Cars&Moto

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό tolis01 » Τρί Μάιος 08, 2018 2:18 pm

Το ανέβασμα του Pikes Peak στη Σιέρα Νεβάδα στα 4500μ υψόμετρο του Κολοράντο από τον Άρι Βατάνεν σε Peugeot 405 T16.

Το φιλμάκι πήρε παρα πολλά κινηματογραφικά βραβεία.

Τι ανάποδα τιμόνια (από κάμερα μέσα και έξω από το αυτοκίνητο), τι να πηγαίνει με τη μία ρόδα στο γκρεμό, τι που οδηγάει με ένα χέρι (γιατί το άλλο το είχε για προσήλιο). Γίγαντας

Μια φορά με ένα φίλο την παίζαμε συνεχώς τη διαδρομή στο Playstation έχοντας παράλληλα το κλιπάκι να παίζει και στα 30sec το πολύ γκρεμοτσακιζόμασταν αν θέλαμε να ακολουθήσουμε τον ίδιο ρυθμό.

Climb Dance - 1988 Pikes Peak Hill Climb, Ari Vatanen
Λοιπὴ δ' ἐστὶ τῆς Εὐρώπης ἥ τε Μακεδονία καὶ τῆς Θρᾴκης τὰ συνεχῆ [ τα]ύτῃ μέχρι Βυζαντίου καὶ ἡ Ἑλλὰς καὶ αἱ προσεχεῖς νῆσοι.Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία· ... Εἶτα μετ' ὀλίγα μέμνηται Κυψέλων καὶ τοῦ Ἕβρου ποταμοῦ.Καταγράφει δὲ καί τι σχῆμα παραλληλόγραμμον,ἐν ᾧ ἡ σύμπασα Μακεδονία ἐστίν.
Άβαταρ μέλους
tolis01
 
Δημοσιεύσεις: 2888
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2015 3:22 pm
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί Μάιος 08, 2018 2:22 pm

Ρε φίλε πήγες 3 δεκαετίες πίσω! Τότε που η Peugeot κατασκεύαζε τα καλύτερα αυτοκίνητα για οδηγική απόλαυση.
(εγώ οδηγούσα Peugeot 205 1.1, το πρώτο καταλυτικό της αγοράς, με 60 HP και 815 κιλά).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Spiros_S » Τρί Μάιος 08, 2018 4:07 pm

Ω, ΝΑΙ!!!
Από την εκπομπή του Σταθάκη το είχα μάθει.
Spiros_S
 
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Παρ Αύγ 28, 2009 5:47 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό tolis01 » Τρί Μάιος 08, 2018 4:54 pm

και να συνεχίσουμε με ιστορία, ο λόγος που ο αγαπημένος οδηγός του Enzo Ferrari δεν ήταν ούτε ο Nikki Lauda ούτε ο Jody Scheckter που του χάρισαν τίτλους, αλλά ο θεόμουρλος καναδός Gilles Villeneuve, επειδή δεν ανεχόταν να χάσει ακόμα κι όταν είχε χειρότερο αυτοκίνητο. Για αυτό και μαρτύρησε στην πίστα...

1979 στο γαλλικό GP της Dijon. η απόλυτη μονομαχία για τη 2η θέση.
απολαυστικός και ο σχολιασμός του Top Gear

Λοιπὴ δ' ἐστὶ τῆς Εὐρώπης ἥ τε Μακεδονία καὶ τῆς Θρᾴκης τὰ συνεχῆ [ τα]ύτῃ μέχρι Βυζαντίου καὶ ἡ Ἑλλὰς καὶ αἱ προσεχεῖς νῆσοι.Ἔστι μὲν οὖν Ἑλλὰς καὶ ἡ Μακεδονία· ... Εἶτα μετ' ὀλίγα μέμνηται Κυψέλων καὶ τοῦ Ἕβρου ποταμοῦ.Καταγράφει δὲ καί τι σχῆμα παραλληλόγραμμον,ἐν ᾧ ἡ σύμπασα Μακεδονία ἐστίν.
Άβαταρ μέλους
tolis01
 
Δημοσιεύσεις: 2888
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2015 3:22 pm
Τοποθεσία: Franconia

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Spiros_S » Τρί Μάιος 08, 2018 6:56 pm

Και γαμώ τις φάσεις. Και γαμώ τα σχόλια.
Spiros_S
 
Δημοσιεύσεις: 4330
Εγγραφή: Παρ Αύγ 28, 2009 5:47 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό xaris4 » Τρί Μάιος 08, 2018 9:05 pm

Απίθανες καταστάσεις με φοβερούς οδηγούς και απίθανα αυτοκίνητα. Ford Escort RS2000, Audi 80 Quatro και η λατρεία μου, θεά μου και φονικό όπλο Lancia Delta HF Integrale.
https://www.youtube.com/watch?v=oITBclON1GA
xaris4
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: Δευτ Μάιος 31, 2010 4:43 pm

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ Μάιος 25, 2018 11:04 am

Ντεμπούτο στο GP του Μονακό κάνει η hypersoft γόμα της Pirelli

pronews

Για πρώτη φορά στο GrandPrix του Μονακό τα μονοθέσια θα χρησιμοποιήσουν την πιο μαλακή γόμα ελαστικών της Pirelli.

Και ίσως είναι η πιο σωστή κίνηση αφού οι στενοί δρόμου στο πριγκιπάτο του Μονακό που δεν επιτρέπουν στους αγωνιζόμενους να αναπτύξουν μεγάλες ταχύτητες .

Η διαδρομή στο Μονακό απαιτεί υψηλό επίπεδο μηχανικής πρόσφυσης αλλά καταπονεί λιγότερο απ’ όλες τις άλλες πίστες, τα ελαστικά. Η πρόσφυση ασφάλτου είναι καλή.

Από τις δοκιμές που έκανε η Pirelli διαπίστωσε ότι η άσφαλτος έχει κάθετη δύναμη, υπάρχει μεγάλη τραχύτητα και η καταπόνηση ελαστικών είναι μεγάλη ιδιαίτερα στις πλευρικές δυνάμεις.

Η φημισμένη διαδρομή είναι ιδανικό πεδίο για τα πιο μαλακά, γρήγορα ελαστικά Formula 1, που υπάρχουν. Έτσι την Κυριακή θα δούμε στα μονοθέσια την ολοκαίνουργια P Zeroροζ εξαιρετικά μαλακή γόμα (hypersoft), η οποία στις δοκιμές ήταν περίπου 1 δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή γόμα (ultrasoft). θα κάνει το αγωνιστικό της ντεμπούτο, στο Μονακό. Μαζί της θα είναι διαθέσιμες οι άλλες δυο πιο μαλακές γόμες στην γκάμα της PirelliFormula 1: Η πάρα πολύ μαλακή (ultrasoft) και η πολύ μαλακή (supersoft).

Τι λένε οι δοκιμαστές :

• Στο Μονακό προσπαθείς μέσω ρυθμίσεων να αποκομίσεις, όσο το δυνατόν περισσότερο πρόσφυση, από τα ελαστικά και την αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη. Πρόκειται για την πιο μικρή σε απόσταση και αργή σε ρυθμό, διαδρομή της χρονιάς (το πέταλο είναι η πιο αργή στροφή του πρωταθλήματος).

• Η επιφάνεια της διαδρομής είναι ακάθαρτη και γλιστερή καθώς πρόκειται για δημόσιους δρόμους που ανοίγουν στην κυκλοφορία, κάποιες ώρες (την Παρασκευή δεν υπάρχει δράση, είναι συνέχεια ανοικτοί). Ο ρυθμός βελτίωσης του κρατήματος στην αγωνιστική γραμμή ποικίλει.

• Παραδοσιακά κυριαρχεί στο Μονακό, η στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών υπό φυσιολογικές συνθήκες. Μένει να δούμε αν η χρήση της εξαιρετικά μαλακής γόμας θα αλλάξει αυτή την τάση, με κάποιο τρόπο.

• Η φθορά και η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της σεζόν: Είναι μια εύκολη, για τα ελαστικά, διαδρομή.

• Στο Μονακό τα προσπεράσματα είναι πάρα πολύ δύσκολα, οπότε οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν καθοριστική σημασία. Υπάρχει λογικά μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας, κάτι που προφανώς θα επηρεάσει τη στρατηγική αγώνα, για τις ομάδες.

