Σελίδα 9 από 9

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Δεκ 2013, 23:27
από kataramenos5
Δεν τον εχω δει να το κάνει ούτε μια φορά σωστα (το προσεξα εδω και πολλά παιχνίδια) και δε νομίζω να ταν όλα fake.Και ο Mike ναι μεν αλλα εκεινος μετά όντως τη ζητάει τη μπάλα. ;)
Δεν ειναι το θέμα ο Καλλές το θέμα είναι τι βλέπουμε γενικώς.Ειχα πολλά χρόνια να δώ μπάσκετ κι αυτά που βλέπω με ξενίζουν σε σχέση μ αυτά που είχα μάθει.Αλλαξε τοσο πολύ το αθλημα (έχει δηλ μεγαλύτερη σημασια να "κόψει μέσα " ο Καλλές παρα να ελευθερωθεί ο Κούπερ) η το επίπεδο είναι τοσο χαμηλό όσο μου φαίνεται?

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Δεκ 2013, 23:45
από Othin
palok έγραψε:kat το να screenάρεις καλά και να κόψεις πίστεψέ με ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΫΚΟΛΟ. Δείξε μου 5 έλληνες ψηλούς που το κάνουνε εκτός Εθνικής και σου βγάζω το καπέλο. Δες και τον Μike πώς screenάρει. κλάιν. Οι περισσότεροι παίκτες κάνουν fake screen και κόβουνε. Πιο εύκολο, όπως αμερική ;)

PS: η ομάδα έχει ΠΟΛΛΑ ζητήματα να λύσει και η αγωνιστική συμπεριφορά ενός παίκτη των 6.5 λεπτών είναι το τελευταίο θέμα που πρέπει να μας απασχολεί...


Αδερφέ λυπάμαι, αλλά θα συμφωνήσω με τον καταραμένο. Το «screen και κόψιμο» αποτελεί ένα από τα στοιχεία της αλφαβήτου ενός καλαθοσφαιριστή και το διδάσκεται εξ απαλών ονύχων. Μέχρι να φτάσει δε να το εφαρμόσει σε φιλικό αγώνα (ούτε καν σε επίσημο) το έχει ήδη επιχειρήσει κυριολεκτικά χιλιάδες φορές. Κάθε άσκηση στην προπόνηση δύο εναντίον δύο, τρεις με τρεις, πέντε με πέντε μονό κοκ ενέχει ως αναπόσπαστο και βασικό στοιχείο το screen. Δεν δικαιολογείται λοιπόν άγνοια ή κακή εφαρμογή του από οποιονδήποτε καλαθοσφαιριστή, εκτός αν δείχνει αδιαφορία, αδυναμία συγκέντρωσης ή για κάποιον λόγο βρίσκεται σε κακή μέρα. Εννοείται ότι το σκρινάρισμα δεν πετυχαίνει πάντοτε, αφού προφανώς όσο εξασκείται κάποιος να το εφαρμόζει σωστά τόσο εξασκείται και στο να το αποφεύγει ως αμυνόμενος. Οφείλουμε όμως να βλέπουμε σοβαρή προσπάθεια και όχι κίνηση-αγγαρεία.

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Δεκ 2013, 23:51
από palok
καθόλου μη λυπάσαι :mrgreen: . περιμένω λοιπόν 3 ονόματα Ελλήνων παικτών (από 5 πήγα στα 3 επειδή είμαι άπλας :geek: ) εκτός Εθνικής (και δεν έχουνε μάθει μπάσκετ από Ντούντα και Ζέλικο) που κάνουν effective screen και μετά κόβουνε.

PS: είναι τουλάχιστον γελοίο αλλά να διευκρινιστεί οτι ΔΕΝ υπερασπίζομαι τον Νίκο τον Καλλέ...
PS2: kat, το επίπεδο μπάσκετ (όχι της Ελλάδας ή του ΠΑΟΚ) είναι κατά τη γνώμη μου 100 φορές επάνω σε σχέση με αυτό που έβλεπες ;) .

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 29 Δεκ 2013, 23:55
από kataramenos5
Δε νομίζω οτι είναι θέμα του Καλέ (του κάθε Καλλέ) όσο αυτων που αφησαν ενα παικτη 2.11 χωρις να μάθει τα βασικά κατα τη δική μου παλαιολιθική ίσως νοοτροπία.Κι αν θες απάντησε μου στο προηγούμενο ποστ.Είμαι εγώ τόσο λάθος πλεον ή το επίπεδο επεσε?Το χω καημό..

εδιτ : Όπα τώρα το πρόσεξα δηλαδή πρεπει να σε διδάξει ο Ντουντα για να μάθεις να κάνεις σωστό σκρίν? :shock:

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Δεκ 2013, 00:04
από palok
άλλο καλό screen και άλλο καλό screen και κόβω. πρέπει και να κόβει If you know what i mean ;)
εντάξει ρε απόψεις εδώ ανταλλάσσουμε. εγώ έτσι το βλέπω. σχετικά είναι όλα. και δεν είναι πάντα άσπρο-μαύρο. έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να φωνάζω για EFFECTIVE SCREEN ψηλά (με τέτοιον Cooper στον άσσο). screen, ξανά μανά screen και ξανά screen. μέχρι να δημιουργηθεί η ανισορροπία. Και μετά spacing και γρήγορο passing game. ΑΥτό είναι το σύγχρονο μπάσκετ. Ας βγεί ο δούρος στο τηλέφωνο να το επιβεβαιώσει.

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2014, 22:36
από kataramenos5
Λίγο ρε παλικάρι μου .Λιγο να δώσεις παραπάνω .Αποκλείεται να μη μπορείς.ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2014, 23:30
από stelyk
ο κατσικας, ο νινης, ο γεωργιαδης, ο σπυροπουλος, ο ολισε και ολη η σαρα και η μαρα του ποδοσφαιρου ειναι ο καλλες για το μπασκετ!

Re: 12. Νίκος Καλλές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μάιος 2014, 23:45
από kataramenos5
Δε μπορει 2.11 ανθρωπος....ακομα κι ο Τσεκος είχε παραπάνω.