Cars&Moto

Ό,τι άλλο κρίνετε απαραίτητο προς συζήτηση και δεν έγκειται στις παραπάνω Θεματικές Ενότητες...

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό joshua » Παρ 03 Νοέμ 2017, 14:24

Εγω παλυ, αν και το εδωσα στα νιατα του,για το υδροψυκτο GS θα πω απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
Time to get it, before you let it get to you
Here he comes now, stick to your guns and let him through
Άβαταρ μέλους
joshua
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 24064
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Spiros_S » Παρ 03 Νοέμ 2017, 14:27

Οπότε, η λύση που βλέπω, είναι να συναντηθούμε κάποια στιγμή για καφέ και να θυμόμαστε τις μηχανές που δεν έχουμε πλέον (κι εγώ την έδωσα πριν χρόνια). :D
Spiros_S
 
Δημοσιεύσεις: 4570
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό mbison » Παρ 03 Νοέμ 2017, 23:00

Μιας και δεν εχω βγαλει ακρη μεχρι τωρα, ποια ειναι η γνωμη σας: να βαλω υγραεριο σε audi A4 1.6 102ps? Κανω τουλαχιστον 15.000 χλμ/ετος. Το αμαξι ειναι 10ετιας, αψογο, καιει 7 λ/100, πηγαινοντας φυσικα χαλαρα.
Άβαταρ μέλους
mbison
 
Δημοσιεύσεις: 5152
Εγγραφή: Παρ 07 Μαρ 2014, 09:22

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό kataramenos5 » Παρ 03 Νοέμ 2017, 23:22

Γενικα για μετατροπες βενζινη---> αεριο εχω ακουσει πολλα προβληματα και γενικα με το αεριο δεν εχουν εμπειρια ακομα και οι αντιπροσωπιες.Απ την αλλη η οικονομια που κανει δε συγκρινεται.
ΣΗΚΩΘΕΙΤΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
 
Δημοσιεύσεις: 26576
Εγγραφή: Δευτ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 04 Νοέμ 2017, 19:56

Εγώ δεν θα το έκανα. Ούτε κάνεις τόσα πολλά χιλιόμετρα που να δικαιολογούν την αναγκαιότητα της μετατροπής.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Μαυρο Χιονι » Σάβ 04 Νοέμ 2017, 22:47

Αποστολε το έκανα το τεστ ντραιβ, μιλάμε εκλασα μεντες! Το ερωτεύτηκα το αυτοκίνητο! Απίστευτη εμπειρία οδήγησης! Nα πω την αλήθεια δεν ήθελα να γυρίσω στην αντιπροσωπεία. Ή πολυτέλεια , ή στιβαρότητα, ή ησυχία στο κόκπιτ, ή γυάλινη οροφή ή ιπποδύναμη των κινητήρων (ναι έχει δύο) μιλάμε δεν είχα λόγια!

Έφυγα με ένα χαζό χαμόγελο και ένα ντοσιέ με χρηματοδότηση σε μερικά αυτοκίνητα! Το φθηνότερο ξεκινά από τις 65.000 με το ακριβότερο να φτάνει τις 75.000 για το μοντέλο με την μικρότερη μπαταρία και με τετρακίνηση! Ψηθηκα τρέλα μιλάμε! Όπως και ή γυναίκα μου φυσικά
Όσοι πάμε, τόσοι γυρίζουμε!

Κανόνες Λειτουργίας του Forum
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 9879
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 04 Νοέμ 2017, 23:07

Το ότι είναι αμαξάρα δεν το συζητάω. Είχα την εντύπωση πάντως ότι ήταν αρκετά πιο ακριβό.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 12 Δεκ 2017, 22:34

«Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για το 2018 το Ford Fiesta

4τροχοι.γρ

Ύστερα από την ολοκλήρωση της φανερής ψηφοφορίας των 25 στο σύνολο εκλεκτόρων-δημοσιογράφων του θεσμού, το Ford Fiesta κατέκτησε τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για το 2018.

Ο θεσμός «Αυτοκίνητο της χρονιάς για την Ελλάδα» ξεκίνησε το 2007 με στόχο την ανάδειξη του μοντέλου που μέσα στη χρονιά κατάφερε να προάγει αποτελεσματικότερα την ιδέα της αυτοκίνησης, προσαρμοσμένη στις εγχώριες συνθήκες και ιδιαιτερότητες. Στην ψηφοφορία για την επιλογή λαμβάνουν μέρος 25 πλέον δημοσιογράφοι που ασχολούνται ενεργά µε την αυτοκινητική ενημέρωση σ’ ένα μεγάλο αριθμό μέσων (εφημερίδες, περιοδικά, Internet, τηλεόραση, ραδιόφωνο). Η επιλογή, όπως και κάθε χρονιά, πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στα αυτοκίνητα που πέρασαν στην τελική φάση, τα οποία και ξεχώρισαν µέσα από µία διαδικασία προεπιλογής, που πραγματοποιήθηκε επίσης µε ψηφοφορία, ανάµεσα σε όλα τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν στην ελληνική αγορά τη χρονιά που πέρασε.

Αξίζει να σημειωθεί πως η ψηφοφορία δεν είναι πλέον μυστική, αλλά κάθε μέλος ανακοινώνει δημόσια τις επιλογές του, υπογράφοντας το ψηφοδέλτιο στο οποίο κατανέμει τους αναλογούντες βαθμούς στα 10 αυτοκίνητα της τελικής φάσης. Έτσι:

- Κάθε μέλος κατανέμει υποχρεωτικά ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 υποψήφια αυτοκίνητα.

- Κανένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να βαθμολογηθεί με λιγότερους από 5 βαθμούς και κανένα με περισσότερους από 20.

- Τα ψηφοδέλτια στα οποία δεν υπάρχει βαθμολογία έστω και για ένα αυτοκίνητο ή το άθροισμα των βαθμών όλων των αυτοκινήτων δεν είναι 100, θεωρούνται άκυρα.

- Επίσης, δεν επιτρέπεται η βαθμολόγηση περισσότερων του ενός αυτοκινήτων με το μέγιστο αριθμό βαθμών που δίνει το κάθε μέλος (20 ή και λιγότερους).

- Ο τίτλος απονέμεται στο αυτοκίνητο που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμών.

- Σε περίπτωση ισοβαθμίας κερδίζει το αυτοκίνητο στο οποίο περισσότερα μέλη έχουν δώσει το μεγαλύτερο αριθμό βαθμών της κατάταξής τους (20 ή και λιγότερους).

- Σε περίπτωση ισοβαθμίας και με αυτό το κριτήριο, κερδίζει το αυτοκίνητο στο οποίο περισσότερα μέλη έχουν δώσει το δεύτερο μεγαλύτερο αριθμό βαθμών της κατάταξής τους κλπ.

Η τελική βαθμολογία μετά και την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας είναι η εξής:

1. Ford Fiesta 338 βαθμοί

2. Seat Ibiza 336 βαθμοί

3. VW Polo 303 βαθμοί

4. Nissan Micra 258 βαθμοί

5. Honda Civic 244 βαθμοί

Ακολούθησαν τα Kia Stonic, Renault Megane, Skoda Kodiaqm Toyota C-HR και Hyundai i30.

Και του χρόνου, λοιπόν._X.A.

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 18 Δεκ 2017, 11:00

Ψηφίζοντας για το Ελληνικό Αυτοκίνητο του 2018

4troxoi.gr - Σωτήρης Τσαντίλης - 14 Δεκ 2017

Η εκδήλωση για την ανακήρυξη του Ελληνικού Αυτοκινήτου για το 2018 ανήκει πλέον στο παρελθόν, με το Ford Fiesta να αναδεικνύεται νικητής ύστερα από τη διαδικασία της φανερής ψηφοφορίας των 25 μελών.