• Ο καιρός είναι ευμετάβλητος αυτή την εποχή. Ο αγώνας σε βρεγμένο οδόστρωμα στο Μονακό, είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις στη F1.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ Ιουν 01, 2018 10:47 pm

Michele Pirro Horror Crash at Mugello 2018

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ Ιουν 02, 2018 8:42 pm

Εικόνα

MotoGP - Ιταλία: Εντός έδρας pole position για τον Valentino Rossi

Πηγή: 4τροχοι

H πίστα του Mugello πήρε φωτιά -κίτρινη για την περίσταση- με τον Valentino Rossi να κατακτά πειστικά την πρώτη του pole position στο 2018 και την 65η στην καριέρα του.

Στην όμορφη και πάντοτε απαιτητική για ανθρώπους και μηχανές πίστα του Mugello, η αγωνιστική δράση για τον έκτο κατά σειρά αγώνα της φετινής χρονιάς ξεκίνησε χθες το πρωί με τις Ελεύθερες Δοκιμές 1 να διεξάγονται κάτω από ιδανικές καιρικές συνθήκες. Μπορεί το πρώτο 45λεπτο να ξεκίνησε κάπως… στραβά εξαιτίας μιας ανώδυνης -ευτυχώς- πτώσης του Maverick Vinales στα φρένα της San Donato, εντούτοις συνεχίστηκε ιδανικά τόσο για τον ίδιο, όσο και για τον Andrea Iannone, ο οποίος μετά το πέρας της διαδικασίας είδε το όνομα του να φιγουράρει στην κορυφή του πίνακα επιδόσεων με χρόνο 1:47.253. Μολαταύτα, ήταν οι Ducati εκείνες που έκλεψαν την παράσταση με τη συνολική ταχύτητα και απόδοση τους, και ειδικότερα εκείνη του δοκιμαστή της ιταλικής ομάδας, Michele Pirro, που κατετάγη δεύτερος στο FP1, σε μία ακόμα έκτακτη συμμετοχή του Ιταλού στη μεγάλη κατηγορία. Πίσω του, με διαφορά μικρότερη του ενάμιση δεκάτου, ήταν ο Νο1 αναβάτης της ομάδας του Borgo Panigale, Andrea Dovizioso, συμπληρώνοντος έτσι με τη δική του GP18 του το άτυπο podium της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών στο

Πίσω από τους δύο «ντόπιους» αναβάτες της ιταλικής ομάδας ολοκλήρωσε ο Maverick Vinales, που μετά την πτώση που είχε στην αρχή συνέχισε απτόητος με τη δεύτερη μοτοσικλέτα της ομάδας του έχοντας βρει, όπως όλα δείχνουν, τα «πατήματα» της Yamaha M1 μετά τις αναβαθμίσεις που έκαναν οι μηχανικοί του κατά τη διάρκεια του μονοήμερου τεστ στο Montmelo που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα. Πίσω από τον Ισπανό της Movistar Yamaha βρέθηκε ο Αυστραλός Jack Miller με την GP17 της ομάδας Pramac, με τον πρωτοπόρο του φετινού πρωταθλήματος, Marc Marquez, να περιορίζεται στην έκτη θέση, έχοντας πίσω του τον rookie του 2018, Franco Morbidelli, που μέσα στην πατρίδα θέλει να κάνει μια καλή εμφάνιση. Όγδοος κατετάγη ο Valentino Rossi, ο πλέον πολυνίκης αναβάτης του MotoGP στο Mugello, ακολουθούμενος από τον Jorge Lorenzo, που όπως όλα δείχνουν θα αποχωρήσει από το στρατόπεδο της Ducati στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς κατευθυνόμενος, κατά πάσα πιθανότητα, ξανά προς τη σέλα της Yamaha Μ1. Αυτή τη φορά, όμως, στη δορυφορική ομάδα του ιαπωνικού εργοστασίου, η ταυτότητα της οποίας προς το παρόν παραμένει άγνωστη…

Οι Ελεύθερες Δοκιμές 2 που πραγματοποιήθηκαν λίγες ώρες αργότερα, σημαδεύτηκαν από το τρομακτικό ατύχημα που είχε ο Michele Pirro στο τέλος της μεγάλης ευθείας, με τη διαδικασία μάλιστα να διακόπτεται άμεσα από τους οργανωτές εξαιτίας του διαφαινόμενου τραυματισμού του. Ο συμπαθής Ιταλός αναβάτης, ύστερα από τις πρώτες βοήθειες που του παρείχαν οι γιατροί της πίστας στην αμμοπαγίδα της San Donato, μεταφέρθηκε, αρχικά στην Clinica Mobile και εν συνεχεία με ελικόπτερο σε νοσοκομείο Carreggi της Φλωρεντίας, όπου και νοσηλεύτηκε χθες με διάσειση και εξάρθρωση στο δεξί ώμο. Ευτυχώς, παρά τους έντονους πόνους στο στήθος και τα κάτω άκρα, τα χειρότερα απεφεύχθησαν… Οι ατυχίες όμως για το στρατόπεδο της Ducati δεν σταμάτησαν εδώ, καθώς λίγα λεπτά μετά ο V4 κινητήρας της GP18 του Andrea Dovizioso παρέδωσε το πνεύμα, και μάλιστα ακριβώς στο ίδιο σημείο, θυμίζοντας εν πολλοίς το αντίστοιχο περαστικό με την Yamaha M1 του Valentino Rossi στο GP του Mugello το 2016.

Μετά απ’ όλα αυτά, και με τους οργανωτές να διακόπτουν εκ νέου για λίγα λεπτά τη διαδικασία, η δράση επανήλθε στα συνηθισμένα, με τον Andrea Iannone, που πλέον βρίσκεται και επισήμως εκτός Suzuki για το 2019, να σημειώνει την καλύτερη επίδοση -και συνάμα νέο ρεκόρ πίστας με χρόνο 1:46.735. O Maverick Vinales επιβεβαίωσε την πολύ κατάσταση στην οποία δείχνει να είναι στο Mugello σημειώνοντας τον δεύτερο χρόνο στο FP2, εμπρός από τον Marc Marquez, που δεν πτοήθηκε από μία ακόμα πτώση που είχε κατά τη διάρκεια του δεύτερου 45λέπτου. Πίσω από τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος δεν έμμεινε ικανοποιημένος από την απόδοση του σκληρού εμπρός ελαστικού της Michelin, βρέθηκε ο Johann Zarco, που στο FP1 έμμεινε στην αφάνεια, ακολουθούμενος από τους Jack Miller και Cal Crutchlow. Ο Valentino Rossi, o οποίος συνεχίζει να ταλαιπωρείται, όπως δήλωσε, από το έντονο σπινάρισμα του πίσω τροχού της Μ1, τερμάτισε έβδομος, εμπρός από τον συμπατριώτη του, Franco Morbidelli, ο οποίος έφερε τη Honda της Marc VDS εμπρός από τις Ducati GP18 των Danillo Ptrucci και Jorge Lorenzo, αντίστοιχα.

Στις σημερινές Ελεύθερες Δοκιμές 3, ο Marc Marquez έδωσε την απάντησή του καταρρίπτοντας το ρεκόρ πίστας που «έγραψε» χθες ο Andrea Iannone, με τον Ιταλό της Suzuki να περιορίζεται στην τέταρτη θέση. Ένας άλλος Ιταλός όμως, ο Valentino Rossi, έδειξε σήμερα τα δόντια του σημειώνοντας τη δεύτερη επίδοση της ημέρας -και την τρίτη στα συνδυασμένα αποτελέσματα- μόλις 0.3 δλ. πίσω από τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Τρίτος σήμερα ήταν ο Jorge Lorenzo, με τον Johann Zarco να παίρνει τη θέση 5, όντας η δεύτερη Yamaha του άτυπου αυτού grid. Κι αυτό, γιατί ο δεύτερος εργοστασιακός αναβάτης της ιαπωνικής ομάδας, ο Maverick Vinales, παρά τις χθεσινές πολύ καλές επιδόσεις του, δεν κατάφερε σήμερα το πρωί τίποτε καλύτερο από την 14η θέση και την 11η στα συνδυασμένα αποτελέσματα. Κάτι που «έστειλε» αυτομάτως τον Ισπανό στη μάχη των Κατατακτηρίων 1. Στην 6η θέση ολοκλήρωσε ο Danilo Petrucci ακολουθούμενος από έναν «προσεκτικό» Cal Crutchlow. Τη 10άδα συμπλήρωσαν ο Franco Morbidelli, o Alex Rins και ο Andrea Dovizioso, που σήμερα αφιέρωσε περισσότερο χρόνο στο «στήσιμο» της GP18 μιας και χθες ένας σπασμένος κινητήρας, αλλά και προβλήματα με τα ελαστικά, δεν έδωσαν στον Ιταλό την ευκαιρία να βρει τις κατάλληλες ρυθμίσεις στη μοτοσικλέτα του.

