Με... πρωταγωνίστρια τη βροχή
Η βροχή ήταν γι' άλλη μια μέρα η... πρωταγωνίστρια τη δεύτερη μέρα των δοκιμών στο Αλγκάρβ και στο Μούτζελο, ενώ μόνο στη Βαλένθια είχε καλό καιρό, όπου η ομάδα της BMW Sauber πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια του νέου μονοθεσίου της και στη συνέχεια το παρέδωσε στον Ρόμπερτ Κούμπιτσα για την πρώτη της βόλτα στην πίστα.
Πάντως, η βροχή δεν πτόησε τον Σεμπαστιάν Μπουέμι, που ήταν και σήμερα ταχύτερος στην πορτογαλική πίστα, συμπληρώνοντας 48 γύρους. Ο Ελβετός με την περσινή Toro Rosso άφησε τρία δευτερόλεπτα πίσω του τον Πέντρο ντε λα Ρόσα με McLaren και έδειξε να είναι απόλυτα έτοιμος για το ερχόμενο πρωτάθλημα και το ντεμπούτο του στην Formula1.
Ο δοκιμαστής της βρετανικής ομάδας οδηγούσε ένα μονοθέσιο, που είχε την πίσω αεροτομή του 2008, καθώς και το σύστημα KERS, και ήταν ο πιο δραστήριος της ημέρας, αφού συμπλήρωσε 62 γύρους. Τρίτος ήταν ο Γιάρνο Τρούλι, ο οποίος οδήγησε τη νέα Toyota και συμπληρώνοντας 30 γύρους ήταν πολύ πιο αργός από τον Μπουέμι.
Τέταρτος και πιο... τεμπέλης ήταν ο Νέλσον Πικέ Τζούνιορ με την R29, αφού ολοκλήρωσε μόνο εννιά γύρους, με τον Νίκο Ρόζμπεργκ να είναι με διαφορά... τελευταίος. Στη Βαλένθια, τώρα, θετικά ήταν τα πρώτα δείγματα του νέου μονοθεσίου της BMW, που παρουσιάστηκε σήμερα στο ισπανικό σιρκουί και, βέβαια, έκανε και την πρώτη του βόλτα με τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα στο τιμόνι.
Ο Πολωνός συμπλήρωσε 73 γύρους με την F1.09 έχοντας για... σύμμαχο τις καιρικές συνθήκες, που ήταν αντίθετες με αυτές του Αλγκάρβ. Τέλος, η βροχή χάλασε για μια ακόμη μέρα τα σχέδια της Ferrari στο Μούτζελο, αφού ο Κίμι Ραϊκόνεν δεν μπόρεσε να εκτελέσει το πρόγραμμα των δοκιμών που είχε σχεδιαστεί από την Scuderia.
Παρά ταύτα, όμως, ο Φινλανδός δήλωσε εντυπωσιασμένος από την F60. «Πάντα είναι ωραίο να οδηγείς ένα νέο μονοθέσιο για πρώτη φορά. Δυστυχώς, λόγω καιρού δεν μπορέσαμε να το πιέσουμε στο όριο αλλά αυτά συμβαίνουν.
Ωστόσο, η πρώτη μου εντύπωση είναι θετική και πάνω απ’ όλα το πιο σημαντικό είναι ότι δεν αντιμετωπίσαμε ιδιαίτερα τεχνικά προβλήματα», ανέφερε ο Ραϊκόνεν, ο οποίος αύριο θα παραδώσει τη... σκυτάλη στον Φελίπε Μάσα. Τέλος, αύριο θα είναι και η τελευταία μέρα των πρώτων δοκιμών εξέλιξης στο Αλγκάρβ.
«Πρέπει να δώσουμε λιγότερα»
«Φρένο» έβαλε ο Μπέρνι Έκλεστοουν όσον αφορά την παροχή χρημάτων στις ομάδες της Formula1, λέγοντας ότι θα μειώσει και αυτά που λαμβάνουν αυτή τη στιγμή και, ενώ οι ομάδες έχουν ζητήσει μεγαλύτερο μερίδιο επί των κερδών του σπορ.
Αυτό που ισχύει τώρα είναι ο διαμοιρασμός του 50% των κερδών μεταξύ των ομάδων και η ισχύουσα συμφωνία θα πρέπει να ανανεωθεί πριν από το 2010 που λήγει. Ο κάτοχος των εμπορικών δικαιωμάτων της Formula1, πάντως, θεωρεί ότι η οικονομική κρίση και η πολιτική μείωση του κόστους είναι οι λόγοι για τους οποίους οι ομάδες δεν έχουν ανάγκη για περισσότερα χρήματα.
«Δεν πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω. Πρέπει να δώσουμε λιγότερα. Στις παλιές καλές ημέρες, αυτό που έπρεπε να κάνουμε ήταν να κάνουμε μία συζήτηση με τους ανθρώπους που είχαν τα χρήματα. Τώρα, έχουν δικηγόρους και μασέρ και ποτέ δεν μπορούν να συμφωνήσουν σε τίποτα. Μπορούν να ζητήσουν περισσότερα χρήματα, αλλά δεν θα τα πάρουν», είπε, χαρακτηριστικά, ο Βρετανός.
http://www.gazzetta.gr/content/view/22568/62/