barlow4 έγραψε:νομιζω οτι χανεις την ουσια.Μπορει να τη χανεις λογω επειδη σινεφιλ εχουν προηγηθει αλλα παρεμφερη που εχεις δει.πιθανοτατα καλυτερα.Εγω αγνοουσα το ιδιο το ειδος.Ηype εχει το ειδος νομιζω οχι η συγκεκριμενη.Οποτε βλεποντας την μου επανεφερε ολη εκεινη την αισθητικη απο δεκαδες βιντεοκασετες με περιπετειες που βλεπαμε πιτσιρικαδες που αν δεν ειχαν αισχρη υπερβολη μας φαινοντουσαν μαλακιες.
Στην τελικη tribute ειναι.Οχι κατι πρωτοτυπο.ξεκαθαρο απο το πρωτο καρε.
Φιλοσοφικο το ερωτημα.Σε τι εξυπηρετει η συγκριση σε οποιαδηποτε μορφη τεχνης.δεν το εχω καταλαβει ακομα(δεν μιλαω εννοειται για κλοπες πνευματικης ιδιοκτησιας).
Ποιος ορίζει την ουσία- για να μπορεί να την βρει και να την χάσει ο οποιοσδήποτε; Φιλοσοφικό ερώτημα - κουβέντα κάνουμε. Το μόνο που ξέρω και μπορώ να πω, πως αυτός που ασχολείται, ψάχνει, δοκιμάζει, προσπαθεί, ακούει, επεξεργάζεται είναι στο σωστό δρόμο για να βρει την όποια ουσία, αν υπάρχει ή απλά γίνεται ο ίδιος ουσιαστικότερος.
Για να το κλείσουμε το θέμα Kung-Fury - δες μόνο το πρώτο επεισόδιο του Danger 5 και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Τώρα στο φιλοσοφικό σου ερώτημα δεν μπορώ να δώσω απάντηση, καθώς η σύγκριση μάλλον είναι αδόκιμη σαν έννοια στην τέχνη. Δεν είναι φάση, ποιος την έχει μεγαλύτερη δηλαδή (την απήχηση?). Τέχνη σε κενό αέρος πάντως, δεν υφίσταται πλέον. Μας τέλειωσε όταν εκείνος ο Bambarian-descent τεχνουργός έβαλε δορυφορικό πιάτο στη σκηνή του.....