Στις Ελεύθερες Δοκιμές 4 και με το βλέμμα στραμμένο στην αυριανή μέρα, όλοι οι αναβάτες δοκίμασαν λύσεις που θα εφαρμόσουν στον αγώνα. Με κύριο χαρακτηριστικό τις πολλές πτώσεις (Rins, Zarco, Pedrosa, A. Espargaro κ.α.), τον καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Andrea Iannone, ακολουθούμενος από τις δύο Ducati των Jorge Lorenzo και Andrea Dovizioso. Πίσω από τις δύο GP18, βρέθηκαν οι Marc Marquez, Maverick Vinales και Valentino Rossi. Όμως, ο Ιταλός εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήταν αυτός που είπε την τελευταία κουβέντα στις Κατατακτήριες 2 σημειώνοντας εντός έδρας την πρώτη του pole position μέσα στο ’18, την πρώτη του στο Mugello από το 2016, την 55η στο MotoGP και συνολικά την 65η στην πολυετή καριέρα του. Ο Jorge Lorenzo περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με διαφορά μόλις 35 χλστ. του δλ., ενώ την πρώτη σειρά της αυριανής σχάρας συμπληρώνει ο Mavarick Vinales. Ο Andrea Iannone εκκινεί τελικά τέταρτος, έχοντας δίπλα του τους Danilo Petrucci και Marc Marquez. Ο Andrea Dovizioso έμμεινε 7ος ακολουθούμενος από τους Cal Crutchlow, Johann Zarco και Alex Rins.

Ο αυριανός αγώνας αναμένεται συναρπαστικός, καθώς πάνω από 6 οδηγοί φαίνονται ικανοί να ακολουθήσουν παραπλήσιο ρυθμό. Πολλά θα κριθούν από την επιλογή των ελαστικών και φυσικά από τις τελικές ρυθμίσεις που θα πραγματοποιηθούν αύριο το πρωί στο warm-up.

Το τηλεοπτικό ραντεβού των φίλων του MotoGP ανανεώνεται στις 14:30 αύριο Κυριακή στη συχνότητα sport5HD της CosmoteTV._X.A.

Τελική κατάταξη

1. Valentino Rossi 1:46.208 2. Jorge Lorenzo +0.035 3. Maverick Vinales +0.096 4. Andrea Iannone +0.139 5. Danilo Petrucci +0.237 6. Marc Marquez +0.246 7. Andrea Dovizioso +0.292 8. Cal Crutchlow +0.605 9. Johann Zarco +0.622 10. Alex Rins +0.701
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ Ιουν 02, 2018 9:40 pm

EΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Παλιάς κοπής!

4τροχοι - Κλ. Τριανταφυλλίδης

Σε αγώνα επιβίωσης εξελίχθηκε το δεύτερο σκέλος του Ράλλυ Ακρόπολις, με τους οδηγούς που αντιμετώπισαν τα λιγότερα προβλήματα εν τέλει να διακρίνονται. Ανάμεσα τους, ο Bruno Maghalaes που βρίσκεται επικεφαλής με διαφορά ασφαλείας.

