Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Δημοσίευσηαπό thanasisp04 » Τρί 16 Σεπ 2008, 16:09

οταν η φεραρι επαιρνε το πρωταθλημα απο το μεσο της χρονιας και ετρεχε χωρις αντιπαλο η ΦΙΑ εβγαλε κανονισμο να μη κερδιζει αμαξι με κοκινο χρωμα. αντε τωρα. φεραρι απο τα πετρινα χρονια.
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
 
Δημοσιεύσεις: 813
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Δημοσίευσηαπό trel@menos » Τρί 16 Σεπ 2008, 16:24

forza tifozi. ραϊκονεν και τα μυαλα στα καγκελα. αλλωστε ειναι και αρρωστο ΠΑΟΚι.
Άβαταρ μέλους
trel@menos
 
Δημοσιεύσεις: 2506
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Δημοσίευσηαπό Dante » Τρί 16 Σεπ 2008, 20:33

EEEEEEEEτσι BMWara
Μηδέν άγαν (πλην Π.Α.Ο.Κ).
Dante
 
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό tolis1186 » Παρ 26 Σεπ 2008, 00:51

Ήρθε η ώρα του Μάσσα να το σηκώσει μετά από τόσα χρόνια αφάνειας!!!

Λογικό να απορριφθεί η έφεση μιας και εξαρχής δεν έπρεπε να γίνει δεκτή η έφεση! Και εδώ απορώ με την FIA που την έγκρινε και την πήγε δικαστικός..

Τα ασημένια βέλη είναι σαν τον αρούλι!!! Έχουν να πάρουν τίτλο όσα χρόνια έχει να πάρει διπλό ο άρουλης στην Τούμπαααααααα!!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Forza Scuderia!!!!
http://realgr.realbb.net
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
tolis1186
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 01:00
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό free4 » Δευτ 29 Σεπ 2008, 20:22

Πόσο πάτο έχει πια αυτή η Μακ Λάρεν???

«Ιστορικός» Αλόνσο…

Καλύτερη στιγμή να επανέλθει στο προσκήνιο δεν μπορούσε να διαλέξει ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πιλότος της Renault έγραψε το όνομά του με "χρυσά" γράμματα στην ιστορία της Formula 1, καθώς έγινε ο πρώτος που πήρε την καρό σημαία στο νέο, υπό το φως των προβολέων, Grand Prix της Σιγκαπούρης. Ο Αλόνσο μπορεί, μεν, να ξεκίνησε από τη 15η θέση, αλλά σφάλμα στο σήμα εκκίνησης οδήγησε στο «στραπάτσο» της ιταλικής ομάδας. Ο Βραζιλιάνος πιλότος ξεκίνησε, πριν οι μηχανικοί αποσυνδέσουν την αντλία καυσίμων, με αποτέλεσμα αυτή να αποκοπεί και να μείνει προσκολλημένη στο μονοθέσιο του άτυχου Μάσα. Μέχρι οι μηχανικοί να ξεκολλήσουν τη στραβωμένη αντλία και να ετοιμαστούν και για τον ανεφοδιασμό του Ραϊκόνεν, χάθηκαν πολύτιμα δευτερόλεπτα και για τους δυο οδηγούς.

Πέραν αυτού, ο Μάσα τιμωρήθηκε μετά και με ποινή διέλευσης, που σήμανε ουσιαστικά την "παραίτησή" του από τον αγώνα. Ο μετέπειτα μεγάλος νικητής, Αλόνσο, βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα στον 33ο γύρο, όπου και διατηρήθηκε μέχρι το τέλος του αγώνα.

Το Grand Prix της Σιγκαπούρης συνεχίστηκε, χωρίς πολλές ακόμα συγκινήσεις. Άξιο αναφοράς η επανεμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στον 51ο γύρο, μετά το «τράκο» του Άντριαν Σούτιλ, καθώς, επίσης και η σύγκρουση του Ραϊκόνεν μόλις τέσερις γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας και ενώ ο Φινλανδός βρισκόταν στην πέμπτη θέση.


Αναλυτικά, η κατάταξη:

1. Φερνάντο Αλόνσο Renault
1:57,16.304
2.Νίκο Ρόζμπεργκ Williams-Toyota
+2.9 secs
3. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes
+5.9 secs
4. Τίμο Γκλοκ Toyota
+8.1 secs
5. Σεμπάστιαν Φέτελ STR-Ferrari
+10.2 secs
6. Νικ Χάιτφελτ BMW Sauber
+11.1 secs
Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull-Renault
+16.3 secs
7. Καζούκι Νακατζίμα Williams-Toyota
+18.4 secs
8. Τζένσον Μπάτον Honda
+19.8 secs
9. Χέικι Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes
+26.9 secs
10. Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber
+27.9 secs
11. Σεμπαστιάν Μπουρντέ STR-Ferrari
+29.4 secs
12. Φελίπε Μάσα Ferrari
+35.1 secs
13. Τζιανκάρλο Φισικέλα Force India-Ferrari
+43.5 secs


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 84 βαθμοί

2. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 77

3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) 64

4. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 57

5. Νικ Χάιντφελντ (BMW) 56

6. Χέικι Κοβαλάινεν (McLaren) 51

7. Φερνάντο Αλόνσο (Renault) 38

8. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) 27

9. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 26

10. Τίμο Γκλοκ (Toyota) 20

11. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) 20

12. Nίκο Ρόσμπεργκ (Williams) 17

13. Νελσίνιο Πικέ (Renault) 13

14. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) 11

15. Καζούκι Νακατζίμα (Williams) 9

16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 8

17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) 4

18. Τζένσον Μπάτον (Honda) 3





ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. McLaren 135 βαθμοί

2. Ferrari 134

3. BMW 120

4. Renault 51

5. Toyota 46

6. Toro Rosso 31

7. Red Bull 28

8. Williams 26

9. Honda 14

http://www.sport-fm.gr/article/148349
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό lefis » Τετ 01 Οκτ 2008, 11:38

free4 έγραψε:Πόσο πάτο έχει πια αυτή η Μακ Λάρεν???

Αβυσσος ο πατος της macLaren
Ο ΠΑΟΚ μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσχθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας.διότι έμαθε τους οπαδους να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λογου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.
παράφραση του Ισοκράτη...
Άβαταρ μέλους
lefis
 
Δημοσιεύσεις: 2110
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Δημοσίευσηαπό Dante » Τετ 01 Οκτ 2008, 12:56

lefis έγραψε:
free4 έγραψε:Πόσο πάτο έχει πια αυτή η Μακ Λάρεν???

Αβυσσος ο πατος της macLaren


Οι Ferrarikoi δεν θα πρέπει να μιλάνε για πάτο! Εκτός αν ξεχνάμε την κωλοφαρδία του δυνάστη του αθλήματος Μιχαλάκη Σουμαχερίδη ο οποίος τα χρόνια που πρωταγωνιστούσε έπιανε μπαρμπούνια με τον κώλο. Να μην θυμίσω εγκαταλίψεις του Hakkinen και τα λοιπά και τα λοιπά


Γιαυτό να υποστιρίζετε τον ΠΑΟΚ της formula 1 BMWara ρεεεεε
Μηδέν άγαν (πλην Π.Α.Ο.Κ).
Dante
 
Δημοσιεύσεις: 473
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα

Δημοσίευσηαπό thanasisp04 » Τετ 01 Οκτ 2008, 23:48

οταν δεν εχεις αμαξι ικανο να τερματισει εναν αγωνα δε σε φταιει ο αλλος για κωλοφαρδια

μονο φερραρι ρε νιαμου
Άβαταρ μέλους
thanasisp04
 
Δημοσιεύσεις: 813
Εγγραφή: Τρί 04 Δεκ 2007, 20:42
Τοποθεσία: Doxato City

Δημοσίευσηαπό free4 » Δευτ 13 Οκτ 2008, 04:18

«Ξύπνησε» ο Αλόνσο!

Ο Φερνάντο Αλόνσο είναι εδώ! Ο Ισπανός οδηγός πανηγύρισε τη δεύτερη σερί νίκη του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, μετά τον θρίαμβό του στη Σιγκαπούρη, βγαίνοντας πρώτος και στο Φούτζι της Ιαπωνίας με χρόνο 1:30,21.892. Ο πιλότος της Renault παρέμεινε στην έβδομη θέση με 48 πόντους. Δεύτερος τερμάτισε ο Ρομπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος έχει πλέον 72 βαθμούς και πλησιάζει τον πρωτοπόρο του πίνακα, Λούις Χάμιλτον με 84 πόντους. Τρίτος τερμάτισε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ η έκπληξη έγινε από τον Νέλσον Πικέ με την άλλη Renault που ήταν τέταρτος.

Όσο για τον Φελίπε Μάσα μπορεί να τερμάτισε τον αγώνα στην όγδοη θέση, ωστόσο οι αγωνοδίκες μετά το τέλος του Γκραν Πρι, πήραν την απόφαση να τιμωρήσουν με ποινή 25 δευτερολέπτων τον Σεμπαστιάν Μπουρντέ που ήταν έκτος για την επαφή που είχε με τον Βραζιλιάνο πιλότο. Έτσι ο οδηγός της Ferrari, κέρδισε μια θέση και πρόσθεσε δύο βαθμούς στη συγκομοιδή του που μπορεί να αποδειχθούν σημαντικοί για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας οδηγών, Λιούις Χάμιλτον, δεν μπόρεσε να πάρει βαθμούς στην Ιαπωνία. Κι' αυτό γιατί στην εκκίνηση ο Κίμι Ράικονεν ξεκίνησε καλύτερα με αποτέλεσμα να βρεθεί λίγο μπροστά από τον Βρετανό ο οποίος έκανε την επίθεση του στα φρένα κια έτσι άνοιξε τη γραμμή του, βγάζοντας εκτός πίστας τον Φινλανδό. Στον τρίτο γύρο ήταν ο Μάσα ο οποίος προσπάθησε να περάσει τον Χάμιλτον και στην έξοδο της στροφής 10 κτύπησε το μονοθέσιο της McLaren. Έτσι οι αγωνοδίκες, εξετάζοντας καλά τις δύο υποθέσεις, επέβαλλαν ποινή διέλευσης από τα πιτς στον Χάμιλτον για τη φάση με τον Ράικονεν αλλά και στον Μάσα που ήταν υπεύθυνος για την επαφή με τον Βρετανό.

Σε ό,τι αφορά τη βαθμολογία των κατασκευαστών, η Ferrari ανέβηκε στην πρώτη θέση με 142 βαθμούς, ξεπερνώντας τη McLaren-Mercedes με 135 πόντους, η οποία απειλείται από την BMW Sauber, η οποία έχει 128 βαθμούς.

Αναλυτικά, η κατάταξη:

Φερνάντο Αλόνσο Renault
1:30,21.892
Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber
+5.283
Κίμι Ράικονεν Ferrari
+6.400
Νελσίνιο Πικέ Renault
+20.570
Γιάρνο Τρούλι Toyota
+23.767
Σεμπάστιαν Φέτελ Toro Rosso
+39.207
Φελίπε Μάσα Ferrari
+46.158
Μαρκ Ουέμπερ Red Bull
+50.811
Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber
+50.811
Σεμπαστιάν Μπουρντέ
+34.085
Νίκο Ρόσμπεργκ Williams
+1:02.096
Λιούις Χάμιλτον McLaren
+1:18.900
Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda
+1 γύρος
Τζένσον Μπάτον Honda
+1 γύρος
Καζούκι Νακατζίμα Williams
+1 γύρος
Τζιανκάρλο Φιζικέλα Force India
Εγκατάλειψη μετά από 21 γύρους
Χάικι Κοβαλάινεν McLaren
Εγκατάλειψη μετά από 16 γύρους
Αντριαν Σούτιλ Force India
Εγκατάλειψη μετά από 8 γύρους
Τίμο Γκλοκ Toyota
Εγκατάλειψη μετά από 6 γύρους
Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull
Δεν ξεκίνησε λόγω ατυχήματος

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ

1. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 84 βαθμοί

2. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 79

3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW) 72

4. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 63

5. Νικ Χάιντφελντ (BMW) 56

6. Χέικι Κοβαλάινεν (McLaren) 51

7. Φερνάντο Αλόνσο (Renault) 48

8. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 30

9. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) 29

10. Τίμο Γκλοκ (Toyota) 20

11. Μαρκ Γουέμπερ (Red Bull) 20

12. Νελσίνιο Πικέ (Renault) 18

13. Nίκο Ρόσμπεργκ (Williams) 17

14. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) 11

15. Καζούκι Νακατζίμα (Williams) 9

16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 8

17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) 7

18. Τζένσον Μπάτον (Honda) 3

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Ferrari 142 βαθμοί

2. McLaren 135

3. BMW 128

4. Renault 66

5. Toyota 50

6. Toro Rosso 36

7. Red Bull 28

8. Williams 26

9. Honda 14

http://www.sport-fm.gr/article/150096
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό free4 » Δευτ 13 Οκτ 2008, 17:26

