Το γκριντ του 2012Το γκριντ της Formula1 για το 2012 συμπληρώθηκε σήμερα με την ανακοίνωση του Ναράιν Καρθικέγιαν από την Hispania Racing, με τις μισές ομάδες να διατηρούν το περσινό... ρόστερ.
Οι έξι από τις δώδεκα ομάδες που συμμετέχουν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula1 προχώρησαν σε αλλαγές, ενώ οι υπόλοιπες έξι διατήρησαν τους περσινούς πιλότους τους, με αρκετούς να έμειναν δίχως... στέγη. Ας δούμε, όμως, μια-μια ποιες ομάδες άλλαξαν δίδυμο και ποιες διατήρησαν το ίδιο.
Δεν αλλάζει το δίδυμο της επιτυχίας
Λένε ότι η... συνταγή της επιτυχίας δεν αλλάζει και αυτό έκανε και η Red Bull, που διατήρησε τον νεότερο δις παγκόσμιο πρωταθλητή στην ιστορία του σπορ, Σεμπάστιαν Φέτελ, και τον έμπειρο, Μαρκ Γουέμπερ, κάτι που ήταν αναμενόμενο.
Ψήφος εμπιστοσύνης σε Μπάτον, Χάμιλτον
Από την πλευρά της, η McLaren έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στους Τζένσον Μπάτον και Λιούις Χάμιλτον διατηρώντας, με αυτόν τον τρόπο, δυο πρώην παγκόσμιους πρωταθλητές στο δυναμικό της.
Τελευταία ευκαιρία σε Μάσα
Όσον αφορά τη Ferrari, μπορεί να έχει ως στόχο την επιστροφή στην κορυφή, κάτι που μπορεί να κάνει με τον Φερνάντο Αλόνσο, όμως έδωσε και μια τελευταία ευκαιρία στον Φελίπε Μάσα, τον οποίο πολλοί ήθελαν εκτός Scuderia για το 2012.
Συνεχίζει με τους... ντόπιους
Η επόμενη ομάδα που διατήρησε τους πιλότους της ήταν η Mercedes, η οποία επέμεινε στους... δικούς της, Μίκαελ Σουμάχερ και Νίκο Ρόζμπεργκ, με τους ανθρώπους της γερμανικής ομάδας να ελπίζουν σε ένα πιο γρήγορο μονοθέσιο φέτος.
Έφερε πίσω τον Ραϊκόνεν
Φτάνουμε, λοιπόν, στη μεγαλύτερη μεταγραφή για το 2012. Αρχικά, το όνομά του συνδέθηκε με τη Williams, έπειτα από μια επίσκεψή του στις εγκαταστάσεις της ομάδας, όμως η Renault ήταν αυτή που έφερε πίσω τον Κίμι Ραϊκόνεν.
Ο Φινλανδός έμεινε εκτός της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού για δυο χρόνια για λογαριασμό του WRC και η Renault τον επέλεξε, καθώς αποφάσισε πως περίμενε αρκετά για να μάθει νεότερα από την κατάσταση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Επίσης, επέλεξε τον Ρομάν Γκροζάν αντί του Βίταλι Πετρόφ, παρά το γεγονός ότι ο Ρώσος είχε συμβόλαιο για έναν ακόμα χρόνο.
Κράτησε ντι Ρέστα, εμπιστεύτηκε Χάλκενμπεργκ
Αλλαγές στο... ρόστερ πραγματοποίησε και η Force India, που επέλεξε μεν να διατηρήσει τον ρούκι, Πολ ντι Ρέστα, αλλά εμπιστεύτηκε τον Νίκο Χάλκενμπεργκ αντί του Άντριαν Σούτιλ, ο οποίος ήταν στην ινδική ομάδα από την αρχή της προσπάθειάς της.
Σταθερά και η Sauber
Άλλη μια ομάδα που δεν προχώρησε σε μεταγραφές ήταν η Sauber, που διατήρησε τους πολλά υποσχόμενους Καμούι Κομπαγιάσι και Σέρχιο Πέρεζ.
Κέρδισε μια θέση ο Βερν
Σε αντίθεση με την ελβετική ομάδα, η Toro Rosso έκανε... λίφτινγκ, με τον Ζαν Ερικ Βερν να κερδίζει μια θέση στο γκριντ. Ο 21χρονος Γάλλος πρωταγωνίστησε στις δοκιμές νέων οδηγών στο Άμπου Ντάμπι με τη Red Bull και το κέρδος ήταν θέση οδηγού αγώνων στη θυγατρική των «κόκκινων ταύρων». Επίσης, η Scuderia επέλεξε τον Ντάνιελ Ριτσιάρντο, με τους Σεμπάστιαν Μπουέμι και Χαϊμέ Αλγκουερσουάρι να μένουν εκτός.
Έμεινε ο Μαλντονάντο, «διαζύγιο» με Μπαρικέλο
Σε μια αλλαγή προέβη και η Williams. Η εκ των πιο ιστορικών ομάδων της Formula1 δεν άργησε να ανακοινώσει την παραμονή του Παστόρ Μαλντονάντο, όμως καθυστέρησε να επιλέξει τον ομόσταβλό του. Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο αποτέλεσε παρελθόν και η βρετανική ομάδα βρήκε τον αντικαταστάτη του στο πρόσωπο του Μπρούνο Σένα.
Δεν είχε κάτι καλύτερο η Catterham
Η Catterham μπορεί να άλλαξε ονομασία (πρώην Team Lotus), όμως δεν είχε να κάνει καλύτερες επιλογές από τους Γιάρνο Τρούλι και Χέικι Κοβαλάινεν.
Προτίμησε την εμπειρία
Με τη σειρά της, η Hispania Racing ήταν αυτή που... έκλεισε τον χορό των μεταγραφών. Η ισπανική ομάδα προτίμησε την εμπειρία και γι' αυτό επέλεξε να επαναφέρει στη δράση τον Πέντρο ντε λα Ρόσα, ο οποίος εκτελούσε χρέη δοκιμαστή στη McLaren, και τον Ναράιν Καρθικέγιαν.
Συνδύασε εμπειρία και ταλέντο
Τελευταία έμεινε η Marussia (πρώην Virgin), η οποία θέλησε να συνδυάσει την εμπειρία και το ταλέντο διατηρώντας τον Τίμο Γκλοκ και αποκτώντας τον 21χρονο Γάλλο Σαρλ Πικ, που άφησε θετικές εντυπώσεις στις δοκιμές νέων οδηγών.
Έξι παγκόσμιοι πρωταθλητές στο γκριντ!
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το 2012 θα τρέχουν στις πίστες έξι παγκόσμιοι πρωταθλητές, μετά και την επιστροφή του Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος κατέκτησε τον τίτλο το 2007 με τη Ferrari. Εκτός από τον Φινλανδό υπάρχουν οι δυο της McLaren, Λιούις Χάμιλτον (2008), Τζένσον Μπάτον (2009), οι δις παγκόσμιοι πρωταθλητές, Φερνάντο Αλόνσο (2005,2006), Σεμπάστιαν Φέτελ (2010,2011) και φυσικά ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, Μίκαελ Σουμάχερ (1994, 1995, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004).
Αναλυτικά το γκριντ του 2012
Red Bull
Σεμπάστιαν Φέτελ
Μαρκ Γουέμπερ
McLaren Mercedes
Τζένσον Μπάτον
Λιούις Χάμιλτον
Ferrari
Φερνάντο Αλόνσο
Φελίπε Μάσα
Mercedes
Μίκαελ Σουμάχερ
Νίκο Ρόζμπεργκ
Lotus Renault
Κίμι Ραϊκόνεν
Ρομάν Γκροζάν
Force India
Νίκο Χάλκενμπεργκ
Πολ ντι Ρέστα
Sauber
Καμούι Κομπαγιάσι
Σέρχιο Πέρεζ
Toro Rosso
Ντάνιελ Ριτσιάρντο
Ζαν Ερίκ Βερν
Williams
Παστόρ Μαλντονάντο
Μπρούνο Σένα
Caterham
Χέικι Κοβαλάινεν
Γιάρνο Τρούλι
Hispania Racing
Πέντρο ντε λα Ρόσα
Ναράιν Καρθικέγιαν
Marussia
Τίμο Γκλοκ
Σαρλ Πικ
- Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/formula-1/article/item/263235-grid-tou-2012