Από τη δική μου μεριά, πάντως, θα ήθελα να αποσαφηνίσω τη συλλογιστική διανομής των ψήφων μου, οι οποίες έχουν ως εξής:

Honda Civic 18

Hyundai i30 9

Renault Megane 7

Kia Stonic 12

Skoda Kodiaq 11

Toyota C-HR 8

Ford Fiesta 10

Seat Ibiza 9

VW Polo 9

Nissan Micra 7

Ουσιαστικά τα δέκα αυτά αυτοκίνητα χωρίζονται σε τρεις ομάδες: τα μικρομεσαία (Civic, i30, Megane), τα SUV (Stonic, Kodiaq, C-HR) και τα μικρά (Fiesta, Ibiza, Polo, Micra).

Στην πρώτη θέση βρίσκεται το Honda Civic. Μια πρωτιά που αντικατοπτρίζεται μέσα από μια επιπλέον βαθμολογική πριμοδότηση, χωρίς αυτή να αντιπροσωπεύει τις πραγματικές διαφορές σε επίπεδο ουσίας έναντι των υπόλοιπων μοντέλων. Προσωπικά η επιλογή του Civic είναι μάλλον εύκολη, με δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο το οποίο, χάρη στην τεράστια οικονομική επένδυση μίας από τις τελευταίες αυτόνομες εταιρείες του χώρου, άλλαξε τα πάντα σε αυτήν την τελευταία του γενιά. Αφήνοντας στην άκρη το υποκειμενικό θέμα της εμφάνισης, δεν μπορείς να μη βγάλεις το καπέλο στους Ιάπωνες για αυτά που κατάφεραν στα θέματα της απόδοσης των κινητήρων (εξαιρετικός 1.000άρης, πολύ μεστός 1.500άρης που συνθέτει ένα απροσδόκητο «ψευτο-GTI», άκρως δυνατός αυτός του Type-R, ενώ έρχεται σύντομα και ο αποτελεσματικότατος ντίζελ). Επιτέλους έχει μια αντάξια πίσω ανάρτηση, με χειροπιαστά οφέλη στην ποιότητα κύλισης, αλλά και την οδική συμπεριφορά (πλέον μια σπορτίφ συμπεριφορά δεν αποτελεί αποκλειστικό προνόμιο του Type-R), πλαισιωμένο από ένα σωστό τιμόνι και ένα εξαιρετικό κιβώτιο (ακόμα και το αυτόματο τύπου CVT τα καταφέρνει πολύ καλά σε σχέση με παρόμοιες προτάσεις του ανταγωνισμού). Το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας με την ονομασία «Sensing» είναι στάνταρντ (θεωρώ ότι τουλάχιστον το αυτόματο φρενάρισμα θα έπρεπε να είναι στάνταρντ σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως τιμής), ενώ οι αυξημένες διαστάσεις της τελευταίας γενιάς του Civic εξασφαλίζουν πολύ καλούς χώρους. Ουδείς μπορεί να αρνηθεί ότι η προσπάθεια της Hyundai με το τελευταίο i30 είναι αρκετά γενναία, τόσο σε μηχανολογικό επίπεδο (πλούσια γκάμα κινητήρων, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και στάνταρντ πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας), όσο και σε πιο παραδοσιακές της αξίες, όπως είναι η αξιοπιστία και το value for money. To Renault Megane, από τη μεριά του, εντυπωσιάζει με τη σχεδίαση και την εικόνα του εσωτερικού, όμως η πίσω ανάρτηση και η έλλειψη από το βασικό εξοπλισμό του αυτόματου φρεναρίσματος δημιουργούν αυτήν τη μικρή διαφορά έναντι του i30.

Σε ό,τι αφορά τα SUV, θα ήθελα να ξεκινήσω ανάποδα. Το Toyota C-HR είναι μια πραγματικά αξιέπαινη προσπάθεια για τα δεδομένα της Toyota σε ό,τι έχει να κάνει με τα θέματα της εμφάνισης και της οδικής συμπεριφοράς, και είναι κρίμα που μια τέτοια προσπάθεια «χρωματίζεται» από τις μηχανολογικές ιδιαιτερότητες της εταιρείας (ιδανικές για Prius ή Auris, αλλά εδώ χρειάζεται κάτι περισσότερο, όπως έγινε και στην περίπτωση του GT86). Το Skoda Kodiaq θα μπορούσε να βρίσκεται στην κορυφή, χάρη στο ολοκληρωμένο πακέτο που μπορεί να δημιουργεί μια σύνθεση MQB πλατφόρμας. Αν το ζητούμενο είναι οι πολύ μεγάλοι χώροι, αποτελεί ευκαιρία, δεν παύει όμως να είναι υπερβολικό για τα ελληνικά δεδομένα, κάτι που αντικατοπτρίζεται στο βάρος, στο μέγεθος και στην έλλειψη μικρών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Η κατάλληλη δοσολογία είναι το στοιχείο που χαρίζει τη δεύτερη (επί συνόλου) θέση στο Kia Stonic. Αποτελεί μια «εμπλουτισμένη» παραλλαγή των αυτοκινήτων της κατηγορίας Β, διαθέτοντας νεανική εμφάνιση, ευχάριστη οδική συμπεριφορά και μια γκάμα κινητήρων για όλα τα βαλάντια (έστω και αν στην εποχή των μικρών τούρμπο δύσκολα μπορώ να δώσω ψήφο εμπιστοσύνης σε ατμοσφαιρικά σύνολα). Το σωστό στη σωστή τιμή είναι το ντίζελ, ενώ το ουσιαστικότερο μελανό σημείο του Stonic είναι η διόλου ευκαταφρόνητη χρέωση για το αυτόματο φρενάρισμα.

Η κατηγορία των σουπερμίνι μοντέλων, τέλος, μοιάζει με γόρδιο δεσμό. To εντονότερο οδηγικό προφίλ (απόρροια των ρυθμίσεων της ανάρτησης και του εξαιρετικού τιμονιού) και η ελαφρώς μεγαλύτερη γκάμα επιλογών σε κινητήρες και κιβώτια στο ψυχολογικό όριο των 1.000 κ.εκ. δίνουν ένα μικρό προβάδισμα στο Ford Fiesta, έναντι των Seat Ibiza και VW Polo. Η σχεδόν δίδυμη υπόσταση των δύο τελευταίων είναι αναπόφευκτη, λόγω της MQB πλατφόρμας που μοιράζονται. Ο διαχωρισμός μεταξύ τους γίνεται σε αυτό που βλέπεις (έξω και πολύ περισσότερο μέσα, σε όφελος του Polo), αυτό που πληρώνεις (το σωστό στη σωστή τιμή είναι το Ibiza Style των 115 ίππων) και αυτό που θα περισσέψει μεταπωλητικά. Το Nissan Micra, παρά την ξεχωριστή του εμφάνιση και την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά,, δεν προσφέρει κάτι το κάτι παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σε ότι αφορά τους κινητήρες και τους χώρους για τους πίσω επιβάτες.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 08 Μάιος 2018, 10:41

Kortezh: Αυτή είναι η προεδρική λιμουζίνα του Vladimir Putin!

Πηγή: http://www.caranddriver.gr/default.asp

Στους δρόμους τη Ρώσικης πρωτεύουσας το «θωρηκτό» του προέδρου Putin προκαλεί θαυμασμό!

Ακόμη και ο συνήθως «ψυχρός» στις αντιδράσεις του Vladimir Putin άφησε ένα… μειδίαμα στη θέα της ολοκαίνουργιας προεδρικής του λιμουζίνας, που με την πρώτη ματιά δείχνει σαν να βγήκε από την... ένωση της Mercedes-Benz S Class και της Rolls-Royce Phantom!

Η κωδική ονομασία του όλου project είναι Kortezh και θα μπορούσε κανείς να πει πώς πηγάζει από τη λέξη… cortege που σημαίνει συνοδεία ή πομπή. Κύριο χαρακτηριστικό της, το εμπρόσθιο που παραπέμπει στη Phantom με την τεράστια, χρωμιωμένη μάσκα με κάθετες γρίλιες που τονίζουν το μέγεθος του οχήματος, ενώ πίσω οι ομοιότητες με την S-Class είναι περισσότερες…

Ο Putin χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη νέα του limo κατά τη μεταφορά του από το γραφείο του ως το Κρεμλίνο όπου ορκίστηκε για μια 4η θητεία πρόεδρος της Ρωσίας.

Οι Ρώσοι δεν έχουν δώσει αναλυτικά στοιχεία για τις τεχνικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, παρά μόνον ότι εφοδιάζεται με έναν turbo κινητήρα, διάταξης V12 με απόδοση 850 ίππους, που αποτελεί προϊόν εξέλιξης με την Porsche Engineering, ενώ το αυτόματο κιβώτιο των εννέα ταχυτήτων είναι ρώσικης έμπνευσης. Η Kortezh βρίθει τεχνολογιών προκειμένου να αποτελεί ένα ασφαλέστατο όχημα μεταφοράς του προέδρου, στον οποίο φυσικά προσφέρονται και οι ανάλογες ανέσεις και πολυτέλεια.

Πληροφορίες θέλουν τον Putin να έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα εξέλιξης του αυτοκινήτου, έχοντας ο ίδιος δοκιμάσει αρκετά πρωτότυπα πριν η νέα limo μπει στην παραγωγή. Πάντως, οι Ρώσοι προτίθενται να χρησιμοποιήσουν τη μηχανολογία της θηριώδους Kortezh ως βάση για την ανάπτυξη αυτοκινήτων μινι-βαν, SUV και σεντάν (που μπορεί να φθάσουν τις 5.000 μονάδες) για τις ανάγκες των Ρώσων κυβερνητικών αξιωματούχων, ακόμη και για την ελιτ των εντόπιων επιχειρηματιών…


Εικόναscreen shot on pc
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Τρί 08 Μάιος 2018, 11:35

:o

Τα άλογα γιατί φοράν κίτρινες γκέτες? Με μας και τον Ιβάν είναι ο Πρόεδρος ή μήπως με την κούλα? :lol: :opaokara:
Παλεύω ασταμάτητα. Αντιστέκομαι στην αδικία. Οργανώνομαι συνέχεια. Κατακτώ, μόνο τίμια. = Π.Α.Ο.Κ.
Χρηστάρα, ζεις μέσα στην καρδιά μου, ώσπου να ξανανταμώσουμε, στου Παραδείσου τα τσιμέντα....
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή....
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 27004
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 08 Μάιος 2018, 11:43

Σιγά μην ασχολούνται οι υπερδυνάμεις με τα καμώματα της πτωχής - πλην καθόλου τίμιας - Ελλάδος.

ΥΓ: Θα ποστάρω σε λίγο το βιντεάκι με τη στιγμή της σύγκρουσης των Lorenzo, Dovizioso και Pedrosa στην πίστα της Jerez (Moto GP 2018).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό Spiros_S » Τρί 08 Μάιος 2018, 11:50

Τρελή καραμπόλα
Spiros_S
 
Δημοσιεύσεις: 4570
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 08 Μάιος 2018, 12:01

Δεν ξέρω αν υπάρχει το σχετικό βίδεο στο youtube. Στη δουλειά μου το youtube είναι απαγορευμένο και δεν μπορώ να το ψάξω. Παραθέτω όμως το url του βίδεο από την ζούγκλα. Μην σας τρομάξει που η εικόνα χάνεται για λίγα δευτερόλεπτα, επανέρχεται όμως άμεσα και φαίνεται καθαρά η όλη σκηνή.

http://www.zougla.gr/webtv/automoto/2425799/view
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89366
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cars&Moto

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Τρί 08 Μάιος 2018, 12:08

Αφού δεν έπαθε κανείς τους τίποτα, βάζω τι με ήρθε στο μυαλό, βλέποντας αυτόν τον τριπλό μπίστο...

:D :opaokara: :opaokara:
Παλεύω ασταμάτητα. Αντιστέκομαι στην αδικία. Οργανώνομαι συνέχεια. Κατακτώ, μόνο τίμια. = Π.Α.Ο.Κ.
Χρηστάρα, ζεις μέσα στην καρδιά μου, ώσπου να ξανανταμώσουμε, στου Παραδείσου τα τσιμέντα....
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή....
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 27004
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Γενική Συζήτηση

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες