Καλημέρα σε όλες και όλους
Η Ρατσιστική θεωρία πήρε σάρκα και οστά επί χίτλερ. Πως να το το κάνουμε!
επέτρεψέ μου αδελφέ
αλλά είσαι αδιάβαστος
δεν μπορείς να λες το παραπάνω...λες και η ιστορία ''ρατσισμός'' είναι κάτι νέο
από τότενες που η ανθρωπότητα άρχισε να τρέφεται με κρέας...αυξάνοντας το μέγεθος του εγκεφάλου της,
άρχισε και ο αδυσώπητος ανταγωνισμός που οδηγεί στην κτηνωδία
γεμάτη κτήνη ήταν και είναι η ανθρωπότητα...σε όλες τις ράτσες και ιδεολογίες
όσον αφορά τον ρατσισμό...δεν έχει χρώμα
δηλαδίς....π.χ. οι εκκαθαρίσεις του Στάλιν....κάνουν τον Χίτλερ...να μοιάζει παιδική χαρά, απλά δεν γινόντουσαν στο όνομα του χρώματος, αλλά σε άλλο όνομα
όσον αφορά τον πρόσφατο φυλετισμό (διότι η λέξις ρατσισμός είναι πολύ πρόσφατη), αυτός έλκει τις ρίζες του στον Γαλλικό ρομαντισμό του διαφωτισμού...την φράγκικη διαστρέβλωση δηλαδή της Ελληνογενούς Αναγέννησης των Μεδίκων....η οποία έφερε την λεγόμενη ''μεσοαστική'' τάξη των τεκτόνων στην εξουσία...στη θέση των βασιλιάδων και των αυλοκολάκων τους
περιττό να πω...το τι τσεκούρι έπεσε...από τους ''δημοκράτες''...Ροβεσπιέρους επί δικαίων και αδίκων
φασισμός και κομμουνισμός και τα παράγωγά τους ως απολυταρχικές ιστορίες έχουν κοινές ρίζες σε αυτό τον Γαλλικό ρομαντισμό
θα μπορούσαμε να το αναλύσουμε πιότερο...αλλά δεν περισσεύει χώρος εδώ
επίσης να υπενθυμίσω...ότι η λογική του σφάζουμε όσους δεν γουστάρουμε...έλαμψε και σε πολύ πιο ''δοξασμένες'' εποχές
π.χ. για την κάθοδο περιθωριακών, ακραίων και επιθετικών ελληνικών φύλων, που έγινε στο τέλος του 12ου αιώνα π.Χ., και κατέστρεψε οριστικά τον μυκηναϊκό πολιτισμό, προκαλώντας την περίοδο των «σκοτεινών αιώνων» (1150-750 π.Χ.) έχεις ακούσει ποτέ ?...παιδική χαρά Χίτλερ και Στάλιν μαζί λέμε
για την εκπόρθηση της Θήβας, την εξόντωση της οικογένειας των Λαβδακιδών και την καταστροφή της πόλης, από τους Πελοποννήσιους έχει ακούσει ποτέ ?
για τους Μεσσηνιακούς πολέμους ?
για την άλλη εμφύλια αιματοχυσία στη Μίλητο ?....μιλάμε για μία από τις μεγαλύτερες θηριωδίες στην ιστορία της ανθρωπότητας. Πάνω στη μεγαλύτερη ακμή της, η πόλη χωρίστηκε σε δυο πολιτικούς συλλόγους (συντεχνίες), που είχαν τα ονόματα «πλούτις» και «χειρομάχα» (Γέργιθες). Ο πρώτος αντιπροσώπευε τους αριστοκράτες (πλούσιους, γαιοκτήμονες και εφοπλιστές) και ο δεύτερος τους δημοκράτες (εργάτες, αγρότες και ακτήμονες)
Αρχικά νίκησαν οι κομμουνιστές της εποχής. Μετά τις συλλήψεις που επακολούθησαν, εξόρισαν τους μεγάλους, ενώ τα παιδιά τους τα συγκέντρωσαν και τα οδήγησαν στα αλώνια. Εκεί τα αφάνισαν με τον πιο θηριώδη τρόπο θάνατο (τα αλώνισαν σαν στάχυα). Αργότερα, όταν επικράτησαν οι πλούσιοι...οι δεξιοί να το πούμε της εποχής, τους συνέλαβαν όλους και τους έκαψαν μαζί με τα παιδιά τους... γι’ αυτό ο θεός, για μεγάλο χρονικό διάστημα τους έδιωχνε από το μαντείο του και, όταν ρωτούσαν για ποια αιτία διώχνονται, είπε:''Με ενδιαφέρει το φονικό των ανήμπορων Γεργίθων, ο θάνατος των αλειμμένων με πίσσα και καμένω''
για τις μογγολικές ορδές των Χάν και του Ταμερλάνου έχεις ακούσει ποτές ?
τι να πρωτοπούμε για θηριωδίες
και έχουμε τώρα...να παίζουμε κουκλάκια...για ρατσισμό και αντιρατσισμό
εγώ προσωπικά καταδικάζω κάθε ταλιμπάν....αδιάφορο σε ποιόν -ισμό ανήκει
Αδελφέ Hideguti
μην με βάζεις σε παράλογες λογικές...σε εκτιμώ πάρα πολύ...για να με βάζεις σε πολεμική εναντίον σου, παρότι δεν ανήκω στον δικό σου ιδεολογικό χώρο
actually...δεν ανήκω σε κανένα χώρο...οποιασδήποτε ανθρώπινης ιδεολογίας που αναφέρεται σε κοινωνικά συστήματα
σεβαστή η θέση σου πάντα...αλλά
κάθε ανθρώπινη αρλούμπα...είναι φύση και θέση σκάρτη
δηλαδίς τι ?
... θα πρέπει να υπερασπιστώ (έλεος)...την ναζιστική Γερμανία, για το πόσους φιλόσοφους και καλλιτέχνες έβγαλε η τελευταία σε σχέση με τους καλλιτέχνες των σοβιέτ ????
προσωπικά προτιμώ Καλομοίρα παρά Αιζενστάϊν και θωρηκτό ποτέμκιν...αλλά δεν μπαίνω ποτέ σε τέτοιες λογικές
η αισθητική του καθενός...είναι προσωπική...και ουχί μαζική ή κολλεκτιβίστικη...οπότε θα πρέπει και φασιστικά να υπακούει στην εκάστοτε απόφαση του ''σοφού'' κόμματος
τα πράγματα είναι απλά
όσοι είχαν αισθητική διαφορετική από το γ' ράϊχ διώχτηκαν...το ίδιο έγινε με τα σοβιέτ
π.χ. όσοι θεωρήθηκαν από τους ναζί Entartete Kunst (εκφυλιστές δηλαδή)....πήρανε πούλο ως μοντέρνοι εβραιομπολσεβίκοι
το ίδιο και οι γαλλοτεκτονικές διαφωτιστικές ιστορίες
το ίδιο και οι επιρροές της τζαζ....τον πούλο και αυτές
το ίδιο και το bauhaus
αντίθετα προωθήσανε την δικιά τους ''αρεία'' αισθητική με ολίγη από Δωρικό ρυθμό και Σπαρτιατική αγωγή
παρόλα αυτά...πρέπει να κοιτάμε τα πράγματα και πιο σφαιρικά
οι Γερμανοί και πολύ πιο πριν από τους ναζί....δεν γουστάρανε τα παραπάνω
να σου υπενθυμίσω π.χ. το βιβλίο «Εκφυλισμός» (1892) του Mαξ Nορντάου, γεμρανόφωνου Εβραίου φυσικού παρακαλώ, στο οποίο ασκείται δριμεία κριτική στους «έκφυλους» Mπωντλέρ, Pεμπώ, Bερλαίν, Oσκαρ Oυάιλντ, Bάγκνερ, συσχετίζοντας ανοιχτά την καλλιτεχνική παρακμή με την παραφροσύνη, την εγκληματικότητα, τη σωματική αποσύνθεση και τη σεξουαλική παρέκκλιση.
να σου υπενθυμίσω π.χ. 2 ότι τo 1909, ο τύπος της Βιέννης χαρακτηρίζει τον ζωγράφο Oσκαρ Kοκόσκα διανοητικά άρρωστο, έκφυλο καλλιτέχνη και υπάνθρωπο, ενώ την επόμενη χρονιά μια εφημερίδα του Μονάχου ζητά τη σύλληψη των ζωγράφων της ομάδας «Γαλάζιος Kαβαλάρης» (Blaoe Reiter), και συγκεκριμένα των Kλέε, Kαντίνσκι, Mαρκ και Mάκε.
να σου υπενθυμίσω π.χ. 3 ότι το 1911, 120 Γερμανοί ζωγράφοι υπογράφουν μια διακήρυξη διαμαρτυρόμενοι για το ενδιαφέρον που δίνεται στην ξενόφερτη, πειραματική μοντέρνα τέχνη, που έχει ως αποτέλεσμα τον παραγκωνισμό τους ?
να σου υπενθυμίσω π.χ. 4 ότι το 1928, κυκλοφορεί το «Konst ond Rasse» («Τέχνη και Φυλή») του αρχιτέκτονα Πάουλ Nάουμπουργκ, το οποίο έμελλε να γίνει η αισθητική Βίβλος των εθνικοσοσιαλιστών. Το βιβλίο προχωρούσε στην ανάλυση έργων της μοντέρνας τέχνης (Πικάσο, Mοντιλιάνι, Kοκόσκα και άλλων εξπρεσιονιστών ζωγράφων) με βάση φωτογραφίες ανθρώπων που υπέφεραν από ελεφαντίαση, μογγολισμό και διάφορες άλλες παθήσεις του σώματος...
αλλά να ξέρεις επίσης αδελφέ, ότι η αισθητική γραμμή των ναζί ακόμα και πριν από το 1934 δεν ήταν στάνταρτ...
ο αισθητικός του κόμματος Pόζενμπεργκ, αποφάνθηκε στο τέλος ότι ο εξπρεσιονισμός δεν ανήκει τελικά στα ιδεώδη της κοινής λογικής, τα οποία επιζητούσαν.
Σε αντίθεση με τους Ιταλούς φασίστες που προτιμούσαν την ταχύτητα και την αφαίρεση, οι τέχνες του ναζισμού ήταν συντηρητικές και βασίζονταν σε πιο παραδοσιακά αισθητικά κριτήρια. Η ζωγραφική υστερούσε αισθητά του κινηματογράφου, της αρχιτεκτονικής και του ντιζάιν που, ιδιαίτερα μετά το 1936, αν εξαιρέσει κανείς κάποιες φολκλορικές υπερβολές, ήταν παραδόξως αρκετά πιο «μοντέρνα».
να σου υπενθυμίσω τι έλεγε ο ναζιστής Κόμης Mπαουντίσιν, μέλος της τετραμελούς επιτροπής εκκαθάρισης της «εκφυλισμένης τέχνης» και διευθυντής του Μουσείου Φόλκσβανγκ στο Eσσεν. «Το πιο τέλειο σχήμα, η πιο μεγαλειώδης εικόνα που έχει δημιουργηθεί προσφάτως στη Γερμανία δεν έχει βγει από το ατελιέ κάποιου καλλιτέχνη, είναι το ατσαλένιο κράνος». Καταλαβαίνεις νομίζω τι εννοεί ο έτσι...
ηλίου φαεινότερον ότι η ζωγραφική στη ναζιστική Γερμανία δεν ήταν παρά μια κακή εκδοχή της Σχολής του Μονάχου, ένας κιτς νατουραλισμός με χιλιάδες πίνακες που αναπαριστούσαν ειδυλλιακά βουκολικά τοπία, αγροτικές σκηνές, χωρικούς, μονοιασμένες οικογένειες, μύθους, γυμνόστηθες Αμαζόνες, ηρωικές σκηνές μάχης, πορτρέτα πολιτικών κ.λπ. ....πως βάζουν και σήμερις οι χουλιγκάνοι στα πανώ τους ή οι χεβυμεταλλάδες στα μπλουζάκια τους....ένα τέτοιο πράμα
δύσκολα ξεριζώνεται από το λούμπεν μέρος της ψυχής αυτό...
όπως ο Χίτλερ έτσι και ο Στάλιν στην μετέπειτα ολόϊδια αισθητική, επέμεναν ότι ο καλλιτέχνης δεν δημιουργεί για τον εαυτό του αλλά για τον λαό -τη γερμανική ψυχή, ή την ψυχή των σοβιέτ -γι' αυτό και όλα πάνω στον καμβά θα έπρεπε να είναι ξεκάθαρα και βασισμένα στην τεχνική λεπτομέρεια, στην αρμονία της κίνησης, σε τέλειες μορφές, με ζωντάνια και βιταλισμό. Oποιος ακολουθούσε αυτές τις γραμμές είχε εξασφαλισμένη επιτυχία, χρήματα και δόξα. Οι υπόλοιποι «διαφωνούντες», προκειμένου να μην καταλήξουν στη δημιουργία μιας στρατευμένης τέχνης, μπανάλ και δευτεροκλασάτης, έπρεπε να διαλέξουν τον δρόμο της εξορίας.
τι να σου υπενθυμίσω τώρα...την αισθητική των σοβιέτ...που την θέση του ''Σπαρτιάτη Γερμανού αρείου''...έπαιρνε ο ''Εργαστης ο φλεγόμενος με το σφυροδρέπανο'' ?
έλεος λέμε
ούτε θα μπω στο τρίπ...να αραδιάσω....εκατοντάδες ονόματα Γερμανών και Σοβιετικών....αρεστών ή μη στο εκάστοτε καθεστώς
Κάθε δικτάτορας....ενδιαφέρεται πρωτίστως για την αισθητική της τέχνης που θα πρέπει να πρεσβέυει τις αρλούμπες που έχει στην κούτρα του
έτσι λοιπόν...αδελφέ μου
όπως οι κομμουνιστές γνωρίζουν και θαυμάζουν τα έργα κομμμουνιστών, αγνοώντας τα έργα των αντιπάλων τους
έτσι και οι ναζί θαυμάζανε, τους ζωγράφους Oύντο Bέντελ, Kαρλ Λάιπολντ, aντολφ Bίσελ, Zεπ Xιλτς ή τους γλύπτες Φριτς Kλιμς, Pούντολφ Mπέλινγκ, τον καθηγητή Tόρακ, τον Αρνο Mπρέκερ και δεκάδες άλλους
ποιός τους γνωρίζει αυτούς....πέραν των ιδιών των ναζί ?...μόνο όσοι ασχολούνται με την ιστορία...(προσωπικά το έχω το μικρόβιον)
ή ποιός γνωρίζει....το συνονθύλευμα των παπαρόφσκι και των αρλουμπών τους...που ούτε οι ίδιοι οι κομμουνιστές καταλαβαίνανε ?
οι εκάστοτε νικητές...ανά επίπεδο...γράφουν την ιστορία όπως γουσταρίζουνε
Μετά το τέλος του B΄ Παγκόσμιου Πολέμου, οι διαχειριστές της τέχνης -διευθυντές μουσείων, επιμελητές και ιστορικοί- τιμώρησαν την τέχνη του Τρίτου Ράιχ ρίχνοντάς την στον σκουπιδοτενεκέ της Iστορίας, κάτι που σε γενικές γραμμές συνέβη και με τις υπόλοιπες τέχνες των ολοκληρωτικών καθεστώτων του 20ού αι.
μην τα βλέπουμε το λοιπόν όλα...μονόπατα και ισοπεδωτικά όπως τα σερβίρει η προπαγάνδα των εκάστοτε νικητών...αδελφέ
επαναλαμβάνω δεν θα μπω βαθιά...στην αισθητική του θέματος για το καλώς ή κακώς
είπαμε δεν είπαμε ?
περί ορέξεως κολοκυθόπιττα
σεβαστή η μαλακία εκάστου εξ ημών...
σεβαστό αν σου αρέ ο παπαρόφσκι
σεβαστό αν δεν σου αρέ
είναι αδόκιμο και άσκοπο να μπούμε....σε ατέρμονες συζητήσεις επ' αυτού
δεν έχει κανένα νόημα και απολύτως καμία λογική
άλλο είναι το θεματάκι μας
ότι η εξουσία....είτε επαναστατική (φασισμός-κομμουνισμός), είτε αστική (π.χ. λακέδες του κολλεγίου), είτε δεν ξέρω εγώ τι...
γαμεί όποιους δεν γουστάρει είναι γεγονότο...λέμε από απαρχής οργανωμένων συστημάτων, κάθετης πυραμιδικής ιεραρχίας τύπου Βαβυλώνας
διότι a priori....η εξουσία φθείρει και ταλιμπανίζει σε κάθε περίπτωση...εκτός αν την αποτάξουμε όπως μας δίδαξε Ο Λόγος.
αυτό είναι το δεδομένο
ξεχνάς βρε συ... το Σύμφωνο Μολότωφ - Ρίμπεντροπ που τα χανε βρει οι ναζί και ο φαιοφασίστες μεταξύ τους....κόκκινοι και μαύροι ?
για μη επίθεση μεταξύ τους ?
ξεχνάς...ότι ο πατερούλης....ξέχασε τον διεθνισμό....και έδωσε εντολή και καλά για ''πατριωτική'' αντιφασιστική δράση στα κκ της γιουρόπας....μετά το σπάσιμο του συμφώνου ?
ξεχνάς...την σχετική κόνδρα...στις διάφορες διεθνείς ?
τι να λέμε τώρα...
πάμε τώρα....την ''μιζέρια'' των καλλιτεχνών των σοβιέτ (άλλο οι απαγορευμένοι μη κομμουνιστές)
η γραφειοκρατική λογοκρισία bro...άρχισε να κόβει και να ράβει την εποχή του πατερούλη
να σου υπενθυμίσω αδελφέ ότι τα έργα της ρωσικής αβανγκάρντ ήταν απαγορευμένα μέχρι να αρχίσει η αποσταλινοποίηση πολύ μετά το τέλος του β' παγκοσμίου πολέμου
απλά διότι δεν ήταν κομμουνιστές αυτοί που τα έκαναν
πως είναι δυνατόν άλλωστε να συμβαδίζει η αβαντγκάρντ (που για μένα δεν είναι πρωτοπορία με την μαριξιστική λογική του όρου) με την ταλμουδομαρξιστική ηθική ?
να σου υπενθυμίσω ότι οι ουρές στα βιβλιοπωλεία της Μόσχας ήταν ατελείωτες π.χ. όταν επιτράπηκαν μετά τον θάνατο του Στάλιν...τα έργα του Σολζενίτσιν
άφωνος είχε μείνει...ο λαουτζίκος
αυτά τα ολίγα...περί σφαιρικότητας του θέματος
από έναν παοκτζή...που δεν είναι ούτε φασίστας, ούτε κομμουνιστής, ούτε αντιφασίστας, ούτε αντικομμουνιστής
απλά...διότι όλα αυτά ερμηνεύονται μεταφυσικώς...διότι πρώτα συμβαίνουν στον ουρανο...και επειδή ως γνωστόν ''όπως πάνω, έτσι και κάτω''....εκδηλώνονται στην γη...με διαφορετικό τρόπο
πάμε πάλι στα πεζά...
Το να υπονοεις οτι ο αντιρατσισμος θα μας οδηγησει στο γκουλαγκ ειναι τρομερα επιφανειακη προσεγγιση, to say the least.
ξεύρω πολύ καλά πρόσωπα και καταστάσεις...στις λεγόμενες σχετικές οργανώσεις...και επέτρεψέ μου να επιμένω στην θέση μου αυτή
ο κάθε άνθρωπος μόνος του...μπορεί να είναι αρμονικός και ισσοροπημένος bro
δεν έχει ανάγκη την προπαγάνδα κανενός
ούτε τις υποδείξεις ταλιμπάν θεωρητικών και διαφόρων γκουρού
ούτε την κολλεκτιβοποίηση και την χυλοποίησή του στο όνομα -ισμων
το αντίθετο της μαζοποίησης είναι η άμεση δημοκρατία
το 100%...η παμψηφία
και ουχί η αρχή της πλειοψηφίας....του φθόνου και της έριδας
για αυτό και είναι Ουράνιο Πολίτευμα η άμεση δημοκρατία...και ουχί επίγειον
για αυτό και φάνηκε...οριακά για μιά στιγμή...τότενες στην Πνύκα
εκεί που οι πολλοί θα είναι ένας...και ο ένας πολλοί
γιατί εκεί θα υπάρχει κοινή αισθητική ελευθέρων ανθρώπων
δυστυχώς...δεν υπάρχει κοινή αισθητική στον πλανήτη, όπως είπαμε
ακριβώς λόγω διαφορετικότητας εκάστου εξ΄ ημών...και όχι απλά μεταξύ των εθνών
....διότι υπάρχουν οι λεχρίτες που δημιουργούν τους -ισμούς
οδηγόντας τους ηγέτες τους στην κουρά
και τον λαό στην πυρά
και από την άλλη κάθε προσπάθεια...ομογενοποίησης...και συνθλιβής των μαζών....προκειμένου να υπάρξει....κοινή αισθητική...υπό τον φόβο και την προπαγάνδα
είναι εκ του πονηρού
και a priori καταδικασμένη
άλλο η παγκοσμιοποίηση
άλλο ο οικουμενισμός
οι ιστορίες περί ρατσιμού και αντιρατσισμού....επιβάλλονται μέσω των στρατών των χρήσιμων ηλιθίων...από τα μυαλά της πρώτης, προκειμένου να σφάζεται και το υπόλοιπο 90% που αδιαφορεί για τους ταλιμπανισμούς ασημοαυγιτών και αναρχοδονιστών
οπότε κάθε -ισμός και -αντιισμός...επιβαλλόμενοι από θεωρητικούς του social engineering για χειραφέτηση του κόσμου
πρέπει να είναι το ίδιο καταδικαστέοι...ως όψεις του ιδίου νομίσματος...προκειμένου να εκφυλίζεται κάθε προσπάθεια ατομικής και κατ' επέκτασιν συλλογικής εξέλιξης
το μόνο καλό είναι...ότι μπορεί να δρουν εκπαιδευτικά...για όποιον δεν είναι φανατισμένος
ps-...δεν είναι κουφόν....που ότι κατακτήσεις κοινωνικές έχουν τα πολιτειακά συστήματα
συνήθως....καταργούνται ή πολεμούνται...από τις λεγόμενες ''προοδευτικές'' δυνάμεις ?
όχι λέγω εγώ...αν αναλογιστείς ότι σήμερα ...η Νέα Αριστερά της σχολής της Φραγκφούρτης που αποκύρηξε τον μαρξισμό, κυβερνά τον πλανήτη μέσω τυπακίων τύπου θάμνου και -ισμων τύπου φιλελέυθερος προοδευτισμός, σοσιαλδημοκρατία...και τα ρέστα...με το δεκανίκι βέβαια των διαφόρων κκ
είναι δεδομένο...ότι η επερχόμενη σύγκρουση...δεν θα είναι απλά πολιτισμών...αλλά ακόμα πιο πάνω bro
πνευμάτων
οπότε ας προετοιμαστούμε
αδιαφορόντας....για τους χρήσιμους ηλιθίους και τους κωδωνοκρούστες των μμε
η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή
ps2-...πατρίδα στα επίγεια είναι μόνο μία...όπως και η μάνα
τουτέστιν
δεν ισχύει το όπου γης και πατρίς
πολύ απλά...αν ίσχυε...δεν θα ζούσαν οι κόκκινοι στην αμερική, ούτε οι κίτρινοι στην άπω ανατολή, ούτε οι μαύροι στην αφρική, ούτε οι μελαμψοί στην ευρασία, ούτε οι λευκοί στην γιουρόπα
σεβασμός στα οικοσυστήματα που όρισε η ίδια η φύση
σεβασμός στις μετακινήσεις που επιτρέπει η ίδια η φύση
με πάντοτε μεγάλη εκτίμηση
...