Περα απο το οτι σε καλυτερη ασφαλτο θα εχεις γρηγοροτερο φρεναρισμα, το παραπανω δε μιλαει για ασφαλτο. Δε μιλησα ΜΟΝΟ για ασφαλτο.
Αλλα οι ελληνικοι δρομοι πολυ απλα δεν εχουν και τη καλυτερη ασφαλτο, οποτε το να λεμε "στη Γερμανια τρεχουν" απο μονο του δε λεει πολλα. Αμερικη, Σουηδια, Δανια, Αγγλια, Γαλλια, Ιταλια δεν τρεχουν. 130 εχουν ΟΛΕΣ αυτες εκτος απο Αγγλια που εχουν 112. Και εχει απο τους λιγοτερους θανατους
130 επισης ειναι η
προτεινομενη ταχυτητα στον Autobahn.
Στον οποιο λεμε λεμε για χωρις ορια αλλα πλεον εχουν αρχισει να βαζουν...
https://web.archive.org/web/20130525221 ... olimit.pdf(Γερμανικα, ξερω δε βοηθανε και πολυ...)
Πανω απο 50% πλεον εχει προσωρινα ορια, 35% εχει μονιμα και υπαρχουν σκεψεις για εθνικο οριο ταχυτητας στ 130 η μαλλον 150 χλμ ανα ωρα
Επισης αν τρακαρεις και πηγαινεις πανω απο 130, ακομα και ο αλλος να φταιει 100%, θεωρεισαι μερικως υπευθυνος και η ασφαλιστικη εχει δικαιωμα να μη σου πληρωσω πανω απο 50%. Γιατι στα 200 χιλιομετρα, φταις δε φταις, εχεις δεν εχει αυτοκινηταρα και τρομερο δρομο, αν γινει η μαλακια δε προλαβαινεις να καταλαβεις καν τι εγινε.