Formula 1!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό karlat85 » Σάβ 16 Μαρ 2013, 11:05

Μπας και δουμε και κανεναν αγωνα σε HD ;) ;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
karlat85
 
Δημοσιεύσεις: 4115
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό moican4 » Τετ 01 Μάιος 2013, 12:17

Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια... :(


Τέσσερα πράγματα στη ζωή δε γυρίζουν πίσω. Οι στιγμές που έζησες, οι πράξεις που έκανες, τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες....!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
moican4
 
Δημοσιεύσεις: 8340
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Thanix » Τετ 01 Μάιος 2013, 13:33

Μαύρη μέρα! Για εμένα που ειναι ο ήρωας-είδωλο-έμπνευση κάθε τέτοια μέρα ειναι βάσανο!βεβαια τον έχω παντού μαζι μου απο το δωμάτιο μου μέχρι επάνω μου! Ayrton da silva senna!για παντα στις καρδιές μας!


Sent from my mind using boobs power
ΕΞΩ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΟΚτσηδες!
Άβαταρ μέλους
Thanix
 
Δημοσιεύσεις: 1907
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 07 Οκτ 2014, 19:59

Το ατύχημα του Jules Bianchi στην πίστα Suzuka της Ιαπωνίας

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 48327
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pilotos » Κυρ 20 Μαρ 2016, 07:58

Απίστευτο ατύχημα του αλονσο στην Μελβούρνη...
Δεν έμεινε τίποτα από το αυτοκίνητο

SM-G920F
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 17166
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Κυρ 20 Μαρ 2016, 11:28

Σημάδι επιβεβαίωσης ίσως: "Φερνάντο = ατύχημα" !!! ;)
Π.αλεύω ασταμάτηταΑ.ντιστέκομαι στην αδικίαΟ.νειρεύομαι με υπομονήΚ.ατακτώ πάντα τίμια
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή!!!!
Σήφη,"οπαδέ του Π.Α.Ο.Κ.", έφυγες νωρίς στις 16/2/2016...σε τιμάω αδερφέ μου, καλή αντάμωση!!!!
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 24373
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 20 Μαρ 2016, 12:51

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 48327
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 11 Ιουν 2018, 10:44

Το Grand Prix του Καναδά δεν είχε όμορφες μονομαχίες και προσπεράσματα και μάλλον απογοήτευσε τους οπαδούς της Formula 1. O Γερμανός Sebastian Vettel με την Ferrari, που είχε την poll position, ήταν ο εύκολος νικητής και ακολούθησαν οι:
2. Bottas (Mercedes),
3. Verstappen (Red Bull),
4. Ricciardo (Red Bull),
5. Hamilton (Mercedes),
6. Raikkonen (Ferrari),
7. Hulkenberg (Renault)
8. C. Sainz Jr (Renault)
9. Occon (Force India - Mercedes)
10. Leclerc (Sauber- Ferrari)


Η βαθμολογία των οδηγών

1. S. Vettel 121
2. L. Hamilton 120
3. V. Bottas 86
4. D. Ricciardo 84
5. K. Raikkonen 68
6. M. Verstappen 50
7. F. Alonso 32
8. N. Hulkenberg 32
9. C. Sainz 24
10. K. Magnussen 19
11. P. Gasly 18
12. S. Perez 17
13. E. Ocon 11
14. C. Leclerc 10
15. S. Vandoorne 8
16. L. Stroll 4
17. M. Ericsson 2
18. B. Hartley 1
19. R. Grosjean -
20. S. Sirotkin –

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Mercedes 206
2. Ferrari 189
3. Red Bull 134
4. Renault 56
5. McLaren 40
6. Force India 28
7. Toro Rosso 19
8. Haas 19
9. Sauber 12
10. Williams 4
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 48327
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 11 Ιουν 2018, 10:52

F1: Τι ισχύει με την μπαταρία στη μονάδα ισχύος της Ferrari;

4troxoi

Εδώ και περίπου ένα μήνα, η Ferrari βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων, αφού με αίτημα της Mercedes, η FIA ξεκίνησε έρευνα στη μπαταρία της μονάδος ισχύος της Scuderia, και πιο συγκεκριμένα στην MGU-K. Τι ισχύει σχετικά με αυτήν την έρευνα; Ποιο το πόρισμά της;
Ferrari
Οι υβριδικές μηχανές της F1 αποτελούν ακόμα και πέντε χρόνια μετά την καθιέρωσή τους ένα μυστήριο -όχι μόνο για το κοινό, αλλά και για τους αναλυτές, αφού οι ομάδες κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σε αυτόν τον τομέα. Ειδικά το θέμα των μπαταριών, του πώς ανακτάται η «χαμένη» ενέργεια κατά το φρενάρισμα και αξιοποιείται με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα, αποτελεί ακόμα ένα «μυστήριο».

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ο τρόπος με τον οποίον επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο. Η τεχνολογία εισήχθη σε πρώιμη μορφή το 2009, με το γνωστό KERS. Ωστόσο, η MGU-K (η οποία αφορά το θέμα της Ferrari εν προκειμένω) λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο. Συγκεκριμένα, είναι ένα ηλεκτροκινητήρας, συνδεδεμένος με τον βενζινοκινητήρα -τον V6 1,6 λίτρων υπετροφοδοτούμενο που διαθέτουν τα μονοθέσια. Κατά τη διάρκεια της πέδησης, αυτός ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει την θερμική ενέργεια που αποβάλλεται. Αυτή αποθηκεύεται στην μπαταρία και, όταν αυτή χρησιμοποείται, κάνει τον στρόφαλο να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας έτσι την ιπποδύναμη του κινητήριου συνόλου κατά 120 Kw ή, πιο απλά, 160 ίππους.

Κι εδώ τελειώνουν αυτά που ξέρουμε με βεβαιότητα για αυτό το ζωτικής σημασίας μέρος του κινητήρα. Κάθε κατασκευάστρια έχει επιλέξει να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο σε αυτόν τον τομέα, και φυσικά αποφεύγει να αποκαλύψει το οτιδήποτε -πάντοτε η F1 διακατέχεται από μία μυστικοπάθεια σε αυτά τα θέματα, και ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τις μπαταρίες, οι πληροφορίες είναι μηδαμινές.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η Mercedes, μέσω του τεχνικού διευθυντή της, James Allison (πρώην εργαζόμενου στη Ferrari), ζήτησε από τη FIA κατά τη διάρκεια του Αζέρικου GP να εξετάσει τον ηλεκτροκινητήρα των Ιταλών, καθώς υπήρχαν ορισμένα ερωτηματικά σχετικά με την απόδοση της SF71H στην έξοδο των στροφών. Πράγματι, φέτος το μονοθέσιο της Scuderia δείχνει να είναι πολύ πιο γρήγορο στην επιτάχυνση, ενώ και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί -αμφότεροι είναι τομείς στους οποίους η ομάδα του Maranello έπασχε τα τελευταία χρόνια. Για αυτό, οι Γερμανοί ήθελαν να βεβαιωθούν πως οι αντίπαλοί τους δεν ξεπερνούν το όριο των 120 kW ενέργειας, κάτι το οποίο είναι παράνομο.

Η έρευνα έγινε και, λίγες ώρες πριν την έναρξη του GPστο Μονακό, η Ομοσπονδία έβγαλε το πόρισμά της. Καμία παρανομία, ή έστω παρατυπία, παρά μόνο μία σημαντική ανακάλυψη: η Ferrari τρέχει με μία μπαταρία, «σπασμένη» σε δύο μέρη. Ο λόγος για τον οποίον γίνεται κάτι τέτοιο δεν είναι σαφής, και ούτε θα γίνει γνωστός -τουλάχιστον όχι στο εγγύς μέλλον. Το ζητούμενο είναι πως η μπαταρία κι όλο το σύνολο του ηλεκτροκινητήρα (MGU-K, MGU-H, control electronics και ERS) στη μονάδα ισχύος των Ιταλών δεν παραβαίνει κάποιον κανονισμό.

Ωστόσο, μέσω αυτής της έρευνας, γίνεται έκδηλο το πόσο λεπτή είναι η γραμμή ανάμεσα στο νόμιμο και παράνομο, η γραμμή που χωρίζει την καινοτομία από την παραβίαση των κανονισμών, σε ένα σπορ που πλέον χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα και «γκρίζες ζώνες»._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 48327
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 15 Μαρ 2019, 23:08

F1: Τι άλλαξε, τι είδαμε, τι θα δούμε

4troxoi.gr

Η 70η σεζόν της Formula 1 ξεκινά αυτό το Σαββατοκύριακο στο Albert Park της Μελβούρνης, με πολλές αλλαγές σε κάθε επίπεδο και, ίσως για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες, με κάθε ομάδα να έχει ένα ισχυρό κίνητρο να αποδώσει τα μέγιστα.

Οι αποκαλύψεις των μονοθέσιων έγιναν, οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν κι άπαντες είναι έτοιμοι για το πρώτο Grand Prix της χρονιάς, στην Αυστραλία. Οι αλλαγές, πολλές και ουσιώδεις. Τεχνικά, αγωνιστικά, και ψυχολογικά, η Formula 1 μπαίνει σε μία νέα φάση, που μπορεί να διαρκέσει για μόλις δύο χρόνια (μέχρι το 2021 και την αναμενόμενη ριζική αλλαγή κανονισμών). Σε κάθε περίπτωση, το 2019 είναι μία από τις πλέον αναμενόμενες σεζόν της δεκαετίας.

Νέο τεχνικό τοπίο

Αυτό που ξεχωρίζει φέτος είναι οι αλλαγές στα αεροδυναμικά, με σκοπό την επίλυση του προβλήματος με τα προσπεράσματα, και των παραπόνων των θεατών για το εν λόγω ζήτημα.

Η Liberty Media αναγνώρισε γρήγορα το πρόβλημα, και για φέτος, αποφάσισε την απλοποίηση της εμπρός αεροτομής, των brake ducts και της πίσω αεροτομής.

Πιο συγκεκριμένα, η εμπρός αεροτομή απλοποιείται, χάνοντας τα endplates που προκαλούσαν ιδιαίτερα μεγάλο vortex, κι άρα βρώμικο αέρα, ενώ γίνεται και πιο πλατιά κατά 200 χιλιοστά (από τα 1800, πηγαίνει στα 2000 mm).

Τα brake ducts, οι «οπές» δηλαδή στα εμπρός φρένα που φέρνουν φρέσκο αέρα για την ψύξη τους, αποτελούνταν και από ιδιαίτερα winglets, τα οποία μορφοποιούσαν τη ροή του αέρα κατά το δοκούν. Αυτό απαγορεύεται για το 2019, στο ίδιο πνεύμα με τις αλλαγές στην εμπρός πτέρυγα.

Και, σε ό,τι αφορά την πίσω αεροτομή, αυτή γίνεται χαμηλότερη, πλατύτερη και, το πιο σημαντικό, το flap του DRS θα ανοίγει 20 mm περισσότερο, που σημαίνει πως, όταν αυτό ανοίγει, η αύξηση σε τελική ταχύτητα θα είναι σαφώς μεγαλύτερη σε σχέση με ό,τι ίσχυε μέχρι πέρυσι.

Παράλληλα, ανεβαίνει το όριο καυσίμου κατά 5 κιλά, από τα 105 στα 110. Με αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί θα μπορούν (θεωρητικά) να πιέσουν περισσότερο μέσα στον αγώνα, αν και πλέον εγείρεται το ερώτημα αν οι ομάδες θα προτιμήσου να μη «φουλάρουν», ώστε να έχουν ελαφρύτερο μονοθέσιο στην εκκίνηση.

Έπειτα, η FIA θέλησε να δώσει λύση σε ένα μεγάλο ζήτημα για τους ψηλούς, πιο βαρείς οδηγούς (παράδειγμα οι Hulkenberg και Ricciardo), που έχουν σημαντικό μειονέκτημα έναντι των πιο βραχύσωμων, και ελαφρύτερων, συναθλητών τους. Η Ομοσπονδία έκανε τις απαραίτητες αλλαγές, και πλέον οδηγός και κάθισμα θα πρέπει να φτάνουν μαζί τα 80 κιλά. Σε διαφορετική περίπτωση (δηλαδή σε ελλιποβαρή συνδυασμό), θα προστίθεται έρμα, εξασφαλίζοντας πως κάθε οδηγός «ζυγίζει» το ίδιο, ανεξαρτήτως σωματοδομής.

Οδηγοί αλλάζουν «χρώματα»

Το grid του 2019 θα είναι σημαντικά διαφορετικό σε σχέση με πέρυσι, αφού μόλις δύο ομάδες, η Mercedes και η Haas, διατήρησαν το ίδιο οδηγικό δίδυμο.

Η έλευση του Charles Leclerc στη Ferrari και η μετακίνηση του Daniel Ricciardo στη Renault δύνανται να αλλάξουν τη δυναμική και των δύο ομάδων, και είναι οι μεγαλύτερες αλλαγές στα line-up.

Φυσικά, ο ερχομός στη Formula 1 τριών εξαιρετικών νέων οδηγών, των George Russell, Lando Norris και Alexander Albon, σηματοδοτεί (μαζί και με την αποχώρηση του Fernando Alonso) την αρχή μίας νέας εποχής. Οι τρεις rookies, που τερμάτισαν ως η πρώτη τριάδα του περυσινού πρωταθλήματος της Formula 2, υπόσχονται να δώσουν νέα πνοή στο σπορ, με στόχο να πρωταγωνιστήσουν στο άμεσο μέλλον.

Αναλυτικά το grid του 2019:

Mercedes-AMG Petronas Motorsport

Οδηγοί: Lewis Hamilton, Valtteri Bottas

Μονοθέσιο: W10

Scuderia Ferrari Mission Winnow

Οδηγοί: Sebastian Vettel, Charels Leclerc

Μονοθέσιο: SF90

Aston Martin Red Bull Racing

Οδηγοί: Max Verstappen, Pierre Gasly

Μονοθέσιο: RB15

Renault F1 Team

Οδηγοί: Daniel Ricciardo, Nico Hulkenberg

Μονοθέσιο: R.S.19

Rich Energy Haas F1 Team

Οδηγοί: RomainGrosjean, Kevin Magnussen

Μονοθέσιο: VF-19

McLaren F1 Team

Οδηγοί: Carlos Sainz, Lando Norris

Μονοθέσιο: MCL34

SportPesa Racing Point F1 Team

Οδηγοί: Sergio Perez, Lance Stroll

Μονοθέσιο: RP19

Alfa Romeo Racing

Οδηγοί: Kimi Raikkonen, Antonio Giovinazzi

Μονοθέσιο: C38

Scuderia Toro Rosso

Οδηγοί: Daniil Kvyat, Alexander Albon

Μονοθέσιο: STR14

ROKiT Williams Racing

Οδηγοί: Robert Kubica, George Russell

Μονοθέσιο: FW42


Τι μάθαμε από τις δοκιμές

Οι οχτώ ημέρες δοκιμών στη Βαρκελώνη προσφέρονται για τα πρώτα σημαντικά check, και σε δεύτερο χρόνο, για την αξιολόγηση του γενικού πακέτου που ετοίμασε η κάθε ομάδα.

Η Ferrari μοιάζει να έχει το πάνω χέρι, αφού τόσο στον τομέα της απόδοσης, όσο και σε αυτόν την αξιοπιστίας, η SF90 εμφανίστηκε ως ένα ολοκληρωμένο μονοθέσιο, μία καλή βάση στην οποία θα πρέπει να χτίσει η Scuderia.

Πολλοί θεωρούν τη Red Bull δεύτερη δύναμη πριν την πρεμιέρα, όμως η πραγματικότητα είναι πως η Mercedes ήταν καλύτερη, ειδικά στα μεγάλα runs, στα οποία επιδόθηκε σχεδόν καθ’ όλη τη διάρκεια του τεστ.

Στο midfield, οι ειδικοί μιλούν ακόμα και για 6 ομάδες στο ίδιο δευτερόλεπτο. Ακόμα κι αυτή να μην είναι η διαφορά, όμως, η αλήθεια είναι ότι οι ομάδες από την 4η ως την 9η θέση (εξαιρώντας την Williams, που φαίνεται πως θα έχει και πάλι τον άχαρο ρόλο της τελευταίας), βρίσκονται πολύ κοντά.

Η Renault ίσως έχει ένα μικρό προβάδισμα, αλλά τόσο η Alfa Romeo, όσο και η McLaren έδειξαν δυναμική, που μένει να μετουσιώσουν στην Αυστραλία.

Η χρονιά αναμένεται συναρπαστική και το ενδιαφέρον είναι πως, κάθε οδηγός, κάθε ομάδα, έχουν κίνητρο για να παλέψουν για τους προσωπικούς τους στόχους.

Το πρόγραμμα του πρωταθλήματος:

1. Αυστραλία 17 Μαρτίου

2. Μπαχρέιν 31 Μαρτίου

3. Κίνα 14 Απριλίου

4. Αζερμπαϊτζάν 28 Απριλίου

5. Ισπανία 12 Μαΐου

6. Μονακό 26 Μαΐου

7. Καναδάς 9 Ιουνίου

8. Γαλλία 23 Ιουνίου

9. Αυστρία 30 Ιουνίου

10. Μεγάλη Βρετανία 14 Ιουλίου

11. Γερμανία 28 Ιουλίου

12. Ουγγαρία 4 Αυγούστου

13. Βέλγιο 1 Σεπτεμβρίου

14. Ιταλία 8 Σεπτεμβρίου

15. Σιγκαπούρη 22 Σεπτεμβρίου

16. Ρωσία 29 Σεπτεμβρίου

17. Ιαπωνία 13 Οκτωβρίου

18. ΗΠΑ 27 Οκτωβρίου

19. Μεξικό 3 Νοεμβρίου

20. Βραζιλία 17 Νοεμβρίου

21. Άμπου Ντάμπι 1 Δεκεμβρίου
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 48327
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler