Γαλλία – και οι δύο είναι πίστες στις οποίες ο Hamilton κερδίζει, οπότε αν μπορέσει εκεί ο Φινλανδός να τον αφήσει πίσω του, μπαίνει για τα καλά στη συζήτηση για το φετινό πρωτάθλημα. Μένουν 16 αγώνες, και όλα είναι ρευστά.

Θεμελιώδη προβλήματα για τη Ferrari

Αν μετά το κάζο του Μπακού τα πράγματα ήταν δύσκολα για τη Scuderia, το 4-5 στην Ισπανία θα πρέπει να είναι κάτι σαν Αρμαγεδδόνας για την ιταλική ομάδα.

Κι αυτό, διότι στη Βαρκελώνη ήρθε σχεδόν με νέο μονοθέσιο: νέα, αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος (δύο αγώνες πριν το προβλεπόμενο), νέο πάτωμα, πίσω πτέρυγα και κάλυμμα κινητήρα, αλλαγές στην εμπρός πτέρυγα. Όπως αναμενόταν, η SF90 είχε δραστικές αλλαγές, αλλά τίποτα δεν την βοήθησε να κερδίσει τη Mercedes.

Ο Mattia Binotto, επικεφαλής της ομάδας και τεχνικός διευθυντής της, μίλησε για την ανεπάρκεια αυτών των νέων μερών:

«Οι αναβαθμίσεις που φέραμε στη Βαρκελώνη, τόσο στον αεροδυναμικό τομέα, όσο και στον κινητήρα, αν και είμαστε ευχαριστημένοι με αυτές, αποδείχθηκαν ανεπαρκείς.

«Τώρα πρέπει να αναλύσουμε τα πάντα και να δούμε τι δε λειτούργησε. Και σε αυτήν την ερώτηση τώρα, δεν έχουμε συγκεκριμένη απάντηση.

«Ξέρουμε ότι έχουμε πολλά να κάνουμε και ότι πρέπει να βελτιωθούμε. Αυτό έγινε σαφές αυτό το Σ/Κ, αλλά δεν χάνουμε το σθένος μας.

«Το ηθικό στην ομάδα είναι ακόμα καλό και υπάρχει θέληση να τα πάμε καλύτερα, οπότε πρέπει να απαντήσουμε σε αυτούς. Συγχαρητήρια στη Mercedes για όσα έχουν κάνει ως τώρα.»

Μερικές ώρες μετά, όμως, ο ίδιος παραδέχθηκε κάτι ακόμα πιο σοβαρό, αφού δήλωσε πως όλη η σχεδιαστική προσέγγιση στο φετινό μονοθέσιο μπορεί να είναι λανθασμένη:

«Χάνουμε πολύ σε κάθε στροφή, όχι μόνο στο τελευταίο sector, σε κάθε στροφή είμαστε αργοί. Υπάρχει πολλή υποστροφή στο μονοθέσιο. Αυτό οφείλεται μόνο στην κάθετη δύναμη ή είναι κάτι παραπάνω. Αυτό πρέπει πραγματικά να αναλύσουμε και να καταλάβουμε.Κάθε σημερινό συμπέρασμα θα είναι ένα λάθος συμπέρασμα. Θα χρειαστούν μερικές ημέρες για να έχουμε μια κανονική ανάλυση και να προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε εάν είναι θέμα ισορροπίας, θέμα κάθετης δύναμης ή ακόμη και θέμα λάθος κατεύθυνσης στον σχεδιασμό του μονοθεσίου.»

Το ζήτημα της Ferrari είναι, επομένως, σχεδιαστικό, και αυτό είναι κάτι που δεν γίνεται να λυθεί φέτος. Η προσέγγιση που έχει πάρει το τεχνικό επιτελείο της ομάδας είναι τέτοια που, ακόμα και εντελώς νέο εμπρός μέρος να εισάγει στα μισά της χρονιάς, δεν θα συμβαδίζει με το πίσω μέρος, το οποίο έχει σχεδιαστεί με βάση ένα συγκεκριμένο concept.

Ουσιαστικά, η Scuderia είναι σε ένα αδιέξοδο από το οποίο μπορεί να βγει μόνο το 2020, αν κι εφόσον μπορέσει να βρει τα λάθη που έκανε φέτος και να δώσει επαρκείς λύσεις.

Οι νέες, απλούστερες εμπρός αεροτομές του 2019 ήταν σημείο αμφιλεγόμενο για τις ομάδες, και όλοι οι επικεφαλής των τεχνικών τμημάτων των ομάδων είχαν εκφράσει τις ανησυχίες τους. Ίσως αυτό να επηρέασε τη φετινή Ferrari, που όσα λάθη κι αν κάνει με τις στρατηγικές της (εγκληματικά λάθη στην Ισπανία εις βάρος του Vettel), το πρόβλημά της θα παραμένει πολύ μεγαλύτερο.

Επέστρεψε η Haas

Οι πρώτοι τέσσερις αγώνες για τη Haas χαρακτηρίστηκαν από αλλεπάλληλα προβλήματα με τα ελαστικά. Αυτή ήταν η «αχίλλειος πτέρνα» των Αμερικανών, που σε καμία πίστα δε μπορούσαν να βολευτούν και να φέρουν τις γόμες της Pirelli στην ιδανική θερμοκρασία.

Όπως και η Ferrari, έτσι και η Haas έφερε αρκετές αναβαθμίσεις στην Ισπανία για να δώσει λύσεις σε αυτό το θέμα, και σε αντίθεση με την ιταλική ομάδα, εκείνη τα κατάφερε.

Οι υψηλές θερμοκρασίες στο οδόστρωμα συνεισέφεραν τα μέγιστα στο να αναδειχθεί η πραγματική απόδοση της VF-19, η οποία από τις χειμερινές δοκιμές και την Αυστραλία είχε να φανεί ανταγωνιστική.

Σε ένα σημείο του τριημέρου έμοιαζε να είναι σε θέση να απειλήσει ακόμα και τη Red Bull, αλλά αυτό δεν κατέστη εφικτό, κι έτσι έμεινε «μόνη» της ως ‘best of the rest’ στο midfield, του οποίου οι ισορροπίες πάλι διαταράχθηκαν.

Η Ισπανία έφυγε, το Μονακό έρχεται, και η λογική λέει έκτο συνεχόμενο 1-2 για τη Mercedes – άλλωστε, πλέον, η Ferrari πιο πολύ πρέπει να κοιτά τη Red Bull, που έρχεται μαινόμενη πίσω της._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 27 Μάιος 2019, 10:23

Συνεχίζει τα εγκληματικά λάθη η Ferrari. Στα πρώτα δοκιμαστικά του πιο βαρετού gp του κόσμου (Monaco) θυσίασε τον Νο 2 οδηγό της, Charles Leclerc, που έτρεχε στην πατρίδα του, μπας και ο Vettel κάνει καλύτερο χρόνο. Τελικά ούτε ο Γερμανός κατάφερε τίποτε, χάνοντας καθαρά και από τις δύο Mercedes, αλλά και ο Leklerc δεν προκρίθηκε στα επόμενα δύο δοκιμαστικά, αφού δεν έμεινε χρόνος να μπει να βελτιώσει την επίδοσή του κι έτσι ξεκίνησε από την 16η θέση!
Το grand prix του Μονακό είναι το πλέον βαρετό όλων, γιατί δεν γίνεται σε πίστα, αλλά μέσα στους δρόμους της πόλης. Οι οδηγοί δεν έχουν τόσο καλό οδόστρωμα, αλλά κυρίως δεν έχουν ούτε τις μεγάλες ευθείες ,ούτε το απαραίτητο πλάτος για να προσπεράσουν. Οι μάχες λοιπόν κρίνονται μόνο στην εκκίνηση, ή στην αλλαγή των ελαστικών.
Ο Leklerc, ξεκινώντας τόσο πίσω έπρεπε να ρισκάρει για να ανέβει κι έτσι σε μια προσπέραση είχε επαφή και κλαταρισμένο ελαστικό, κάτι που τον οδήγησε πρόωρα σε αλλαγή ελαστικών και τελικά σε εγκατάλειψη.
Ο Hamilton δεν μπόρεσε να βρει το σωστό πάτημα με την μεσαίας σκληρότητας γόμα που επέλεξε η Mercedes κι έτσι αν και ξεκίνησε εύκολα πρώτος, στην συνέχεια βρέθηκαν όλοι πίσω του: Verstapen, Vettel και Bottas. Επειδή όμως οι προσπεράσεις στο Μονακό είναι σχεδόν αδύνατες ο Βρετανός, παρ' όλο που ήταν πιο αργός σε μέσο χρόνο, γιατί τα ελαστικά του φθάρθηκαν πιο γρήγορα από τους άλλους τρεις που είχαν φορέσει πιο σκληρή γόμα, μπόρεσε και κρατήθηκε στην κορυφή.

Συνολική βαθμολογία οδηγών

1. L. Hamilton 137
2. V. Bottas 120
3. S. Vettel 82
4. M. Verstappen 78
5. C. Leclerc 57
6. P. Gasly 31
7. C. Sainz 18
8. K. Magnussen 14
9. K. Raikkonen 13
10. S. Perez 13
11. L. Norris 12
12. D. Kvyat 9
13. D. Ricciardo 8
14. A. Albon 7
15. N. Hulkenberg 4
16. L. Stroll 4
17. R. Grosjean 2
18. G. Russell 0 1
19. R. Kubica 0
20. A. Giovinazzi 0

Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Mercedes 257
2. Ferrari 139
3. Red Bull 109
4. McLaren 30
5. Racing Point 17
6. Toro Rosso 16
7. Haas 16
8. Renault 14
9. Alfa Romeo 13
10. Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό typhoon » Δευτ 27 Μάιος 2019, 10:47

Για κλαμματα η φερραρι φετος
ready or not here i come
typhoon
 
Δημοσιεύσεις: 499
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2019, 18:34

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 01 Ιουν 2019, 16:55

F1: Πώς οι ομάδες ανέκτησαν τη χαμένη αεροδυναμική με τη βοήθεια των αναρτήσεων

4troxoi

Οι χρόνοι στο Μονακό έπεσαν κατά 0,7 δλ. φέτος σε σχέση με το 2018, και είναι να απορεί κανείς πώς καταφέρνουν πάντα οι ομάδες να βρίσκουν τρόπο να ανακτούν αυτό που ένας νέος κανονισμούς μπορεί να τους στερήσει.

Η απλοποίηση των εμπρός αεροτομών ήταν -ίσως- η σημαντικότερη αλλαγή στους κανονισμούς του φετινού πρωταθλήματος. Η προσπάθεια της FIA και της Liberty Media να αυξήσουν τα προσπεράσματα, κάνοντας πιο εύκολο στους οδηγούς να ακολουθούν ο ένας τον άλλον, φαίνεται τελικά να πετυχαίνει, αλλά το κόστος είναι μειωμένη αεροδυναμική απόδοση.

Τουλάχιστον, έτσι φάνηκε στην αρχή. Αλλά, απλοποιώντας τον σχεδιασμό της εμπρός πτέρυγας, η Ομοσπονδία ανάγκασε τις ομάδες να κάνουν αυτό που ξέρουν καλύτερα από κάθε άλλον: να αυτοσχεδιάσουν.

Η ανάγκη για αρκετή παραγόμενη κάθετη δύναμη φάνηκε περισσότερο από ποτέ στο Μονακό. Η κλειστή, γεμάτη αργές και μέσης ταχύτητας στροφές διαδρομή στις ακτές της γαλλικής ριβιέρας είναι το απόλυτο τεστ για την αεροδυναμική των μονοθέσιων. Για αυτό και θα περίμενε κανείς οι χρόνοι φέτος να πέσουν (ή, έστω, να μείνουν στα ίδια επίπεδα) με τους περυσινούς.

Κάτι τέτοιο δε συνέβη, με την pole position να πέφτει κατά 0,7 δευτερόλεπτα, αφού ο Lewis Hamilton σημείωσε 1:10.166, έναντι του 1:10.810 που είχε γράψει ο Daniel Ricciardo. Η πτώση στα χρονόμετρα είναι πιο εμφανής, αν γίνει και η σύγκριση με την pole του 2017. Τότε, ο Kimi Raikkonen είχε κάνει 1:12.178.

Τα ελαστικά δεν είναι παράγοντας, αφού η φετινή C5 γόμα είναι κοντά στην περυσινή hypersoft που χρησιμοποιήθηκε στις κατατακτήριες. Το κέρδος βρίσκεται στον κινητήρα και, παραδόξως, στην αεροδυναμική.

Κάθε χρόνος που περνά στην υβριδική εποχή βρίσκει τις ομάδες να βελτιώνονται συνεχώς στον τομέα της μονάδας ισχύος, σε βαθμό που κάποιες εξ αυτών αλλάζουν ριζικά τον σχεδιασμό τους από σεζόν σε σεζόν, ψάχνοντας τη χρυσή τομή ανάμεσα στην απόδοση του κινητήρα εσωτερικής καύσης και της μπαταρίας.

Η Mercedes, αν και φαίνεται να είναι ελαφρώς πίσω από τη Ferrari σε ό,τι έχει να κάνει με αυτό το κομμάτι του μονοθέσιου, δεν παύει να έχει ένα κινητήριο σύνολο που αποδίδει άψογα στις κατατακτήριες, και με δεδομένο ότι φέτος ο Mercedes-AMG F1 M10 EQ Power+ φέρει ανανεωμένο σχεδιασμό για τη μεγιστοποίηση της χρήσης της ηλεκτρικής ενέργειας, το να έχει κερδίσει χρόνο εκεί η γερμανική ομάδα είναι κάτι παραπάνω από πιθανό.

Το μεγάλο κέρδος, όμως, βρίσκεται στον νευραλγικό τομέα της αεροδυναμικής, εκεί όπου ο James Allison και το επιτελείο του έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά.

Γνωρίζοντας πως η απλούστερη εμπρός πτέρυγα δεν θα παρήγαγε το ίδιο αεροδυναμικό φορτίο με πέρυσι, όλες οι ομάδες της F1 (κυρίως, όμως, η Mercedes) έχουν βρει έναν ευφάνταστο (και ευφυή) τρόπο να ανακτήσουν τη χαμένη κάθετη δύναμη.

Η εμπρός ανάρτηση των μονοθέσιων, αν και δε διαθέτει μεγάλη διαδρομή, εντούτοις είναι «γκρίζα ζώνη» στο βιβλίο των κανονισμών, κι αυτό ακριβώς εκμεταλλεύτηκαν οι άνθρωποι των ομάδων.

Αλλάζοντας τον σχεδιασμό στο σημείο που καλύπτεται από τον τροχό, οι μηχανικοί καταφέρνουν να δημιουργήσουν ένα είδος ‘ground effect’, που επηρεάζει μόνο το εμπρός μέρος. Όταν ο οδηγός έχει αρκετές μοίρες στο τιμόνι (χαρακτηριστικό του Μονακό), το μπροστά μέρος «βουτάει» προς το οδόστρωμα, δημιουργώντας αυξημένη πίεση πάνω από την αεροτομή και χαμηλή κάτω από την επιφάνειά της. Κοινώς, κάθετη δύναμη.

Στο παρακάτω βίντεο, φαίνεται το πώς λειτουργεί ο εν λόγω σχεδιασμός.



Οι αναλυτές θεωρούν πως την ίδια λύση έχουν όλες οι ομάδες, αλλά είναι βέβαιο πως καλύτερη χρήση αυτής κάνει μέχρι στιγμής η Mercedes.

Το γεγονός πως μπορεί και διατηρεί αρκετά καλή ισορροπία στα αργά κομμάτια ήταν έκδηλο από την Κίνα ακόμη, ενώ και στο τρίτο sector στην πίστα της Βαρκελώνης φάνηκε η δυναμική της W10 στα κλειστά κομμάτια.

Το ζήτημα είναι αν κάτι τέτοιο θεωρείται έκνομο, και η απάντηση είναι όχι. Επομένως, όλο και περισσότερες ομάδες θα το τελειοποιούν, όπως συμβαίνει και με κάθε άλλη καινοτομία στη Formula 1._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 07 Ιουν 2019, 11:54

GP Καναδά: Εκεί που το απρόβλεπτο είναι κανόνας

4τροχοι

Στο Μόντρεαλ τις τελευταίες πέντε δεκαετίες διεξάγεται ένας αγώνας ξεχωριστός, σε μία πίστα χτισμένη πάνω σε ένα τεχνητό νησί που φέρει το όνομα ενός πρωταθλητή χωρίς στέμμα, και με έναν τοίχο που αναφέρεται ως ο «Τοίχος των Πρωταθλητών». Καλώς ήρθατε στο GP του Καναδά.

Από το 1961 διεξάγεται ο αγώνας στη χώρα της Βόρειας Αμερικής, κι από το 1967 γινόταν εναλλάξ στο Mosport Park και Mont-Tremblant, εξαιτίας της αντιπαλότητας των Γαλλο-Καναδών και των Αγγλο-Καναδών. Αυτό ως το 1970, όταν το Mont-Tremblant κρίθηκε επικίνδυνο και το Mosport Park έγινε το μόνιμο «σπίτι» του GP. Η άνοδος του Gilles Villeneuve στην F1 ώθησε τους Γαλλο-Καναδούς να αναλάβουν δράση και να φέρουν στα δικά τους μέρη τον αγώνα. Η απόφαση να συνδεθούν οι δρόμοι του τεχνητού νησιού Ile Notre-Dame ώστε να δημιουργηθεί ένα σιρκουί πάρθηκε το 1977 και στις 8 Οκτωβρίου 1978, ο πρώτος αγώνας στο Circuit Ile Notre-Dame έλαβε χώρα. Μέχρι τότε, ο Villeneuve δεν είχε πανηγυρίσει νίκη. Αυτό θα άλλαζε στην πατρίδα του, σε άσχημες καιρικές συνθήκες. Μετά τον χαμό του το 1982, η πίστα πήρε το όνομά του.

Τα χρόνια που πέρασαν είδαν μερικούς ακόμα οδηγούς να παίρνουν την παρθενική τους νίκη εκεί, όπως ο JeanAlesi το 1995, ή και πιο πρόσφατα, ο Lewis Hamilton το 2007, ο Robert Kubica το 2008 κι ο Daniel Ricciardo το 2014. Μάλιστα, ο Πολωνός είχε κι ένα τρομακτικό ατύχημα μία χρονιά πριν κατακτήσει τη νίκη, ένα από τα πιο σοβαρά στην ιστορία του σπορ, από το οποίο όμως βγήκε αλώβητος. Βέβαια, αν είναι για κάτι γνωστή η πίστα του Μόντρεαλ, αυτό είναι ο περίφημος «Τοίχος των Πρωταθλητών». Έτσι ονομάστηκε η μπαρίερα στην έξοδο του τελευταίου σικέιν του σιρκουί, καθώς εκεί για πρώτη φορά το 1999 έχασε τη γραμμή του κι έπεσε, μένοντας εκτός αγώνα, o Michael Schumacher. Άλλα θύματά του οι Jacques Villeneuve, Jenson Button, Juan Pablo Montoya και Sebastian Vettel.

Τα χαρακτηριστικά της πίστας ευνοούν ιδιαίτερα τους κινητήρες που μπορούν κι αναπτύσσουν υψηλές τελικές ταχύτητες, με δεδομένο ότι η πίσω ευθεία είναι η τέλεια ευκαιρία για προσπέρασμα.

Υπό αυτό το πρίσμα, η Ferrari θα μπορούσε να έχει την πρώτη ευκαιρία της μετά το Μπαχρέιν για να κερδίσει ένα Grand Prix φέτος, μετά από 6 αγώνες που είδαν τη Mercedes να ανεβαίνει στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Φυσικά, οι Γερμανοί έχουν αποδείξει πως, ακόμα κι αν δεν διαθέτουν πλέον τον πιο ισχυρό κινητήρα, έχουν το πακέτο για να τα πάνε καλά ακόμα και σε πίστες που -θεωρητικά- δεν τους ταιριάζουν.

Στο midfield, η McLaren διατηρεί το προβάδισμά της, με την Toro Rosso να έχει αναδειχθεί σε δυνατό παίκτη στο μέσον του grid. Οι μεγάλες απαιτήσεις από τους κινητήρες, όμως, μπορούν να φέρουν ξανά στο προσκήνιο όχι μόνο τη «συνήθη ύποπτο» Racing Point (που θα αγωνίζεται και εντός έδρας), αλλά και τις Haasκαι Alfa Romeo.

Αναλυτικά το πρόγραμμα του φετινού GP

Παρασκευή 7 Ιουνίου

FP1: 17:00-18:30

FP2: 21:00-22:30


Σάββατο 8 Ιουνίου

FP3: 18:00-19:00


Κατατακτήριες: 21:00-22:00

Κυριακή 9 Ιουνίου

Αγώνας: 21:10

Μερικά σημαντικά στατιστικά για το Grand Prix: Γύροι: 70 > Μήκος πίστας: 4,361 χλμ. > Περισσότερες νίκες (οδηγοί): Michael Schumacher (7) > Περισσότερες νίκες (κατασκευαστές): Ferrari (14)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 10 Ιουν 2019, 08:54

GP Καναδά: Νίκη Hamilton με αμφιλεγόμενη απόφαση

4troxoi

Ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη στο Καναδικό GP, μετά την ποινή που επεβλήθη στον Sebastian Vettel για συμβάν στη μεταξύ τους μάχη. Τρίτος ήρθε ο Charles Leclerc.

Οι θερμοκρασίες ήταν ακόμα πιο υψηλές από την Παρασκευή και το Σάββατο, φτάνοντας τους 51°C στο οδόστρωμα - αν και τελικά, αυτό δεν έγινε ρυθμιστής του αποτελέσματος.

Στην εκκίνηση, όλοι οι προπορευόμενοι έφυγαν καθαρά, με τον Vettel να κρατά την πρωτοπορία μπροστά από τους Hamilton, Leclerc και Ricciardo. Ο μόνος που έχασε θέση ήταν ο Bottas, ο οποίος έπεσε 7ος.

Πιο πίσω, ο Albon είχε επαφή με τον Giovinazzi, με τον Ταϊλανδό να χάνει την εμπρός πτέρυγά του, με αποτέλεσμα να μπει στα pits για να την αλλάξει, πέφτοντας τελευταίος.

Από τους οδηγούς με τη μαλακή γόμα, ο Sainz μπήκε πρώτος, βάζοντας τη σκληρή, μόλις στον 4ο γύρο.

Ο Verstappen δεν μπορούσε να ανέβει εύκολα θέσεις, όντας 9ος, με τον Norris να τον προσπερνά στους πρώτους γύρους. Ο Ολλανδός «ανταπέδωσε» στον επόμενο γύρο.

Στον 9ο γύρο επισκέφθηκε τα pits ο Ricciardo για τη σκληρή γόμα, ενώ την ίδια στιγμή ο Norris (που πριν έδινε μάχη με τον Verstappen) αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, μετά από ένα περίεργο συμβάν όπου ο πίσω δεξιός τροχός βγήκε χωρίς κάποια σύγκρουση.

Ο Bottas πλέον βρισκόταν υπό πίεση από τον οδηγό της Red Bull (που ήταν με τη σκληρή γόμα) για την 5η θέση. Ο Φινλανδός δεν είχε ρυθμό σε σχέση με τους προπορευόμενους.

Πολύ καλό ρυθμό είχε μπροστά τους ο Hulkenberg, που έμενε έξω με τη μαλακή γόμα, περισσότερο από κάθε άλλο οδηγό με αυτό το ελαστικό. Ο Γερμανός τελικά άλλαξε σε σκληρή στον 16ο γύρο. Έπεσε 7ος, πίσω από τον Ricciardo.

Μπροστά, οι διαφορές είχαν σταθεροποιηθεί, με τους τρεις πρώτους να έχουν διαφορά περίπου 2 δευτερολέπτων ο ένας από τον άλλον. Κάθε γύρους τους έφερνε και πιο κοντά στην πρώτη (και μοναδική) αλλαγή ελαστικών.

Αυτή ήρθε στον 27ο γύρο για τον Vettel, που πέρασε σε σκληρή γόμα. Τον ακολούθησε ο Hamilton δύο γύρους μετά, επιλέγοντας το ίδιο ελαστικό. Η διαφορά τους είχε ανοίξει στα 5 δευτερόλεπτα.

Για τον Leclerc, η στρατηγική ήταν να κάνει σαφώς μεγαλύτερο πρώτο stint από τους άμεσους αντιπάλους του. Τελικά, μπήκε στον 34ο γύρο, και βγήκε πίσω από τον Verstappen, που βέβαια ακόμα δεν είχε κάνει τη δική του αλλαγή. Ο Μονεγάσκος κατάφερε να τον περάσει 2 γύρους μετά.

Μερικές θέσεις πίσω, ο Bottas πάλευε με τον Ricciardo για την 6η θέση, σε μία αρκετά σκληρή μάχη. Ο Φινλανδός κατάφερε να περάσει μετά από πολλούς γύρους που προσπαθούσε, κι άνοιξε γρήγορα διαφορά.

Στον 39ο γύρο, ο Hamilton είχε μπει στο DRS του Vettel, και η μάχη για την πρώτη θέση είχε πάρει φωτιά, αφού ο Βρετανός είχε καταφέρει με σταθερά ταχύτερους γύρους από τον Γερμανό να φτάσει σε απόσταση βολής.

Πίσω ο Verstappen έκανε την αλλαγή του, στον 49ο γύρο, βάζοντας την μέση και βγαίνοντας στην 7η θέση. Πλέον, ξεκίναγε ο δρόμος προς την ανάκαμψη, με τον Ολλανδό να περνά εύκολα τις Renault των Hulkenberg και Ricciardo.

Την ίδια στιγμή, ο Vettel είχε μία μικρή έξοδο στην Κ4, με αποτέλεσμα να βρεθεί κοντά σε επαφή με τον Hamilton, που αναγκάστηκε να πατήσει φρένο αμέσως για να αποφύγει τη σύγκρουση. Το συμβάν τέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, και κρίθηκε πως έπρεπε να τιμωρηθεί με 5 δευτερόλεπτα.

Με τη διαφορά των δύο να είναι κοντά στα 2.5, το έργο του Γερμανού ήταν αρκετά δύσκολο. Λίγο μετά, αυτή έπεσε κάτω από το δευτερόλεπτο, κι έτσι ο Hamilton μπόρεσε να περάσει (κατόπιν της ποινής) και να πάρει την νίκη στον Καναδά, την 6η του στο Μόντρεαλ.

Το βάθρο συμπλήρωσε ο Charles Leclerc, με τον Valtteri Bottas 4ο. Μάλιστα, ο Φινλανδός έγραψε και νέο ρεκόρ πίστας._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 162

2. V. Bottas - 132

3. S. Vettel - 100

4. M. Verstappen - 88

5. C. Leclerc - 72

6. P. Gasly - 36

7. C. Sainz - 18

8. D. Ricciardo - 16

9. K. Magnussen - 14

10. K. Raikkonen - 13

11. S. Perez - 13

12. N. Hulkenberg - 12

13. L. Norris - 12

14. D. Kvyat - 10

15. A. Albon - 7

16. L. Stroll - 6

17. R. Grosjean - 2

18. G. Russell - 0

19. R. Kubica - 0

20. A. Giovinazzi - 0


Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

Mercedes 294, Ferrari 172, Red Bull 124, McLaren 30, Renault 28, Racing Point 19, Toro Rosso 17, Haas 16, Alfa Romeo 13, Williams 0


Η επίμαχη φάση για την οποία τιμωρήθηκε ο Vettel.

https://www.formula1.com/en/latest/arti ... w5vXi.html
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 21 Ιουν 2019, 09:00

Το Γκραν Πρι της Γαλλίας στην ΕΡΤ Sports και στα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ

sdna - 21 Ιουνίου 2019, 08:51

Οι ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές, καθώς και ο αγώνας του Γαλλικού Γκραν Πρι θα μεταδοθούν ζωντανά από την ΕΡT SPORTS και από τα διαδικτυακά Μέσα της ΕΡΤ.

Υπενθυμίζεται, ότι το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο για 7 ημέρες στα ψηφιακά Μέσα της ΕΡΤ (υβριδική τηλεόραση, WebTV κ.ά.).

Ο αγώνας του Γκραν Πρι της Γαλλίας θα μεταδοθεί ζωντανά την Κυριακή 23 Ιουνίου 2019 στις 16:10 (σύνδεση με την πίστα Πολ Ρικάρ από τις 15:50).

Στην περιγραφή και στο σχολιασμό, θα βρίσκονται οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ, Νίκος Κορόβηλας και Ηλίας Παπαϊωάννου.

Καλεσμένοι στο στούντιο της ΕΡΤ, ο F1 Editor του περιοδικού «4ΤΡΟΧΟΙ», Φαμπρίτσιο Λαζάκις, καθώς και η δημοσιογράφος του Ειδικού Τύπου, Πόπη Παπαμιχαήλ.

Μετά το δραματικό Γκραν Πρι του Καναδά, η Formula 1 κατευθύνεται στη νότια Γαλλία και στο σιρκουί Πολ Ρικάρ, το οποίο επέστρεψε το 2018 στο καλεντάρι του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος έπειτα από απουσία 28 ετών, για τον 8ο γύρο της σεζόν 2019.

Το 2018, οι ομάδες δεν είχαν καθόλου δεδομένα από την πίστα πηγαίνοντας στο Πολ Ρικάρ. Έχοντας συλλέξει όμως πληθώρα δεδομένων μετά τον περσινό αγώνα, φέτος θα έχουν ευκολότερο έργο για να στήσουν τα μονοθέσιά τους.

Με φρέσκιες τις μνήμες από την τιμωρία και την απώλεια της νίκης στο Μόντρεαλ, η Ferrari έρχεται στη Γαλλία με την επιθυμία να επανακάμψει, φέρνοντας βελτιώσεις που θα της επιτρέψουν «να καθορίσει την πορεία εξέλιξης του αυτοκινήτου» στο μέλλον, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Ματία Μπινότο και κυρίως, θα της επιτρέψουν να μειώσει τη διαφορά που τη χωρίζει από τα «Ασημένια Βέλη».

Βέβαια, το έργο της Scuderia μόνο εύκολο δεν θα είναι, καθώς η Mercedes όχι μόνο δεν επαναπαύεται στις δάφνες της από το φετινό 7/7, αλλά έρχεται στη Γαλλία με «άγριες» διαθέσεις, με τον επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βολφ, να λέει ότι ο «Καναδάς ήταν ένα ξύπνημα για εμάς» (σ.σ. παρά την επικράτηση συνάντησαν τεχνικά προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου) και ότι στη Γαλλία «προσβλέπουμε στο να διορθώσουμε κάποια πράγματα»…

ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ ΓΑΛΛΙΑΣ – ΩΡΑΡΙΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2019
– Ελεύθερες Δοκιμές 1: 12:00-13:30
– Ελεύθερες Δοκιμές 2: 16:00-17:30
Σάββατο 22 Ιουνίου 2019
– Ελεύθερες Δοκιμές 3: 13:00-14:00
– Κατατακτήριες Δοκιμές: 16:00-17:00
Κυριακή 23 Ιουνίου 2019
– Αγώνας: 16:10
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 22 Ιουν 2019, 22:02

GP Γαλλίας - Κατατακτήριες: Hamilton στην pole με νέο ρεκόρ πίστας

4 τροχοι

Ο Lewis Hamilton πήρε την pole position στο Γαλλικό Grand Prix, με τον Sebastian Vettel να περιορίζεται στην 7η θέση.

Οι κατατακτήριες στο Paul Ricard ξεκίνησαν με τις θερμοκρασίες να είναι ιδιαίτερα υψηλές, όπως και την Παρασκευή, με το οδόστρωμα να φτάνει τους 55 βαθμούς Κελσίου.

Στο Q1, άπαντες επέλεξαν τη μαλακή γόμα για τις προσπάθειές τους, με τους Bottas, Hamilton και Leclerc να είναι μέσα στο ίδιο δέκατο του δευτερολέπτου. Η μάχη της πρόκρισης στην επόμενη φάση κρίθηκε στο νήμα, με τους οδηγούς από την 7η θέση και μετά να γράφουν τους καλύτερους γύρους τους στο τέλος της διαδικασίας. Ο Hulkenberg έκανε την έκπληξη, όντας 4ος στο τέλος, με τον Perez να κάνει το μεγάλο άλμα από την 19η στην 6η θέση μέσα σε μερικά λεπτά, με τον Ricciardo ανάμεσά τους. Η McLaren πέρασε άνετα, μαζί με τις δύο Alfa Romeo, τη στιγμή που ο Verstappen βρέθηκε κοντά στον αποκλεισμό, χάρη στη ραγδαία βελτίωση των χρόνων από τους υπόλοιπους οδηγούς. Τελικά, κατέλαβε την 14η θέση. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Kvyat, Grosjean, Stroll, Russell και Kubica.

Στο Q2, οι Mercedes, Ferrari, ο Verstappen και ο Sainz επέλεξαν τη μέση γόμα για την προσπάθειά τους, θέλοντας να εκκινήσουν με αυτό το σετ τον αυριανό αγώνα. Ο Bottas πήρε την πρωτιά, ο Vettel ανέβηκε 2ος στο τέλος και ο Hamilton ήταν τρίτος. Η McLaren συνέχιζε να εντυπωσιάζει με την απόδοσή της, όντας στο Q3 και με τα δύο μονοθέσιά της, στον ίδιο αγώνα που πέρυσι κατετάγη στις θέσεις 17-18. Οριακά στην τελική δεκάδα πέρασαν οι Giovinazzi και Gasly, την ώρα που o Albon έμενε εκτός για 0,040 δλ. Μαζί του αποκλείστηκαν και οι Raikkonen, Hulkenberg, Perez και Magnussen.

Το Q3 έβρισκε τις Mercedes και Ferrari πολύ πιο κοντά από ό,τι φαινόταν στις ελεύθερες δοκιμές. Ωστόσο, οι Γερμανοί ανέβασαν την απόδοσή τους και έκαναν τη διαφορά, με τον Hamilton να έρχεται πρώτος μετά τις αρχικές προσπάθειες, ενώ ο Leclerc (η πιο γρήγορη Ferrari) ήταν μισό δευτερόλεπτο μακριά. Εξαιρετικός ήταν ο Sainz, που έμεινε μόλις 0,013 δλ. πίσω από τον Verstappen, ενώ πιο πίσω ο Vettel δεν είχε κάνει χρόνο, μετά από λάθος που έκανε στον γρήγορο γύρο του. Όταν οι οδηγοί βγήκαν για τις τελευταίες τους προσπάθειες, ο Hamilton μπόρεσε να βελτιώσει την -ήδη εξαιρετική- επίδοσή του, για να πάρει την pole position, τη δεύτερη συνεχόμενη επί γαλλικού εδάφους. Ο Vettel έγραψε χρόνο αλλά έμεινε μόλις 7ος, με τις McLaren να περνάνε τον Γερμανό.

Αύριο ο αγώνας ξεκινά στις 16:10 ώρα Ελλάδας, και θα έχει τρομακτικό ενδιαφέρον._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 23 Ιουν 2019, 17:33

Τι είχες Γιάννη μου τι είχα πάντα: Πάλι 1-2 η Mecedes, 3ος ο Leclerc, 4ος ο Verstapen και 5ος ο Vettel. H διαφορά του 5ου από τον 6ο ήταν τέτοια που ο Vettel άλλαξε λάστιχα 2 γύρους πριν το τέλος, βάζοντας τη μαλακή γόμα, μπας και κάνει τον ταχύτερο γύρο και τελικά τα κατάφερε στον τελευταίος γύρο να είναι ο ταχύτερος όλων, κερδίζοντας 1 βαθμό επιπλέον.
Οι τελευταίοι 2 γύροι πάντως είχαν όσο ενδιαφέρον είχαν όλοι οι υπόλοιποι μαζί, γιατί κορυφώθηκαν οι προσπάθειες για προσπεράσεις, από του περισσότερους οδηγούς.
Αναλυτικά αύριο.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 24 Ιουν 2019, 10:59

GP Γαλλίας: Κυρίαρχη νίκη Hamilton

4 ΤΡΟΧΟΙ

Σε έναν αγώνα που στερήθηκε δράσης και αξιοσημείωτων συμβάντων, ο Lewis Hamilton οδήγησε εξαιρετικά και πήρε την νίκη στο Le Castellet, με τους Valtteri Bottas και Charles Leclerc να συμπληρώνουν το βάθρο.

Στο ηλιόλουστο Le Castellet στο 'Circuit Paul Ricard' διεξήχθη ο 8ος αγώνας της φετινής σεζόν, που απεδείχθη ακόμα ένας αγώνας απόλυτης κυριαρχίας της Mercedes. Στην εκκίνηση, όλοι φύγανε καθαρά, με τον Hamilton να κρατά την θέση του, τον Sainz να περνά τον Norris και να πιέζει τον Verstappen για την 4η θέση (χάνοντας όμως γρήγορα τη μάχη), και τον Ricciardo να πέφτει 10ος.

Ο Vettel είχε κολλήσει πίσω από τον Norris, περνώντας τον στον 5ο γύρο, τη στιγμή που ο Ricciardo είχε στα μάτια του στον Giovinazzi, κι ανέβηκε στην 9η θέση στον 6ο γύρο.

Μπροστά, ο Hamilton είχε ανοίξει μία διαφορά 2 δευτερολέπτων, ενώ οι 4 πρώτοι ήταν πολύ «σκορπισμένοι» μεταξύ τους, χωρίς να δίνουν μάχες.

Μέχρι τον 7ο γύρο , ο Vettel είχε βρεθεί 5ος κι ο Hulkenberg είχε απαλλαγεί από τον Giovinazzi.

Η μόνη ενεργή μάχη σε εκείνη τη φάση του αγώνα ήταν εκείνη του Ricciardo με τον Gasly. Ο Γάλλος ήταν με τη μαλακή γόμα, η οποία είχε φτάσει σε οριακή κατάσταση, και ο Αυστραλός με την πολύ καλή μέση ήταν σε απόσταση βολής. Ωστόσο, πρώτος στα pits μπήκε ο οδηγός της Renault για τη σκληρή γόμα, πιθανώς για να βγει από τον βρώμικο αέρα (και όλες τις συνέπειες αυτού) του Gasly.

Εκείνος μπήκε έναν γύρο μετά, στον 17ο, κι εκμεταλλευόμενος το λάθος της γαλλικής ομάδας στο δικό της pit stop, κρατήθηκε μπροστά.

Η μάχη, βέβαια, δεν είχε τελειώσει, και ο Ricciardo πήρε την θέση, καθαρά, στην ευθεία Mistral.

Στον «χορό» των pits μπήκε κι ο Norris, που έβαλε τη σκληρή στον 19ο γύρο, καθώς και ο Sainz στον 20ο.

Μπροστά, ο Vettel είχε αρχίσει αργά, αλλά σταθερά, να μειώνει τη διαφορά του από τον Verstappen.

Ο Ολλανδός έκανε πρώτος τη δική του αλλαγή στα σκληρά, με τον αντίπαλό του να επιλέγει να μείνει αρκετά έξω, μεγιστοποιώντας το stint του.

Ο Leclerc μπήκε για τα σκληρά ελαστικά στον 22ο γύρο, και πλέον έμεναν να «απαντήσουν» οι Mercedes.

Αυτό έγινε με τον Bottas να επισκέφθεται το pitlane στον 24ο γύρο, και τον Hamilton να τον ακολουθεί αμέσως μετά.

Τελικά ο Vettel μπήκε στον 26ο γύρο, και έπεσε ξανά πίσω από τον Verstappen, με διαφορά 4 δευτερολέπτων.

Το ενδιαφέρον μετατοπιζόταν στο Bottas-Leclerc. Ο Φινλανδός έδειχνε να χάνει έδαφος έναντι του αντιπάλου του με τη σκληρή γόμα, και έμεναν 26 γύροι για να φανεί αν έχει τον ρυθμό να τον φτάσει και τον περάσει.

Γρήγορα όμως, τόσο ο ίδιος, όσο και ο Vettel από τον Verstappen έχαναν αρκετό χρόνο γύρο με τον γύρο. Κι αυτό, γιατί δεν γινόταν να πιέσουν, καθώς θα έφθειραν υπέρμετρα τα ελαστικά τους. Η Scuderia βρισκόταν σε αδιέξοδο.

Ο Hulkenberg πίεζε τον Raikkonen. Αμφότεροι οι οδηγοί δεν είχαν μπει ακόμα στα pits, έχοντας ξεκινήσει τον αγώνα με τη σκληρή γόμα. Ο Φινλανδός μπήκε πρώτος, στον 32ο γύρο, κι έβαλε τα μαλακά για τους 21 γύρους που απέμεναν.

Όταν μπήκε και ο Γερμανός στον 36ο γύρο, έπεσε 11ος, 2 δευτερόλεπτα πίσω από τον Raikkonen.

Τελευταίος στα pits μπήκε ο Stroll, στον 40ο γύρο (!), επιστρέφοντας 12ος στην πίστα. Αυτό έφερε στους βαθμούς τον Hulkenberg.

Προς το τέλος του αγώνα, ο Norris δσκολεύτηκε αρκετά όταν το πρόβλημα με τα υδραυλικά που αντιμετώπισε μετά τον 45ο γύρο του στέρησε το DRS, ενώ μετά άρχισε να έχει θέματα με το τιμόνι, το οποίο έχανε την υποβοήθηση σταδιακά.

Με 3 γύρους μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας, ο Hulkenberg είχε φτάσει σε απόσταση βολής από τον Raikkonen με έπαθλο την 9η θέση, κι ο Leclerc μάζευε συνέχεια τη διαφορά από τον Bottas που δυσκολευόταν αρκετά με τα ελαστικά του.

Με δύο γύρους ακόμα για το τέλος, ο Vettel έβαλε τη μαλακή γόμα και στόχευε στο να πάρει τον έναν βαθμό του ταχύτερου γύρου, και τα κατάφερε με χρόνο 1:32.740.

Παράλληλα, ο Ricciardo είχε πιάσει τον Norris που «πάλευε» με το μονοθέσιό του, με τον Raikkonen και τον Hulkenberg να τους έχουν «πιάσει».

Εκεί, ο Ricciardo πέρασε τον Raikkonen, ο Norris έπεσε 10ος με το θέμα που είχε, κι ο οδηγός της Alfa Romeo μπόρεσε να κρατήσει πίσω του τον Hulkenberg. Βέβαια, ο Αυστραλός τέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, γιατί κρίθηκε πως βγήκε εκτός πίστας και πιθανόν να κέρδισε θέση με αυτον τον τρόπο.

Μπροστά, όμως, ο Hamilton έπαιρνε τη νίκη, ολοκληρώνοντας ένα πολύ καλό τριήμερο για τον ίδιο με τους 25 βαθμούς της νίκης.

Επόμενος αγώνας, το GP Αυστρίας το προσεχές Σ/Κ, 28-30 Ιουνίου._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών

1. L. Hamilton 187 2. V. Bottas 151 3. S. Vettel 111 4. M. Verstappen 100 5. C. Leclerc 87 6. P. Gasly 36 7. C. Sainz 26 8. D. Ricciardo 22 9. K. Raikkonen 17 10. K. Magnussen 14 11. N. Hulkenberg 14 12. L. Norris 13 13. S. Perez 13 14. D. Kvyat 10 15. A. Albon 7 16. L. Stroll 6 17. R. Grosjean 2 18. A. Giovinazzi 0 19. G. Russell 0 20. R. Kubica 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Mercedes 338 2. Ferrari 198 3. Red Bull 136 4. McLaren 39 5. Renault 36 6. Racing Point 19 7. Alfa Romeo 17 8. Toro Rosso 17 9. Haas 16, 10. Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 24 Ιουν 2019, 11:10

GP Γαλλίας – Στο μικροσκόπιο: Γερμανική παρέλαση

4 ΤΡΟΧΟΙ

Ο ασταμάτητος Lewis Hamilton, τα αμφιλεγόμενα ελαστικά της Pirelli και η εξαιρετική McLaren. Βάζουμε το Grand Prix Γαλλίας «στο μικροσκόπιο»

Είναι βέβαιο πως το Γαλλικό Grand Prix του 2019 δεν θα μείνει χαραγμένο στις μνήμες των απανταχού φίλων της Formula 1, κι όχι άδικα. Η μάχη για την πρωτιά περιορίστηκε στις τρεις πρώτες στροφές του αγώνα, όλες οι κινήσεις και οι επιλογές στη στρατηγική ήταν εκνευριστικά προβλέψιμες, και το θέαμα ήρθε (και έμεινε) μόλις στο τελευταίο sector, του τελευταίου γύρου.

Τα προβλήματα που κρύβονται πίσω από αυτήν την εικόνα και ευθύνονται για την διαιώνισή της είναι βαθιά. Δεν εντοπίζονται απλά στον «αφρό», στην κυριαρχία της Mercedes ή στην αδυναμία της Ferrari να την αμφισβητήσει όπως έκανε το ’17 και το ’18.

Η αγωνιστική παρακμή της F1 είναι κάτι που δεν θα απασχολήσει τη στήλη, αλλά οι συνέπειές της στο ίδιο το σπορ αποτελούν το κεντρικό της θέμα, μετά από ένα κυριακάτικο απόγευμα γεμάτο συμπεράσματα που δεν αφορούν καν τον ίδιο τον αγώνα.

Το τεράστιο πλεονέκτημα της Mercedes είναι ότι δεν μειονεκτεί στα σημεία

Έχουν περάσει 8 αγώνες στη φετινή χρονιά, και η Mercedes είχε ξεκάθαρο ρυθμό νίκης στους 7 εξ αυτών (μοναδική -ηχηρή- εξαίρεση το Μπαχρέιν).

Αυτή η παντοδυναμία δεν οφείλεται σε «παρανομίες», σε εύνοια της FIA, σε συνεννοήσεις με την Pirelli.

Το μεγάλο ατού των Γερμανών είναι ότι έχουν κατανοήσει στο έπακρο τις αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς κι έχουν διαβάσει άριστα τη συμπεριφορά των ελαστικών.

Στον τομέα του σχεδιασμού, η W10 είναι υπόδειγμα μονοθέσιου με βάση τις μετατροπές στην εμπρός και πίσω πτέρυγα που εισήχθησαν φέτος. «Πατάει» εξαιρετικά στα αργά κομμάτια, έχει ταχύτητα στη διάρκεια ενός αγώνα, χωρίς όμως να στερείται τίποτα και στον έναν γρήγορο γύρο. Είναι ένα προβλέψιμο μονοθέσιο, που οι οδηγοί του μπορούν να φέρουν εκεί που θέλουν – ειδικά ο Hamilton.

Ακόμα και με την ανάγκη να κινηθεί πιο συντηρητικά σε ορισμένα σημεία του αγώνα στο Paul Ricard, ο Βρετανός ήταν ταχύτατος, όντας 0,024 δλ. μακριά από τον έναν επιπλέον βαθμό του ταχύτερου γύρου.

«Όλα έχουν να κάνουν με τις θερμοκρασίες, με τη φθορά, με την αξιοπιστία,» δήλωσε στο parc ferme.

«Οπότε, προφύλασσα τον κινητήρα και κρατούσα καύσιμο όπου μπορούσα. Προσπαθούσα να προσέχω και τα ελαστικά. Είχα μεγάλα blisters στα εμπρός ελαστικά.

«Θυμάμαι το κλατάρισμα που είχε ο Lance πέρυσι. Ανησυχούσα κάπως για αυτό.

«Αλλά αυτό είναι το καλύτερο ξεκίνημα που έχω κάνει, οπότε θέλω να το απολαύσω.»

Σε ό,τι αφορά τα ελαστικά και το πώς αυτά συμπεριφέρονται φέτος, οι πρωταθλητές μετέφεραν τις γνώσεις τους από τους τρεις περυσινούς αγώνες που χρησιμοποιήθηκαν οι γόμες με το κατά 0,4 χιλιοστά πιο λεπτό πέλμα (Ισπανία, Γαλλία. Μ. Βρετανία) και διέβλεψαν αμέσως τη σημασία αυτής της αλλαγής ενόψει της φετινής χρονιάς.

Κατανοώντας τα ελαστικά, η εκάστοτε ομάδα είναι σε θέση να «ξεκλειδώσει» απόδοση, να βρει πολύτιμα δέκατα του δευτερολέπτου (που δύσκολα μπορεί να κερδίσει από άλλους τομείς του μονοθέσιου) και να διευρύνει σημαντικά τις επιλογές της στη στρατηγική.

Η Mercedes κατόρθωσε να κάνει αυτό που καμία άλλη ομάδα στο φετινό grid δεν έχει πετύχει: έχει βρει τον τρόπο να κάνει τα P-Zero να λειτουργούν άριστα σε κάθε πίστα, ανεξαρτήτως συνθηκών, απαιτήσεων ή σύστασης της ίδιας της γόμας. Από τη C1 ως τη C5, η W10 είναι ένα μονοθέσιο ιδιαίτερα «φιλικό» στα ελαστικά, παίρνοντας το μέγιστο από αυτά καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων…

Υπέρ το δέον η σημασία των ελαστικών

…αλλά αυτό δε σημαίνει πως έτσι θα έπρεπε να είναι τα πράγματα.

Όταν έγινε γνωστό τον Νοέμβριο του 2018 πως για το 2019, η Pirelli θα εισάγει τα ελαστικά με το πιο λεπτό πέλμα για όλη τη χρονιά, δεν υπήρξε καμία αντίδραση.

Ήταν σαν οι ομάδες να έχασαν όλα τους τα αντανακλαστικά μπροστά στην πιο μεγάλη αλλαγή στη δομή και την γεωμετρία των ελαστικών από το 2013. Κάποιες εξ αυτών, ανάμεσά τους και η Ferrari, θεώρησαν πως αυτή ήταν η σωστή επιλογή, δεδομένων των συνθηκών.

Πράγματι, η περυσινή χρονιά χαρακτηρίστηκε από αγώνες στους οποίους οι ομάδες απέφυγαν τα ρίσκα και προτίμησαν να κινηθούν αρκετά συντηρητικά στη στρατηγική τους (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων), αφού το ρίσκο της παραμόρφωσης του ελαστικού λόγω τοπικής υπερθέρμανσης (το περιώνυμο ‘blistering’) ήταν πολύ μεγάλο.

Το ίδιο, όμως, συμβαίνει και φέτος. Ναι, ο κίνδυνος του blistering εξαλείφθηκε, αλλά η διαφορετική συμπεριφορά των ελαστικών συνολικά (εξαιτίας του νέου πέλματος και του νέου σκελετού) δημιούργησε ένα νέο, μεγαλύτερο πρόβλημα για τις ομάδες.

Το «παράθυρο» λειτουργίας των φετινών γομών είναι ελαφρώς διαφοροποιημένο σε σχέση με το 2018, κι ενώ οι θερμοκρασίες στις οποίες αποδίδουν τα μέγιστα δεν έχουν αλλάξει ριζικά, εντούτοις το ζητούμενο πλέον είναι να βρίσκεται κανείς στο όριο της υπερθέρμανσης, καθώς μόνο εκεί μπορεί να τις εκμεταλλευτούν στο έπακρον.

Αυτό έχει πετύχει η Mercedes. Αυτό αδυνατούν να καταφέρουν οι άλλες εννέα ομάδες.

Τα ελαστικά παίζουν υπέρ το δέον τον ρόλο του ρυθμιστή φέτος, ανεξαρτήτως πίστας, ασφάλτου, θερμοκρασιών. Πάντα και παντού, η Pirelli καταφέρνει (όχι άδικα) να γίνεται το μήλον της Έριδος ανάμεσα σε ομάδες, οδηγούς και κοινό.

Στο motorsport, η σχέση του οχήματος με τα τέσσερα σημεία επαφής του με το οδόστρωμα ήταν πάντοτε υψίστης σημασίας. Αλλά αυτό που συμβαίνει πλέον στην F1, ξεπερνά το όριο.

Ήρθαν (Mc Laren)

Κάπου στην Αγγλία, πιθανόν σε μία εξοχή στα βόρεια της χώρας, ο Ron Dennis (θα πρέπει να) χαμογελά.

Μπορεί η ομάδα τις τύχες της οποίας είχε για τρεις δεκαετίες και η οποία γνώρισε τις χρυσές μέρες της επί της δικής του διοίκησης να μη μοιάζει σε τίποτα με αυτήν του Zak Brown, όμως δεν μπορεί να μην χαίρεται κανείς με την εικόνα της φέτος, κι ειδικά στη Γαλλία.

Από την Παρασκευή φάνηκε πως η MCL34 θα ήταν στην καλύτερη κατάσταση ανάμεσα στα μονοθέσια του midfield, έχοντας μάχη με τις Red Bull στις κατατακτήριες – περισσότερο κι από ότι είχε η RB με τη Ferrari.

Στον αγώνα, ο ρυθμός ήταν σαφώς πιο κοντά στα μέτρα των μικρομεσαίων ομάδων, αλλά παρέμενε εξαιρετικός, με τον Sainz να έρχεται 6ος και τον Norris να τερματίζει 10ος (προτού ανέβει 9ος με την ποινή του Daniel Ricciardo), παρά τα σοβαρά θέματα με το σύστημα υδραυλικών του μονοθέσιού του προς το τέλος του Grand Prix.

Η χωρίς άγχος προσέγγιση της φετινής σεζόν, η απουσία ενός μεγάλου σταρ που απαιτεί την «εδώ και τώρα» επιτυχία και οι ουσιαστικές κινήσεις στην προσπάθεια προσέλκυσης ικανών ανθρώπων να στελεχώσουν την ομάδα (James Key, Andreas Seidl) αρχίζουν να καρποφορούν για το Woking.

Οι αναβαθμίσεις που έρχονται (σχεδόν) σε κάθε αγώνα είναι ουσιαστικές και φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, κι αυτό είναι που την ξεχώρισε και στο Paul Ricard.

Το Π.Π. της F1 συνεχίζεται στην Αυστρία, στο Red Bull Ring του Spielberg, το προσεχές Σ/Κ. Εκεί πέρυσι, η Mercedes «λύγισε» για πρώτη φορά, με την αναξιοπιστία να την αφήνει εκτός και τον Verstappen να εκμεταλλεύεται τις συγκυρίες και να στέφεται νικητής.

Φέτος, μπορούμε να ελπίζουμε σε ένα… θαύμα._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 02 Ιούλ 2019, 09:03

GP Αυστρίας: Νίκη Verstappen μετά από εξαιρετική μάχη με τον Leclerc

4τροχοι

Ο Max Verstappen πανηγύρισε την πρώτη νίκη της συνεργασίας Red Bull-Honda στο Spielberg, μετά από μία τρομερή μάχη με τον Charles Leclerc - και μία επαφή που θα εξεταστεί από τους αγωνοδίκες.

Υπό τρομερή ηλιοφάνεια και θερμοκρασίες παρόμοιες με εκείνες της Γαλλίας (51 βαθμοί Κελσίου στο οδόστρωμα) διεξήχθη ο 9ος γύρος του φετινού πρωταθλήματος της F1.

Στην εκκίνηση, ο Leclerc κράτησε την πρωτοπορία, ο Verstappen έχασε 5 θέσεις έχοντας καθυστερήσει στην εκκίνηση, ενώ ο Vettel είχε ανέβει 6ος.

Ο Norris πέρασε για λίγο στην τρίτη θέση, προτού χάσει τη μάχη από τον Hamilton, και μετά τον Raikkonen. O Φινλανδός είχε κάνει ονειρικό ξεκίνημα, όντας 4ος στο τέλος του πρώτου γύρου.

Ο Vettel κατάφερε με το DRS να περάσει τον Norris στον 4ο γύρο, περνώντας 5ος, αν κι ο Βρετανός προσπάθησε να δώσει μάχη για να κρατηθεί.

Ο Verstappen είχε πλέον φτάσει με τη σειρά του τον οδηγό της McLaren, τη στιγμή που ο Vettel είχε σε απόσταση βολής τον Raikkonen. Ο Γερμανός κατάφερε να περάσει 4ος στον 7ο γύρο, κι έναν γύρο μετά έπραξε το ίδιο κι ο Ολλανδός επί του rookie.

Μπροστά, ο Leclerc είχε ανοίξει μία διαφορά κοντά στα 2,5 δλ. από τον Bottas και στα 5 δλ. από τον Hamilton.

Πιο πίσω, στο πεδίο μαχών στις θέσεις 5 ως 7, ο Verstappen συνέχιζε να ανακτά το χαμένο έδαφος, πιέζοντας τον Raikkonen για την 5η θέση. Στον 9ο γύρο, τα κατάφερε. Το ίδιο έπραξε κι ο Norris στον 14ο γύρο, όταν τον έφτασε ξανά μετά την πρότερη μάχη που είχαν.

Μετά τον 10ο γύρο, ο Vettel ανέβασε αρκετά τον ρυθμό του, κλείνοντας σταδιακά στη διαφορά από τον τρίτο Hamilton. Αμφότερες οι Mercedes ήταν κοντά στο 0,5 δλ. πιο αργές από τις Ferrari. Λίγο μετά, η κατάσταση εξισορροπήθηκε, και μαζί και οι διαφορές, προτού αρχίσουν και πάλι να πιέζουν οι Leclerc-Vettel, γράφοντας ταχύτερους γύρους εναλλάξ.

Ο Gasly συνέχιζε να παλεύει για την 7η θέση με τον Raikkonen, και δεν τα κατάφερνε, παρά τη χρήση του DRS. Τα κατάφερε με νέα ελαστικά στον 35ο γύρο.

Τον «χορό» των pit stops για τους κορυφαίους συνδυασμούς άνοιξαν στον ίδιο γύρο οι Bottas και Vettel, με τους Ιταλούς να ολιγορούν με την αλλαγή ενός ελαστικού, το οποίο άργησαν να φέρουν. Αμφότεροι επέλεξαν τη σκληρή γόμα.

Ακολούθησε ο Leclerc, στον 23ο γύρο, κι αυτός για τη σκληρή.

Μόνο ο Hamilton έμεινε στην πίστα παραπάνω, γράφοντας και ταχύτερο γύρο, προσπαθώντας να ανοίξει τη διαφορά από τον Leclerc, ώστε να βγει όχι πολύ μακριά του. Το ίδιο έπραξε κι ο Verstappen.

Την έκπληξη έκανε ο Norris που διάλεξε τη μέση γόμα στο δικό του stop, στον 27ο γύρο.

Την ίδια στιγμή, ο Hamilton ανέφερε πως «έχασε κάθετη δύναμη» στον 28ο γύρο, μετά από άτσαλο πάτημά του στα κέρμπ της εξόδου της Στροφής 10. Παρόλα αυτά, συνέχιζε έξω, έχοντας κάκιστο ρυθμό.

Η ώρα του ήρθε στον 30ο γύρο, και μαζί με τη σκληρή γόμα, άλλαξε κι εμπρός πτέρυγα. Αυτό σήμαινε πως έχασε παραπάνω από τον προβλεπόμενο χρόνο στα pits.

Μετά την ολοκλήρωση όλων των στάσεων, ο Leclerc ήταν πρώτος, με τους Bottas, Vettel, Verstappen και Hamilton να ακολουθούν.

Πίσω, ο Norris έψαχνε το προσπέρασμα στον Ricciardo, που ακόμα δεν είχε κάνει τη δική του αλλαγή. Ο Βρετανός είχε επιλέξει -παραδόξως- τη μέση γόμα για το 2ο stint του, οπότε είχε ρυθμό. Τα κατάφερε στον 42ο γύρο.

Ο Vettel μάζευε συνεχώς τη διαφορά του από τον Bottas, παλεύοντας για την 2η θέση. Με τη σειρά του, ο Verstappen ήταν στα 2 δλ. από τον Γερμανό, έχοντας πολύ καλό ρυθμό, σημειώνοντας τον έναν ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον.

Ο Ολλανδός είχε φτάσει σε απόσταση βολής από τον οδηγό της Ferrari, έχοντας DRS. Μετά από μία εξαιρετική μάχη μεταξύ τους, ο οδηγός της Red Bull πέρασε καθαρά στα φρένα της Κ4, και είχε πλέον στόχο τον Bottas.

Ο Vettel μπήκε στα pits για τη μαλακή με 20 γύρους να απομένουν, καθυστερώντας ξανά στα pits, πέφτοντας πίσω από τον Hamilton κατά 8.6 δλ.

Ο Verstappen συνέχιζε να κινείται τρομακτικά γρήγορα. Με 18 γύρους ακόμα, είχε διαφορά 6 δλ. από τον πρώτο Leclerc και ήταν στο DRS του Bottas. Τα κατάφερε με μία εξαιρετική κίνηση στον 56ο, και είχε 15 γύρους να πιέσει, να φτάσει και να παλέψει για την νίκη με τον Leclerc.

Ο Ολλανδός είχε φτάσει σε απόσταση δευτερολέπτου με 6 γύρους ακόμα. Στον 69ο, και μετά από μία τρομερή μάχη μεταξύ των δύο νεαρών αστέρων, ο Verstappen πέρασε και πλέον ήταν για τη νίκη. Οι δυο τους, όμως, είχαν επαφή στη στιγμή του περάσματος, με τον Leclerc να πατάει εκτός πίστας για λίγο. Το συμβάν θα εξεταστεί μετά τον αγώνα.

Πίσω, ο Vettel πίεζε να περάσει τον Hamilton και τα κατάφερε για την 4η θέση.

Έτσι, ο Verstappen πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στην Αυστρία και την πρώτη νίκη της συνεργασία Red Bull-Honda.

Επόμενος αγώνας, σε δύο εβδομάδες στο Silverstone της Μεγάλης Βρετανίας (13-15 Ιουλίου)._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton - 197

2. V. Bottas - 166

3. M. Verstappen - 126

4. S. Vettel - 123

5. C. Leclerc - 105

6. P. Gasly - 43

7. C. Sainz - 30

8. L. Norris - 22

9. K. Raikkonen - 21

10. D. Ricciardo - 16

11. N. Hulkenberg - 16

12. K. Magnussen - 14

13. S. Perez - 13

14. D. Kvyat - 10

15. A. Albon - 7

16. L. Stroll - 6

17. R. Grosjean - 2

18. A. Giovinazzi - 1

19. G. Russell - 0

20. R. Kubica - 0

Η βαθμολογία των ομάδων:
Mercedes 363, Ferrari 228, Red Bull 169, McLaren 52, Renault 32, Alfa Romeo 22, Racing Point 19, Toro Rosso 17, Haas 16, Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89368
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης