Κουζουλέ και καθηγητή-αλάνι παράλληλα, ελπίζω να μην πελκίζεις-χαρισίζεις, έτσι???
Υ.Γ. Με το μετρό την Πέμπτη, στο ξηγιέμαι, να ξέρεις, μην πεις γκουκ και μουκ...
goran 64 έγραψε:Αν έσκαγε λάστιχο με 250+ χλμ. ανά ώρα, ακόμα και η εν λόγω Πόρσε θα έκανε 236353424 τούμπες...
sic-4 έγραψε:goran 64 έγραψε:Αν έσκαγε λάστιχο με 250+ χλμ. ανά ώρα, ακόμα και η εν λόγω Πόρσε θα έκανε 236353424 τούμπες...
Να καταθεσω μια δικη μου εμπειρια προ 10ετιας περιπου που ακομα μου φαινεται ανεξηγητη...
Μου εσκασε το μπροστα δεξι λαστιχο ενω πηγαινα με 190 και δεν το καταλαβα καν. Με ενα απλο OPEL, οχι με τιποτα ιδιαιτερο. Δεν ενιωσα καν κατι παραξενο στο τιμονι. Το καταλαβα γιατι ακουγα περιεργο ηχο και σταματησα να δω τι συμβαινει.
pgetsos έγραψε:Αφου ειναι αδειος ο δρομος, τι στο διαλο κανει αριστερα και οχι τερμα δεξια οπως πρεπει; Δηλαδη να ερθω εγω με 230 απο πισω και να πρεπει να τον προσπερασω απο δεξια; Δεν μπορεί να το λες σοβαρά αυτό. Πραγματικά, αν το λες σοβαρά, επανεξέτασε τις γνώσεις σου ΚΑΙ στα όρια της δεξιάς λωρίδας ΚΑΙ στο πόσο λογική οδηγική συμπεριφορά είναι να τρέχεις με 217 στη δεξιά λωρίδα.
Τι θα πει "σε αναγκαζει να πατησεις διπλη γραμμη"; Δηλαδη αν πας με το οριο και φτασεις 3-5 λεπτα αργοτερα ΤΙ θα γινει; Να σου πω εγω: ΤΙΠΟΤΑ Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος, σε οδό με όριο 90-100 όπου ο μπροστινός πάει με 70 και ΔΕΝ κάνει δεξιά, να τον φάω στη μάπα για όλη τη διαδρομή, να βοηθήσω κι εγώ στη δημιουργία μποτιλιαρίσματος, να πηγαίνω το αμάξι μου με 4η και 70 και να το επιβαρύνω, να κινδυνεύω να με φιλήσει ο από πίσω, να έχω το νου μου συνέχεια πότε ο δεινόσαυρος μπροστά θα πατήσει φρένο (γιατί είναι 100% σίγουρο ότι θα το κάνει) κλπ. Λυπάμαι, δεν θα πάρω. Η ΑΜΥΝΤΙΚΗ οδηγική συμπεριφορά απαιτεί να τον προσπεράσω στην πρώτη ευκαιρία. Επιπλέον, μάλλον δεν κατάλαβες το παράδειγμα που ανέφερα. Σε (σχεδόν) κατοικημένη περιοχή με όριο 50, τμήμα επαρχιακής οδού με όριο 90, αυτοκίνητο πηγαίνει ΕΠΙΤΗΔΕΣ με <30 για νε εκνευριστεί ο πίσω, να το περάσει πατώντας διπλή γραμμή και να βγουν οι ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ να τον γράψουν. Εσύ πήγαινε με 25. Αν αντέχεις μπράβο σου.
Το να εχει εργα σε καποιο σημειο δε σημαινει οτι κανονικα το Αθηνα Θεσσαλονικη ειναι συνεχεια με...30 χλμ οριο. Εκει που εχει εργα καλως εχει 30 και 50, εκτος και αν ειμαστε σε Special Stages του WRC να κανουμε zig zag στα 150... Ποιος μίλησε για έργα;;; Να σοβαρευτούμε λίγο.. Δες φωτο παρακάτω.
Η πιστα των Σερρων κλεινει 20 χρονια... Να και κάτι που μαθαίνω τώρα.
Επισης λατρευω που οι ανικανοι ειναι Η παππουδες Η γκομενες Στο φαναρι κατω απο το σπιτι μου περνανε ΚΑΘΕ φορα 1-2 αυτοκινητα με κοκκινο, 90% αντρες παντως... Και σε τετοιες περιπτωσεις ο νομοθετης θα φταιει μαλλον Το να εξισώνεις την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη με την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο παράδειγμα του Πέλκα, είναι από παράλογο έως εγκληματικό. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί.
Και κατι ακομα: Οταν πηγαινεις με 200φευγα, ο αλλος που μπορει να αλλαξει απο μεσσαια αριστερη, ανετα μπορει να μην σε δει μολις μετα απο ανηφορα, η μπορει να υπολογισει λαθος την ταχυτητα σου στα τοσα χιλιομετρα. Εννοείς ότι κάποιος μπροστά μου αλλάζει λωρίδα χωρίς να έχει ορατότητα ή χωρίς να μπορεί να υπολογίσει την ταχύτητά μου; ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ. Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑ. Όταν μίλησα για συνθήκες, έβαλα και τον άδειο δρόμο. Και προφανώς όταν βλέπω μπροστά μου ακόμα και σε μεγάλη απόσταση αυτοκίνητο που ετοιμάζεται να πάει αριστερά, θα κόψω για τη δική μου ασφάλεια. Ή θα του ανάψω φώτα. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ 230 ΚΑΙ ΜΕ 130 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ. Επισης ανετα μπορει να γινει μπροστα σου το οτιδηποτε. Αν εσυ πιστευεις οτι εχεις ΚΑΙ τα αντανακλαστικα, ειδικα στην ηλικια σου που ειναι > 52 (51 και 11 μήνες και σε πάω άνετα κόντρα στις γκόμενες ) ΚΑΙ το αμαξι σου θα καταφερει να σταματησει γιατι καποιος μπηκε αριστερα, καποιου του εφυγε το αμαξι, εγινε οτιδηποτε αλλο, λυπαμαι αλλα κανεις απλα λαθος Οδηγική εμπειρία σημαίνει και "προλαβαίνω καταστάσεις". Θα την αποκτήσεις κι εσύ σιγά σιγά..
Ποτε δε μου εχει "χρειαστει" να παρανομησω για να ξεφυγω απο τους επικινδυνους που λες επισης. Μήπως τότε είσαι ένας απ' αυτούς; Συνηθως οι επικινδυνει ειναι αυτοι που γραφουν τον ΚΟΚ στα @@ τους, ειτε ειναι στοπ, κοκκινο, προτεραιοτητες ειτε να πηγαινει με 70 αριστερη λωριδα ΧΩΡΙΣ να προσπερναει καποιον, ειτε να πηγαινει με 200φευγα. Κανενας δεν εχει παθει πηγαινοντας με 200φευγα, μεχρι να το παθει Όχι, δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ το ίδιο το κόκκινο, το στοπ και τα 70 αριστερά με τα 200φεύγα. Όπως είπα πάμπολλες φορές ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Και δυστυχώς δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑΝ να πηγαίνει με 70 αριστερά και να τιμωρείται..
The_Stalker έγραψε:Μεταφέρω κι εγώ εδώ κάποιες απαντήσεις.
Πρώτα απ' όλα παρακαλώ να δίνετε σημασία στο τι γράφουμε, χωρίς κορώνες ως απάντηση. Ξαναλέω ότι η ταχύτητα εξαρτάται από τις συνθήκες. Ποιες συνθήκες, το έχω ήδη αναφέρει δύο φορές. Ξαναλέω επίσης ότι το να βλέπω κυνήγι και κατακραυγή γιατί ο χ Πέλκας τρέχει με 217 χωρίς να εξετάζεται τίποτε άλλο, για εμένα είναι λάθος.
Μια απάντηση στον Πέτρο:pgetsos έγραψε:Αφου ειναι αδειος ο δρομος, τι στο διαλο κανει αριστερα και οχι τερμα δεξια οπως πρεπει; Δηλαδη να ερθω εγω με 230 απο πισω και να πρεπει να τον προσπερασω απο δεξια; Δεν μπορεί να το λες σοβαρά αυτό. Πραγματικά, αν το λες σοβαρά, επανεξέτασε τις γνώσεις σου ΚΑΙ στα όρια της δεξιάς λωρίδας ΚΑΙ στο πόσο λογική οδηγική συμπεριφορά είναι να τρέχεις με 217 στη δεξιά λωρίδα.
Τι θα πει "σε αναγκαζει να πατησεις διπλη γραμμη"; Δηλαδη αν πας με το οριο και φτασεις 3-5 λεπτα αργοτερα ΤΙ θα γινει; Να σου πω εγω: ΤΙΠΟΤΑ Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος, σε οδό με όριο 90-100 όπου ο μπροστινός πάει με 70 και ΔΕΝ κάνει δεξιά, να τον φάω στη μάπα για όλη τη διαδρομή, να βοηθήσω κι εγώ στη δημιουργία μποτιλιαρίσματος, να πηγαίνω το αμάξι μου με 4η και 70 και να το επιβαρύνω, να κινδυνεύω να με φιλήσει ο από πίσω, να έχω το νου μου συνέχεια πότε ο δεινόσαυρος μπροστά θα πατήσει φρένο (γιατί είναι 100% σίγουρο ότι θα το κάνει) κλπ. Λυπάμαι, δεν θα πάρω. Η ΑΜΥΝΤΙΚΗ οδηγική συμπεριφορά απαιτεί να τον προσπεράσω στην πρώτη ευκαιρία. Επιπλέον, μάλλον δεν κατάλαβες το παράδειγμα που ανέφερα. Σε (σχεδόν) κατοικημένη περιοχή με όριο 50, τμήμα επαρχιακής οδού με όριο 90, αυτοκίνητο πηγαίνει ΕΠΙΤΗΔΕΣ με <30 για νε εκνευριστεί ο πίσω, να το περάσει πατώντας διπλή γραμμή και να βγουν οι ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ να τον γράψουν. Εσύ πήγαινε με 25. Αν αντέχεις μπράβο σου.
Το να εχει εργα σε καποιο σημειο δε σημαινει οτι κανονικα το Αθηνα Θεσσαλονικη ειναι συνεχεια με...30 χλμ οριο. Εκει που εχει εργα καλως εχει 30 και 50, εκτος και αν ειμαστε σε Special Stages του WRC να κανουμε zig zag στα 150... Ποιος μίλησε για έργα;;; Να σοβαρευτούμε λίγο.. Δες φωτο παρακάτω.
Η πιστα των Σερρων κλεινει 20 χρονια... Να και κάτι που μαθαίνω τώρα.
Επισης λατρευω που οι ανικανοι ειναι Η παππουδες Η γκομενες Στο φαναρι κατω απο το σπιτι μου περνανε ΚΑΘΕ φορα 1-2 αυτοκινητα με κοκκινο, 90% αντρες παντως... Και σε τετοιες περιπτωσεις ο νομοθετης θα φταιει μαλλον Το να εξισώνεις την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη με την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο παράδειγμα του Πέλκα, είναι από παράλογο έως εγκληματικό. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί.
Και κατι ακομα: Οταν πηγαινεις με 200φευγα, ο αλλος που μπορει να αλλαξει απο μεσσαια αριστερη, ανετα μπορει να μην σε δει μολις μετα απο ανηφορα, η μπορει να υπολογισει λαθος την ταχυτητα σου στα τοσα χιλιομετρα. Εννοείς ότι κάποιος μπροστά μου αλλάζει λωρίδα χωρίς να έχει ορατότητα ή χωρίς να μπορεί να υπολογίσει την ταχύτητά μου; ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ. Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑ. Όταν μίλησα για συνθήκες, έβαλα και τον άδειο δρόμο. Και προφανώς όταν βλέπω μπροστά μου ακόμα και σε μεγάλη απόσταση αυτοκίνητο που ετοιμάζεται να πάει αριστερά, θα κόψω για τη δική μου ασφάλεια. Ή θα του ανάψω φώτα. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ 230 ΚΑΙ ΜΕ 130 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ. Επισης ανετα μπορει να γινει μπροστα σου το οτιδηποτε. Αν εσυ πιστευεις οτι εχεις ΚΑΙ τα αντανακλαστικα, ειδικα στην ηλικια σου που ειναι > 52 (51 και 11 μήνες και σε πάω άνετα κόντρα στις γκόμενες ) ΚΑΙ το αμαξι σου θα καταφερει να σταματησει γιατι καποιος μπηκε αριστερα, καποιου του εφυγε το αμαξι, εγινε οτιδηποτε αλλο, λυπαμαι αλλα κανεις απλα λαθος Οδηγική εμπειρία σημαίνει και "προλαβαίνω καταστάσεις". Θα την αποκτήσεις κι εσύ σιγά σιγά..
Ποτε δε μου εχει "χρειαστει" να παρανομησω για να ξεφυγω απο τους επικινδυνους που λες επισης. Μήπως τότε είσαι ένας απ' αυτούς; Συνηθως οι επικινδυνει ειναι αυτοι που γραφουν τον ΚΟΚ στα @@ τους, ειτε ειναι στοπ, κοκκινο, προτεραιοτητες ειτε να πηγαινει με 70 αριστερη λωριδα ΧΩΡΙΣ να προσπερναει καποιον, ειτε να πηγαινει με 200φευγα. Κανενας δεν εχει παθει πηγαινοντας με 200φευγα, μεχρι να το παθει Όχι, δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ το ίδιο το κόκκινο, το στοπ και τα 70 αριστερά με τα 200φεύγα. Όπως είπα πάμπολλες φορές ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Και δυστυχώς δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑΝ να πηγαίνει με 70 αριστερά και να τιμωρείται..
Εδώ η πινακίδα ορίου ταχύτητας στις Καλύβες. Ή μάλλον περίπου 1000 m ΠΡΙΝ τις Καλύβες..
Μια Κρητική ομορφιά με όριο από 80 στα 50 και στο 1 μέτρο την κάμερα. Γιατί άραγε;
Ένα ψαγμένο όριο ταχύτητας (και μάλιστα από site σχολής οδηγών με τεστ για τον ΚΟΚ!)
Ένα ακόμα πιο ψαγμένο όριο ταχύτητας...
Στο site της τροχαίας (http://www.astynomia.gr/index.php?optio ... d=86&lang=) μπορείτε να δείτε στατιστικά έως το 2015. Παραθέτω τα στοιχεία για το πού συνέβησαν θανατηφόρα ατυχήματα το 2015, για να δείτε ότι δεν είναι οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας το πρόβλημα:
Οδικό δίκτυο Ποσοστό επι του συνολου
ΝΕΟ Αθηνών - Πατρών 11 1,5%
ΝΕΟ Αθηνών - Θεσ/κης 26 3,5%
Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων 11 1,5%
Εγνατία οδό 16 2,2%
Αττική Οδό 2 0,3%
Λοιπό Ε.Ο. Δίκτυο 151 20,4%
Λοιπό Οδικό Δίκτυο 245 33,2%
Κατοικημένη Περιοχή 260 35,2%
BOAK 12 1,6%
Άλλο 5 0,7%
ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 739
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες