Formula 1!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό karlat85 » Σάβ Μαρ 16, 2013 12:05 pm

Μπας και δουμε και κανεναν αγωνα σε HD ;) ;) ;) ;)
Άβαταρ μέλους
karlat85
 
Δημοσιεύσεις: 4115
Εγγραφή: Παρ Δεκ 18, 2009 3:43 pm
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό moican4 » Τετ Μάιος 01, 2013 1:17 pm

Σαν σήμερα πριν 19 χρόνια... :(


Τέσσερα πράγματα στη ζωή δε γυρίζουν πίσω. Οι στιγμές που έζησες, οι πράξεις που έκανες, τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες....!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
moican4
 
Δημοσιεύσεις: 8340
Εγγραφή: Παρ Αύγ 28, 2009 6:46 am

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό Thanix » Τετ Μάιος 01, 2013 2:33 pm

Μαύρη μέρα! Για εμένα που ειναι ο ήρωας-είδωλο-έμπνευση κάθε τέτοια μέρα ειναι βάσανο!βεβαια τον έχω παντού μαζι μου απο το δωμάτιο μου μέχρι επάνω μου! Ayrton da silva senna!για παντα στις καρδιές μας!


Sent from my mind using boobs power
ΕΞΩ ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ!
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΑΟΚτσηδες!
Άβαταρ μέλους
Thanix
 
Δημοσιεύσεις: 1907
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 16, 2010 3:36 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Τρί Οκτ 07, 2014 8:59 pm

Το ατύχημα του Jules Bianchi στην πίστα Suzuka της Ιαπωνίας

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45416
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό pilotos » Κυρ Μαρ 20, 2016 8:58 am

Απίστευτο ατύχημα του αλονσο στην Μελβούρνη...
Δεν έμεινε τίποτα από το αυτοκίνητο

SM-G920F
ΠΑΟΚ, απλά η μεγαλύτερη ομάδα του Βυζαντίου...
Άβαταρ μέλους
pilotos
 
Δημοσιεύσεις: 16053
Εγγραφή: Κυρ Οκτ 05, 2008 12:42 am

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό goran 64 » Κυρ Μαρ 20, 2016 12:28 pm

Σημάδι επιβεβαίωσης ίσως: "Φερνάντο = ατύχημα" !!! ;)
Π.αλεύω ασταμάτηταΑ.ντιστέκομαι στην αδικίαΟ.νειρεύομαι με υπομονήΚ.ατακτώ πάντα τίμια
Ένα το χελιδόνι κι η άνοιξη ακριβή, για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή!!!!
Σήφη,"οπαδέ του Π.Α.Ο.Κ.", έφυγες νωρίς στις 16/2/2016...σε τιμάω αδερφέ μου, καλή αντάμωση!!!!
Άβαταρ μέλους
goran 64
 
Δημοσιεύσεις: 24240
Εγγραφή: Δευτ Οκτ 05, 2015 4:20 pm
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Κυρ Μαρ 20, 2016 1:51 pm

Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45416
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ Ιουν 11, 2018 11:44 am

Το Grand Prix του Καναδά δεν είχε όμορφες μονομαχίες και προσπεράσματα και μάλλον απογοήτευσε τους οπαδούς της Formula 1. O Γερμανός Sebastian Vettel με την Ferrari, που είχε την poll position, ήταν ο εύκολος νικητής και ακολούθησαν οι:
2. Bottas (Mercedes),
3. Verstappen (Red Bull),
4. Ricciardo (Red Bull),
5. Hamilton (Mercedes),
6. Raikkonen (Ferrari),
7. Hulkenberg (Renault)
8. C. Sainz Jr (Renault)
9. Occon (Force India - Mercedes)
10. Leclerc (Sauber- Ferrari)


Η βαθμολογία των οδηγών

1. S. Vettel 121
2. L. Hamilton 120
3. V. Bottas 86
4. D. Ricciardo 84
5. K. Raikkonen 68
6. M. Verstappen 50
7. F. Alonso 32
8. N. Hulkenberg 32
9. C. Sainz 24
10. K. Magnussen 19
11. P. Gasly 18
12. S. Perez 17
13. E. Ocon 11
14. C. Leclerc 10
15. S. Vandoorne 8
16. L. Stroll 4
17. M. Ericsson 2
18. B. Hartley 1
19. R. Grosjean -
20. S. Sirotkin –

Η βαθμολογία των κατασκευαστών

1. Mercedes 206
2. Ferrari 189
3. Red Bull 134
4. Renault 56
5. McLaren 40
6. Force India 28
7. Toro Rosso 19
8. Haas 19
9. Sauber 12
10. Williams 4
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45416
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Formula 1!

Δημοσίευσηαπό ΑποστόληςΑ » Δευτ Ιουν 11, 2018 11:52 am

F1: Τι ισχύει με την μπαταρία στη μονάδα ισχύος της Ferrari;

4troxoi

Εδώ και περίπου ένα μήνα, η Ferrari βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων, αφού με αίτημα της Mercedes, η FIA ξεκίνησε έρευνα στη μπαταρία της μονάδος ισχύος της Scuderia, και πιο συγκεκριμένα στην MGU-K. Τι ισχύει σχετικά με αυτήν την έρευνα; Ποιο το πόρισμά της;
Ferrari
Οι υβριδικές μηχανές της F1 αποτελούν ακόμα και πέντε χρόνια μετά την καθιέρωσή τους ένα μυστήριο -όχι μόνο για το κοινό, αλλά και για τους αναλυτές, αφού οι ομάδες κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους σε αυτόν τον τομέα. Ειδικά το θέμα των μπαταριών, του πώς ανακτάται η «χαμένη» ενέργεια κατά το φρενάρισμα και αξιοποιείται με στόχο την αύξηση της ιπποδύναμης του κινητήρα, αποτελεί ακόμα ένα «μυστήριο».

Αυτό που γνωρίζουμε είναι ο τρόπος με τον οποίον επιτυγχάνεται κάτι τέτοιο. Η τεχνολογία εισήχθη σε πρώιμη μορφή το 2009, με το γνωστό KERS. Ωστόσο, η MGU-K (η οποία αφορά το θέμα της Ferrari εν προκειμένω) λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο. Συγκεκριμένα, είναι ένα ηλεκτροκινητήρας, συνδεδεμένος με τον βενζινοκινητήρα -τον V6 1,6 λίτρων υπετροφοδοτούμενο που διαθέτουν τα μονοθέσια. Κατά τη διάρκεια της πέδησης, αυτός ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει την θερμική ενέργεια που αποβάλλεται. Αυτή αποθηκεύεται στην μπαταρία και, όταν αυτή χρησιμοποείται, κάνει τον στρόφαλο να περιστρέφεται ταχύτερα, αυξάνοντας έτσι την ιπποδύναμη του κινητήριου συνόλου κατά 120 Kw ή, πιο απλά, 160 ίππους.

Κι εδώ τελειώνουν αυτά που ξέρουμε με βεβαιότητα για αυτό το ζωτικής σημασίας μέρος του κινητήρα. Κάθε κατασκευάστρια έχει επιλέξει να λειτουργεί με διαφορετικό τρόπο σε αυτόν τον τομέα, και φυσικά αποφεύγει να αποκαλύψει το οτιδήποτε -πάντοτε η F1 διακατέχεται από μία μυστικοπάθεια σε αυτά τα θέματα, και ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τις μπαταρίες, οι πληροφορίες είναι μηδαμινές.

Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως η Mercedes, μέσω του τεχνικού διευθυντή της, James Allison (πρώην εργαζόμενου στη Ferrari), ζήτησε από τη FIA κατά τη διάρκεια του Αζέρικου GP να εξετάσει τον ηλεκτροκινητήρα των Ιταλών, καθώς υπήρχαν ορισμένα ερωτηματικά σχετικά με την απόδοση της SF71H στην έξοδο των στροφών. Πράγματι, φέτος το μονοθέσιο της Scuderia δείχνει να είναι πολύ πιο γρήγορο στην επιτάχυνση, ενώ και η τελική ταχύτητα έχει αυξηθεί -αμφότεροι είναι τομείς στους οποίους η ομάδα του Maranello έπασχε τα τελευταία χρόνια. Για αυτό, οι Γερμανοί ήθελαν να βεβαιωθούν πως οι αντίπαλοί τους δεν ξεπερνούν το όριο των 120 kW ενέργειας, κάτι το οποίο είναι παράνομο.

Η έρευνα έγινε και, λίγες ώρες πριν την έναρξη του GPστο Μονακό, η Ομοσπονδία έβγαλε το πόρισμά της. Καμία παρανομία, ή έστω παρατυπία, παρά μόνο μία σημαντική ανακάλυψη: η Ferrari τρέχει με μία μπαταρία, «σπασμένη» σε δύο μέρη. Ο λόγος για τον οποίον γίνεται κάτι τέτοιο δεν είναι σαφής, και ούτε θα γίνει γνωστός -τουλάχιστον όχι στο εγγύς μέλλον. Το ζητούμενο είναι πως η μπαταρία κι όλο το σύνολο του ηλεκτροκινητήρα (MGU-K, MGU-H, control electronics και ERS) στη μονάδα ισχύος των Ιταλών δεν παραβαίνει κάποιον κανονισμό.

Ωστόσο, μέσω αυτής της έρευνας, γίνεται έκδηλο το πόσο λεπτή είναι η γραμμή ανάμεσα στο νόμιμο και παράνομο, η γραμμή που χωρίζει την καινοτομία από την παραβίαση των κανονισμών, σε ένα σπορ που πλέον χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα και «γκρίζες ζώνες»._Δ.Μ.
Επιτυχία είναι η συνεχής (έστω και μικρή) βελτίωση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
 
Δημοσιεύσεις: 45416
Εγγραφή: Τετ Ιουν 17, 2009 10:09 am
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Αθλητικά-Αγωνιστικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler