pgetsos έγραψε:V-olakiotis έγραψε:ενώ η σύνδεση Αθήνα - Θεσ/νικη με το τρένο γίνεται σε λιγότερο από 4 ώρες!
Το ιδιο και με το μετρο, το οποιο κολλησε λογω ελλειψης χρηματοδοτησης στα χρονια της βαθιας κρισης
pgetsos έγραψε:V-olakiotis έγραψε:ενώ η σύνδεση Αθήνα - Θεσ/νικη με το τρένο γίνεται σε λιγότερο από 4 ώρες!
To οποιο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την δημαρχια του Δημου Θεσσαλονικης και ειναι ενα εργο που αρχισε πριν 20 χρονια, και κολλησε για εντελως ασχετους λογους και τεχνικες δυσκολιες με τα τουνελ
Το ιδιο και με το μετρο, το οποιο κολλησε λογω ελλειψης χρηματοδοτησης στα χρονια της βαθιας κρισης
potamda έγραψε:Δηλαδή εσύ θεωρείς ότι η αισθητική της πόλης άλλαξε με τον Μπουτάρη; Εγώ δεν το είδα, δεν το βλέπω... Αν θες, πες μου κάποια παραδείγματα, κάποια έργα που έφεραν αυτήν την αλλαγή.
Συγχώρεσέ με επίσης, αλλά ο Μπουτάρης και ο εκάστοτε Δήμαρχος τι σχέση (ουσιαστική, όχι φιλολογική υποστήριξη) έχει με την πώληση του λιμανιού και του αεροδρομίου;
pgetsos έγραψε:V-olakiotis έγραψε:ενώ η σύνδεση Αθήνα - Θεσ/νικη με το τρένο γίνεται σε λιγότερο από 4 ώρες!
To οποιο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την δημαρχια του Δημου Θεσσαλονικης και ειναι ενα εργο που αρχισε πριν 20 χρονια, και κολλησε για εντελως ασχετους λογους και τεχνικες δυσκολιες με τα τουνελ
Το ιδιο και με το μετρο, το οποιο κολλησε λογω ελλειψης χρηματοδοτησης στα χρονια της βαθιας κρισης
navigator11 έγραψε:Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.
navigator11 έγραψε:
Περί μετρό Θεσσαλονίκης ο λόγος, (που ακούγοντας χτες στον Ραγκάτση τον Δημαρέλλο να το λέει με βρίσκει σύμφωνο πως η Θεσσαλονίκη ουδέποτε είχε ΤΗΝ τρομερή ανάγκη να αποκτήσει μετρό παρά θα μπορούσε να έχει αμβλυνθεί με άλλα μέσα το κυκλοφοριακό της πρόβλημα εδώ και χρόνια) κολλησε και λίγο στην ... υποχρέωση να εξαπλωθεί το αθηναϊκό σε μεγάλο βαθμό. Μην κρυβόμαστε.
Quefor έγραψε:
Καλά ντάξ τώρα μην κοροϊδευόμαστε...Αν υπήρχε σοβαρή πολιτική βούληση να γίνουν κάποια πράγματα για να μην παραμείνει η Θεσσαλονίκη ο φτωχός συγγενής τότε μια χαρά θα είχε ολοκληρωθεί το μετρό εδώ και μία 5ετία. Αλλά βολεύει να είσαι ο γραφικός, μόνιμα γκρινιάρης, ιθαγενής που ανταλλάσσει ψήφους με καθρεφτάκια για να ξέρουμε και τι λέμε
Descartes έγραψε:Το Μετρό χρηματοδοτηται με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. ΟΧΙ από το Ελληνικό Κράτος, άρα η Κρίση δεν έπρεπε να είναι δικαιολογία.
Συμφωνώ απόλυταDescartes έγραψε:potamda έγραψε:Από πού προκύπτει ότι η Θεσσαλονίκη μαρτύρησε επί προηγούμενων δημάρχων, ενώ με τον Μπουταρη απέκτησε μια άλλη αύρα;
Από πού προκύπτει ότι στη Θεσσαλονίκη είχαν μείνει αυτοί που αναφέρει και ο κυρ-Γιάννης έφερε εξωστρέφεια;
Με ποια λογική συνδέεται η αύξηση του τουρισμού, το λιμάνι, οι δρόμοι της Χαλκιδικής, το αεροδρόμιο με τη θητεία του κυρ-Γιάννη;
Είπαμε ότι ο Σταυρακας πάντα προμοταρε τον Μπουταρη, αλλά νομίζω σε αυτό το κείμενο, το έσκισε...
Αν, επιτρέπεται, ζεις στη Θεσσαλονίκη? Θυμάσαι ή γνωρίζεις την αισθητική που επικρατούσε τις προηγούμενες δεκαετίες και ιδιαίτερα με τον τραγικό κοσμοπουλο και τον κλέφτη παπαγεωργοπουλο?
Η κατάσταση με το Λιμάνι είναι ένα συνεχιζομενο αίσχος το οποίο συνδέεται με
(α) την ανεργία στη Θεσσαλονίκη
(β) το μονοπώλιο του μπεραια.
(γ) Τον Τουρισμό της Θεσσαλονίκης.
Ένας από τους σημαντικότερους στόχους για τους οποίους κατεβαίνει ο υποψήφιος του Πολντο είναι για να μπλοκάρει την επένδυση στο Λιμάνι, την οποία στήριξε ο σημερινός Δήμαρχος. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και για την επένδυση στην Τούμπα.
Και αυτά σωστάCCCP έγραψε:Mην ξεχασετε οτι υπαρχει και δευτερος γυρος. Στρατηγικα για οποον ενδιαφερει πρωταρχικα να μη βγει ο Ταχιαος θα πρεπει και συριζα να ειναι να μην ψηφισει νοτοπουλου πρωτο γυρο γιατι εαν παει Ταχιαος-Νοτοπουλου δευτερο γυρο αντιο ζωη καθως θα βοηθησει πολυ τον Ταχιαο το αντισυριζα κλιμα και θα παρει την ψηφο αυτων που για ολα φταιει ο συριζα (συν μακεδονικο κτλ) και το μονο που τους ενδιαφερει ειναι να τιμωριοσουν το συριζα.
Εαν δευτερος γυρος ειναι Ταχιαος-Ορφανος τοτε ειστε αξιοι της μοιρας σας πραγματικα αν βγαλετε Ταχιαο
V-olakiotis έγραψε:Το ότι μέσα στην τελευταία πενταετία με μνημόνιο μέχρι πέρυσι, ολοκληρώθηκαν όλοι οι βασικοί εθνικοί οδικοί άξονες (ΠΑΘΕ, Θεσ/νίκη Αθήνα και Αθήνα Πάτρα) Ιόνια οδός (Ηγουμενιτσα, Γιάννενα, Πάτρα) και λειτουργεί ήδη η νέα ηλεκτροκίνητη σιδηροδρομικη γραμμή Θεσσαλονίκη - Αθήνα , όλα έργα που καθυστερούσαν επί δέκα και πλέον χρόνια, καθώς και το μέτρο Θεσσαλονίκης, ενώ την ίδια ώρα καθυστερούν οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, όπως αναφέρει ο pgetsos, δείχνουν ένα πραγμα:
Ότι σε αυτή την πενταετία υπήρξε πολιτική βούληση να ολοκληρωθούν οι βασικές υποδομές εκτός Αθηνών οι οποιες καρκινοβατουσαν επί δεκαετίες.
Και η πολιτική βούληση φαίνεται από το ότι τα παραπάνω έργα έχουν τελειώσει μέσα σε αυτά τα πέντε χρόνια. Δόθηκαν πόροι και τέθηκαν χρονοδιαγράμματα.
Οι κορωνες για Μακεδονία και συμπρωτεύουσα που εκτοξεύουν οι του πρώην δικοματισμού, δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα.
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Επιστροφή στο Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες