Η εκκίνηση του αγώνα θα δοθεί στις 17:00 τοπική ώρα, ώστε να διευκολυνθεί η προβολή του στην Ευρώπη.
Καθότι τα ρολόγια αλλάζουν σε θερινή ώρα το ξημέρωμα της Κυριακής (27/3), η εκκίνηση θα δοθεί στις 09:00 το πρωί ώρα Ελλάδος. Λίγο πριν την εκκίνηση θα κρατηθεί ενός λεπτού σιγή ως φόρος τιμής στα θύματα της τραγωδίας στην Ιαπωνία.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.alphatv.gr/Newsroom/Alpha-News/Sports/%CE%9F%CE%BB%CE%B1-%CE%B5%CF%84%CE%BF%CE%B9%CE%BC%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-Formula-1.aspx
Επιτέλους... δράση!Η στιγμή έφτασε! Τα κόκκινα φώτα θα σβήσουν για πρώτη φορά φέτος στην Αυστραλία, όπου οι πιλότοι θα βάλουν μπρος τα μονοθέσιά τους και το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1 θα ξεκινήσει. To gazzetta.gr σας παρουσιάζει όλες τις λεπτομέρειες!
Έπειτα από την αναβολή του Μπαχρέιν, ομάδες και πιλότοι θα επιστρέψουν επιτέλους στη δράση, καθώς από αύριο ξεκινάει στην Αυστραλία το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1.
Η αναβολή του Μπαχρέιν
Λέμε επιτέλους διότι η πρεμιέρα πήρε... παράταση δυο εβδομάδες. Συγκεκριμένα, ήταν προγραμματισμένη για το τριήμερο 11-13 Μαρτίου στο Μπαχρέιν. Όμως, η τεταμένη πολιτική κατάσταση, η οποία επικρατεί στη χώρα, με τα τανκς να κάνουν... παρέλαση στους δρόμους, ανάγκασε τους διοργανωτές σε συνεργασία με τους ιθύνοντες του αθλήματος να προχωρήσουν στην απόφαση της αναβολής του εναρκτήριου Γκραν Πρι της χρονιάς. Μάλιστα, ο Μπέρνι Έκλεστοουν τους έδωσε διορία μέχρι την Πρωτομαγιά, προκειμένου να αποφασίσουν αν θα διεξαχθεί ή όχι ο αγώνας κι αν ναι, πότε.
Θα διατηρήσει τα σκήπτρα ο Φέτελ;
Έτσι, το πρώτο πέσιμο της καρό σημαίας για το 2011 θα πραγματοποιηθεί στη Μελβούρνη. Με σημείο εκκίνησης, λοιπόν, το Άλμπερτ Παρκ, οι διεκδικητές του τίτλου θα επιδιώξουν να κλέψουν το τρόπαιο του πρωταθλητή από τον Σεμπάστιαν Φέτελ, με τον Γερμανό να επιδιώκει την κατάκτηση του δεύτερου πρωταθλήματος στην καριέρα του, κάτι που δείχνει ότι μπορεί να κάνει. Το ερώτημα, όμως, που τίθεται είναι αν θα τα καταφέρει.
Το πήρε ο μικρός!
Πάντως, πέρυσι τα κατάφερε μια χαρά, έστω και την τελευταία στιγμή. Για την ακρίβεια, χρειάστηκε τον τελευταίο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, όπου η νίκη του και η λάθος στρατηγική της Ferrari σε πιτ στοπ του Φερνάντο Αλόνσο του έδωσαν τον τίτλο.
Ο πιλότος της Red Bull με μόνο πέντε νίκες κατόρθωσε να φτάσει στην κορυφή έχοντας 256 βαθμούς έναντι 252 του Ισπανού και παρέα με τον Μαρκ Γουέμπερ χάρισαν στους «κόκκινους ταύρους» το πρωτάθλημα κατασκευαστών, τη στιγμή που έγινε ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της Formula1 σε ηλικία 23 χρονών και 130 ημερών, καταρρίπτοντας το ρεκόρ, που κατείχε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος ανέβηκε στο... θρόνο όντας 23 χρονών και 300 ημερών.
Δεν έγινε το... μπαμ, ήρθε... νέο αίμα!
Επιστρέφουμε στη φετινή χρονιά και συνεχίζουμε με τις μεταγραφές πιλότων στις ομάδες. Το μεγάλο... μπαμ δεν υπήρξε, καθώς οι «μεγάλες» αποφάσισαν να πορευτούν με τα ίδια πρόσωπα. Red Bull, McLaren, Ferrari, Mercedes GP, Renault, Toro Rosso και Lotus δεν άλλαξαν... συνταγή κι επέμειναν στους ίδιους.
Μάλιστα, η παγκόσμια πρωταθλήτρια «έδεσε» και τον Φέτελ, καθώς οι δυο πλευρές συμφώνησαν για την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι και το 2014! Από εκεί και πέρα, οι υπόλοιπες ομάδες θέλησαν να συνδυάσουν ταλέντο κι εμπειρία. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο έφεραν στο... ρόστερ τους νέο... αίμα! Πιο συγκεκριμένα, η Williams κοίταξε στο... εμπόριο της Νοτίου Αμερικής και εφηύρε τον Παστόρ Μαλντονάντο από τη Βενεζουέλα.
Από την πλευρά της, η Force India έδωσε... προαγωγή στον Πολ ντι Ρέστα αντί του Βιταντόνιο Λιούτσι, ενώ οι Sauber και Virgin εμπιστεύτηκαν τους Σέρχιο Πέρες (Μεξικό) και Χερόμε ντ' Αμπρόσιο (Βέλγιο), αντίστοιχα. Όσον αφορά τον Λιούτσι, βρήκε «στέγη», έστω και την τελευταία στιγμή, αφού υπέγραψε συμβόλαιο με την Hispania Racing.
Το... στοίχημα της HRT!
Η ισπανική ομάδα αντιμετώπισε πολλά προβλήματα και αρκετοί την ήθελαν να μένει εκτός Formula1 λόγω αυτών, που ήταν κυρίως οικονομικά. Ωστόσο, οι ιθύνοντες της ομάδας δεν έδειξαν διατεθειμένοι να τα παρατήσουν έτσι εύκολα και συνέχισαν ακάθεκτοι το έργο τους. Βέβαια, τα πρώτα προβλήματα, που είχαν, αφορούσαν τους οδηγούς.
Αργά το Γενάρη κατάφερε να ανακοινώσει τον Ινδό Ναράιν Καρθικέγιαν για να φέρει λίγο πριν το τέλος των δοκιμών εξέλιξης και τον Λιούτσι. Επίσης, ένα άλλο μεγάλο θέμα για την HRT ήταν η παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου, το οποίο αποκάλυψε την τελευταία ημέρα της τελευταίας περιόδου των δοκιμών στη Βαρκελώνη. Αυτό είχε ως συνέπεια να χρησιμοποιήσουν καθ' όλη τη διάρκεια αυτών το περσινό μονοθέσιο. Κατ' αυτόν τον τρόπο, έχουν βάλει ένα μεγάλο... στοίχημα ενόψει του επερχόμενου πρωταθλήματος.
Δυνατός ο Φέτελ, σημάδια... ζωής από Σουμάχερ!
Όσον αφορά τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης, όλα ξεκίνησαν από τη Βαλένθια, ενώ ακολούθησαν η Χέρεθ και η Βαρκελώνη. Σε αυτές κυριάρχησε ο Φέτελ. Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ταχύτερος τις τέσσερις από τις 16 συνολικά ημέρες δοκιμών κι έδειξε ότι δε θα επαναπαυτεί στον περσινό τίτλο.
Παρά ταύτα, σημάδια... ζωής έδειξαν τόσο οι Μίκαελ Σουμάχερ, Φελίπε Μάσα και Νίκο Ρόζμπεργκ όσο και οι Νικ Χάιντφελντ, Ρούμπενς Μπαρικέλο, Μαρκ Γουέμπερ και Φερνάντο Αλόνσο. Επίσης, ο Σέρχιο Πέρεζ άφησε θετικές εντυπώσεις, ενώ πρώτο χρόνο έγραψε και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα λίγο πριν το ατύχημά του!
Τέσσερις επεμβάσεις για Κούμπιτσα!
Ο Πολωνός, προκειμένου να μείνει σε... φόρμα και στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για την έναρξη της νέας σεζόν, πήρε μέρος σε αγώνα Ράλι στην Ιταλία, κάτι που συνηθίζουν αρκετοί πιλότοι. Όμως, εκεί τα πράγματα δεν πήγαν καλά, αφού στις 6 Φεβρουαρίου είχε σοβαρό ατύχημα.
Ο οδηγός της Renault έχασε τον έλεγχο του Skoda Fabia S2000, που οδηγούσε, με συνέπεια να προσκρούσει με δύναμη στις προστατευτικές μπάρες, οι οποίες διαπέρασαν το αυτοκίνητο. Αυτό προκάλεσε πολλαπλά τραύματα στο πόδι και το χέρι του και γι' αυτό χρειάστηκε τέσσερις επεμβάσεις. Μάλιστα, ο 26χρονος νοσηλεύεται ακόμα σε νοσοκομείο της γειτονικής χώρας, καθώς οι γιατροί θεωρούν ότι χρειάζεται να μείνει κι άλλο εκεί πριν ξεκινήσει την αποθεραπεία του.
Χάιντφελντ ο... αντι-Κούμπιτσα!
Έτσι, στη Renault, με δεδομένο το μεγάλο χρονικό διάστημα της απουσίας του Κούμπιτσα από την ενεργό δράση, έπρεπε να βρουν σύντομα τον αντικαταστάτη του. Οι Γάλλοι το έπραξαν αυτό άμεσα και κάλεσαν τον Νικ Χάιντφελντ. Ο Γερμανός οδηγούσε πέρυσι για λογαριασμό της Sauber, αλλά έχασε τη θέση του από τον Πέρεζ, και δήλωσε χαρούμενος μεν για την επιστροφή του στο γκριντ, αλλά ότι δε θα ήθελε να επιστρέψει με αυτόν τον τρόπο.
Αναλυτικά το γκριντ του 2011
Red Bull
Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία)
Μαρκ Γουέμπερ (Αυστραλία)
McLaren
Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία)
Τζένσον Μπάτον (Βρετανία)
Ferrari
Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία)
Φελίπε Μάσα (Βραζιλία)
Mercedes GP
Μίκαελ Σουμάχερ (Γερμανία)
Νίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία)
Renault
Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία)
Βιτάλι Πετρόφ (Ρωσία)
Williams
Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία)
Πάστορ Μαλντονάντο (Βενεζουέλα)
Force India
Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία)
Πολ ντι Ρέστα (Βρετανία)
Sauber
Καμούι Κομπαγιάσι (Ιαπωνία)
Σέρχιο Πέρες (Μεξικό)
Toro Rosso
Σεμπαστιάν Μπουέμι (Ελβετία)
Χαϊμέ Αλγκερσουάρι (Ισπανία)
Lotus
Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία)
Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία)
Hispania Racing
Ναράιν Καρθικέγιαν (Ινδία)
Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία)
Virgin
Τίμο Γκλοκ (Γερμανία)
Χερόμε ντ’ Αμπρόσιο (Βέλγιο)
Οι αλλαγές στους κανονισμούς
Από εκεί και πέρα, αξίζει να αναφερθούμε στις αλλαγές, που έγιναν στους κανονισμούς και που δεν ήταν και λίγες άλλη μια χρονιά. Από τις ρυθμιζόμενες πίσω πτέρυγες μέχρι τα ελαστικά, τις ποινές, τα κιβώτια ταχυτήτων, τις εντολές των ομάδων, αλλά και την επαναφορά του συστήματος ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (KERS). Ας τα δούμε, όμως, ένα-ένα!
Οι ρυθμιζόμενες πίσω πτέρυγες
Βάσει των νέων κανονισμών για τα κινητά μέρη, οι οδηγοί των κατάλληλα εφοδιασμένων μονοθεσίων μπορούν να προσαρμόσουν την πίσω πτέρυγα από το κόκπιτ, αλλάζοντας τη γωνία πρόσπτωσης μέσω ενός καθορισμένου εύρους (καταργήθηκε η κινητή εμπρός πτέρυγα, η οποία χρησιμοποιήθηκε το 2010). Η διαθεσιμότητα του συστήματος ελέγχεται ηλεκτρονικά.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε στιγμή στα δοκιμαστικά, αλλά στη διάρκεια του αγώνα μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο όταν ένας οδηγός βρίσκεται λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από ένα άλλο μονοθέσιο, σε προκαθορισμένα σημεία της πίστας. Στη συνέχεια το σύστημα απενεργοποιείται, όταν ο οδηγός πατήσει φρένο. Σε συνδυασμό με το KERS, είναι σχεδιασμένο για να δώσει ώθηση στην προσπέραση. Επίσης, όπως και το KERS, δεν είναι υποχρεωτικό.
«Όχι» στο f-duct ή τους διπλούς διαχύτες
Κάθε σύστημα, συσκευή ή διαδικασία, η οποία χρησιμοποιεί την κίνηση του οδηγού ως μέσο για την αλλαγή των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών του μονοθεσίου, απαγορεύεται από το 2011. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιτρέπεται η χρήση του F-duct. Ακόμη, η αυστηροποίηση των κανονισμών για τα δάπεδα σημαίνει ότι οι διπλοί διαχύτες στην αρχική έννοιά τους είναι επίσης απαγορευμένοι.
Η επαναφορά του KERS
Το KERS (Σύστημα Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας) έκανε το «ντεμπούτο» του στη Formula1 το 2009, ενώ εφαρμόζεται εκ νέου το 2011, καθώς οι ομάδες είχαν συμφωνήσει από κοινού να αναστείλουν τη χρήση του το 2010. Το KERS παίρνει την «άχρηστη» ενέργεια που δημιουργείται κατά το φρενάρισμα και τη μετατρέπει σε επιπρόσθετη δύναμη.
Αυτή στη συνέχεια καθίσταται διαθέσιμη στον οδηγό σε συγκεκριμένες ποσότητες ανά γύρο μέσω ενός κουμπιού «ώθησης», το οποίο βρίσκεται στο τιμόνι. Τα συστήματα είναι ουσιαστικά τα ίδια με εκείνα του 2009, χωρίς αύξηση στην ανώτατη επιτρεπόμενη δύναμη (μολονότι αυτό μπορεί να αλλάξει στις επόμενες σεζόν), ωστόσο αυτή τη φορά η πρόκληση για τους μηχανικούς είναι το «πακετάρισμα». Το 2009 που το KERS ήταν προαιρετικό, επιτρεπόταν ο ανεφοδιασμός των μονοθεσίων.
Τώρα, όμως, που απαγορεύεται, τα ρεζερβουάρ είναι πιο μεγάλα και δεν είναι τόσο εύκολο να βρεθεί χώρος, ώστε να τοποθετηθούν τα πακέτα μπαταριών κλπ. Επιπλέον, το ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων αυξήθηκε κατά 20 κιλά και είναι, πλέον, 640 κιλά, όπερ σημαίνει ότι οι πιο μεγαλόσωμοι οδηγοί δεν πληρώνουν την ποινή κατανομής βάρους, όπως γινόταν με τα μονοθέσια που ήταν εξοπλισμένα με σύστημα KERS.
Και δεύτερο συνδετικό τροχών
Ανταποκρινόμενες στα περιστατικά με... περιπλανώμενους τροχούς, τα οποία έλαβαν χώρα κατά τη διάρκεια του 2010, οι ομάδες πρέπει να τοποθετήσυν και δεύτερο συνδετικό σε κάθε τροχό, προκειμένου να βελτιωθεί η ασφάλεια. Τα δύο συνδετικά, τα οποία θα συγκρατούν τους τροχούς, πρέπει να περιέχονται σε διαφορετικά μέλη της ανάρτησης.
Η επιστροφή της Pirelli
Επίσης, αλλαγή υπήρξε και στην επίσημη προμηθεύτρια ελαστικών των ομάδων του σπορ, αφού η Bridgestone αποφάσισε να αποχωρήσει στο τέλος του 2010, έπειτα από 13 χρόνια παρουσίας στη Formula1. Οι ιθύνοντες του αθλήματος δεν πτοήθηκαν και συμφώνησαν με την Pirelli για τα επόμενα τρία χρόνια.
Με αυτόν τον τρόπο η ιταλική εταιρεία θα πραγματοποιήσει το μεγάλο... comeback στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, καθώς η τελευταία της παρουσία στο συγκεκριμένο χώρο ήταν το 1991. Μάλιστα, η γνωστή κατασκευάστρια ελαστικών επέλεξε να χρησιμοποιεί συγκεκριμένα χρώματα για την κάθε γόμα.
Το πορτοκαλί για τα βρόχινα ελαστικά, το γαλάζιο για τα ενδιάμεσα, το κόκκινο για την πολύ μαλακή γόμα, το κίτρινο για τη μαλακή γόμα, το λευκό για τη μεσαία γόμα και το ασημί για τη σκληρή γόμα. Ωστόσο, είναι άγνωστο αν θα πραγματοποιηθεί με επιτυχία η επιστροφή της, εφόσον από τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης οι περισσότεροι πιλότοι έχουν παράπονο ότι τα ελαστικά φθείρονται περισσότερο από αυτά της Bridgestone.
Για πέντε αγώνες τα κιβώτια ταχυτήτων
Ακόμη, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την περικοπή του κόστους στο άθλημα, αλλά και τη μικρότερη περιβαλλοντική επιβάρυνση, τα κιβώτια ταχυτήτων πρέπει τώρα να διαρκούν για πέντε αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, αντί για τα τέσσερα που ίσχυε μέχρι τώρα.
Ο κανόνας του 107% στα δοκιμαστικά
Στη διάρκεια του πρώτου μέρους των επίσημων δοκιμαστικών, σε κάθε οδηγό, ο οποίος δεν καταφέρνει να ολοκληρώσει ένα γύρο εντός του 107% του ταχύτερου χρόνου του συγκεκριμένου «κομματιού», δεν θα επιτρέπεται να εκκινήσει στον αγώνα. Όμως, σε εξαιρετικές συνθήκες, οι οποίες μπορούν να περιλαμβάνουν την επίτευξη κατάλληλης επίδοσης στη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμαστικών, οι αγωνοδίκες ενδέχεται να επιτρέψουν την εκκίνηση του μονοθεσίου.
Η απαγόρευση κυκλοφορίας στο προσωπικό των ομάδων
Λαμβάνονται αυστηρά μέτρα για την μείωση των πολλών ωρών εργασίας, με την επιβολή απαγόρευσης κυκλοφορίας στο προσωπικό των ομάδων που σχετίζεται με τη λειτουργία των μονοθεσίων.
Έτσι, οι άνθρωποι των ομάδων δεν θα μπορούν να μπαίνουν στην πίστα από τις 12 τα μεσάνυχτα έως τις 6 το πρωί, όταν οι ελεύθερες δοκιμές είναι προγραμματισμένο να αρχίσουν στις 10 το πρωί της επόμενης ημέρας, ή από τη 1 έως τις 7 το πρωί, όταν οι δοκιμές αρχίζουν στις 11. Σε κάθε ομάδα επιτρέπονται τέσσερις ατομικές εξαιρέσεις από τον συγκεκριμένο κανονισμό στη διάρκεια της σεζόν.
Οι ποινές χρόνου και ο αποκλεισμός από επόμενα Γκραν Πρι
Οι αγωνοδίκες έχουν τώρα τη δύναμη να επιβάλουν ένα πιο ευρύ φάσμα ποινών για οδηγικές και άλλες παραβάσεις των κανονισμών. Πλέον θα μπορούν να επιβάλουν ποινές χρόνου, ενώ έχουν το δικαίωμα να αποκλείουν οδηγούς από τα αποτελέσματα αγώνων ή να τους τιμωρούν με αποκλεισμό από επόμενα Γκραν Πρι.
Οι εντολές των ομάδων
Όσον αφορά τις εντολές των ομάδων προς του πιλότους, έχει απαλειφθεί η διάταξη στους αθλητικούς κανονισμούς, η οποία τις απαγορεύει.
Οι τροποποιήσεις στο αυτοκίνητο ασφαλείας
Τελειώνοντας με τις αλλαγές στους κανονισμούς, τροποποιήσεις έγιναν και σε ό,τι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο ασφαλείας. Σε αυτή την περίπτωση, η ταχύτητα των πιλότων, όταν θα το ακολουθούν εντός της πίστας, δε θα πρέπει να υπερβαίνει το 40% του καλύτερου χρόνου, κάτι που θα ισχύει για δυο γύρους κι όχι για έναν, όπως ίσχυε μέχρι πέρυσι. Επιπλέον, το πράσινο φως του pitlane θα παραμένει ανοιχτό για όσο το SC θα βρίσκεται στην πίστα.
Το καλεντάρι
Για το τέλος αφήσαμε το καλεντάρι του επερχόμενου πρωταθλήματος. Όπως προαναφέραμε, η πρεμιέρα στο Μπαχρέιν αναβλήθηκε και όλα θα ξεκινήσουν από την Αυστραλία, ενώ η καρό σημαία θα πέσει για τελευταία φορά στη Βραζιλία στις 27 Νοεμβρίου και όχι στο Άμπου Ντάμπι, όπως πέρυσι.
Αυτό διότι η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου αποφάσισε να πραγματοποιηθεί το φινάλε εκεί που είχαμε συνηθίσει μέχρι και το 2009, στην πίστα του Σάο Πάολο. Έτσι, οι πιλότοι θα τρέξουν σε 19 πίστες φέτος, 20 αν τελικά διεξαχθεί το Γκραν Πρι του Μπαχρέιν, ενώ έχει προστεθεί στο πρόγραμμα και η Ινδία, με τη νέα πίστα στο Νέο Δελχί.
Αναλυτικά το πρόγραμμα του 2011
Χώρα Πίστα Ημερομηνία
Αυστραλία Μελβούρνη 25-27 Μαρτίου
Μαλαισία Κουάλα Λουμπούρ 8-10 Απριλίου
Κίνα Σανγκάη 15-17 Απριλίου
Τουρκία Κωνσταντινούπολη 6-8 Μαΐου
Ισπανία Καταλονία 20-22 Μαΐου
Μονακό Μόντε Κάρλο 26-29 Μαΐου
Καναδάς Μόντρεαλ 10-12 Ιουνίου
Ευρώπη Βαλένθια 24-26 Ιουνίου
Βρετανία Σίλβερστοουν 8-10 Ιουλίου
Γερμανία Νίρμπουργκρινγκ 22-24 Ιουλίου
Ουγγαρία Βουδαπέστη 29-31 Ιουλίου
Βέλγιο Σπα 26-28 Αυγούστου
Ιταλία (Μόντσα) 9-11 Σεπτεμβρίου
Σιγκαπούρη Σιγκαπούρη 23-25 Σεπτεμβρίου
Ιαπωνία Σουζούκα 7-9 Οκτωβρίου
Κορέα Γέονγκαμπ 14-16 Οκτωβρίου
Ινδία Νέο Δελχί 28-20 Οκτωβρίου
Άμπου Ντάμπι Γιας Μαρίνα 11-13 Νοεμβρίου
Βραζιλία Σάο Πάολο 25-27 Νοεμβρίου
*Οι άνθρωποι των πιστών της Κίνας και της Ινδίας αναμένουν την έγκριση της FIA. Επίσης, αναμένεται να ανακοινωθεί από τους διοργανωτές του Μπαχρέιν αν θα διεξαχθεί ή όχι.
- Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/afieromata/item/1054705027-%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B4%CF%81%CE%AC%CF%83%CE%B7