Αλόνσο: «Θα βοηθήσω τον Μάσα»

Ο Φερνάντο Αλόνσο, μετά την δεύτερη του σερί νίκη στο πρωτάθλημα της Formula 1, με δηλώσεις που έκανε σε εφημερίδα της χώρας του ήρθε να… δείξει για ακόμη μία φορά την αντιπάθεια του προς τον Χάμιλτον. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός πιλότος τόνισε πως αν χρειαστεί θα βοηθήσει τον Φελίπε Μάσα ώστε να κατακτήσει εκείνος τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή.

Αναλυτικά:

«Nαι, χωρίς αμφιβολία, αν μπορώ να βοηθήσω, θα βοηθήσω τον Μάσα. Μετά από 16 αγώνες ο πρωτοπόρος έχει μόλις 84 βαθμούς. Το 2006 είχα 82 βαθμούς σε 9 αγώνες. Στο πρωτάθλημα αυτό οι οδηγοί που είναι στην κορυφή έχουν λίγους βαθμούς. Αλλά στο τέλος θα κερδίσει αυτός που θα κάνει τα λιγότερα λάθη. Θα δούμε».

Για τη νίκη του στην Ιαπωνία, είπε πως: «Ήταν υπέροχος αγώνας, ιδιαίτερα επειδή κέρδισα. Εδώ δεν συνέβη τίποτα περίεργο, ήταν αγώνας χωρίς αυτοκίνητο ασφαλείας και χωρίς προβλήματα για τους πρωτοπόρους. Είμαι αισιόδοξος για τους επόμενους αγώνες, ίσως όχι τόσο για τη νίκη, αλλά το βάθρο είναι εφικτό».

http://www.sport-fm.gr/article/150241
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Nikol4s » Δευτ 13 Οκτ 2008, 17:48

ρε τα νιαμού
πάει να κάνει ο π...ς την renault ...ξάνθη της ferrari
:)
Άβαταρ μέλους
Nikol4s
 
Δημοσιεύσεις: 358
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2008, 08:40

Δημοσίευσηαπό free4 » Παρ 17 Οκτ 2008, 01:29

Ραϊκονεν: «Θα κάνω ότι μπορώ για τον Μασα…»


Ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος εδώ και καιρό έχει μείνει εκτός διεκδίκησης τίτλου, στην πίστα της Κίνας θα προσπαθήσει… και αυτός με τη σειρά του να βοηθήσει τον Μάσα, ώστε ο Βραζιλιάνος να κατακτήσει την πρώτη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. «Στόχος μας στη Σαγκάη είναι να τερματίσουμε στις πρώτες δύο θέσεις. Θα κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω τον Μασα αλλά και την ομάδα στην επίτευξη των στόχων μας», ήταν τα λόγια του Φιλανδού.

http://www.sport-fm.gr/article/150633

Ολοι εναντίον ενός..
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Alekakius » Παρ 17 Οκτ 2008, 02:13

AINTE BRE KIMIZMENE FILANDE TOU KANAME KAI ANANEOSI SIMBOLEOU TOY ANIPRAKTOU OURT RE SE KSEFTILIZI O PITSIRIKAS KSIPNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KANIS TO PERIFANO ALOGAKI NA MIAZI ME MOULARA ELEOS
Άβαταρ μέλους
Alekakius
 
Δημοσιεύσεις: 807
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 10:21

Δημοσίευσηαπό free4 » Δευτ 20 Οκτ 2008, 01:22

Βήμα τίτλου για Χάμιλτον

Στον πιο κρίσιμο αγώνα της σεζόν, ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε "ολύμπια" ψυχραιμία και οδηγώντας σταθερά και σίγουρα, πραγματοποίησε υγιεινό περίπατο.

Ο πιλότος της McLaren ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος στην πίστα της Σανγκάη και πλέον το αδιαφιλονίκητο φαβορί για τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, καθώς ξέφυγε επτά βαθμούς από τον Φελίπε Μάσα, που τον ακολούθησε στη δεύτερη θέση.

Όσον αφορά στους κατασκευαστές, το 2-3 που έκαναν οι Ferrari με τον Μάσα και τον Ραϊκόνεν, σε συνδυασμό με την εγκατάλειψη του Κοβαλάινεν, φέρνουν τη "σκουντερία" ένα βήμα μακριά από τον τίτλο.

Ίσως στον πιο ήρεμο αγώνα της σεζόν, όπου πραγματοποιήθηκαν πολύ λίγα προσπεράσματα, στους πρώτους γύρους το σκηνικό ήταν ίδιο με αυτό των κατατακτήριων δοκιμών. Ο Χάμιλτον πάτησε το γκάζι και χάθηκε από τον ορίζοντα των δύο Ferrari. Η διαφορά συνεχώς αυξανόταν, με τον Μάσα να χάνει συνεχώς χρόνο και από τον έτερο οδηγό της Ferrari, Κίμι Ραϊκόνεν.

Ο Βρετανός διατηρούσε τον έλεγχο του αγώνα στη στεγνή πίστα της Κίνας, έχοντας διαφορετική τακτική από τους αντιπάλους του. Σκληρή γόμα ελαστικών και λιγότερα καύσιμα έδωσαν στον Χάμιλτον τη διαφορά από νωρίς, που από ένα σημείο και πέρα πάλευε ουσιαστικά μόνο με τον εαυτό του.

Ο ρυθμός που άνοιγε ο Χάμιλτον τη διαφορά από τις Ferrari ήταν απογοητευτικός για την ιταλική ομάδα. Ο Μάσα στον 42ο γύρο ανεφοδιάστηκε, όπως και ο Αλόνσο, που στους τελευταίους αγώνες δικαιολογεί με τις εμφανίσεις του τον τίτλο του δις παγκόσμιου πρωταθλητή.

Ο Κίμι Ραϊκονεν ακολουθούσε αλλά απομακρυνόταν γύρο με το γύρο από τον Βρετανό οδηγό. Χαρακτηριστικό της "αργοπορίας" του Φελίπε Μάσα ήταν ότι χρονομετρήθηκε για πρώτη φορά ταχύτερος από τον Χάμιλτον στον 26ο γύρο.

Ο Κίμι Ραϊκόνεν αποκτούσε αβαντάζ έναντι του Χάμιλτον, με τη συμπεριφορά των ελαστικών να ευνοεί τον Φινλανδό οδηγό, αλλά και τους υπόλοιπους οδηγούς των ομάδων σε κρίσιμα σημεία του σιρκουί να ανακόπτουν την επιτάχυνσή του και τη μείωση της διαφοράς από τον Χάμιλτον.

Στον 21ο γύρο ο Χέικι Κοβαλάινεν ολοκλήρωσε τον αγώνα του καθώς έσκασε το λάστιχο, αναγκάζοντας τον Φινλανδό να μπει στα πιτς και να υποχωρήσει στη 17η θέση, ενώ επτά γύρους πριν τον τερματισμό εγκατέλειψε.

Στον ίδιο γύρο, ο Ραϊκόνεν άφησε τον ομόσταυλό του, Φελίπε Μάσα, να τον προσπεράσει, προκειμένου να βρεθεί στη δεύτερη θέση και να πάρει οκτώ βαθμούς, για να έχει περισσότερες αξιώσεις στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.

Η καρό σημαία ανέμισε πρώτα για τον Λιούις Χάμιλτον και στη συνέχεια για τον Φελίπε Μάσα, ενώ ακολούθησαν στη βαθμολογούμενη οκτάδα οι Ραϊκόνεν, Αλόνσο, Χάιντφελντ, Κούμπιτσα, Γκλοκ και Πικέ.

Πλέον, ο τίτλος του παγκόσμιου πρωταθλητή θα κριθεί στις 2 Νοεμβρίου στην πίστα Ιντερλάγκος της Βραζιλίας, όπου μπορεί ο Μάσα να αγωνίζεται εντός έδρας, αλλά ο Χάμιλτον έχει σημαντικότατο προβάδισμα επτά βαθμών.

Η κατάταξη στη Σανγκάη:

1. Λιούις Χάμιλτον McLaren-Mercedes 1 ώρα 31:57.403
2. Φελίπε Μάσα Ferrari +14.9
3. Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari +16.4
4. Φερνάντο Αλόνσο Renault +18.3
5. Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber +28.9
6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber +33.2
7. Τίμο Γκλοκ Toyota +41.7
8. Νελσίνιο Πικέ Renault +56.6
9. Σεμπάστιαν Φέτελ STR-Ferrari +64.3
10. Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull-Renault +74.8
11. Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda +85.0
12. Καζούκι Νακατζίμα Williams-Toyota +90.8
13. Σεμπαστιάν Μπουρντέ STR-Ferrari +91.4
14. Μαρκ Γουέμπερ Red Bull-Renault +92.4
15. Νίκο Ρόζμπεργκ Williams-Toyota +1 γύρος
16. Τζένσον Μπάτον Honda +1 γύρος
17. Τζανκάρλο Φιζικέλα Force India-Ferrari +1 γύρος

Εγκαταλείψεις

Χέικι Κοβαλάινεν McLaren-Mercedes +7 γύροι
Άντριαν Σούτιλ Force India-Ferrari +43 γύροι
Γιάρνο Τρούλι Toyota +54 γύροι

Η βαθμολογία των οδηγών:

1. Λιούις Χάμιλτον 94
2. Φελίπε Μάσα 87
3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα 75
4. Κίμι Ραϊκόνεν 69
5. Νικ Χάιντφελντ 60
6. Φερνάντο Αλόνσο 53
7. Χέικι Κοβαλάινεν 51
8. Σεμπάστιαν Φέτελ 30
9. Γιάρνο Τρούλι 30
10. Τίμο Γκλοκ 22
11. Μαρκ Γουέμπερ 21
12. Νελσίνιο Πικέ 19
13. Νίκο Ρόζμπεργκ 17
14. Ρούμπενς Μπαρικέλο 11
15. Καζούκι Νακατζίμα 9
16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ 8
17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ 4
18. Τζένσον Μπάτον 3

Η βαθμολογία των κατασκευαστών:

1. Ferrari 156
2. McLaren-Mercedes 145
3. BMW Sauber 135
4. Renault 72
5. Toyota 52
6. STR-Ferrari 34
7. Red Bull-Renault 29
8. Williams-Toyota 26
9. Honda 14

http://www.auto24.gr/html/ent/502/ent.34502.asp
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό free4 » Τετ 29 Οκτ 2008, 05:20

Απειλεί με αποχώρηση η Ferrari!

Η Ferrari θα επανεξετάσει τη συμμετοχή της στη F1, εάν εφαρμοστεί το σχέδιο για τη χρησιμοποίηση ενός τυποποιημένου κινητήρα για όλες τις ομάδες από το 2010, όπως αναφέρει το διοικητικό συμβούλιο της ιταλικής ομάδας σε σημερινή ανακοίνωσή του.

Click here to find out more! "Το διοικητικό συμβούλιο της Ferrari, επιβεβαιώνοντας την πλήρη στήριξή του για τη σημαντική και αναγκαία μείωση του κόστους, αρχής γενομένης από τους κινητήρες, έχει ωστόσο εκφράσει ισχυρές επιφυλάξεις για το σχέδιο περί εξομοίωσης ή τυποποίησης των κινητήρων. Το διοικητικό συμβούλιο διατηρεί το δικαίωμα να εξετάσει, μαζί με τους συνεργάτες μας, την παρουσία μας σ΄ αυτό το άθλημα".

Το διοικητικό συμβούλιο της "σκουντερία" δεν εντυπωσιάστηκε με την ιδέα περί τυποποιημένου κινητήρα, καθώς η σχετική ανακοίνωση τονίζει: "Το διοικητικό συμβούλιο αισθάνθηκε ότι μια τέτοια κίνηση θα στερούσε τη Φόρμουλα Ένα από το βασικό λόγο ύπαρξής της, με τον οποίο η Φεράρι συμμετέχει συνεχώς στο πρωτάθλημα από το 1950 και ο οποίος βασίζεται στον ανταγωνισμό και την τεχνολογική εξέλιξη".

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό μία πιθανή αποχώρηση της Ferrari από την F1 θα κατάστρεφε το άθλημα και θα το έφερνα πολλά χρόνια πίσω. Το... όπλο της Ιταλικής ομάδας είναι τεράστιο και δεν είναι άλλο από το όνομά της.

http://www.auto24.gr/html/ent/607/ent.34607.asp
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: alex92, DimitrisS, Psaras και 14 επισκέπτες