Formula 1!

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 16 Νοέμ 2019, 22:28

GP Βραζιλίας – Κατατακτήριες: Verstappen στην pole

4 τροχοι - Δημήτρης Μπίζας

Ο Max Verstappen πανηγύρισε την δεύτερη pole position της καριέρας του στο Interlagos της Βραζιλίας.

Στο Q1, άπαντες βγήκαν στην πίστα με τη μαλακή γόμα, με τη Red Bull να έχει το προβάδισμα, έναντι των Ferrari και Mercedes.

Στο midfield, ο Sainz αναγκάστηκε να μείνει εκτός συνέχειας με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος, αλλά δεν ίσχυε το ίδιο για την έτερη McLaren του Norris, που μπήκε στη δεκάδα. Αυτό σημαίνει πως οι δυο τους πάνε στο Άμπου Ντάμπι έχοντας περάσει έκαστος τον teammate του από 10 φορές στις κατατακτήριες.

Η μάχη για την πρόκριση κρίθηκε -ως συνήθως- στα τελευταία runs, κι εκτός 15άδας έμειναν οι Perez, Kvyat, Stroll, Russell και Kubica.

Στο Q2, ο Verstappen είχε τον πρώτο λόγο και πάλι, με τον Leclerc, που έβαλε τη μέση γόμα αφού έχει την ποινή των 10 θέσεων για αλλαγή κινητήρα, να μένει λίγο πιο πίσω.

Αρκετά πιο πίσω, όμως, έμειναν οι Mercedes, οι οποίες έμοιαζαν να έχουν θέμα με τη θερμοκρασία των ελαστικών τους.

Όσο για τις σωτήριες θέσεις 7-10, η Haas έκανε την έκπληξη κι είχε διπλή παρουσία στη δεκάδα, με τις Renault να εκπλήσσουν αρνητικά, όντας εκτός αυτής.

Τελικά, αποκλείστηκαν οι Norris, Ricciardo, Giovinazzi, Hulkenberg και Perez.

Το Q3 επιφύλασσε μία εξαιρετική μάχη.

Στα πρώτα runs, ο Verstappen πήρε την πρώτη θέση για 0,008 δλ. παρά το λάθος που έκανε στο δεύτερο sector, όντας μπροστά από τους Vettel και Leclerc.

Στις τελευταίες προσπάθειες, ο Ολλανδός κράτησε την πρωτοπόρια, με τον Hamilton να ανεβαίνει 3ος, προσπερνώντας τον Leclerc, που θα εκκινήσει 14ος.

Ο Bottas έμεινε 5ος, ενώ τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Gasly, Grosjean, Raikkonen, Magnussen.

Ο αγώνας εκκινεί αύριο στις 19:10_Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό V-olakiotis » Δευτ 18 Νοέμ 2019, 00:02

Τι γκραν πρι ήταν αυτό σήμερα ωρέ;

Το έβαλα κάνα σαραμταλεπτο πριν αρχίσει το κόκκινο ποτάμι στο open και τι δεν είδαν τα μάτια μου στους τελευταίους δεκαπέντε γύρους.

Οι δύο Φερράρι που ήταν τέταρτη και πέμπτη θεση ακούμπησαν μεταξύ υους και βγήκαν εκτός, ενώ στην προτελευταία στροφή ο Χάμιλτον έκλεισε έναν Γερμανό για να βγει τριτος, κινδυνευε όμως με ποινή λόγω της παράβασης, για να βγει δεύτερος ο Γκασλί και πρώτος ο Βερσταπεν...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
 
Δημοσιεύσεις: 6130
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Δευτ 18 Νοέμ 2019, 10:40

Όντως, ήταν τρομερά ενδιαφέρον αγώνας, με πολλές ωραίες, αλλά και με άλλες, τραγικές, οδηγικές σκηνές...
Εκπληκτική απόδοση απ τον, δικαιότατο νικητή, Φερστάπεν, όπως επίσης κι απ τους Λεκλέρκ, Γκασλί και Σάινθ...
Η "αυτοκτονία" της Ferrari, προσωπικά, αν ήμουν υπεύθυνος της, θα με οδηγούσε στην άμεση απόλυση του Φέτελ!
Επίσης, η συγγνώμη ενός, 7 φορές, παγκόσμιου πρωταθλητή, προς τον Άλμπον, επειδή, με τρομερή μαλακία του, τον οδήγησε εκτός αγώνα, αλλά κυρίως έξω απ το (σίγουρο) πρώτο του pontium, δεν θα σβηνε την πικρία μου...
Τρομερό, όμως και το λάθος στρατηγικής της Mercedes, με τον Χάμιλτον, 2-3 γύρους πριν την καρό σημαία... :ugeek:

Αυτά θεωρώ τα πιο σημαντικά, ως τελείως προσωπικές μου απόψεις, που ίσως είναι και λανθασμένες, φυσικά....
Παλεύω ασταμάτητα. Αντιστέκομαι στην αδικία. Οργανώνομαι συνέχεια. Κατακτώ, μόνο τίμια. = Π.Α.Ο.Κ.
Χρηστάρα, ζεις μέσα στην καρδιά μου, ώσπου να ξανανταμώσουμε, στου Παραδείσου τα τσιμέντα....
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή....
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 27004
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ 18 Νοέμ 2019, 16:22

Απο τη στιγμη που μπηκε το safety car και επωφεληθηκε ο Λεκλερ που αλλαξε τη σκληρη γομα που φορουσε με μαλακη και βρεθηκε 5ος πισω απο τον Φετελ θα επρεπε ο Γερμανος να τον αφησει να φυγει οταν ο Μονεγασκος τον περασε και να μην τον κυνηγησει, οπως αλλωστε ειχε κανει νωριτερα στον ιδιο αγωνα ο Λεκλερ, που αφησε τον Φετελ να περασει ευκολα, γιστι ο Γερμανος ειχε φρεσκα λαστιχα και δεν μπορουσε να τον κοντραρει, παρα μονο να τον κσθυστερησει. Αυτο που εκανε ο Γερμανος οδηγησε τα δυο μονοθεσια σε επαφη με 300 χλμ την ωρα με αποτελεσμα να διαλυθουν και τα δυο και να βγουν εκτος αγωνα. Μεγαλος χαμενος ο Λεκλερ που χανει την 3η θεση στην γενικη βαθμολογια απο τον Φερσταπεν, ενω αν τερματιζε 4ος θα ησαν ισοβαθμοι και ανπερνουσε στη συνεχεια τον Αλμπον θα ηταν. μπροστα.
Ο Χαμιλτον τιμωρηθηκε με 5 δευτερολεπτα, επειδη πεταξε εξω τον Αλμπον για να παρει την τριτη θεση, οποτε 3ος τελικα κατεταγη ο Σαινθ μεΜακλαρεν, ακολουθησαν οι δυο Αλφα Ρομεο στις θεσεις 4 και 5, ο Ρικιαρντο με Ρενω 6ος και ο Χαμιλτον 7ος.
Η δευτερη θεση πουπηρε ο Gastly ειναι το θαυμα της σεζον και επιβεβαιωσε την πολυ καλη λειτουργια των F1 που φορουσαν κινητηρες Honda (Red Bull, Scuderia Toro Rosso) στη συγκεκριμενη πιστα, που φανηκαν να ειναι μισοκλικ πιοπανω απο τις αντιστοιχες με κινητηρες Ferrari (Ferrari, Alpha Romeo και Haas).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό shearer4 » Δευτ 18 Νοέμ 2019, 19:03

Ποντιουμ μωρη ΜΑκλαρεναρα!!

(Εστω κι ετσι :D )
Άβαταρ μέλους
shearer4
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό shearer4 » Δευτ 18 Νοέμ 2019, 19:05

V-olakiotis έγραψε:Τι γκραν πρι ήταν αυτό σήμερα ωρέ;

Το έβαλα κάνα σαραμταλεπτο πριν αρχίσει το κόκκινο ποτάμι στο open και τι δεν είδαν τα μάτια μου στους τελευταίους δεκαπέντε γύρους.

Οι δύο Φερράρι που ήταν τέταρτη και πέμπτη θεση ακούμπησαν μεταξύ υους και βγήκαν εκτός, ενώ στην προτελευταία στροφή ο Χάμιλτον έκλεισε έναν Γερμανό για να βγει τριτος, κινδυνευε όμως με ποινή λόγω της παράβασης, για να βγει δεύτερος ο Γκασλί και πρώτος ο Βερσταπεν...

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!


Ταιλανδος ειναι ο Αλμπον :D Τιμη και δοξα στον μεγα Νικο Χουλκενμπεργκ για προσπεραση με SC
Άβαταρ μέλους
shearer4
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Δευτ 18 Νοέμ 2019, 21:09

shearer4 έγραψε:Ποντιουμ μωρη ΜΑκλαρεναρα!!

(Εστω κι ετσι :D )

Αληθινά "αναστάσιμο έπος", συνυπολογίζοντας, φυσικά, ότι ο Σάινθ ξεκίνησε τον αγώνα απ την τελευταία θέση...
Παλεύω ασταμάτητα. Αντιστέκομαι στην αδικία. Οργανώνομαι συνέχεια. Κατακτώ, μόνο τίμια. = Π.Α.Ο.Κ.
Χρηστάρα, ζεις μέσα στην καρδιά μου, ώσπου να ξανανταμώσουμε, στου Παραδείσου τα τσιμέντα....
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλειά πολλή....
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 27004
Εγγραφή: Δευτ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 19 Νοέμ 2019, 09:22

Και ο Λεκλέρ 14ος.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Παρ 29 Νοέμ 2019, 21:15

GP Άμπου Ντάμπι – FP1/FP2: Κυριαρχία Bottas και Mercedes

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 29 ΝΟΕ 2019

Ο Valtteri Bottas ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα δοκιμών όντας ταχύτερος όλων.

Στο FP1, ο Bottas με τη Mercedes έδειξε την ταχύτητά του. Ο Φινλανδός πίεσε χάρη και στα νέα μέρη μονάδας ισχύος που έχει στην πλάτη του, μετά την εγκατάλειψη στη Βραζιλία. Αυτές οι αλλαγές, πάντως, θα τον αναγκάσουν να εκκινήσει την Κυριακή από τις τελευταίες θέσεις του grid.

Μισό δευτερόλεπτο πίσω του βρέθηκε ο Verstappen, και λίγο μετά ακολούθησε ο Hamilton.

Άτυχοι ήταν οι Ricciardo και Vettel, με τον Αυστραλό να μένει από πρόβλημα στον κινητήρα που γέμισε και λάδια στην πίστα, ενώ ο Γερμανός είχε επαφή με τις μπαριέρες στο τέλος της διαδικασίας, οδηγώντας σε πρόωρη διακοπή της.

Το FP2, όπως πάντα, ήταν πιο αντιπροσωπευτικό, αφού είχε πέσει ο ήλιος και οι συνθήκες στην πίστα προσιδίαζαν σε αυτές που θα αντιμετωπίσουν οι οδηγοί στις κατατακτήριες και στον αγώνα.

Στον έναν γρήγορο γύρο, ο Bottas διατήρησε την πρωτοπορία από το FP1, με τον Hamilton πλέον στη δεύτερη θέση, 3 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω. Ο Φινλανδός είχε και ατύχημα, όμως, όταν προσπάθησε να περάσει τον Grosjean που κινείτο πιο αργά από εκείνον και οι δυο τους χτύπησαν προς το τέλος της διαδικασίας, βγάζοντας προσωρινά την κόκκινη σημαία.

Επιστρέφοντας στην κατάταξη, δεν ήταν μακριά από τις δύο Mercedes ο Leclerc, που όμως φάνηκε να έχει τεράστιο θέμα πρόσφυσης στο τρίτο sector, χάρη στις κλειστές στροφές που το αποτελούν και την υπερθέρμανση της μαλακής γόμας από το πέρασμα από τα πρώτα δύο κομμάτια της πίστας.

Στο midfield, ο Grosjean έδινε τον ρυθμό, με τις δύο Toro Rosso να μένουν πίσω από τον Perez, αλλά εντός δεκάδας. Είναι σημαντικό να έχουμε τον νου μας σε αυτές τις δύο ομάδες, με δεδομένο ότι η μάχη για την 6η θέση στους κατασκευαστές καλά κρατεί.

Σε ρυθμό αγώνα, ο Bottas είχε κακό ρυθμό σε σχέση με τον teammate του που κινείτο ταχύτερα όλων, με τον Verstappen να τον ακολουθεί, αμφότεροι με τη μαλακή γόμα. Με τη μέση γόμα, το μεγάλο θέμα -παραδόξως- ήταν η φθορά, η οποία ερχόταν πιο έντονα και πιο γρήγορα σε σχέση με τη μαλακή, κι αυτό ίσχυε σχεδόν για όλους.

Συνέχεια αύριο με το FP3 (12:00) και τις κατατακτήριες (15:00)._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Σάβ 30 Νοέμ 2019, 17:40

GP Άμπου Ντάμπι – Κατατακτήριες: Η τελευταία pole της χρονιάς στον Hamilton


4 troxoi - Δημήτρης Μπίζας 30 ΝΟΕ 2019

Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την pole position στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, μπροστά από τους Valtteri Bottas και Max Verstappen.

Στο Q1, η Mercedes επιβεβαίωσε τη δυναμική της, με τον Hamilton άνετα μπροστά όχι μόνο από τις Red Bull και Ferrari, αλλά κι από τον Bottas, που ήρθε 2ος.

Η συνεχής βελτίωση της κατάστασης του οδοστρώματος εξαιτίας της πτώσης της θερμοκρασίας είδε αρκετές αλλαγές στις θέσεις του midfield, με τους οδηγούς να ψάχνουν ακόμα και το χιλιοστό του δευτερολέπτου ως το τέλος.

Τελικά, εκτός συνέχειας έμειναν οι Grosjean, Giovinazzi, Raikkonen, Russell και Kubica.

Το Q2 είδε τους περισσότερους να χρησιμοποιούν τη μαλακή γόμα, με εξαίρεση τους Verstappen, Hamilton και Bottas.

Ο Βρετανός της Mercedes ήταν ο ταχύτερος αρχικά, με μικρή διαφορά από τους Bottas, Leclerc και Vettel που τον ακολούθησαν. Ο Φινλανδός, όμως, θα εκκινήσει τελευταίος, αλλά σίγουρα με τη μέση γόμα.

Πίσω, στη μάχη για την πρόκριση στην τελική δεκάδα, ο Hulkenberg με τον Kvyat ήταν στο όριο και πάλευαν για την «σωτηρία» τους, ενώ ο Norris είχε μείνει μόλις 12ος, ψάχνοντας περί τα 0,3 δλ. για να περάσει στην επόμενη φάση.

Στο τέλος, αποκλείστηκαν οι Perez, Gasly, Stroll, Kvyat, Magnussen, ενώ με το πέσιμο της καρώ σημαίας, ο Leclerc έβαλε τη μέση γόμα και πέρασε πρώτος.

Στη μάχη της pole position που ακολούθησε, τον πρώτο λόγο φάνηκε να έχει ο Hamilton, και με διαφορά μάλιστα από τον δεύτερο Verstappen, ενώ ο Bottas κράτησε πίσω του τους Leclerc και Vettel.

Στις δεύτερες προσπάθειες, ο Hamilton διατηρήθηκε πρώτος και πήρε την πρώτη του pole position μετά το Γερμανικό GP, ενώ ο Bottas ήρθε 2ος αλλά θα πέσει τελευταίος.

Τρίτος ήταν ο Verstappen, με τους Leclerc και Vettel να ακολουθούν. Μάλιστα, ο Μονεγάσκος δεν πρόλαβε να περάσει την γραμμή εγκαίρως για να ξεκινήσει τον γρήγορο γύρο του.

Ο αγώνας ξεκινά αύριο στις 15:10 και θα μεταδοθεί ζωντανά από τις συχνότητες EPT Sports HD και COSMOTESports5HD._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 01 Δεκ 2019, 17:11

Άπιαστες οι Mercedes στο Abu Dhabi. H πίστα αυτή ευνοεί την Γερμανική ομάδα. Πανεύκολα ο Hamilton κέρδισε το τελευταίο gp της χρονιάς, ενώ ο Φινλανδός Bottas κατετάγη 4ος, μολονότι ξεκίνησε τελευταίος (20ος) λόγω ποινής.
2ος ο Verstapen και 3ος ο Leclerc.
5oς ο Vettel και 6ος ο Albon.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό shearer4 » Κυρ 01 Δεκ 2019, 19:47

8ος ο τιτανας Νορις με τρομερη προσπαθεια 40+ γυρους να κρατησει ελαστικα. 10ος ο Σαινθ και BEST OF THE REST για McLaren!
Άβαταρ μέλους
shearer4
 
Δημοσιεύσεις: 582
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ 01 Δεκ 2019, 22:31

Ο οδηγός που για μένα έκανε την έκπληξη σήμερα ήταν ο Perez που τερμάτισε 7ος πίσω από τους 6 ισχυρούς που δεν παίζονται (Mercedes, Ferrari, Red Bull - Honda).
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 03 Δεκ 2019, 12:28

Η τελική βαθμολογία των οδηγών για το 2019

1. L. Hamilton - 413
2. V. Bottas - 326
3. M. Verstappen - 278
4. C. Leclerc - 264
5. S. Vettel - 240
6. C. Sainz - 96
7. P. Gasly - 95
8. A. Albon - 92
9. D. Ricciardo - 54
10. S. Perez - 52
11. L. Norris - 49
12. K. Raikkonen - 43
13. D. Kvyat - 37
14. N. Hulkenberg - 37
15. L. Stroll - 21
16. K. Magnussen - 20
17. A. Giovinazzi - 14
18. R. Grosjean - 8
19. R. Kubica - 1
20. G. Russell – 0

Η τελική βαθμολογία για το 2019 των κατασκευαστών

1. Mercedes 739,
2. Ferrari 504,
3. Red Bull 417,
4. McLaren 145,
5. Renault 91,
6. Toro Rosso 85,
7. Racing Point 73,
8. Alfa Romeo 57,
9. Haas 28,
10. Williams 1
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί 03 Δεκ 2019, 13:21

F1: Δέκα θετικές κι αρνητικές εκπλήξεις του 2019

4τροχοι - Δημήτρης Μπίζας 02 ΔΕΚ 2019

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2019 ολοκληρώθηκε, και κοιτάζοντας πίσω, υπάρχουν πράγματα που μας εξέπληξαν, άλλοτε θετικά, άλλοτε αρνητικά.

Μέσα σε 8 μήνες, 21 Σαββατοκύριακα, 1262 γύρους, γίνανε πολλά, πάρα πολλά. Ο Lewis Hamilton έγινε 6 φορές πρωταθλητής και κοιτάζει προς τα πάνω, στα 7 του Michael Schumacher, τη στιγμή που η Mercedes επιβεβαίωσε το στάτους της ως της καλύτερης ομάδας της Formula 1 με διαφορά.

Η Ferrari κατάφερε να φανεί ξανά κατώτερη των προσδοκιών, αλλά βγήκε μπροστά ένας αστέρας, ο Charles Lelcerc.

Η Honda έκανε βήματα προόδου, ενώ η McLaren έδειξε πως η κλάση είναι μόνιμη.

Συγκεντρώνοντας όλες τις σκέψεις και τα συμπεράσματα από μία γεμάτη χρονιά με δράση και θέαμα (παραπάνω από όσο φάνηκε), βλέπουμε τις 5 θετικές και τις 5 αρνητικές εκπλήξεις της 69ης χρονιάς της Formula 1.

Στα θετικά…

Οι νέοι οδηγοί βγήκαν μπροστά
Το φετινό grid είχε τέσσερις rookies και συνολικά έξι οδηγούς κάτω των 22 ετών, σε όλο το φάσμα των ομάδων. Ο καθένας έφερε κάτι νέο στο σπορ, δείχνοντας πως το μέλλον προμηνύεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Από τον αποδεδειγμένο νικητή Verstappen και τον Leclerc που βρίσκει αγώνα με τον αγώνα τον εαυτό μου μέσα στο Μαρανέλο, μέχρι τους Norris, Albon και Giovinazzi που βελτιώθηκαν δραματικά μέσα στη σεζόν και τον Russell που πάλεψε όσο μπορούσε με την Williams, το ταλέντο είναι αθρόο μέσα στο άθλημα και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα.

Ήρθε η Honda
Το «διαζύγιο» της Honda με τη McLaren στο τέλος του 2017, είδε τους Ιάπωνες να συνεργάζονται με την Toro Rosso, και να προαλείφονται για την επικείμενη συνεργασία με τη Red Bull, σε ένα «πάντρεμα» (αφού είμαστε σε αναλογίες γάμου) που κανείς δε γνώριζε πώς θα εξελιχθεί, ειδικά στην πρώτη του χρονιά. Ο επαγγελματισμός που διαπνέει το Milton Keynes και τη Sakura, όμως, βοήθησαν στο να γίνει η RB15 ένα εν τη γενέσει της ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Το βάθρο στην Αυστραλία μπορεί να λογιστεί κι ως προειδοποίηση. Τρεις νίκες, 11 βάθρα, και πολλές υποσχέσεις ενόψει 2020.

Η άνοδος της McLaren
Το 2018 ήταν μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά για την McLaren, απότοκο της διακοπής της συνεργασίας της με τη Honda και της νεότευκτης σύμπραξης με τη Renault. Ο ξεπερασμένος Alonso και ο κατώτερος των προσδοκιών Vandoorne, σε συνδυασμό με την ελλιπέστατη διοίκηση, δεν βοήθησαν την απόδοση της ομάδας. Όλα αυτά άλλαξαν, όμως, το 2019. Νέο οδηγικό δίδυμο, νέος διευθυντής, νέα δομή και με έναν χρόνο εμπειρίας με τον γαλλικό κινητήρα, το Woking κυριάρχησε στο midfield, πήρε πανάξια την 4η θέση στους κατασκευαστές και μπήκε στην τριάδα του βάθρου για να κάνει μία ήδη εξαιρετική σεζόν, ονειρεμένη.

Ο Kimi Raikkonen είναι αγέραστος
Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι αθλητές συνεχίζουν τις καριέρες τους σε αξιοπρεπές επίπεδο ακόμα κι όταν φτάνουν τα 40 έτη τους. Loeb, Rossi, Schumacher, τα παραδείγματα στο motorsport. Ότι σε αυτήν την κουβέντα θα συμπεριλάμβανε κανείς και τον Raikkonen, δεν το περίμεναν πολλοί, ειδεμή κανείς. Ο Φινλανδός μπήκε σε μία νέα (λογικά την τελευταία) φάση της καριέρας του με την Alfa Romeo Sauber, και είχε μία σεζόν με ανάμεικτα αποτελέσματα, όσο ανάμεικτη ήταν κι η απόδοση της C38 της χρονιάς. Το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις μερικούς βαθμούς από τη δεκάδα, πάντως, αρκεί για να αποδειχθεί ότι με την 8η καλύτερη ομάδα της χρονιάς, ο ‘Iceman’ μοιάζει αγέραστος.

Η Toro Rosso είναι πολλά παραπάνω από αυτό που φαίνεται
Η Toro Rosso υπήρξε ο ορισμός της «Β’ ομάδας» όταν ο Dietrich Mateschitz εξαγόρασε τη Minardi με το τέλος του 2005 για να την κάνει την «μικρή αδερφή» της Red Bull Racing. Παρόλα αυτά, εκείνη ήταν που πήρε την πρώτη νίκη για την εταιρεία, στο αλησμόνητο Ιταλικό Grand Prix του 2008. Έγινε το «φυτώριο» σπουδαίων οδηγών για τη μεγάλη ομάδα, και παραμελήθηκε ουκ ολίγες φορές απ’ αυτήν. Φέτος, όμως, έδειξε ότι το μενταλιτέ υπάρχει, και πως οι άνθρωποι σε Faenza και Bicester ξέρουν τη δουλειά τους πολύ καλά. Τα δύο βάθρα σε Γερμανία και Βραζιλία ήρθαν σε χαοτικούς αγώνες, αλλά οι Kvyat και Gasly, αντίστοιχα, βρίσκονταν εκεί για να εκμεταλλευτούν τις συνθήκες, και η ομάδα τούς βοήθησε σε αυτό.

Στα αρνητικά…

Η απόδοση (κι η εικόνα) της Ferrari
Το βάρος στους ώμους των ανθρώπων της Ferrari να αποδώσουν τα αναμενόμενα (για το μέγεθος της ομάδας) είναι τεράστια, πάντα. Από το 2007 και μετά, το Μαρανέλο φτάνει στην πηγή (συνήθως) και δεν πίνει νερό (δεδομένο). Αυτό δεν άλλαξε ούτε φέτος. Με νέο διευθυντή, και έναν τρομερά ταλαντούχο και γρήγορο οδηγό μαζί με τον πρωταθλητή στα πηδάλια, μηδέν εις το πηλίκο, κι αυτό γιατί η ομάδα δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις και τα στάνταρ που η ίδια θέτει για τον εαυτό της. Λείπει η σοβαρότητα, η διοίκηση, οι ξεκάθαροι ρόλοι. Τετριμμένο, αλλά αληθινό.

Ο Sebastian Vettel
Μόνο ως μακρινή ανάμνηση είναι στα μυαλά και τις συνειδήσεις του κοινού ο Vettel της Red Bull, κι ας έχουν περάσει μόλις 6 χρόνια από τον τελευταίο τίτλο του. Ο Γερμανός φαίνεται πως δεν μπορεί να ξεπεράσει το καταστροφικό λάθος του στο Hockenheim το ’18, αφού από τότε βρίσκεται σε μία παρατεταμένη πτώση. Η έλευση του νέου και γεμάτου κίνητρο Charles Leclerc, σε συνδυασμό με τη δική του αγωνιστική παρακμή, οδήγησε σε μία κάκιστη χρονιά για τον 4κις πρωταθλητή. Για το σπορ και για την ομάδα του, αυτό είναι ένα καταστροφικό σενάριο που εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια τους, και τα δικά μας. Η νέα φρουρά τον επισκιάζει καθημερινά.

Η παρακμή της Williams
Δεν είναι ακριβώς έκπληξη η συνεχόμενη παρακμή της Williams, όσο ο τρόπος με τον οποίον προσεγγίζει τη Formula 1 εδώ και τρία χρόνια. Κάθε πέρυσι και καλύτερα, λέει ο σοφός λαός, και για το Grove αυτό ισχύει πέρα για πέρα, ειδικά όταν μέσα στην εποχή που διανύουμε, την υβριδική, το φημισμένο εργοστάσιο έχει πετύχει σπουδαία πράγματα τη διετία 2014-2015. Τα χρήματα και το έδαφος που κέρδισε τότε έχουν χαθεί προ πολλού, και η Claire Williams αποδεικνύεται σεζόν με τη σεζόν όλο και πιο ακατάλληλη για την θέση της διευθύντριας της ομάδας. Κινήσεις που αποσκοπούν ξεκάθαρα σε εισροή ρευστού στα ταμεία και ‘marketing stunts’ χωρίς ουσία έχουν χαρακτηρίσει την πορεία της από το 2017 και μετά, ενώ παράλληλα επιμένει σε ένα μοντέλο εργασίας παρωχημένο όσο λίγα.

Τι συνέβη στη Haas;
Η ομάδα που έμοιαζε πρότυπο ανάμεσα σε εκείνες του midfield έγινε πραγματικός περίγελος φέτος – και το γνωρίζει. Όλη η σχεδιαστική φιλοσοφία του μονοθέσιού της κρίθηκε λανθασμένη, τα ελαστικά δεν τη βόλεψαν, οι οδηγοί της απέτυχαν παταγωδώς να κάνουν έστω και τα βασικά σε αξιοπρεπές επίπεδο. Ίσως και να άργησε αυτή η «κοιλιά» στην απόδοσή της, ίσως και να είναι λογικό – μην ξεχνάμε πως μιλάμε για μία ομάδα που ήρθε στο σπορ μόλις 4 χρόνια πριν. Επομένως, το 2020 μόνο καλύτερο μπορεί να είναι.

Ο Robert Kubica δεν έπρεπε να γυρίσει
Όσοι χάρηκαν με την επιστροφή Kubica στο grid μετά από 9 χρόνια, ίσως να εθελοτυφλούσαν (άθελά τους) μπροστά στα δεδομένα. Ο Πολωνός δεν είναι ο ίδιος οδηγός με αυτόν που έφυγε τόσο πρόωρα το 2011, και δεν είναι ζήτημα η ηλικία, όσο η κατάσταση στην οποία περιήλθε το δεξί του χέρι μετά το ατύχημα στην Ιταλία πριν 8 χρόνια. Είναι μεγάλο άδικο για τον ίδιο και το σπορ που τραυματίστηκε τότε και έχασε μία τεράστια ευκαιρία για μία μεγαλειώδη καριέρα (θα ήταν πρωταθλητής, δεν υπάρχει αμφιβολία επί τούτου), όμως δεν έπρεπε να γυρίσει φέτος απλά για να γυρίσει. Το 2020 θα τον βρει λογικά στο DTM και σε ρόλο δοκιμαστή με τη Haas, αλλά το 2019 θα σημαίνει μία μεγάλη αγωνιστική αποτυχία. Και αυτό, όσο κι αν μοιάζει σαν δεδομένο, δεν ήταν απολύτως. Η κατά κράτος ήττα από τον rookie George Russell ήταν μεγάλη έκπληξη, και θα το συνειδητοποιήσουμε χρόνια μετά.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 89862
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες