Σελίδα 33 από 54

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 14:44
από goran 64
Κουζουλέ και καθηγητή-αλάνι παράλληλα, ελπίζω να μην πελκίζεις-χαρισίζεις, έτσι??? :? :roll:


Υ.Γ. Με το μετρό την Πέμπτη, στο ξηγιέμαι, να ξέρεις, μην πεις γκουκ και μουκ... :D :opaokara: :opaokara:

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 14:50
από sic-4
goran 64 έγραψε:Αν έσκαγε λάστιχο με 250+ χλμ. ανά ώρα, ακόμα και η εν λόγω Πόρσε θα έκανε 236353424 τούμπες... 8-)


Να καταθεσω μια δικη μου εμπειρια προ 10ετιας περιπου που ακομα μου φαινεται ανεξηγητη...
Μου εσκασε το μπροστα δεξι λαστιχο ενω πηγαινα με 190 και δεν το καταλαβα καν. Με ενα απλο OPEL, οχι με τιποτα ιδιαιτερο. Δεν ενιωσα καν κατι παραξενο στο τιμονι. Το καταλαβα γιατι ακουγα περιεργο ηχο και σταματησα να δω τι συμβαινει.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 14:57
από ΑποστόληςΑ
Δεν πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ βιολογικής και νοητικής ηλικίας. Εγώ πχ είμαι βιολογικά 55 αλλά αισθάνομαι παιδί!

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 15:26
από prist64
sic-4 έγραψε:
goran 64 έγραψε:Αν έσκαγε λάστιχο με 250+ χλμ. ανά ώρα, ακόμα και η εν λόγω Πόρσε θα έκανε 236353424 τούμπες... 8-)


Να καταθεσω μια δικη μου εμπειρια προ 10ετιας περιπου που ακομα μου φαινεται ανεξηγητη...
Μου εσκασε το μπροστα δεξι λαστιχο ενω πηγαινα με 190 και δεν το καταλαβα καν. Με ενα απλο OPEL, οχι με τιποτα ιδιαιτερο. Δεν ενιωσα καν κατι παραξενο στο τιμονι. Το καταλαβα γιατι ακουγα περιεργο ηχο και σταματησα να δω τι συμβαινει.


Οντως ανεξηγητη γιατι, λιγοτερο αερα να εχει ενα απο τα μπροστινα λαστιχα
το τιμονι "τραβαει" απο εκεινη την μεριά και με μικρη ταχυτητα.
Με 190km/h ειναι αδυνατο να μη το καταλαβεις.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 15:34
από sic-4
Ουτε καν μια μικρη ενοχληση δεν ενιωσα οτι κατι δεν παει καλα... νερακι πηγαινε το αυτοκινητο. Απο τον ηχο και μονο το καταλαβα. Σταματησα και το λαστιχο ηταν πιτα και ενα μικρο κομματακι σχισμενο. Απορουσα και ακομα απορω πως ηταν δυνατον να μην καταλαβω τιποτα με τετοια ταχυτητα.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 15:56
από The_Stalker
Μεταφέρω κι εγώ εδώ κάποιες απαντήσεις.
Πρώτα απ' όλα παρακαλώ να δίνετε σημασία στο τι γράφουμε, χωρίς κορώνες ως απάντηση. Ξαναλέω ότι η ταχύτητα εξαρτάται από τις συνθήκες. Ποιες συνθήκες, το έχω ήδη αναφέρει δύο φορές. Ξαναλέω επίσης ότι το να βλέπω κυνήγι και κατακραυγή γιατί ο χ Πέλκας τρέχει με 217 χωρίς να εξετάζεται τίποτε άλλο, για εμένα είναι λάθος.

Μια απάντηση στον Πέτρο:
pgetsos έγραψε:Αφου ειναι αδειος ο δρομος, τι στο διαλο κανει αριστερα και οχι τερμα δεξια οπως πρεπει; Δηλαδη να ερθω εγω με 230 απο πισω και να πρεπει να τον προσπερασω απο δεξια; :roll: Δεν μπορεί να το λες σοβαρά αυτό. Πραγματικά, αν το λες σοβαρά, επανεξέτασε τις γνώσεις σου ΚΑΙ στα όρια της δεξιάς λωρίδας ΚΑΙ στο πόσο λογική οδηγική συμπεριφορά είναι να τρέχεις με 217 στη δεξιά λωρίδα.

Τι θα πει "σε αναγκαζει να πατησεις διπλη γραμμη"; Δηλαδη αν πας με το οριο και φτασεις 3-5 λεπτα αργοτερα ΤΙ θα γινει; Να σου πω εγω: ΤΙΠΟΤΑ Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος, σε οδό με όριο 90-100 όπου ο μπροστινός πάει με 70 και ΔΕΝ κάνει δεξιά, να τον φάω στη μάπα για όλη τη διαδρομή, να βοηθήσω κι εγώ στη δημιουργία μποτιλιαρίσματος, να πηγαίνω το αμάξι μου με 4η και 70 και να το επιβαρύνω, να κινδυνεύω να με φιλήσει ο από πίσω, να έχω το νου μου συνέχεια πότε ο δεινόσαυρος μπροστά θα πατήσει φρένο (γιατί είναι 100% σίγουρο ότι θα το κάνει) κλπ. Λυπάμαι, δεν θα πάρω. Η ΑΜΥΝΤΙΚΗ οδηγική συμπεριφορά απαιτεί να τον προσπεράσω στην πρώτη ευκαιρία. Επιπλέον, μάλλον δεν κατάλαβες το παράδειγμα που ανέφερα. Σε (σχεδόν) κατοικημένη περιοχή με όριο 50, τμήμα επαρχιακής οδού με όριο 90, αυτοκίνητο πηγαίνει ΕΠΙΤΗΔΕΣ με <30 για νε εκνευριστεί ο πίσω, να το περάσει πατώντας διπλή γραμμή και να βγουν οι ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ να τον γράψουν. Εσύ πήγαινε με 25. Αν αντέχεις μπράβο σου.

Το να εχει εργα σε καποιο σημειο δε σημαινει οτι κανονικα το Αθηνα Θεσσαλονικη ειναι συνεχεια με...30 χλμ οριο. Εκει που εχει εργα καλως εχει 30 και 50, εκτος και αν ειμαστε σε Special Stages του WRC να κανουμε zig zag στα 150... Ποιος μίλησε για έργα;;; Να σοβαρευτούμε λίγο.. Δες φωτο παρακάτω.

Η πιστα των Σερρων κλεινει 20 χρονια... Να και κάτι που μαθαίνω τώρα. :)

Επισης λατρευω που οι ανικανοι ειναι Η παππουδες Η γκομενες :mrgreen: Στο φαναρι κατω απο το σπιτι μου περνανε ΚΑΘΕ φορα 1-2 αυτοκινητα με κοκκινο, 90% αντρες παντως... Και σε τετοιες περιπτωσεις ο νομοθετης θα φταιει μαλλον Το να εξισώνεις την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη με την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο παράδειγμα του Πέλκα, είναι από παράλογο έως εγκληματικό. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί.

Και κατι ακομα: Οταν πηγαινεις με 200φευγα, ο αλλος που μπορει να αλλαξει απο μεσσαια αριστερη, ανετα μπορει να μην σε δει μολις μετα απο ανηφορα, η μπορει να υπολογισει λαθος την ταχυτητα σου στα τοσα χιλιομετρα. Εννοείς ότι κάποιος μπροστά μου αλλάζει λωρίδα χωρίς να έχει ορατότητα ή χωρίς να μπορεί να υπολογίσει την ταχύτητά μου; ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ. Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑ. Όταν μίλησα για συνθήκες, έβαλα και τον άδειο δρόμο. Και προφανώς όταν βλέπω μπροστά μου ακόμα και σε μεγάλη απόσταση αυτοκίνητο που ετοιμάζεται να πάει αριστερά, θα κόψω για τη δική μου ασφάλεια. Ή θα του ανάψω φώτα. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ 230 ΚΑΙ ΜΕ 130 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ. Επισης ανετα μπορει να γινει μπροστα σου το οτιδηποτε. Αν εσυ πιστευεις οτι εχεις ΚΑΙ τα αντανακλαστικα, ειδικα στην ηλικια σου που ειναι > 52 (51 και 11 μήνες και σε πάω άνετα κόντρα στις γκόμενες :mrgreen:) ΚΑΙ το αμαξι σου θα καταφερει να σταματησει γιατι καποιος μπηκε αριστερα, καποιου του εφυγε το αμαξι, εγινε οτιδηποτε αλλο, λυπαμαι αλλα κανεις απλα λαθος Οδηγική εμπειρία σημαίνει και "προλαβαίνω καταστάσεις". Θα την αποκτήσεις κι εσύ σιγά σιγά.. :mrgreen:

Ποτε δε μου εχει "χρειαστει" να παρανομησω για να ξεφυγω απο τους επικινδυνους που λες επισης. Μήπως τότε είσαι ένας απ' αυτούς; :mrgreen: Συνηθως οι επικινδυνει ειναι αυτοι που γραφουν τον ΚΟΚ στα @@ τους, ειτε ειναι στοπ, κοκκινο, προτεραιοτητες ειτε να πηγαινει με 70 αριστερη λωριδα ΧΩΡΙΣ να προσπερναει καποιον, ειτε να πηγαινει με 200φευγα. Κανενας δεν εχει παθει πηγαινοντας με 200φευγα, μεχρι να το παθει Όχι, δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ το ίδιο το κόκκινο, το στοπ και τα 70 αριστερά με τα 200φεύγα. Όπως είπα πάμπολλες φορές ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Και δυστυχώς δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑΝ να πηγαίνει με 70 αριστερά και να τιμωρείται..


Εδώ η πινακίδα ορίου ταχύτητας στις Καλύβες. Ή μάλλον περίπου 1000 m ΠΡΙΝ τις Καλύβες..
Εικόνα

Μια Κρητική ομορφιά με όριο από 80 στα 50 και στο 1 μέτρο την κάμερα. Γιατί άραγε;
Εικόνα

Ένα ψαγμένο όριο ταχύτητας (και μάλιστα από site σχολής οδηγών με τεστ για τον ΚΟΚ!)
Εικόνα

Ένα ακόμα πιο ψαγμένο όριο ταχύτητας...
Εικόνα

Στο site της τροχαίας (http://www.astynomia.gr/index.php?optio ... d=86&lang=) μπορείτε να δείτε στατιστικά έως το 2015. Παραθέτω τα στοιχεία για το πού συνέβησαν θανατηφόρα ατυχήματα το 2015, για να δείτε ότι δεν είναι οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας το πρόβλημα:
Οδικό δίκτυο Ποσοστό επι του συνολου
ΝΕΟ Αθηνών - Πατρών 11 1,5%
ΝΕΟ Αθηνών - Θεσ/κης 26 3,5%
Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων 11 1,5%
Εγνατία οδό 16 2,2%
Αττική Οδό 2 0,3%
Λοιπό Ε.Ο. Δίκτυο 151 20,4%
Λοιπό Οδικό Δίκτυο 245 33,2%
Κατοικημένη Περιοχή 260 35,2%
BOAK 12 1,6%
Άλλο 5 0,7%
ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 739

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 16:10
από nikolasf
The_Stalker έγραψε:Μεταφέρω κι εγώ εδώ κάποιες απαντήσεις.
Πρώτα απ' όλα παρακαλώ να δίνετε σημασία στο τι γράφουμε, χωρίς κορώνες ως απάντηση. Ξαναλέω ότι η ταχύτητα εξαρτάται από τις συνθήκες. Ποιες συνθήκες, το έχω ήδη αναφέρει δύο φορές. Ξαναλέω επίσης ότι το να βλέπω κυνήγι και κατακραυγή γιατί ο χ Πέλκας τρέχει με 217 χωρίς να εξετάζεται τίποτε άλλο, για εμένα είναι λάθος.

Μια απάντηση στον Πέτρο:
pgetsos έγραψε:Αφου ειναι αδειος ο δρομος, τι στο διαλο κανει αριστερα και οχι τερμα δεξια οπως πρεπει; Δηλαδη να ερθω εγω με 230 απο πισω και να πρεπει να τον προσπερασω απο δεξια; :roll: Δεν μπορεί να το λες σοβαρά αυτό. Πραγματικά, αν το λες σοβαρά, επανεξέτασε τις γνώσεις σου ΚΑΙ στα όρια της δεξιάς λωρίδας ΚΑΙ στο πόσο λογική οδηγική συμπεριφορά είναι να τρέχεις με 217 στη δεξιά λωρίδα.

Τι θα πει "σε αναγκαζει να πατησεις διπλη γραμμη"; Δηλαδη αν πας με το οριο και φτασεις 3-5 λεπτα αργοτερα ΤΙ θα γινει; Να σου πω εγω: ΤΙΠΟΤΑ Είμαι λοιπόν υποχρεωμένος, σε οδό με όριο 90-100 όπου ο μπροστινός πάει με 70 και ΔΕΝ κάνει δεξιά, να τον φάω στη μάπα για όλη τη διαδρομή, να βοηθήσω κι εγώ στη δημιουργία μποτιλιαρίσματος, να πηγαίνω το αμάξι μου με 4η και 70 και να το επιβαρύνω, να κινδυνεύω να με φιλήσει ο από πίσω, να έχω το νου μου συνέχεια πότε ο δεινόσαυρος μπροστά θα πατήσει φρένο (γιατί είναι 100% σίγουρο ότι θα το κάνει) κλπ. Λυπάμαι, δεν θα πάρω. Η ΑΜΥΝΤΙΚΗ οδηγική συμπεριφορά απαιτεί να τον προσπεράσω στην πρώτη ευκαιρία. Επιπλέον, μάλλον δεν κατάλαβες το παράδειγμα που ανέφερα. Σε (σχεδόν) κατοικημένη περιοχή με όριο 50, τμήμα επαρχιακής οδού με όριο 90, αυτοκίνητο πηγαίνει ΕΠΙΤΗΔΕΣ με <30 για νε εκνευριστεί ο πίσω, να το περάσει πατώντας διπλή γραμμή και να βγουν οι ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ να τον γράψουν. Εσύ πήγαινε με 25. Αν αντέχεις μπράβο σου.

Το να εχει εργα σε καποιο σημειο δε σημαινει οτι κανονικα το Αθηνα Θεσσαλονικη ειναι συνεχεια με...30 χλμ οριο. Εκει που εχει εργα καλως εχει 30 και 50, εκτος και αν ειμαστε σε Special Stages του WRC να κανουμε zig zag στα 150... Ποιος μίλησε για έργα;;; Να σοβαρευτούμε λίγο.. Δες φωτο παρακάτω.

Η πιστα των Σερρων κλεινει 20 χρονια... Να και κάτι που μαθαίνω τώρα. :)

Επισης λατρευω που οι ανικανοι ειναι Η παππουδες Η γκομενες :mrgreen: Στο φαναρι κατω απο το σπιτι μου περνανε ΚΑΘΕ φορα 1-2 αυτοκινητα με κοκκινο, 90% αντρες παντως... Και σε τετοιες περιπτωσεις ο νομοθετης θα φταιει μαλλον Το να εξισώνεις την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη με την υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο παράδειγμα του Πέλκα, είναι από παράλογο έως εγκληματικό. Δεν χρειάζεται να εξηγήσω γιατί.

Και κατι ακομα: Οταν πηγαινεις με 200φευγα, ο αλλος που μπορει να αλλαξει απο μεσσαια αριστερη, ανετα μπορει να μην σε δει μολις μετα απο ανηφορα, η μπορει να υπολογισει λαθος την ταχυτητα σου στα τοσα χιλιομετρα. Εννοείς ότι κάποιος μπροστά μου αλλάζει λωρίδα χωρίς να έχει ορατότητα ή χωρίς να μπορεί να υπολογίσει την ταχύτητά μου; ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ. Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑ. Όταν μίλησα για συνθήκες, έβαλα και τον άδειο δρόμο. Και προφανώς όταν βλέπω μπροστά μου ακόμα και σε μεγάλη απόσταση αυτοκίνητο που ετοιμάζεται να πάει αριστερά, θα κόψω για τη δική μου ασφάλεια. Ή θα του ανάψω φώτα. ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ 230 ΚΑΙ ΜΕ 130 ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΕΓΩ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ. Επισης ανετα μπορει να γινει μπροστα σου το οτιδηποτε. Αν εσυ πιστευεις οτι εχεις ΚΑΙ τα αντανακλαστικα, ειδικα στην ηλικια σου που ειναι > 52 (51 και 11 μήνες και σε πάω άνετα κόντρα στις γκόμενες :mrgreen:) ΚΑΙ το αμαξι σου θα καταφερει να σταματησει γιατι καποιος μπηκε αριστερα, καποιου του εφυγε το αμαξι, εγινε οτιδηποτε αλλο, λυπαμαι αλλα κανεις απλα λαθος Οδηγική εμπειρία σημαίνει και "προλαβαίνω καταστάσεις". Θα την αποκτήσεις κι εσύ σιγά σιγά.. :mrgreen:

Ποτε δε μου εχει "χρειαστει" να παρανομησω για να ξεφυγω απο τους επικινδυνους που λες επισης. Μήπως τότε είσαι ένας απ' αυτούς; :mrgreen: Συνηθως οι επικινδυνει ειναι αυτοι που γραφουν τον ΚΟΚ στα @@ τους, ειτε ειναι στοπ, κοκκινο, προτεραιοτητες ειτε να πηγαινει με 70 αριστερη λωριδα ΧΩΡΙΣ να προσπερναει καποιον, ειτε να πηγαινει με 200φευγα. Κανενας δεν εχει παθει πηγαινοντας με 200φευγα, μεχρι να το παθει Όχι, δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ το ίδιο το κόκκινο, το στοπ και τα 70 αριστερά με τα 200φεύγα. Όπως είπα πάμπολλες φορές ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Και δυστυχώς δεν έχω δει ΚΑΝΕΝΑΝ να πηγαίνει με 70 αριστερά και να τιμωρείται..


Εδώ η πινακίδα ορίου ταχύτητας στις Καλύβες. Ή μάλλον περίπου 1000 m ΠΡΙΝ τις Καλύβες..
Εικόνα

Μια Κρητική ομορφιά με όριο από 80 στα 50 και στο 1 μέτρο την κάμερα. Γιατί άραγε;
Εικόνα

Ένα ψαγμένο όριο ταχύτητας (και μάλιστα από site σχολής οδηγών με τεστ για τον ΚΟΚ!)
Εικόνα

Ένα ακόμα πιο ψαγμένο όριο ταχύτητας...
Εικόνα

Στο site της τροχαίας (http://www.astynomia.gr/index.php?optio ... d=86&lang=) μπορείτε να δείτε στατιστικά έως το 2015. Παραθέτω τα στοιχεία για το πού συνέβησαν θανατηφόρα ατυχήματα το 2015, για να δείτε ότι δεν είναι οι δρόμοι ταχείας κυκλοφορίας το πρόβλημα:
Οδικό δίκτυο Ποσοστό επι του συνολου
ΝΕΟ Αθηνών - Πατρών 11 1,5%
ΝΕΟ Αθηνών - Θεσ/κης 26 3,5%
Ε.Ο. Αντιρρίου - Ιωαννίνων 11 1,5%
Εγνατία οδό 16 2,2%
Αττική Οδό 2 0,3%
Λοιπό Ε.Ο. Δίκτυο 151 20,4%
Λοιπό Οδικό Δίκτυο 245 33,2%
Κατοικημένη Περιοχή 260 35,2%
BOAK 12 1,6%
Άλλο 5 0,7%
ΣΥΝΟΛΟ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ 739

ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 16:13
από simba
Εν δυναμει εγκληματίες κ οι μεν κ οι δε..
Το γιατι το λαθος των μεν ειναι άλλοθι για τους δε, με ξεπερνά

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 27 Μαρ 2017, 16:52
από pgetsos
Επειδη τωρα δε προλαβαινω να απαντησω σε ολα, θα σου πω να σοβαρευτεις οπως λες και να μου δειξεις 30 χλμ οριο στο Αθηνα Θεσσαλονικη που λεγαμε....

Επισης, 230 δεξια λωριδα δε σου κανουν λογω οριου; Η μεσσαια 250 εχει; Η αριστερη και αυτη 250 οριο; (δε θες δεξια; Πανε μεσαια)

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 11:01
από ΑποστόληςΑ
Ήρθε η ώρα να αντικαταστήσω τα λάστιχα της Corolla μου. Όπως πάντα, αυτό θα γίνει στον ΜΟΣΧΟ, στον Άγιο Δημήτριο, που ειδικεύεται στα ελαστικά και τα αμορτισέρ. Το αυτοκίνητό μου, 14,5 ετών, φοράει τα Michelin Energy Saver + (plus), διαστάσεων 195/60-15 και κατόπιν συζήτησης που είχα χθες με τον μαγαζάτορα θα φορέσει και πάλι τα ίδια, μια που τα θεωρεί πολύ καλή επιλογή. Του είπα για τα καινούρια της Michelin, τα Cross Climate που υποτίθεται ότι έχουν αυξημένη απόδοση στο κρύο και το χιόνι, χωρίς να χάνουν ιδιαίτερα στη ζέστη, αλλά ο Μόσχος μου τα απέρριψε, εφόσον το αμάξι έχει έδρα την Αθήνα. Αυτά τα λάστιχα είναι για πιο κρύα κλίματα, είπε.
Τα λάστιχα τα αλλάζω λόγω παρέλευσης χρόνου και όχι λόγω χιλιομέτρων. Τα έχω μια 5ετία, ενώ έχω διανύσει μ’ αυτά μόνο 37.500 χιλιόμετρα. Ωστόσο μέσα στο Οκτώβριο, διαπίστωσα δύο φορές, σε απότομες στροφές εντός πόλεως, όταν μπήκα στη στροφή πιο σβέλτα από το σύνηθες, ότι μου γλίστρησαν και το αμάξι υπέρστρεψε απότομα και πήγε να του φύγει το πίσω μέρος.
Σήμερα, πρώτα ο Θεός, θα το πάω, κατά τις 16:30 παρουσία της κόρης μου που θα πάρει το βάπτισμα της αντικατάστασης ελαστικών, αν και κρίνω ότι δεν θα της είναι και πολύ ενδιαφέρον (!!)

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 11:08
από Spiros_S
Με το καλό τα νέα "παπούτσια". Όσο για την κόρη, μπορεί να σε εκπλήξει.
Νέοι, περίεργοι ήχοι, εικόνες διαφορετικές.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 11:18
από ΑποστόληςΑ
Μπορεί.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 12:10
από Μαυρο Χιονι
Είμαι στη διαδικασία να αλλάξω αυτοκίνητο. Το παρών είναι ένα πασατ σβ. Το νέο αυτοκίνητο θέλω να είναι ευρύχωρο, οικογενειακό, σπορ εμφάνιση, σπορ επιδόσεις, μεγάλο πορτ μπαγκαζ, με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας ενσωματωμένη και το σπουδαιότερο, οικονομικό μέχρι αηδιας. Υπάρχει;

Nαι υπάρχει, θα πω εγώ. Ονομάζεται τεσλα και αύριο σαββατο έχω ραντεβού στην αντιπροσωπεία για ένα τεστ ντραιβ. Είμαι στο ογδόντα τις εκατό πως πως θα καταληξω στο μοντέλο ς μιας και αυτό είναι και το μοναδικό σεντάν της εταιρείας. Όσοι ξέρω, δύο άνθρωποι, που έχουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ενθουσιασμένοι μαζί του. Ειδωμεν, τα καλύτερα αύριο!

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 12:15
από Spiros_S
Τί να σου πω. Δεν έχω δει πολλά, πάντως. Μήπως έχει προβλήματα; :lol: :lol:
Καλορίζικο όταν το πάρεις.

Re: Cars&Moto

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 03 Νοέμ 2017, 12:28
από ΑποστόληςΑ
To Tesla αδελφέ πρέπει να κοστίζει πάνω από 150.000 €!
(έχει δύο πορτ-μπαγκαζ, μπροστά και πίσω)