Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές

Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές

Δημοσίευσηαπό fuzztone » Δευτ 20 Οκτ 2008, 21:23

Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές
Άβαταρ μέλους
fuzztone
 
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Δημοσίευσηαπό LoverBoy » Δευτ 20 Οκτ 2008, 22:00

ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ να ψηφίσεις για ΔΗΜΑΡΧΟ και ΝΟΜΑΡΧΗ να είσαι πιο
προσεκτικός την άλλη φορα....

Και δεν το λέω προσωπικά για εσένα Fuzztone, γενικά μιλάω...

Το επίπεδο των σημερινών τοπικών και καλά αρχόντων είναι επίπεδο
Τσιτσιολίνας, ίσως και πιο κάτω... Σκουπίδια.

"Ο κάθε λαός έχει τον ΗΓΕΤΗ που του αξίζει...."

Περαστικά.....
LoverBoy
 
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Δημοσίευσηαπό free4 » Δευτ 20 Οκτ 2008, 22:49

Eξ αρχής το έργο όπως ήταν σχεδιασμένο δε με έπειθε.
Ελπίζω τουλάχιστον να αντικατασταθεί με μια νέα πρόθεση δημιουργίας υποθαλάσσιας ενώνοντας τη Μηχανιώνα με την υπόλοιπη πόλη. Τα διόδια για να κάνεις 6 χιλιόμετρα είναι ξεφτίλα. Τουλάχιστον να επανεξεταστεί και επανασχεδιαστεί καλύτερα και ορθότερα..
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15160
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό blackterror4 » Δευτ 20 Οκτ 2008, 23:31

και φωτιααααααααα
blackterror4
 
Δημοσιεύσεις: 1766
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Δημοσίευσηαπό teacher » Δευτ 20 Οκτ 2008, 23:37

Όνειρο ήταν και τελείωσε.
Παρεπιπτόντως ,Kerverus είμαστε πολύ κοντά στη θύρα 3. Είμαι στην επόμενη σειρά και στο 25
Μεγάλε Π.Α.Ο.Κ. η δύναμή σου είμαστε εμείς οι χιλιάδες οπαδοί σου...

Διαβάστε τους όρους χρήσης του site
http://www.paokmania.gr/%CF%8C%CF%81%CE ... E%B7%CF%82
Άβαταρ μέλους
teacher
 
Δημοσιεύσεις: 2150
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 06:25
Τοποθεσία: Μόνιμος κάτοικος Paokmania

Δημοσίευσηαπό midenistis » Τρί 21 Οκτ 2008, 04:16

Καλύτερα!
Θα ήταν πολύ βλακεία η απόσταση της αρτηρίας. Μόνο απ' το λιμάνι μέχρι μετά το Makedonia Palace είχε σχεδιαστεί να γίνει. Έλεος δλδ. Θα μας πέρναν πόσα ευρώ.. για 1 χλμ απόσταση.
Το καλύτερο θα ήταν να γίνει, όπως λέγαν πριν πολλά χρόνια. Δλδ.. να ξεκινάει απ' το λιμάνι και να καταλήγει στην Καλαμαριά ή μετά το αεροδρόμιο, ώστε να διευκολύνει τους ταξιδιώτες προς Χαλκιδική τα καλοκαίρια.. και να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα μες την πόλη.

Πάντως το καλύτερο θα είναι αυτά τα λεφτά να δωθούν για το νέο περιφερειακό που πρόκειται να γίνει.
Το κομμάτι της Εγνατίας οδού που έρχεται από Αθήνα και καταλήγει στο Τιτάν, ενώθηκε με το "έξτρα" κομμάτι του περιφερειακού που φτάνει στο Παπαγεωργίου. Από 'κει θέλουν να κάνουν το νέο περιφερειακό να περνάει πάνω απ' το βουνό (δλδ Εξοχή, Ασβεστοχώρι, Πανόραμα) και να καταλήγει περιμετρικά της πόλης.. κάπου πριν τη Θέρμη.
Και ο τωρινός περιφερειακός, ουσιαστικά θα είναι μια απλή λεωφόρος των συνοικιών της Θεσσαλονίκης. Γιατί ήδη η πόλη επεκτύνεται.

Αυτό το έργο πάντως που αναφέρω αν ξεκινήσει, θα κάνει τουλάχιστον 7 χρόνια να γίνει. Θα είναι πολύ δύσκολο.
Άβαταρ μέλους
midenistis
 
Δημοσιεύσεις: 1331
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 02:49
Τοποθεσία: West Side Salonica

Re: Θεσσαλονικη-Εργα και υποδομες

Δημοσίευσηαπό paok87 » Τετ 06 Μάιος 2009, 20:05

Η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά δημοπρατήθηκε την Τετάρτη από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά.

Το έργο περιλαμβάνει πέντε σύγχρονους σταθμούς μετρό και 4,8 χλμ υπόγειας γραμμής, ενώ έχει συμπεριληφθεί και η κατασκευή σταθμού μετεπιβίβασης και χώρου στάθμευσης 1.000 ΙΧ οχημάτων στον τερματικό σταθμό της Μίκρας.

Βάσει της Διακήρυξης του νέου Διαγωνισμού οι διαγωνιζόμενες τεχνικές εταιρείες οφείλουν να υποβάλουν την εκδήλωση ενδιαφέροντος για την κατασκευή του έργου έως τις 22 Ιουνίου 2009.

Ο διαγωνισμός θα πραγματοποιηθεί σε δύο φάσεις και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Ιούνιο του 2010 (υπό την προϋπόθεση να μην υπάρξουν εμπλοκές με ενστάσεις, προσφυγές, κλπ) και να ξεκινήσει η κατασκευή της πρώτης επέκτασης του μετρό της Θεσσαλονίκης.

Στο έργο περιλαμβάνονται:

-Η κατασκευή πέντε σταθμών (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα)

-Η κατασκευή δύο σηράγγων μονής τροχιάς, που θα κατασκευαστούν με υπόγεια μηχανική διάνοιξη (Μετροπόντικες)

-Προμήθεια / εγκατάσταση / δοκιμές / θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού

-Κατασκευή Σταθμού Μετεπιβίβασης με εγκαταστάσεις για λεωφορεία και κτίριο για στάθμευση περίπου 1.000 θέσεων ΙΧ οχημάτων.

Ορισμένα ειδικά ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα θα αποτελέσουν αντικείμενο πρόσθετων διαγωνισμών που θα ακολουθήσουν (προϋπολογισμού 40 εκατ. ευρώ), διαμορφώνοντας έτσι τον συνολικό προϋπολογισμού του έργου της επέκτασης του μετρό προς Καλαμαριά στα 465 εκατ. ευρώ.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
paok87
 
Δημοσιεύσεις: 6952
Εγγραφή: Δευτ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Θεσσαλονικη-Εργα και υποδομες

Δημοσίευσηαπό free4 » Πέμ 07 Μάιος 2009, 00:24

Και για πότε σκέφτονται την επέκταση προς Σταυρούπολη???
Και οι Δυτικές Συνοικίες υπάρχουν!!
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15160
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θεσσαλονικη-Εργα και υποδομες

Δημοσίευσηαπό GeorgT » Πέμ 07 Μάιος 2009, 06:59

θα γινει κ αυτο Free4! το μετρο τωρα ετσι οπως κατασκευάζετε εχει έτοιμες τις διακλαδώσεις για σταυρουπολι κ καλαμαρια, οποτε αυτες οι γραμμές θα γινουν αρκετά γρήγορα!
Άβαταρ μέλους
GeorgT
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Θεσσαλονικη-Εργα και υποδομες

Δημοσίευσηαπό gash04 » Πέμ 07 Μάιος 2009, 09:24

Το θέμα ήταν να ξεκινήσει.
Απο την στιγμή που ξεκίνησε θα ολοκληρωθεί κιόλας κάποια στιγμή.
Το Αττικό μετρό για παράδειγμα ακόμα τρύπες ανοίγουν και νέους σταθμούς φτιάχνουν.
Δεν έχει τελειώσει ουσιαστικά ακόμα.
Έτσι θα γίνει και με το ΜΕΤΡΟ της Θεσσαλονίκης και κάποια στιγμή θα ενώσει όλη την Σαλόνικα.
Το αν θα έπρεπε να γίνει ή όχι είναι άλλο θέμα βέβαια.
Με τόσο κόσμο και κίνηση τα τελευταία χρόνια τελικά πιστεύω πως έπρεπε να γίνει.
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ, ΟΧΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
gash04
 
Δημοσιεύσεις: 11059
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεσσαλονικη-Εργα και υποδομες

Δημοσίευσηαπό GeorgT » Πέμ 07 Μάιος 2009, 14:05

στοχος ειναι να μην τελειωσει ποτε η κατασκευη του μετρο, να γινονται μονιμος προεκτασεις ωστε να δημιουργηθεί ενα συγχρονο δικτυο! (κ για αθηνα κ για σαλονικιη)
Άβαταρ μέλους
GeorgT
 
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:45

Re: Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές

Δημοσίευσηαπό gash04 » Τρί 02 Ιουν 2009, 20:55

Και τώρα με τις εκλογές όλα τα προβλήματα της πόλης θα λυθούν. :)
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ, ΟΧΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
gash04
 
Δημοσιεύσεις: 11059
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές

Δημοσίευσηαπό free4 » Τετ 03 Ιουν 2009, 01:42

Στα λόγια, να σαι σίγουρος..
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15160
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές

Δημοσίευσηαπό free4 » Δευτ 06 Σεπ 2010, 21:41

Η κρίση έφαγε το μαστερ πλαν για τα έργα της Θεσσαλονίκης

Ούτε λόγος από τον Δημήτρη Ρέππα για εξωτερική περιφερειακή, ζεύξη Θερμαϊκού, ΔΕΘ...
Με μικρό καλάθι ήρθε στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός υποδομών Δημήτρης Ρέππας.

Ο υπουργός αναφέρθηκε μόνο σε εσωτερική περιφερειακή, μετρό, αεροδρόμιο και στην αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου.

Καμία αναφορά σε εξωτερική περιφερειακή, ζεύξη Θερμαϊκού, μετεγκατάσταση ΔΕΘ, συγκοινωνιακό χάρτη.

Για την εσωτερική ο υπουργός ανακοίνωσε τη διάθεση 400 εκατ. ευρώ για παρεμβάσεις στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η ενδεχόμενη διαπλάτυνση τμήματος του άξονα.

Η διαπλάτυνση, μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, αφορά τον ανατολικό κλάδο της περιφερειακής από τον κόμβο Ρετζικίου μέχρι τον Κ12.

Στη συνέχεια εξετάζεται διαπλάτυνση της Ε.Ο Θεσσαλονίκης- Μουδανιών από την έξοδο της περιφερειακής μέχρι τον κόμβο αεροδρομίου.

Σε ότι αφορά στο μετρό….. ο υπουργός το χαρακτήρισε ένα έργο αιχμάλωτο, αφού έχει ολοκληρωθεί μόλις το 14,5% του έργου.

Το μετρό είπε αποκτά βηματισμό.....οι μετροπόντικες πιάνουν δουλειά….οι πόροι του έργου είναι διασφαλισμένοι.

Σε ότι αφορά στις επεκτάσεις τού….προχωρά η μελέτη της επέκταση προς Καλαμαριά, ο οποία θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με τον κ.Ρέππας μέχρι το τέλος του έτους.

Για το τμήμα αυτό υπάρχουν διασφαλισμένοι πόροι 430 εκατ. ευρώ.

Για τις υπόλοιπες επεκτάσεις, είπε ότι προχωρούν οι προμελέτες προς Εύοσμο, Σταυρούπολη και Παπαγεωργίου, ενώ εξετάζεται η επέκταση προς αεροδρόμιο, με υπέργειο ελαφρύ τρένο.

Για το αεροδρόμιο Μακεδονία ο υπουργός σημείωσε ότι ευελπιστούν πως θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2012 ο διάδρομος προσαπογειώσεων.

Παράλληλα εξήγγειλε την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου για την δημιουργεία εμπορευματικού σταθμού 600ων στρεμμάτων με σύμβαση παραχώρησης.


Έργα και παρεμβάσεις σε Θεσσαλονίκη

Επεκτάσεις του Μετρό, δημιουργία γραμμών τραμ και προαστιακού, αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών και αλλαγές στον εσωτερικό οδικό δακτύλιο, περιλαμβάνει το στρατηγικό σχέδιο για το νέο συγκοινωνιακό χάρτη της Θεσσαλονίκης... Το σχέδιο, που παρουσίασε στο Τεχνικό Επιμελητήριο Κεντρικής Μακεδονίας ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, έχουν προϋπολογισμό 8 δισεκατομμύρια ευρώ και η υλοποίησή τους προβλέπεται ως το 2020. :lol: :lol: :lol: Στην Αθήνα, τώρα, επανήλθε ο δακτύλιος. Μέσα στο Φθινόπωρο πάντως, μπαίνουν σε φάση εκκίνησης οι αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη, με την δημοπράτηση της πρώτης μεγάλης πεζοδρόμησης, στη Βασιλίσσης Ολγας.
Νέος συγκοινωνιακός χάρτης για τη Θεσσαλονίκη.

Μετρό, τραμ και προαστιακός αναμένεται να δώσουν τέλος στη κυκλοφοριακή ασφυξία της Θεσσαλονίκης έως το 2020, αλλά και να οδηγήσουν και σε σημαντικές αλλαγές στον χωροταξικό και πολεοδομικό χάρτη της πόλης . Το στρατηγικό σχέδιο για το νέο συγκοινωνιακό δίκτυο της Θεσσαλονίκης που τέθηκε ήδη σε δημόσια διαβούλευση θα αρχίσει να υλοποιείται από τις αρχές του 2011.

Όπως τόνισε ο Δημήτρης Ρέππας, το σχέδιο βασίζεται σε αυτό που ζουν και αισθάνονται καθημερινά οι Θεσσαλονικείς ως αναγκαίο για την πόλη. Ο διάλογος με τους φορείς θα διαρκέσει ως το τέλος του χρόνου ώστε στη συνέχεια να προχωρήσει η υλοποίηση. Οι άξονες, στους οποίους βασίζεται το σχέδιο είναι: η εκπόνηση συναινετικού σχεδίου αναφοράς, η διαμόρφωση οργανωτικής και διοικητικής δομής και ο προγραμματισμός της χρηματοδότησης.
Προβλέπεται επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαριά, το αεροδρόμιο, το νοσοκομείο Παπαγεωργίου, τους Αμπελοκήπους, τον Εύοσμο, τη Σίνδο και την Πυλαία, 2 γραμμές τραμ που θα συνδέσουν τις ανατολικές με τις δυτικές συνοικίες , συγκοινωνιακά κέντρα σε Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, Μίκρα και στρατόπεδο Καρατάσιου, γραμμή προαστιακού από το κέντρο μέχρι τη Σίνδο και 8 μεγάλοι χώροι στάθμευσης . Όλα αυτά θα στοιχίσουν 8 δισ ευρώ.

Αλλαγές προωθούνται και στον κυκλοφοριακό χάρτη της Αθήνας που ενδεχομένως να αλλάξουν και τον τρόπο εφαρμογής του δακτυλίου ο οποίος επέστρεψε από σήμερα. Ήδη προωθείται η δημοπράτηση της πεζοδρόμησης της Βασιλίσσης Όλγας. Η επόμενη πεζοδρόμηση σχεδιάζεται στην οδό Πανεπιστημίου, από το Σύνταγμα μέχρι την Ομόνοια.


Κώδικας: Επιλογή όλων
http://metro-thessalonikis.blogspot.com/2010/09/blog-post_8906.html
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15160
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Θεσσαλονίκη-Έργα και υποδομές

Δημοσίευσηαπό moican4 » Δευτ 06 Σεπ 2010, 21:45

Ζητω.!

Παντα πρωτοπορα η Θεσ/νικη μας ..!!


Ζητω .!! Ζητω.!!
Τέσσερα πράγματα στη ζωή δε γυρίζουν πίσω. Οι στιγμές που έζησες, οι πράξεις που έκανες, τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες....!!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
moican4
 
Δημοσιεύσεις: 8340
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46

Επόμενο

Επιστροφή στο Κοινωνικά

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

metin2 pvp metin2 pvp serverler mt2 pvp metin2 pvp silkroad pvp knight pvp metin2 pvp serverler pvp serverler