Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό joshua » Δευτ 15 Οκτ 2018, 13:56

Η αληθεια ειναι ακομα σχετικα δυσαναλογα μεγαλο, αλλα συνεχως θα βγαινουν νεα μοντελα και οι τιμες των μπαταριων, που ως επι το πλειστον ειναι οι υπευθηνες για τις τιμες των αυτοκινητων θα πεφτουν συμπαρασυροντας και αυτες μαζι τους.
Time to get it, before you let it get to you
Here he comes now, stick to your guns and let him through
Άβαταρ μέλους
joshua
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 24064
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 15 Οκτ 2018, 14:09

Να διορθώσω την κατανάλωση που είναι (εργοστασιακή τιμή) 3,1 €/100 χλμ και όχι ανά χιλιόμετρο, όπως έγραψα. Δεν ξέρω τις τιμές αγοράς του φυσικού αερίου (υπάρχουν ακόμη λίγα πρατήρια), αλλά πρέπει να είναι περίπου στα 0,9 ευρώ το κιλό, όταν η μικτή κατανάλωση είναι κοντά στα 4 κιλά ανά 100 χιλιόμετρα. Τα αμάξια αυτά έχουν αποθηκευτικό χώρο (ντεπόζιτο) και για φυσικό αέριο και για βενζίνη, σε περίπτωση που σωθεί το cng και δεν υπάρχει πρατήριο. To κόστος κτήσης μια Οκτάβια ξεκινάει από τις 20.000 €. ενώ το αντίστοιχο Seat Leon (value for money) από 18.690.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό xaris4 » Δευτ 15 Οκτ 2018, 20:46

Αποστόλη, επειδή έχω βάλει CNG στο αυτοκίνητό μου FORD MONDEO1,8 του 2002 έχω να πω ότι έχει τα υπέρ και τα κατά. Ο καθένας ζυγίζει τί τον βολεύει και αποφασίζει.
1. Οι δεξαμενές ακόμη είναι πανάκριβες, ογκώδεις και αρκετά βαριές, εκτός αν τοποθετήσεις δεξαμενή ανθρακονημάτων οπότε το βάρος δεν ανεβαίνει τόσο αλλά εκτοξεύεται το κόστος. Με νούμερα, η δεξαμενή που παίρνει 10,5 κιλά πό μόνη της ζυγίζει πάνω από 70 κιλά. Αναγκαστικά αλλαγή ελατηρίων πίσω, αλλιώς το αυτοκίνητο δεν πάει καθόλου καλά.Επίσης καλύπτει περίπου το 1/3 του χώρου αποσκευών και δεν υπάρχει δυνατότητα εκμετάλευσης του χώρου των πίσω επιβατών καθώς και να ρίξεις τα καθίσματα υπάρχει η δεξαμενή εκεί και δεν έχεις αυτή τη συνέχεια στο χώρο. Για να καταλάβεις ρίχνοντας τα καθίσματα είχα καθαρό μήκος λίγο πάνω από 2 μέτρα.Τα προβλήματα αυτά βέβαια δεν υφίστανται με την αγορά εργοστασιακού αυτοκινήτου.
2. Ο αριθμός των πρατηρίων με φυσικό αέριο είναι ακόμη περιορισμένος, οπότε μπορεί τα υπάρχοντα πρατήρια να μη βολεύουν από άποψη θέσης. Για να κατέβουμε κάτω για τον τελικό είμασταν σχετικά οκ, καθώς σταματήσαμε Λάρισα, λίγο έξω από Λαμία και μετά στην Αθήνα. Στην επιστροφή όμως το πρατήριο στη Λάρισα ήταν κλειστό, κλείνει μετά τις 22:00. Αποοτέλεσμα τα τελευταία 150 περίπου χιλιόμετρα με βενζίνη. Υπάρχει βέβαια στο Βόλο άλλο πρατήριο αλλά συζητάμε για μεγάλη παράκαμψη. Επίσης κάποιες φορές έχει το πρατήριο να μην μπορεί να διαθέσει καύσιμο λόγω θεμάτων ασφαλείας ή βλάβης. Τότε μένεις εντελώς ξεκρέμαστος.
3. Το κόστος τοποθέτησης είναι ακόμη πολύ ακριβό και πρέπει να είσαι σίγουρος ότι το συνεργείο που θα κάνεις τη μετατροπή θα είναι καλό. Η fysikon έχει λίστα με συνεργεία που τα έχει πιστοποιήσει, αλλά και πάλι δεν ξέρω αν ο καθένας μας εμπιστεύεται κάτι που του λένε χωρίς να έχει ιδία γνώση. Επίσης το πρόβλημα αυτό δεν υφίστατε σε περίπτωση αγοράς εργοστασιακού αυτοκινήτου.
4. Η ισχύς του κινητήρα περιορίζεται κατά 15% σύμφωνα με την εταιρία, οπότε δεν είναι για να πτάμε φουλ γκάζι. Έχει τη δυνατότητα βέβαια το σύστημα αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις να αλλάζει άμεσα το καύσιμο σε βενζίνη. Γενικώς δεν έχεις το γκάζι που είχες πριν, αλλά τη μετατροπή την κάνεις για οικονομία και όχι για να έχεις δύναμη.
Μέχρις στιγμή θετικό δεν είπα και δικαίως θα ρωτήσει κάποιος γιατί να βάλει CNG στο αυτοκίνητό του. Οι λόγοι είναι οι εξής:
1. Ασφάλεια σε σχέση με το υγραέριο.
2. Ότι πιο πράσινο σε καύσιμο σε αυτοκίνητα ευρείας κυκλοφορίας.
3. Οικονομία. Συνολικά η κατανάλωση σε βενζίνη και CNG στο δικό μου αυτοκίνητο είναι περίπου 5€/100km μετρημένα μέχρις στιγμής αρκετές φορές. (2.170km 105€ σύνολο). Για να καταλάβεις σκεφτόμουνα αρχικώς να πάω Βουδαπέστη από Θεσσαλονίκη με παρέα για το Βίντι Π.Α.Ο.Κ., βρήκα σε όλη τη διαδρομή πρατήρια και με πρόχειρους υπολογισμούς τα έξοδα για το αυτοκίνητο θα ήταν περίπου 100€. Καλό ποσό για πήγαινε και έλα ε;
Αυτά από την μέχρι στιγμή εμπειρία μου τους τελευταίους 8 μήνες και πάνω από 12.000km.
xaris4
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευτ 31 Μάιος 2010, 15:43

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 15 Οκτ 2018, 22:47

Στα καινούρια αυτοκίνητα η κατανάλωση είναι κοντά στα 4€ ανά 100 χλμ, ενώ δεν πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας και δεν έχουν προβλήματα με γκάζια και αναρτήσεις. Επίσης είναι πιο αθόρυβα. Το πρόβλημα είναι τα λίγα πρατήρια.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 16 Οκτ 2018, 12:49

100.000 ντίζελ αυτοκίνητα της Opel βρέθηκαν με παράνομα λογισμικά

4troxoi

Ο Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας ανακοίνωσε ότι θα διατάξει την άμεση ανάκληση σχεδόν 100.000 αυτοκινήτων της Opel στα οποία εντοπίστηκαν πέντε στο σύνολο παράνομα λογισμικά που χειραγωγούσαν τις εκπομπές ρύπων.

Οι Γερμανοί εισαγγελείς πραγματοποίησαν έφοδο νωρίς σήμερα το πρωί στα γραφεία της Opel στο Ruesselsheim και στο Kaiserslautern στο πλαίσιο των συνεχιζόμενων ερευνών τους γύρω από την υπόθεση χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων. Την είδηση της εφόδου επιβεβαίωσε και η ίδια η γερμανική εταιρεία, η οποία σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει τα εξής:

«Η Opel επιβεβαιώνει ότι η εισαγγελία της Φρανκφούρτης διεξάγει έρευνες στα πλαίσια των προκαταρκτικών διαδικασιών σχετικά με τις εκπομπές ρύπων στις εγκαταστάσεις του Ruesselsheim και του Kaiserslautern. Δεν μπορούμε να σχολιάσουμε λεπτομέρειες σχετικά με τη διεξαγόμενη έρευνα αυτή τη στιγμή. Η εταιρεία συνεργάζεται πλήρως με τις αρχές. Η Opel επιβεβαιώνει ότι τα οχήματά της συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς».

Λίγες ώρες μετά, όμως, ο Υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας δήλωσε πως θα διατάξει την άμεση ανάκληση 100.000 πετρελαιοκίνητων μοντέλων της Opel. Σύμφωνα με την KBA, σε αυτά εντοπίστηκαν τέσσερα λογισμικά που θα μπορούσαν να παραποιήσουν τις εκπομπές ρύπων το 2015, καθώς και ένα ακόμα, στις αρχές του 2018.

«Μετά τον εντοπισμό ενός πέμπτου λογισμικού στις αρχές του 2018, το οποίο η KBA βρήκε παράνομο και ανέφερε στις αρχές ήδη από τον Απρίλιο, υπάρχει επί του παρόντος μία επίσημη ακρόαση με στόχο την επιβολή υποχρεωτικής ανάκλησης για τα μοντέλα Cascada, Insignia και Zafira», αναφέρει στην ανακοίνωσή του το Υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας.

Θυμίζουμε ότι η Opel παραδέχθηκε το 2016 ότι το Zafira ήταν εξοπλισμένο με ένα λογισμικό το οποίο απενεργοποιούσε τα συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων υπό ορισμένες συνθήκες. Η Opel επέμενε τότε ότι χρησιμοποιούσε ένα λογισμικό που ήταν απολύτως νόμιμο._Χ.Α.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 21 Οκτ 2018, 22:00

Απίστευτος αγώνα για την Formula 1! Η Φερραρι κρατήθηκε ζωντανή τελικά, την ώρα που φαινόταν ότι ο Hamilton με τη Mercedes θα πέρναγε στη 2η θέση και θα καπάρωνε το πρωτάθλημα. Τελικά o Βρεττανός δεν τα κατάφερε, ενώ αντίθετα ο ανταγωνιστής του, ο Γερμανός Vettel με Ferrari που ήταν μέχρι τότε 5ος, πέρασε τον ομόσταυλο του Hamitlon, τον Φινλανδό Bottas και τερματισε 4ος. Πρώτος ο επίσης Φινλανδός Raikkonen με Ferrari και δεύτερος ο Ολλανδός Verstappen της Red Bull racing.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό pilotos » Κυρ 21 Οκτ 2018, 22:01

O verstappen ξεκίνησε 18ος...

SM-G965F
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 21013
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 21 Οκτ 2018, 22:37

Είναι θρασύτατος, αλλά και το next big thing της Φ1.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό sourmenetes » Τρί 06 Νοέμ 2018, 23:10

Συν και πλην για ενα 1300 ή 1500 mazda2.

Περα απο διαφορα στο σημα,γυρω στα 120€, τι αλλα εξοδα παιζει να υπαρχουν;;;

Απο καταναλωση τι λετε να παιζει;
ΠΑΟΚ - ΠΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ
Οι μνημες μας ακολουθουν...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 27766
Εγγραφή: Δευτ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Dimpatra » Τρί 06 Νοέμ 2018, 23:34

Για μεταχειρισμενο μιλάς;

Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Dimpatra
 
Δημοσιεύσεις: 961
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό sourmenetes » Τρί 06 Νοέμ 2018, 23:41

Ναι
ΠΑΟΚ - ΠΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ
Οι μνημες μας ακολουθουν...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 27766
Εγγραφή: Δευτ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό mbison » Τετ 07 Νοέμ 2018, 08:05

Θα βγει νέα guiletta πισωκίνητη και φήμη σε διάφορα site ότι αναμένεται Guilia με κινητήρα 1300 cc 150 ps!
Άβαταρ μέλους
mbison
 
Δημοσιεύσεις: 5152
Εγγραφή: Παρ 07 Μαρ 2014, 09:22

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Dimpatra » Τετ 07 Νοέμ 2018, 09:36

Σουρμε το 1,3 το είχα από το 2008 έως το 2016 με 120.000 χλμ με τα 86 άλογα.
Πολύ αξιόπιστο μόνο σέρβις πολύ καλό σε ταξίδια βοηθάει και η πολύ καλή αεροδυναμική του, κινητήρας ζωντανός βοηθάει το μικρό βάρος. Σε στροφές καλό επίσης.
Αρνητικά
Σε σχέση με τα νεώτερης γενιάς υψηλή κατανάλωση μέσο όρο γύρω στα 7,5 λίτρα. Για να καταλάβεις το Σουίφτ που πήραμε μετά έχει 5,4 λίτρα.
Επίσης δεν έχει τις νέες τεχνολογίες bt, usb. Το πορτμπαγκάζ είναι μικρό στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Αν το βρεις σε καλή τιμή - κατάσταση χτύπα το και δεν θα το μετανιώσεις.
Ελπίζω να βοήθησα.

Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Dimpatra
 
Δημοσιεύσεις: 961
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό sourmenetes » Τετ 07 Νοέμ 2018, 10:56

Κοιτα εχουμε το mazda6 του 08, ο πατερας μου.σαν σερβις οπως τα λες.αξιοπιστια φουλ.

Εγω το θελω για τη δουλεια,καθε μερα στο δρομο.για αυτο και δε θελω πιο καινουριο.

Θα τα δω και τα δυο σε συνεργειο και θα αποφασισω.οι τιμες μου φαινονται πολυ λογικες.4,5 και 5 αντιστοιχα παιζουν.

Ευχαριστω για την ενημερωση
ΠΑΟΚ - ΠΟΝΤΟΣ - ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ
Οι μνημες μας ακολουθουν...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 27766
Εγγραφή: Δευτ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Dimpatra » Τετ 07 Νοέμ 2018, 15:32

Γνώμη μου αν βρήκες ίδιας χρονιάς κατάστασης μην πάρεις το 1,5 δεν χρειάζεται, πιο ακριβά τέλη και ασφάλεια χωρίς ουσιαστική αλλαγή σε οδική συμπεριφορά. Ξέχασα να σου πω το μόνο που άλλαξα ήταν τα αμορτισέρ στα 80000 χλμ


Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Dimpatra
 
Δημοσιεύσεις: 961
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

cron