Κλαταρισμένα ελαστικά, κομμένα ημιαξόνια και σπασμένες αναρτήσεις, ήταν το μενού της δεύτερης ημέρας του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Οι σημερινές ειδικές διαδρομές του εθνικού μας αγώνα αποδείχθηκαν σκληρές για τους αγωνιζόμενους, κάτι που είχε σαν αποτέλεσμα όσοι απέφυγαν τα προβλήματα να διακριθούν στο τέλος της ημέρας. Οι πρώτοι που τέθηκαν εκτός και μάλιστα νωρίς, ήταν δύο πληρώματα που φιγουράριζαν εχθές το βράδυ στις τρεις πρώτες θέσεις του αγώνα. Συγκεκριμένα, ο Alexey Lukyanuk ο οποίος έμοιαζε και ως το ακλόνητο φαβορί για τη νίκη μετά τη διαφορά που είχε δημιουργήσει εχθές, εγκατέλειψε μόλις στην 2η ε.δ. (Δροσοχώρι) με σπασμένο ημιαξόνιο. Την ίδια ώρα, ο νεαρός Φινλανδός Juuso Nordgren με το Skoda Fabia R5, είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό στην Νέα Άμφισσα και δύο αμέσως μετά στο Δροσοχώρι, με αποτέλεσμα να τεθεί και αυτός με τη σειρά του εκτός αγώνα. Με αυτόν τον τρόπο, επικεφαλής τέθηκε ο Eyvind Brynildsen με το Ford Fiesta R5, αλλά και ένα δικό του κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο αναγκάστηκε να αλλάξει στην ε.δ. Δροσοχώρι, τον έριξε αρκετές θέσεις πίσω στην κατάταξη.

Έτσι, τη σκυτάλη πήρε ο Πορτογάλος Bruno Maghalaes με το Skoda Fabia R5 στα χρώματα της Seajets. Ο τρεις φορές Πορτογαλίας, με τους πλέον γρήγορους οδηγούς του ERC εκτός μάχης, δεν είχε πρόβλημα να κερδίσει ε.δ. και να προφυλάξει παράλληλα το αυτοκίνητο του. Όντας συγκεντρωμένος και με εξαιρετική τακτική, βρίσκεται στο τέλος της δεύτερης ημέρας ένα ολόκληρο λεπτό μπροστά από τον Norbert Herczig με ακόμα ένα Skoda Fabia R5. Ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Ουγγαρίας, είχε μάχη για τη δεύτερη θέση στο μεγαλύτερο μέρος της σημερινής ημέρας με τον Πολωνό Grzegorz Grzyb, η οποία και κρίθηκε στην τελευταία ε.δ. υπέρ του πρώτου, αφού ο τέσσερις φορές Πρωταθλητής Σλοβακίας και μία Πολωνίας (2016), είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό που τον έριξε στην 6η θέση της γενικής. Με αυτόν τον τρόπο, ο συμπατριώτης του Hubert Ptaszek με το Skoda Fabia R5 ανέβηκε στην 3η θέση της γενικής.

Μία από τις πλέον ευχάριστες εκπλήξεις της ημέρας ήταν η παρουσία του Κύπριου Σίμου Γαλαταριώτη με το Skoda Fabia R5! Παρά το γεγονός ότι σε όλη τη διάρκεια της ημέρας εκκινούσε πρώτος στις ειδικές, έχοντας σημαντικό μειονέκτημα έναντι των αντιπάλων του, κατάφερε να τερματίσει το σκέλος στην 4η θέση της γενικής, φλερτάροντας πλέον με μία θέση στο βάθρο! Ο Νορβηγός Brynildsen, μετά το κλατάρισμα που είχε στη 2η ε.δ., κατάφερε να αναρριχηθεί στην 5η θέση μπροστά από τον Grzyb, ελπίζοντας να κερδίσει μερικές θέσεις αύριο. Αξιοσημείωτη είναι και η επίδοση του Ιορδάνη Σερδερίδη με το Skoda Fabia R5! Ο Έλληνας οδηγός βρίσκεται στην 7η θέση της γενικής, οδηγώντας σταθερά και έχοντας επιδείξει σαφή βελτίωση στην οδήγηση και τις επιδόσεις του σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν. Άτυχος στάθηκε ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας, που εγκατέλειψε με το Citroen DS3 R5 και ενώ ήταν 5ος γενικής, από ημιαξόνιο.

Παράλληλα, βελτιωμένες ήταν σήμερα και οι επιδόσεις του Θέμη Χαλκιά, στην πρώτη του με το Skoda Fabia R5. Πάντα με τον Λεωνίδα Μαχαίρα δίπλα του, σημείωσε καλύτερους χρόνους μετά από κάθε πέρασμα και με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος στην δέκατη θέση της γενικής. Πλέον, βρίσκεται μόλις 2,2 δλ. πίσω από τον Ούγγρο Tibor Erdi Junior με το Lancer EVO X, ο οποίος και είναι επικεφαλής στην κατηγορία ERC2. Βέβαια, ο Θέμης Χαλκιάς με τις σημερινές επιδόσεις του είναι επικεφαλής και στον αγώνα του ελληνικού Πρωταθλήματος. Ο Γιώργος Κεχαγιάς με τον Βασίλη Μπασιούκα παραπλεύρως, δεν κατάφεραν με το Mitsubishi Lancer EVO IX να κρατήσουν τον Χαλκιά πίσω τους, αλλά με πολύ καλή οδήγηση και χρόνους ολοκλήρωσαν το σκέλος στη δεύτερη θέση του Παν.Π.Ράλλυ. Μάλιστα, ήταν ταχύτεροι από τους Γιάννη Μπαντούνα και Κώστα Σούκουλη με το Mitsubishi Lancer EVO VI, οι οποίοι στη μεγαλύτερη διάρκεια του σκέλους προστάτεψαν περισσότερο από όσο ήθελαν και έπρεπε το αυτοκίνητο τους. Σαν να μην έφτανε αυτό, ένα κλατάρισμα στην τελευταία ε.δ. τους κόστισε ακόμα περισσότερο χρόνο αυξάνοντας δραματικά τη διαφορά τους από τα δύο προπορευόμενα πληρώματα.

Στην κατηγορία F2 του Ελληνικού Πρωταθλήματος, οι “El-Nak Jr.” - Ανδρέας Βίγκος έκαναν ένα σημαντικό βήμα για την επικράτηση στον αγώνα, αφού ολοκλήρωσαν το σκέλος στην πρώτη θέση με σημαντική διαφορά από τους διώκτες τους. Οδηγώντας με σοφή στρατηγική το Renault Clio R3, αποφεύγοντας κλαταρίσματα και ατυχίες, αλλά παράλληλα βελτιώνοντας τις επιδόσεις τους στη διάρκεια της ημέρας. Εξαιρετικά άτυχοι ήταν οι Χρυσόστομος Καρέλλης και Ηλίας Παναγιωτούνης, οι οποίοι εγκατέλειψαν μόλις στη 2η ε.δ., το Δροσοχώρι με δύο κλαταρισμένα ελαστικά στο Citroen DS3 R3, ενώ νωρίτερα είχαν ακόμα ένα στην Άμφισσα. Στην F2, όμως, έχουμε μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Σάββα Λευκαδίτη – Κώστα Κόντο με το Peugeot 206 και τους Γιάννη Μποζιονέλο – Αντώνη Παναρίτη με Ford Escort RS2000, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι στα 4,3 δλ.!

Η αυριανή και τελευταία ημέρα του αγώνα, περιλαμβάνει δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, τη Γραμμένη και τη Δρίβη, οι οποίες είναι αρκετά διαφορετικές σε σχέση με τις σημερινές, όντας γρήγορες και σε καλό οδόστρωμα._Π.Τ.

Αναλυτικά αποτελέσματα του αγώνα μπορείτε να βρείτε στη σελίδα: http://timing.sporttraxx.com/races/acro ... #results/1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ Αύγ 24, 2018 1:06 pm

Elon Musk: Σε τρία χρόνια η Τesla θα μπορούσε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο με τιμή 25.000 $

Είναι προφανές ότι ο μακροπρόθεσμός σχεδιασμός του Elon Musk είναι να καταστήσει την Tesla μία εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το… λαό.

Το Model 3 είναι αυτή τη στιγμή το πιο μικρό από πλευράς μεγέθους και συνάμα το προσιτό από πλευράς κόστους μοντέλο στη γκάμα της αμερικάνικης εταιρείας. Αυτό όμως είναι πολύ πιθανό να ανατραπεί τα προσεχή χρόνια, με τον Elon Musk να θέλει να σκέφτεται να προσθέσει στο portfolio της Tesla ένα ακόμα πιο φθηνό ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα μπορούσε να κοστολογείται, όπως ο ίδιος δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στον πριν τρία 24ωρα στον Marques Brownlee, κοντά στα 25.000 $.

«Για να φτάσουμε τελικά σε ένα αυτοκίνητο αξίας 25.000 $, θα πρέπει να δουλέψουμε πραγματικά σκληρά κι αυτό είναι κάτι που θα μπορούσαμε να κάνουμε πιθανόν σε 3 χρόνια από σήμερα», δήλωσε ο Elon Musk.

Όπως ο ίδιος όμως παραδέχτηκε στη συνέντευξη που παραχώρησε στον αμερικανό youtuber, η κατασκευή και διάθεση ενός ακόμα πιο προσιτού και… μαζικού μοντέλου από το στρατόπεδο της Tesla θα είναι εφικτή μόνο όταν η τελευταία επιτύχει μεγαλύτερους όγκους παραγωγής και μόνο μέσω της προόδου της υφιστάμενης τεχνολογίας.

Μολαταύτα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, ο οποίος αυτή την περίοδο προσπαθεί εναγωνίως να βγάλει την Tesla από τις διεθνείς αγορές έχοντας ως αρωγό στην όλη προσπάθεια το Κρατικό Επενδυτικό Ταμείο της Σαουδικής Αραβίας, θεωρεί πως ένα μοντέλο με τιμή κοντά στα 25.000 $ δεν αποτελεί αυτή τη στιγμή τη Νο 1 προτεραιότητα για την Tesla, η οποία θα αναπτυχθεί τα επόμενα χρόνια μέσα από την πρεμιέρα του Model Y, το οποίο θα ξεκινήσει να παράγεται στα τέλη του 2019, ενός pick up μοντέλου, του ηλεκτρικού φορτηγού Tesla Semi και φυσικά του νέου Tesla Roadster._X.A.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ABOLEYTOI » Σάβ Αύγ 25, 2018 11:17 pm

παραμενει public, στο χρηματιστηριο δηλ η τεσλα
Από όλα τα σημεία
μου αρέσει η τελεία.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
 
Δημοσιεύσεις: 6084
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 15, 2009 12:54 am

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ Οκτ 15, 2018 1:30 pm

1. Στην φωτό από κάτω το καινούριο όχημα, κατηγορίας C, που θα παράξει η Skoda σε αντικατάσταση του Rapid.

Εικόνα

2. Μπήκα σε ένα ταξί τις προάλλες, Skoda Octavia G-TEC, μόλις 5 μηνών και ο οδηγός του μου εξηγούσε πόσο οικονομικό είναι. Χρησιμοποιούσε σαν καύσιμο φυσικό αέριο (CNG) από τη μάνα του και ο ίδιος ήταν πολύ ευχαριστημένος, τόσο, που σκόπευε να πάρει το καινούριο Skoda Fabia αερίου που θα βγει, για να αντικαταστήσει το κανονικό του ΙΧ, γιατί κάνει πολλά χιλιόμετρα μέσα στο λεκανοπέδιο και η οικονομία καυσίμου είναι καθοριστική.
Διάβασα ένα τεστ για το συγκεκριμένο όχημα (Octavia) που κατέληγε ότι κατανάλωνε 3,8 € ανά χιλιόμετρο, ενώ η αντιπροσωπεία ανακοινώνει 5,7 m3/100 km και 3,1 €/km.
Τελευταία επεξεργασία από ΑποστόληςΑ και Δευτ Οκτ 15, 2018 1:50 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό joshua » Δευτ Οκτ 15, 2018 1:47 pm

Εγώ έχω ηλεκτρικό με κοστος 0,8€ ανά 100 χλμ.
Κανω βουτιες σε βοθρο με εικονες,φουσκωνω τα βυζια μου με ορμονες.Θελω να γινω σαν αμερικανος,μου αρεσει στα κρυφα και ο Μητροπανος...
Άβαταρ μέλους
joshua
 
Δημοσιεύσεις: 10198
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 15, 2010 8:33 pm

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ Οκτ 15, 2018 2:27 pm

Με τι κόστος κτήσης;
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45453
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler