Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 02 Ιούλ 2019, 09:07

Νομίζω ότι το GP της Αυστρίας ήταν το καλύτερο μέχρι τώρα: Μεγάλες ευθείες και ωραίες στροφές, αλλά το κυριότερο έντονος συναγωνισμός και όχι πλέον η μονοτονία της Mercedes στις θέσεις 1-2.
Μπράβο στον Leclerc που έχασε την πρώτη θέση με αμφιλεγόμενο τρόπο (κατά την άποψή μου ο Verstappen τον πέταξε έξω και έπρεπε να τιμωρηθεί) και είναι η δεύτερη φορά για την Ferrari φέτος που γίνεται αυτό, μετά τον περίπου παρόμοιο τρόπο που ο Hamilton είχε εκτρέψει τον Vettel.
Οφείλω πάντως να συγχαρώ και τον Ολλανδό (Max Verstappen) που έκανε εκπληκτικό αγώνα, μετά την τραγική εκκίνηση (από 2ος έπεσε 8ος). Στους τελευταίους γύρους κυριολεκτικά πέταγε, όταν οι δύο Ferrari, που είχαν πιο ταλαιπωρημένα λάστιχα, καθώς τα είχαν αλλάξει 10 γύρους νωρίτερα, δεν μπορούσαν να τον κρατήσουν πίσω τους.
Το εκπληκτικό είναι ότι ο Verstappen έδωσε γύρο στον ομόσταυλό του Gastly, με τον οποίο έχουν παρόμοια αυτοκίνητα.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 02 Ιούλ 2019, 12:03

Η τραγική Ferrari (στην στρατηγική και τα πιτ-στοπ) έκανε και πάλι το θαύμα της!
Ο Vettel μπήκε στα πιτς να αλλάξει λάστιχα και οι μηχανικοί είχαν έτοιμα μόνο τα δύο!!! Τα άλλα δύο τα έφερναν εκείνη τη στιγμή με τον Γερμανό οδηγό να τους περιμένει υπομονετικά. Τόσες δεκαετίες βλέπω F1 αυτό δεν το είχα ξαναδεί...
Υπ΄οψιν ότι ο Vettel δεν μπήκε καθόλου να τρέξει στις κατατακτήριες δοκιμές (στις οποίες προκρίνονται οι πρώτοι δέκα) λόγω ξαφνικού προβλήματος κινητήρα, ενώ λίγο νωρίτερα είχε τρέξει και στο Q1 και στο Q2.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 02 Ιούλ 2019, 12:07

GP Αυστρίας – Στο μικροσκόπιο: Παράθυρο στο μέλλον

4troxoi

Η μάχη που ήρθε κατευθείαν από το μέλλον, το «δόλωμα» που δεν ευνόησε εκείνους που έπρεπε, η McLaren που βγάζει υγεία και ο Gasly που πνέει τα λοίσθια. Βάζουμε το Grand Prix Αυστρίας «στο μικροσκόπιο».

Κυριακή, 19:00, Spielberg, Αυστρία. Ο Max Verstappen είναι, και παράλληλα δεν είναι νικητής του Grand Prix, αφού έχει κάνει τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, αλλά έχει κληθεί από τους αγωνοδίκες, μαζί με τον μεγάλο του αντίπαλο Charles Leclerc, για την επαφή που είχαν στον 69ο γύρο, στη μάχη για την πρωτιά.

20:50 και ο Verstappen μαθαίνει πως είναι οριστικά ο νικητής. Πέντε χρόνια γεμάτα αποτυχίες, αστοχίες, δημόσιους εξευτελισμούς, ταπείνωση, έγιναν παρελθόν τη στιγμή που ο συνδυασμός Red Bull-Honda κατακτά την πρώτη του νίκη.

Οι Ιάπωνες, ένας λαός περήφανος για την κουλτούρα του και πεισματάρης όσο κανείς, καταφέρνουν αυτό που θα ήθελαν (ή που στόχευαν) να έχουν πετύχει με τη McLaren. Η ιστορία τα ήθελε έτσι.

Ο Verstappen κατακτά τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στον αγώνα της ομάδας του, στην πίστα που φέρει το όνομά της. Μοιάζει ονειρικό σενάριο, αλλά είναι αλήθεια.

Αυτός ο συνδυασμός, του καλύτερου φετινού οδηγού με την πιο καλά δομημένη ομάδα, σε συνεργασία με έναν κολοσσό της αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν δεδομένο ότι θα έφερνε έστω μία νίκη μέσα στο 2019 – όπερ κι εγένετο.

Επιπλέον, η συγκεκριμένη νίκη ίσως διαμορφώνει και το άμεσο μέλλον του Verstappen, που πλέον δεν έχει δικαίωμα να ενεργοποιήσει την οψιόν που τον θα τον απάλλασσε από το συμβόλαιό του με τη Red Bull αν δεν κέρδιζε μέχρι τα μισά της χρονιάς. Όχι καλά νέα για τη Mercedes.

Το μέλλον είναι εδώ

Μέχρι τον 55ο γύρο, φαινόταν πως τίποτε από όλα αυτά δεν θα συνέβαινε, καθώς ο Charles Leclerc έμοιαζε το απόλυτο φαβορί για τη νίκη. Έχει οδηγήσει εξαιρετικά σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έχει δείξει πως έχει ρυθμό, και ο πιο κοντινός του αντίπαλος ήταν στα 7 δευτερόλεπτα μακριά του.

Όταν ο Verstappen ανέβασε ρυθμό και πέρασε με σχετική ευκολία τους Vettel και Bottas, μέχρι τον 61ο γύρο, εκεί άρχισε να «βαράει η καμπάνα» για τον Μονεγάσκο. Εκεί έγινε σαφές πως η νίκη ήταν επισφαλής απέναντι στον «μαινόμενο ταύρο».

Η μάχη τους θα μείνει στην ιστορία ως η πρώτη από τις πολλές που θα έρθουν. Είναι οι δύο πλέον φερέλπιδες οδηγοί του σπορ, δύο ταλέντα που αποδεδειγμένα έχουν τα φόντα να πρωταγωνιστήσουν. Διόρθωση, ήδη πρωταγωνιστούν.

Η εξαιρετική άμυνα του Leclerc για 3 γύρους κάμφθηκε από την τρομακτικά προσεκτική και ακριβή επίθεση του Verstappen που, σε αντίθεση με τον παλιό Max, επέλεξε σοφά πού και ποτέ να κάνει την τελειωτική κίνηση και να «καθαρίσει» το προσπέρασμα.

Το γεγονός εξετάστηκε η επαφή μεταξύ τους ήταν απόφαση ειλημμένη από τη στιγμή που συνέβη αυτό το ακούμπημα. Οι μνήμες του Καναδικού GP είναι ιδιαίτερα νωπές, ο αντίκτυπος εκείνης της τιμωρίας ήταν τεράστιος για το σπορ συνολικά, και αυτό εξηγεί την τρομακτική καθυστέρηση στην έκδοση της τελικής ετυμηγορίας: ‘racing incident’, και δικαίως.

Η Ferrari θα πει πως, αν το συμβάν με τους Vettel-Hamilton άξιζε ποινή για τον Γερμανό, το ίδιο θα μπορούσε να ισχύσει για τον Verstappen. Το πρόβλημα είναι πως στην F1 δεν υφίστανται δεδικασμένα, μόνο «χαλαρά» προηγούμενα, που λειτουργούν ως γνώμονας για μελλοντικές αποφάσεις, αλλά ποτέ ως απόλυτος παράγοντας για την απόδοση ή μη μίας ποινής.

Σε αυτήν την περίπτωση, το παράδειγμα ήταν το συμβάν ανάμεσα στον Rosberg και τον Hamilton το 2016, σύμφωνα με τον αλυτάρχης της F1, Michael Masi, που τόνισε και τις διαφορές μεταξύ των δύο γεγονότων: «Η μεγάλη διαφορά, από όσο μπορώ να δω από τα βίντεο, είναι ότι ο Nico [Rosberg] κοιτά δίπλα του, ενώ ο Max έχει εστιάσει στη στροφή και προσπαθεί να βγει από αυτήν όσο πιο γρήγορα μπορεί.»

Όσο λάθος ήταν για διαφορετικούς λόγους η ποινή στον Καναδά, άλλο τόσο ορθή είναι εκείνη στην Αυστρία. Ήταν μία μάχη που πήγε στο όριο, το άγγιξε, αλλά ουδέποτε το ξεπέρασε – αυτό είδαν άπαντες στην Κυριακή, και το ίδιο έκριναν και οι αγωνοδίκες. Κι ήταν και η πρώτη μεγάλη ένδειξη πως το μέλλον της Formula 1 είναι σε εξαιρετικά χέρια.

Όταν αναπόφευκτα οι Hamilton, Vettel, Ricciardo αποχωρήσουν από το σπορ, υπάρχουν οι Leclerc, Verstappen, Norris, Russell για να καλύψουν το κενό τους. Ο κύκλος της ζωής.

Ο Bottas έδρασε ως το τέλειο δόλωμα

Για να φτάσει ο Verstappen να απειλεί τον Leclerc και να τον περνά επιτυχώς, έπρεπε η Ferrari να πέσει σε μία καλοστημένη παγίδα, που τελικά δεν ευνόησε εκείνη που την συνέλαβε και την οργάνωσε.

Στον 21ο γύρο, ο Bottas μπαίνει στα pits – αρκετά νωρίτερα από το προβλεπόμενο. Αυτό ανάγκασε τη Ferrari να τον ακολουθήσει, για να καλύψει τυχόν undercut, καλώντας τον Leclerc έναν γύρο μετά για τη δική του αλλαγή.

Η Mercedes έριξε το δόλωμα εν είδει Bottas, για να μπορέσει ο Hamilton να παρατείνει το stint του και να κάνει το overcut στις Ferrari – και κυρίως στον Leclerc, που ήταν μπροστά κατά 5 δλ. πριν το δικό του pit stop.

Θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί ο Βρετανός και η Mercedes να καταφέρει να έχει ελπίδες για τη νίκη, να βάλει εαυτόν μέσα στη διεκδίκησή της, αν δεν έκανε λάθος στην Κ10 στον 28ο γύρο, χάνοντας μέρος της εμπρός πτέρυγας και μαζί με αυτήν, πολύ και πολύτιμο χρόνο. Μπήκε στα pits στον 30ο γύρο, έχοντας χάσει 2 δευτερόλεπτα εντός πίστας και γύρω στα 11 δευτερόλεπτα από την αλλαγή της αεροτομής.



Αυτό έφερε τον Verstappen σε πλεονεκτική θέση. Ο Ολλανδός, μετά την κάκιστη εκκίνηση που έκανε, κατάφερε γρήγορα να αναρριχηθεί 5ος, και με τον χρόνο που έχασε ο Hamilton, ανέβηκε 4ος.

Έχοντας κάνει κι αυτός με τη σειρά του ένα μεγάλο πρώτο stint με τη μέση γόμα (31 γύροι), είχε 10 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά, κάτι που όσο περνούσαν οι γύροι, τόσο πιο πολύ φαινόταν να είναι κρίσιμο για την έκβαση του αγώνα.

Η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς, όμως, και ο Verstappen κέρδισε την πρώτη θέση με την οδήγησή του και τις μάχες που έδωσε με τους Vettel και Bottas πολύ πριν το επίμαχο συμβάν στο τέλος.

Η McLaren δείχνει τον δρόμο

Όλη τη φετινή χρονιά, η McLaren δείχνει πώς πρέπει να λειτουργεί και να αποδίδει μία ομάδα του midfield – κυρίως γιατί δεν ανήκει πραγματικά εκεί.

Η McLaren έπεσε, και έπεσε πολύ και απότομα, αλλά φέτος κάνει τα πρώτα σημαντικά βήματα προόδου. Έχει ξεκάθαρη δομή, με άτομα που επιλέχθηκαν ξεκάθαρα για τις ικανότητές τους και το πόσο ταιριάζουν στη φιλοσοφία της Zak Brown εποχής (ή της μετά Ron Dennis, αν θέλετε). Διαθέτει οδηγούς που έχουν ταλέντο και στερούνται πίεσης και άγχους για άμεσα αποτελέσματα, ενώ η συνεργασία με τη Renault μοιάζει να καρποφορεί αγώνα με τον αγώνα.

Είναι εκπληκτικό επίτευγμα η 8η θέση του Carlos Sainz από την 19η. Είναι φοβερή η διαχείριση που έκανε στο πρώτο stint του και ο ρυθμός που κράτησε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα

Ναι, δεν έκανε τα προσπεράσματα, δεν έδωσε τις μάχες που έδωσε ο Lando Norris (σε ακόμα μία εξαιρετική εμφάνιση στη rookie season του), αλλά η σταθερότητα επιβραβεύεται στην τωρινή F1, κι ο Sainz κατανόησε γρήγορα πως αυτή ήταν η σωστή προσέγγιση για την κατάσταση που βρέθηκε μετά τις ποινές που τον έριξαν στο τέλος του grid.

Όπως και στη Γαλλία, έτσι και στην Αυστρία, η McLaren έβγαλε μία υγιή εικόνα, δείχνοντας πως έχει θέσει ξεκάθαρους στόχους και πως γνωρίζει ακριβώς πώς να τους πετύχει.

Άλλωστε, δεν είναι τυχαία 20 βαθμούς μπροστά από τη Renault, 4η στη βαθμολογία, έχοντας συλλέξει ήδη περισσότερους βαθμούς από όσους είχε πάρει το 2016 και το 2017.

Μπροστά από την πόρτα της εξόδου

Ο Pierre Gasly βρίσκεται στην πιο επισφαλή θέση αυτή τη στιγμή, έτοιμος να γνωρίσει από πρώτο χέρι την αναλγησία που μπορεί να δείξει η Red Bull ως οργανισμός.

Φήμες θέλουν την RB να έχει δώσει στον Γάλλο μία προθεσμία ως τα μισά της χρονιάς να δείξει ότι αξίζει την θέση του στη μεγάλα ομάδα (ή και στην F1 γενικότερα), με τον Daniil Kvyat (!) να είναι έτοιμος να τον αντικαταστήσει.

Όσο κι αν μπορεί κανείς να μιλήσει για υπερβολικές, ή βιαστικές κινήσεις από τη μεριά της αυστριακής ομάδας, είναι σαφές ότι ο Gasly δεν είναι σε θέση να αποδώσει ούτε καν κοντά στα επίπεδα του teammate του.

Την ώρα που ο Verstappen έκανε τον αγώνα της καριέρας του, ο Gasly πάλευε να περάσει τον Raikkonen για 30 γύρους. Είναι τεράστια η διαφορά ανάμεσά τους, κι αν μπορεί να θεωρηθεί άδικη η σύγκριση του μεγαλύτερου ταλέντου του σπορ την τελευταία δεκαετία με έναν ακόμα καλό νέο οδηγό, τότε μπορούν να κριθεί και μεμονωμένα ο ίδιος ο Gasly.

Αυτή τη στιγμή, ο Γάλλος βρίσκεται πιο κοντά στο midfield (με 43 βαθμούς, 13 μπροστά από τον Sainz), παρά στην κορυφαία εξάδα (105 έχει ο Leclerc). Είναι κακός φέτος, είναι μακριά από αυτό που έδειξε να έχει μέσα του στην Toro Rosso, και πρακτικά θέτει εαυτόν αγώνα με τον αγώνα εκτός F1.

Το πρωτάθλημα συνεχίζεται σε δύο εβδομάδες, στο Silverstone, κι εκεί -θεωρητικά- η κατάσταση θα θυμίσει και πάλι αρκετά… Γαλλία. Το διάλειμμα της Αυστρίας ήταν ευχάριστο, ως και αναζωογονητικό, αλλά ήταν μόνο αυτό: ένα διάλειμμα από μία μέτρια (ως και κακή) χρονιά για το σπορ._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 11 Ιούλ 2019, 21:55

GP Μεγάλης Βρετανίας: Επιστροφή στο σπίτι

4τροχοι

Η Formula 1 επιστρέφει στο Silverstone, εκεί όπου πριν 69 χρόνια o θεσμός έπαιρνε σάρκα κι οστά.

Μπορεί η τωρινή χάραξη της πίστας να μη θυμίζει πολύ την αρχική, αλλά και την πιο πρόσφατη, όμως η ατμόσφαιρα δεν αλλάζει, όποιες κι αν είναι οι στροφές. Πώς να αλλάξει άλλωστε, όταν σε αυτές τις στροφές γεννήθηκε η F1, στις 13 Μαΐου του 1950, όταν το Silverstone φιλοξένησε τον πρώτο αγώνα του νεοσύστατου πρωταθλήματος. Το Βρετανικό GP δεν έχει διεξαχθεί αποκλειστικά στην εν λόγω πίστα. Από το 1955, το Aintree και το Silverstone φιλοξενούσαν εναλλάξ τον αγώνα, μέχρι τη δεκαετία του ’60, όπου το Brands Hatch πήρε τη θέση του Aintree. Πάντα όμως θα θεωρείται «σπίτι» του αγώνα το Silverstone, ακόμα και με τη νέα του μορφή, όπως αυτή χρησιμοποιείται από το 2010 και μετά. Τίποτα και κανείς δεν μπορεί να στερήσει από αυτό το θρυλικό σιρκουί την ακολουθία των Maggots-Becketts-Chapel που διαδέχεται από την Hangar Straight, τίποτα δε συγκρίνεται με τη ροή που έχει αυτή η διαδρομή, είτε η παλιά είτε η νέα.

Θετικό είναι, επίσης, το γεγονός ότι εκεί θα φιλοξενείται το GP για τα επόμενα πέντε χρόνια, όπως έγινε κι επίσημα γνωστό χθες από τα χείλη του επικεφαλής της F1, Chase Carey.

Γύρω από την πίστα (ή κοντά σε αυτήν) είχαν κι έχουν την έδρα τους πολλές ομάδες, όπως τώρα η Force India, ενώ δεν είναι τυχαίο ότι στη Βρετανία εδρεύουν κι άλλες ομάδες, όπως η Red Bull, η Mercedes, η Williams, η McLaren και το ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Haas.

Στα αγωνιστικά, η πίστα του Silverstone απαιτεί την απόλυτη ισορροπία στο set-up μεταξύ τελικής ταχύτητας και κάθετης δύναμης. Η Hangar Straight προσφέρεται για προσπεράσματα μόνο αν έχεις καλή έξοδο από τις Maggots-Becketts-Chapel, κι αυτό είναι και το πλέον χαρακτηριστικό δείγμα της πίστας: γρήγορες ή μέσης ταχύτητας στροφές ακολουθούμενες από ευθείες ή flat-out καμπές. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως πολλές ομάδες επιλέγουν να φέρουν μεγάλα πακέτα αναβαθμίσεων, για να προσαρμοστούν σε αυτήν την ιδιαίτερη πίστα με τα πολλά, διαφορετικά μεταξύ τους, χαρακτηριστικά.

Και το ερώτημα είναι: ήταν πυροτέχνημα η απόδοση της Ferrari στην Αυστρία, ή υπήρχε πραγματικά κάτι στο μονοθέσιο των Ιταλών;

Το πιθανότερο είναι να γίνει μία απότομη επιστροφή στην κανονικότητα, με τη Mercedes ξανά στην κορυφή. Η γερμανική ομάδα έχει κυριαρχήσει την τελευταία πενταετία στην Βρετανία, παρά την περυσινή ήττα από τον Vettel.

Στο midfield, η McLaren αναμένεται να βρίσκεται πάλι ψηλά στη μάχη της δεκάδας, ενώ και η Alfa Romeo μπορεί να βολευτεί στα χαρακτηριστικά της πίστας, ειδικά μετά το σερί των δύο αγώνων στους οποίους έδειξε ότι έχει επιστρέψει δυναμικά και είναι σε θέση να διεκδικεί την θέση της μέσα στους βαθμούς.

Όλα θα φανούν το προσεχές τριήμερο._Δ.Μ.

Παρασκευή 12 Ιουλίου

FP1: 12.00-13.30

FP2: 16.00-17.30

Σάββατο 13 Ιουλίου

FP3: 13.00-14.00

Κατατακτήριες: 16.00-17.00

Κυριακή 14 Ιουλίου

Αγώνας: 16.10


Πληροφορίες για τον αγώνα

Πρώτη διοργάνωση: 1950

Μήκος πίστας: 5,891 χλμ

Γύροι: 52

Ρεκόρ γύρου: Mark Webber (2013) - 1:33.401

Περισσότερες νίκες (οδηγοί): Lewis Hamilton, Jim Clark, Alain Prost (5)

Περισσότερες νίκες (κατασκευαστές): Ferrari (15)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 15 Ιούλ 2019, 22:00

GP Μ. Βρετανίας: Hamilton νικητής στο χάος του Silverstone

4τροχοι

Στον χαοτικό αγώνα του Silverstone, ο Lewis Hamilton πήρε την 6η του νίκη επί βρετανικού εδάφους και αύξησε έτι περαιτέρω το βαθμολογικό του προβάδισμα.

Στην εκκίνηση, ο Bottas κατάφερε να κρατηθεί πρώτος, με τον Hamilton να τον πιέζει σε όλο τον πρώτο γύρο. Πίσω, ο Vettel κατάφερε να κερδίσει μία θέση από τον Gasly, ενώ ο Norris εδωσε μία τρομερή μάχη με τον Ricciardo, ανεβαίνοντας 7ος.

Οι δύο Mercedes συνέχιζαν να δίνουν μάχη για την πρωτοπορία, με τους δύο να μονομαχούν σε όλο το μήκος και το πλάτος της πίστας, προσφέροντάς μας τρομερό θέαμα. Ο Φινλανδός έμεινε μπροστά, και κερδισμένος από όλο αυτό βγήκε ο Leclerc, που κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον Hamilton - έστω προσωρινά.

Ο Μονεγάσκος αμυνόταν έναντι του Verstappen, που ήταν με τη μέση γόμα και είχε καλύτερο ρυθμό από τον αντίπαλό του. Ήταν πλέον στο DRS του, και τον πίεζε αρκετά. Στον 11ο γύρο, ο οδηγός της Red Bull επιχείρησε να περάσει, έχασε όμως χρόνο και λίγο έλειψε να χάσει και την θέση του από τον Vettel. Αυτό έφερε πολύ κοντά και τον Gasly που κατάφερε να περάσει τον Vettel, με αυτούς τους 4 να έχουν τον δικό τους αγώνα, όσο οι Mercedes απομακρύνονταν μπροστά.

Ο Γάλλος, πάντως, δεν έμεινε για πολύ μπροστά, αφού μπήκε στα pits στον 13ο γύρο, για να βγάλει τη μέση και να βάλει τη σκληρή γόμα.

Έναν γύρο μετά, Verstappen και Leclerc μπήκαν μαζί για τη δική τους αλλαγή, βάζοντας αμφότεροι τη μέση γόμα. Η Red Bull κατάφερε να βγάλει τον οδηγό της μπροστά από τον Μονεγάσκο, όμως ο ίδιος έκανε λάθος στην Κ4, και έχασε την θέση από τον αντίπαλό του.

Η μάχη τους, φυσικά, δεν είχε τελειώσει εκεί, αφού ο Verstappen έμεινε στο DRS του Leclerc, και τον πίεζε για την θέση. Δεν παρέδιδε κανείς τα όπλα, και σε κάθε γύρο, τα πράγματα μεταξύ τους ήταν στο όριο.

Παράλληλα, ο Bottas έκανε την πρώτη του αλλαγή, στον 17ο γύρο, για να βάλει ξανά τη μέση γόμα.

Στον 21ο γύρο, ο Giovinazzi είχε έξοδο στη Vake και εκεί που έμεινε, το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ήταν δεδομένο ότι θα βγει. Αυτό ευνόησε τον Hamilton, που μπήκε εκείνη τη στιγμή και κρατήθηκε 1ος, ενώ ο Vettel ανέβηκε 3ος, κάνοντας κι οι δύο την αλλαγή στα σκληρά.

Σκληρή γόμα έβαλε και ο Verstappen, με τον Leclerc να μένει εκτός για έναν γύρο παραπάνω, και έτσι όταν μπήκε για τη σκληρή γόμα, έπεσε 6ος, πίσω κι από τις δύο Red Bull.

Δύο γύρους μετά, το SC επέστρεψε στα pits. Ο Albon προσπάθησε να περάσει τον Norris για την 8η θέση, και τα κατάφερε προσωρινά, προτού τον περάσει πάλι ο Βρετανός. Πίσω τους, ο Hulkenberg είχε επαφή με τον Perez, και ο Μεξικανός είχε ζημιά στην εμπρός πτέρυγα.

Ο Leclerc άρχισε να πιέζει τον Verstappen για την 5η θέση, και οι δύο τους βρέθηκαν πλάι-πλάι στη Vale, προτού ο Μονεγάσκος αφήσει γκάζι. Λίγο μετά, παραπονέθηκε για θέματα με το μονοθέσιο, με τη ομάδα όμως να τον διαβεβαιώνει πως όλα έβαιναν καλώς.

Ο Gasly πλέον ήταν 5ος, μπροστά από τον οδηγός της Ferrari, και μία νέα μάχη ξεκίνησε, την οποία και κέρδισε στον 36ο γύρο.

Μπροστά τους, ο Verstappen μείωνε σταθερά τη διαφορά από τον Vettel για την 3η θέση. Αυτή η μάχη δεν έληξε το ίδιο αίσια, αφού ο Verstappen κατάφερε να περάσει στην Stowe στον 38ο γύρο, αλλά στα φρένα για την επόμενη, ο Vettel εμβόλισε από πίσω τον Ολλανδό. Ο Γερμανός μπήκε στα pits για να αλλάξει ελαστικά και αεροτομή, έπεσε 17ος, και το συμβάν τέθηκε υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες. Λίγο αργότερα, έγινε γνωστό πως ο οδηγός της Scuderia τιμωρήθηκε με 10 δευτερόλεπτα.

Πιο πίσω, ο Raikkonen είχε ανέβει 8ος, μπροστά κι από τις δύο Toro Rosso, ενώ ο Norris ήταν ο χαμένος της υπόθεσης του SC, αφού δεν έκανε αλλαγή εκείνη τη στιγμή, και έπεσε εκτός δεκάδας όταν μπήκε στα pits πιο μετά.

Στον 46ο γύρο, ήρθε και η ώρα του Bottas να κάνει το υποχρεωτικό του pit stop, βάζοντας τη μαλακή γόμα και μένοντας στην 2η θέση.

Στους τελευταίους γύρους, ο Ricciardo πάλευε με τον Sainz για την 6η θέση, όπως και ο Kvyat με τον Raikkonen. Κανείς δεν άλλαξε θέση.

Και μπροστά, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε τη νίκη στην πατρίδα του.

Επόμενος αγώνας, το Γερμανικό GP στο Hockenheim, το τριήμερο 26-28 Ιουλίου.

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. L. Hamilton 223 2. V. Bottas 184 3. M. Verstappen 136 4. S. Vettel 123 5. C. Leclerc 120 6. P. Gasly 55 7. C. Sainz 38 8. K. Raikkonen 25 9. L. Norris 22 10. D. Ricciardo 22 11. N. Hulkenberg 17 12. K. Magnussen 14 13. S. Perez 13 14. D. Kvyat 12 15. A. Albon 7 16. L. Stroll 6 17. R. Grosjean 2 18. A. Giovinazzi 1 19. G. Russell 0 20. R. Kubica 0

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1. Mercedes 407 2. Ferrari 243 3. Red Bull 191 4. McLaren 60 5. Renault 39 6. Alfa Romeo 26 7. Racing Point 19 8. Toro Rosso 19 9. Haas 16 10. Williams 0
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 26 Ιούλ 2019, 11:24

GP Γερμανίας: Μέσα από 40 κύματα

4τροχοι

Το Γερμανικό GP είναι εδώ και πολλά χρόνια ένας αγώνας που διεξάγεται με δυσκολίες, όμως κρατά την αίγλη του παρελθόντος και αποτελεί πάντοτε ένα ξεχωριστό προορισμό για την Formula 1.

Η Γερμανία είναι η πατρίδα της Mercedes, της BMW, της Porsche -όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της χώρας έχουν περάσει από την F1, άλλοτε επιτυχημένα, άλλο αποτυχημένα. Σε κάθε περίπτωση, οι Γερμανοί αποτελούν έναν από τους πλέον βασικούς πυλώνες του motorsport εν γένει, και της Formula 1 ειδικά.

Μετά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, η Δυτική Γερμανία είχε αποκλειστεί από τις διεθνείς αθλητικές διοργανώσεις ως το 1951, όταν και φιλοξένησε για πρώτη φορά ένα GP μεταπολεμικά. Πρώτος σταθμός ήταν το Nurburgring στην χάραξη του Nordschleife, εκεί όπου το 1976 είχε και το τρομακτικό ατύχημα ο Niki Lauda. Η πίστα χαρακτηρίστηκε από τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Sir Jackie Stewart, ως η «Πράσινη Κόλαση» -ένα προσωνύμιο που ακόμα συνοδεύει την πίστα.

Το Hockenheimring (στην παλιά του μορφή) φιλοξένησε για πρώτη φορά το GP Γερμανίας το 1970, αν και είχαν προηγηθεί αγώνες άλλων κατηγοριών, όπως της F2 το 1968, όταν ο Jim Clark έχασε τη ζωή του. Το 1977 ο αγώνας γύρισε εκεί, ώσπου να ετοιμαστεί η νέα πίστα στο Nurburgring. Ωστόσο, από το 1986 και ως το 2006, το Hockenheim -παλιό ή νέο- ήταν ο σταθερός προορισμός για το Γερμανικό Grand Prix, μιας και το Ring είχε γίνει η τοποθεσία του Ευρωπαϊκού GP.

Το 2006 πάρθηκε η απόφαση ο αγώνας να γίνεται εναλλάξ σε αυτές τις πίστες, κάτι που κράτησε ως και το 2014. Βέβαια, τα σοβαρά οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε εκείνη την περίοδο το Nurburgring, καθώς και η άρνηση του Hockenheim να συνεχίσει με το τότε συμβόλαιο που είχε υπογράψει με τη FOM και τον Bernie Ecclestone, έθεταν εν αμφιβόλω τη διεξαγωγή του αγώνα κάθε χρονιά.

Το 2015 και το 2017, το Nurburgring δεν ήταν σε θέση να φιλοξενήσει το GP, όπως θα έπρεπε, και το Hockenheim δεν προτίθετο να καλύψει το κενό, με τον αγώνα να γίνεται μόνο το 2016 και φέτος, το 2018.

Πέραν των εκάστοτε προβλημάτων στη σύγχρονη ιστορία του αγώνα, οι Γερμανοί έχουν δείξει τη στήριξή τους, γεμίζοντας τις κερκίδες διαχρονικά, με αποκορύφωμα την περίοδο που ο Michael Schumacher κυριαρχούσε στο σπορ.

Η πίστα του Hockenheim δεν περνά πλέον από το δάσος, όμως παραμένει ένα σιρκουί που απαιτεί τα πλείστα από τους κινητήρες, με την αεροδυναμική να έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Αποτελείται κυρίως από γρήγορες καμπές, αν και το τρίτο sector είναι ιδιαίτερα τεχνικό, με τις κλειστές στροφές και τις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.

Η φύση της διαδρομής όπως είναι τώρα ευνοεί αρκετά τη Ferrari – τουλάχιστον στα δύο πρώτα sectors, που είναι γρήγορα κι ενέχουν και την μεγάλη ευθεία μετά την Κ3. Η Mercedes, όμως, έχει τρεις νίκες από το 2014, γνωρίζει καλά πώς να κερδίζει εκεί, και πλέον έχει και ένα επιπλέον κίνητρο: αποτελεί τον χορηγό επωνυμίας του αγώνα, ενώ θα αγωνιστεί με ένα επετειακό livery, για τα 125 χρόνια από τον πρώτο αγώνα αυτοκινήτων, τον οποίο και κέρδισε ο κινητήρας του Gottlieb Daimler.

Όλα θα κριθούν το τριήμερο 27-29 Ιουλίου, στον προτελευταίο αγώνα πριν το θερινό διάλειμμα._Δ.Μ.

Το πρόγραμμα του τριημέρου:

Παρασκευή 27/7:

FP1: 12:00-13:30
FP2: 16:00-17:30


Σάββατο 28/7:

FP3: 13:00-14:00
Κατατακτήριες: 16:00 - 17:00

Κυριακή 29/7:
Αγώνας: 16:10

Πληροφορίες για το GP:
Πρώτος αγώνας: 1951
Μήκος πίστας: 4.574 km
Γύροι: 67
Περισσότερες νίκες (οδηγοί): Rudolf Caracciola (6)
Περισσότερες νίκες (κατασκευαστές): Ferrari (22)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 27 Ιούλ 2019, 15:56

Ποσο ηλιθιοι μπορει να ειστε οι μηχανικοι της Ferrari;
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 29 Ιούλ 2019, 21:37

GP Γερμανίας: Νικητής Verstappen στο βρόχινο χάος

4 τροχοι

Ο Max Verstappen κέρδισε τον καλύτερο αγώνα της χρονιάς, ο Sebastian Vettel πήρε ένα εξαιρετικό βάθρο, και ο Danill Kvyat χάρισε στην Toro Rosso το καλύτερό της αποτέλεσμα από το 2008. Κι έγιναν όλα.

Η καταρρακτώδης βροχή που έπεφτε στην πίστα από το πρωί έκανε δύσκολα τα πράγματα για τους οδηγούς, που εκκίνησαν τον αγώνα με τα full wet ελαστικά.

Ο αγώνας ξεκίνησε πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, για να γίνουν ορισμένα formation laps ώστε να καθαρίσει η πίστα από το πολύ νερό. Σύμφωνα με τον κανονισμό, όμως, οι γύροι αφαιρέθηκαν από τους 67 του Grand Prix, πέφτοντας στους 64.

Παράλληλα, οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να γίνει κανονική, στατική εκκίνηση, όπως επιτρέπει ο κανονισμός.

Στην εκκίνηση, ο Hamilton έφυγε εξαιρετικά, με τον Verstappen να ακολουθεί την αντίστροφη διαδρομή, μην έχοντας καθόλου πρόσφυση. Ο Raikkonen έκανε το απόλυτο και ανέβηκε 3ος, ενώ ο Vettel πίσω κέρδισε 6 θέσεις πριν τη συμπλήρωση ενός γύρου, ενώ και ο Leclerc κατάφερε να ανέβει 6ος.

Ο Ολλανδός κατάφερε να περάσει τον Raikkonen στον 2ο γύρο, κι ανέβηκε 3ος.

Ταυτόχρονα, ο Perez είχε τετακέ μετά την Κ11, και αμέσως βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας για να αφαιρεθεί το μονοθέσιο.

Την ευκαιρία αυτή εκμεταλλεύτηκε σχεδόν όλο το grid για να αλλάξει σε ενδιάμεση γόμα, που ταίριαζε περισσότερο στις συνθήκες.

Η δράση συνεχίστηκε στον 5ο γύρο, και ο Bottas πέρασε τον Magnussen που είχε ανέβει 2ος γιατί δεν είχε αλλάξει ελαστικά. Ο Verstappen έκανε το ίδιο λίγα μέτρα μετά, και έναν γύρο μετά ο Leclerc. Ο Μονεγάσκος, όμως, ήταν υπό εξέταση για μη ασφαλή έξοδο από τα pits, αφού παραλίγο να χτυπήσει με τον Grosjean. Τελικά, η FIA επέβαλε πρόστιμο στην ομάδα.

Ο Hulkenberg είχε ανέβει 5ος από το πουθενά, και πίεζε τον Leclerc για την 4η θέση.

Ο Vettel είχε καταφέρει να αναρριχηθεί στην 8η θέση, και πλησίαζε πολύ γρήγορα τους Raikkonen-Magnussen. Τον Δανό τον πέρασε γρήγορα, και αμέσως εκείνος μπήκε στα pits για να βάλει τα ενδιάμεσα στον 9ο γύρο.

Ο Φινλανδός της Alfa Romeo, όμως, ήταν εξαιρετικός, είχε ρυθμό σαφώς καλύτερο του πρώην teammate του και έμενε μπροστά του, με διαφορά 3 δευτερολέπτων.

Μέχρι τον 13ο γύρο, η πίστα στέγνωνε συνέχεια γύρο με τον γύρο, αλλά κανείς δεν επέλεγε να πάει ακόμα στα slicks, αφού τα ραντάρ έδειχναν νέο κύμα βροχής στα επόμενα λεπτά.

Δύο γύρους μετά, ο κινητήρας του Ricciardo «έσκασε» και οδήγησε τον Αυστραλό σε εγκατάλειψη. Το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας τέθηκε σε ισχύ, για να απομακρυνθεί το μονοθέσιο.

Αυτήν την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκαν οι Leclerc και Hulkenberg, που έβαλαν νέο σετ ενδιάμεσων ελαστικών.

Όταν ο αγώνας επέστρεψε στην κανονική ροή του και το DRS ενεργοποιήθηκε, ο Verstappen προσπάθησε να περάσει τον Bottas για την 2η θέση, ανεπιτυχώς.

Παράλληλα, ο Leclerc ήταν 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος όλων με τα φρέσκα ελαστικά, στους πρώτους γύρους τους. Πίσω του, Hulkenberg και Raikkonen έδιναν μάχη, με τον Γερμανό να την κερδίζει.

Στον 21ο γύρο άρχισε και πάλι να βρέχει, και εκεί ξεκίναγε η σπαζοκεφαλιά για τα επόμενα ελαστικά που θα έβαζαν οι οδηγοί. Ο Magnussen, πάντως, πήρε την απόφαση βάλει τη μαλακή γόμα. Το ίδιο έκανε και ο Vettel, δύο γύρους μετά, επιστρέφοντας στην πίστα στην 11η θέση.

Ο Verstappen μπήκε στον 26ο γύρο, και έβαλε τη μέση γόμα. Η πίστα ήταν βρεγμένη μόνο στο τελευταίο κομμάτι, στις τελευταίες στροφές, και αυτό ευνοούσε την χρήση σλικ ελαστικών. Τον ακολούθησε έναν γύρο μετά ο Bottas, κι αυτός με τη μέση. Ο Ολλανδός θα μπορούσε να περάσει μπροστά, αν δεν είχε τετακέ στην προτελευταία στροφή. Έμεινε 1,5 δλ. πίσω.

Ο Norris οδηγήθηκε σε εγκατάλειψη με θέμα στον κινητήρα, και ο Leclerc μπήκε στα pits, έβαλε τη μαλακή, αλλά δεν έμεινε για πολύ στον αγώνα: στην τελευταία στροφή, έχασε τον έλεγχο, βρέθηκε στις μπαριέρες και κόλλησε στην αμμποπαγίδα. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε άμεσα, και ο teammate του έβαλε την ενδιάμεση γόμα.

Το δράμα, όμως, δεν τελείωσε ακόμα. Ο Hamilton είχε παρόμοιο συμβάν, έσπασε την εμπρός πτέρυγά του, αλλά κατάφερε να μπει στα pits - στα οποία, βέβαια, εισήλθε αντικανονικά, και τέθηκε υπό εξέταση για αυτό. Έχασε πάρα πολύ χρόνο μέσα και έπεσε 5ος.

Μετά τα pits, ο Verstappen προηγείτο, ο Hulkenberg τον ακολουθούσε στη 2η θέση, και ο Bottas έκλεινε την τριάδα. Το τρομερό ήταν πως ο Albon είχε καταφέρει με όλο αυτό το χάος να ανέβει 4ος.

Στον 34ο γύρο, το SC επέστρεψε στα pits, και ο Verstappen άρχισε να χτίζει ήδη διαφορά από τον Hulkenberg. Την ίδια ώρα, οι αγωνοδίκες έδιναν 5 δευτερόλεπτα ποινή στον Hamilton.

Ο Βρετανός κατάφερε να περάσει τον Albon (αλλά και πάλι ήταν υπό εξέταση γιατί κινήθηκε υπέρ το δέον αργά υπό καθεστώς SC), ενώ ο Bottas πίεζε τον Hulkenberg για την 2η θέση, και τον προσπέρασε στον 37ο γύρο.

Ο Hamilton ανέβηκε 3ος λίγο μετά, και ο Hulkenberg έπεσε εκτός βάθρου.

Πιο πίσω, ο Gasly ήταν κολλημένος πίσω από τον Vettel, με τον Γερμανό να μην έχει ρυθμό.

Κι ενώ όλα κυλούσαν ομαλά, ο Hulkenberg ήταν το νέο θύμα της τελευταίας στροφής. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα για ακόμα μία φορά.

Ο Verstappen μπήκε για νέο σετ ενδιάμεσων ελαστικών, και έμεινε πρώτος.

Ο αγώνας συνεχίστηκε στον 45ο γύρο, και ο Verstappen παρέμεινε πρώτος. Πίσω, ο Vettel, που είχε χάσει χρόνο στη δική του αλλαγή, πέρασε τον Giovinazzi και μετά τον Albon, που έκανε λάθος κι έχασε θέσεις.

Την ίδια στιγμή, ο Verstappen μαζί με τον Bottas μπήκαν μέσα για τα σλικ και τη μαλακή γόμα, κι ενάν γύρο μετά τους ακολούθησε ο Hamilton. Μετά από αυτά τα stops, ο Verstappen ήταν πρώτος, ο Stroll ήταν 2ος (έχοντας βάλει τα σλικ πριν απ' όλους), ο Kvyat 3ος, ενώ ο Hamilton εξέτισε την ποινή του και έπεσε 12ος.

Ο Kvyat πίεζε τον Stroll για την 2η θέση, και τα κατάφερε. Πίσω τους, όμως, ήταν ο Bottas, που συνεχώς μείωνε τη διαφορά του.

Η έτερη Mercedes του Hamilton έκανε ακόμη ένα λάθος και έπεφτε ακόαμ πιο πίσω.

Ο Bottas, όμως, «πέταγε» πίσω από τον Stroll, ενώ ο Sainz ήτνα πίσω τους και καραδοκούσε.

Ωστόσο, ούτε αυτός έμεινε μακριά από το λάθος και την εγκατάλειψη. Έκανε λάθος στην Κ1 και εγκατέλειψε με ζημιές στο εμπρός μέρος.

Μετά από ακόμα μία έξοδο του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, ο αγώνας συνεχίστηκε στον 59ο γύρο. Ο Vettel πέρασε γρήγορα 4ος, αφήνοντας πίσω του τον Sainz. Πλέον, κοίταζε τον Stroll για το βάθρο. Τα κατάφερε έναν γύρο μετά, κι ανέβηκε από 20ος, 3ος. Αμέσως έπραξε το ίδιο και για τον Kvyat, και πλέον πήγαινε για τη 2η θέση.

Ο αγώνας τελείωσε με τον Ρώσο στο βάθρο, με τον Vettel από το τέλος του grid να παίρνει 18 βαθμούς, αλλά ο Max Verstappen ήταν ο θριαμβευτής, σε έναν αγώνα που τον βάζει πλέον ξεκάθαρα στη μάχη ακόμα και για τη δεύτερη θέση στη βαθμολογία.

Επόμενο GP, το τελευταίο πριν το θερινό διάλειμμα, στην Ουγγαρία (2-4 Αυγούστου)._Δ.Μ.

Η βαθμολογία των οδηγών

1. L. Hamilton 225 2. V. Bottas 184 3. M. Verstappen 162 4. S. Vettel 141 5. C. Leclerc 120 6. P. Gasly 55 7. C. Sainz 48 8. D. Kvyat 27 9. K. Raikkonen 25 10. L. Norris 22 11. D. Ricciardo 22 12. L. Stroll 18 13. K. Magnussen 18 14. N. Hulkenberg 17 15. A. Albon 15 16. S. Perez 13 17. R. Grosjean 8 18. A. Giovinazzi 1 19. R. Kubica 1 20. G. Russell 0

H βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Mercedes 409 2. Ferrari 261 3. Red Bull 217 4. McLaren 70 5. Toro Rosso 42 6. Renault 39 7. Racing Point 31 8. Haas 26 9. Alfa Romeo 26 10. Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 05 Σεπ 2019, 19:36

Εικόνα

Ο νικητής του GP Βελγίου Charles Leclerc. Γεννήθηκε στο Μόντε Κάρλο του Μονακό στις 16.10.1997

Εικόνα

H Ferrari του Leclerc σε δράση.
Τελευταία επεξεργασία από ΑποστόληςΑ και Πέμ 05 Σεπ 2019, 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Πέμ 05 Σεπ 2019, 19:42

GP Ιταλίας: Στο ναό της ταχύτητας

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 05 ΣΕΠ 2019

Όντας η τρίτη πίστα που κατασκευάστηκε στην ιστορία του motorsport μετά την Brooklands και την Indianapolis, η Monza έχει μία μοναδική θέση στην Formula 1, τόσο στις καρδιές των θεατών, όσο και στις συνειδήσεις των οδηγών. Οι μεγάλες ευθείες της που συνδυάζονται με αρκετά τεχνικές καμπές υψηλής και μέσης ταχύτητας συνθέτουν ένα μοναδικό σκηνικό, που όμοιό του δύσκολα θα δούμε.

Αν και αγγίζει τα 5,7 χλμ. σε μήκος, η ταχύτητα που πιάνουν τα μονοθέσια (ειδικά τα τελευταία χρόνια των υβριδικών μονάδων ισχύος) κάνουν τον γύρο να μοιάζει μικρότερος, να «ρέει». Οι ευκαιρίες για προσπεράσματα πριν την 1η Variante που οδηγεί την Curva Grande, οι δύο Lesmo που θέλουν αφοσίωση και προσοχή στο τιμόνι, η Ascari που είναι από τις πιο εντυπωσιακές στροφές του πρωταθλήματος, ενώ και η Parabolica που κλείνει τον γύρο ιδανικά συμπληρώνουν έναν γύρο στο σπίτι της Scuderia.

Και είναι σπίτι της Scuderia, αν σκεφτεί κανείς τους χιλιάδες tifosi που βρίσκονται εκεί κάθε χρόνο, είτε στις καλές χρονιές της αγαπημένης τους ομάδας, είτε στις άσχημες, τότε που μπορεί να μην έχει καμία ελπίδα για τη νίκη. Δεν είναι τυχαίο ότι ο αείμνηστος Enzo Ferrari τόνιζε πως στη Monza η ομάδα του πρέπει πάντα να έχει το κάτι παραπάνω.

Μέσα στα 67 χρόνια παρουσίας της πίστας στο πρόγραμμα, δεν έλειψαν κι οι μάχες, τα ρεκόρ υψηλότερης μέσης ωριαίας ταχύτητας (από τον J.P. Montoya το 2004), οι δραματικές στιγμές, με τον M. Schumacher να αποκαλύπτει μετά τον αγώνα το 2006 ότι θα αποχωρήσει από την ενεργό δράση, ενώ στις κορυφαίες στιγμές του αγώνα ανήκει και το GP του 1988, όταν οι δύο Ferrari των Gerhard Berger και Michele Alboreto έκαναν το 1-2, στο πρώτο αγωνιστικό τριήμερο μετά τον θάνατο του Commendatore.

Αγωνιστικά, η πίστα έχει ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις από τις μονάδες ισχύος, κάτι που στη θεωρία δίνει ένα προβάδισμα στη Ferrari φέτος, μετά και από την εμφάνιση που έκανε στο Spa.

Όλα θα φανούν το τριήμερο 6 με 8 Σεπτεμβρίου._Δ.Μ.

Το πρόγραμμα του τριημέρου (ώρες Ελλάδας):

Παρασκευή 6/9

FP1: 12:00-13:30

FP2: 16:00-17:30

Σάββατο 7/9

FP3: 13:00-14:00

Κατατακτήριες: 16:00-17:00

Κυριακή 8/9

Αγώνας: 16:10

Πληροφορίες για τον αγώνα

Πρώτο Grand Prix: 1950

Μήκος πίστας: 5,793 χλμ.

Γύροι: 53

Περισσότερες νίκες (οδηγοί): Michael Schumacher (5)

Περισσότερες νίκες (κατασκευαστές): Ferrari (19)
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pilotos » Σάβ 07 Σεπ 2019, 17:00

Αυτό που έγινε σήμερα στα δοκιμαστικά ήταν μοναδικό.
Για πρώτη φορά δεν πρόλαβαν στο 3ο κομμάτι, να κάνουν καν 2η προσπάθεια στο τέλος.
Κωμικό

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 21013
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό apple64 » Κυρ 08 Σεπ 2019, 10:26

Βλέπω F1 από το 1989. Θυμάμαι μόνο έναν αγώνα στον "ναό της ταχύτητας". Αυτόν του 1999 στον οποίο ο Hakkinen έχασε τον έλεγχο της McLaren στην Prima Variante. Ακόμη κι αυτό το συμβάν το θυμάμαι μάλλον λόγο του συναισθηματικού ξεσπάσματος του Hakkinen. Ίσως γι' αυτό να μην αρέσει σε κανέναν οδηγό εκτός από Ιταλούς.

Είναι η μοναδική πίστα στην οποία πριν ξεκινήσει το GP... βαριέμαι.

Αντίθετα το Spa που προηγείται είναι φανταστικό.
apple64
 
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Πέμ 14 Αύγ 2008, 11:23

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 08 Σεπ 2019, 12:31

pilotos έγραψε:Αυτό που έγινε σήμερα στα δοκιμαστικά ήταν μοναδικό.
Για πρώτη φορά δεν πρόλαβαν στο 3ο κομμάτι, να κάνουν καν 2η προσπάθεια στο τέλος.
Κωμικό

:mrgreen:
Πράγματι.
Αυτό γίνεται γιατί η συγκεκριμένη πίστα έχει μεγάλες ευθείες και αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες (περίπου 320 χιλιόμετρα), που σημαίνει ότι οι όποιες αεροδυναμικές αντιστάσεις παίζουν σημαντικό ρόλο στον χρόνο ενός γύρου. Στις δοκιμές τα αυτοκίνητα βγαίνουν μαζί, το ένα λίγο πιο πίσω από το άλλο και χρονομετρούνται ταυτόχρονα.
Κανείς οδηγός λοιπόν δεν θέλει να τρέξει πρώτος, γιατί όλοι οι επόμενοι ανταγωνιστές του θα έχουν το πλεονέκτημα ελαφρώς μειωμένης αντίστασης αέρα (κοινώς παίρνουν το slipstreaming του μπροστινού αυτοκινήτου).

Οι κατατακτήριες δοκιμές πρέπει να γίνουν μέσα σε 10 λεπτά, αλλά και κανείς δεν έβγαινε γιατί όλοι περίμεναν ποιος θα είναι ο πρώτος. Έτσι αναγκάστηκαν να βγουν όλοι μαζί δύο λεπτά πριν λήξει ο χρόνος. Έκαναν τον πρώτο γύρο για να προθερμάνουν τα λάστιχά τους, αλλά δεν πρόλαβαν να τον τελειώσουν ώστε να ξεκινήσει ο χρόνος καταμέτρησης, εκτός από δύο, το poulain μου (Leclerc) και τον Ισπανό Sainz, ο οποίοι έκαναν απλά ένα γύρο αφού δεν είχαν ανταγωνισμό και μετέφεραν τους χρόνους των προηγούμενων δοκιμαστικών, στα οποία είχαν καλή κατάταξη,

Οι τελικοί χρόνοι κατάταξης (οι διαφορές των πρώτων είναι ελαχιστότατες)
1. Leclerc - Ferrari 1.19.307
2. Hamilton - Mercedes 1.19.346
3. Bottas - Mercedes 1.19.354
4. Vettel - Ferrari 1.19.657
5. Ricciardo - Renault 1.19.839
6. Hulkenberg - Renault 1.20.049
7. Sainz - Mac Laren 1.20.455

ΥΓ: Ο αγώνας σήμερα στις 16:00 από την ΕΡΤ1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pilotos » Κυρ 08 Σεπ 2019, 16:33

Τεράστια νίκη Λεκλερκ, από το 2010 είχε να κερδίσει η Φεράρι στο σπίτι της.

Νέα γενιά , Φερσταπεν Λεκλερκ θα είναι τα επόμενα χρόνια.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 21013
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 08 Σεπ 2019, 16:46

Τεράστια και παληκαρίσια νίκη του Leclerc (2η συνεχόμενη) που άντεξε στις συνεχείς επιθέσεις των Hamilton αρχικά και Bottas στη συνέχεια. Και όλα αυτά φορώντας την πιο σκληρή γόμα ελαστικών, η οποία αντέχει μεν περισσότερους γύρους, αλλά από την άλλη είναι πιο αρχή από την μέση και ακόμη πιο αργή από την μαλακή. Οι δύο οδηγοί της Mercedes φορούσαν τη μέση γόμα με αποτέλεσμα να τον πλησιάσουν, αλλά η εκπληκτική άμυνα του Μονεγάσκου τον κράτησε μπροστά από τον Βρεττανό αρχικά, και όταν τα λάστιχα του δεύτερου φθάρηκαν και υποχώρησε και ανέλαβε την επίθεση ο Φινλανδός Bottas με επίσης μέση γόμα, αλλά με λάστιχα που τα είχε αλλάξει πιο αργά από όλους, τον κράτησε μπροστά και από αυτόν.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89363
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες