Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Οτιδήποτε έχει σχέση με το ένδοξο παρελθόν της ομάδας μας, σε όλα τα αθλήματα και όχι μόνο...

Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Δημοσίευσηαπό gash04 » Πέμ 17 Ιουν 2010, 12:20

Αν ο δικέφαλος αετός είχε ένα κεφάλι τότε θα είχε και ανοιχτά τα φτερά όπως της Μπενφίκα.
Όσο θα έχει δύο κεφάλια λογικό να τα έχει κλειστά και να μην μπορεί να πετάξει.

Ο Ζαγοράκης έκανε κάποια προσπάθεια με τον Βρύζα πιθανόν λόγω βιωμάτων να κάνει κάτι αντίστοιχο.
Ακόμα η ιστορία καταγράφει και δεν είμαι σε θέση να ξέρω αν θα πετύχουν ή όχι.

Εκ φύσεως είναι μια τερατογέννεση.
Ειδωλολατρικό σύμβολο που κρατάει η σκούφια του απο τους Χετταίους ενώ πολλοί αναφέρονται στους αετούς του Δια και φτάνει στο Βυζάντιο απο την αυτοκρατορία εως την ορθοδοξία και γενικά τρόπος έκφρασης της εξουσίας κοσμικής ή θρησκευτικής.
Ακόμα και το μουσείο των Εβραίων το χρησιμοποιεί.
Κάτι θα ξέρει περισσότερο.
Ακόμα και οι Ναζί χρησιμοποίησαν σύμβολα όπως ο αετός και άλλα Ελληνικά όπως ο μέανδρος η σβάστιγκα και άλλα.
Ακόμα και η χούντα τον φοίνικα κοκ.
Ακόμα και μασονικές στοες κλπ.
Σε όλες τις περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκε ως έκφραση της εξουσίας.

Ως σύμβολο είναι κάτι που πολλοί δεν γνωρίζουν επακριβώς ή αγνοούν και ανάλογα το πως έχει τα φτερά τα νύχια του ή ακόμα και το βλέμμα αλλάζει και ο συμβολισμός.
Σίγουρα πάντως είναι έκφραση Οικουμενισμού όπως και ο ΠΑΟΚ επίσης που συνδυάζει διαφορετικά κοινωνικά στρώματα υπο την σκέπη του.

Στον ΠΑΟΚ ιστορικά η τάση ήταν ο δυισμός.
Κάποια στιγμή σκέφτηκα μια αναφορά για περιγραφή των 2 mainstream απο τότε που ξεκινάει η λέξη ΠΑΟΚ μέχρι σήμερα που επικρατεί ο απόλυτος δυισμός με μόνιμα ακραίες τάσεις λευκού και μελανού.
Στην πορεία παράτησα το θέμα γιατί οι αναφορές είναι τόσες πολλές και ίσως χρειαστούμε άλλο ένα φόρουμ να περιγράψουμε μιας και ξεκινάνε απο τις αρχές του 19ου αιώνα τουλάχιστον.
Κάποια στιγμή υπόσχομαι να το κάνω μαζί με τόσα ακόμα που θέλω να κάνω αλλά δεν κάνω.

Σε όλες τις περιπτώσεις τα αποτελέσματα ήταν τραγικά στο μίνους το αποτέλεσμα και ο ΠΑΟΚ μόνιμα προσγειωμένος στο έδαφος.

Κάπου έχω συμβιβαστεί με την κατάσταση και ας μην μ αρέσει.
Ίσως γιατί και στην ζωή μας κυριαρχούν οι τάσεις αυτές.
Καλό-Κακό, Σωστό-Λάθος, Άσπρο-Μαύρο, Μέρα-Νύχτα, Βορράς-Νότος, Αρσενικό-Θυληκό, Συν-Πλυν και πολλά άλλα.

Ακόμα και στο παρελθόν αν γυρίσουμε το ρολόι θα δούμε ότι κυριαρχεί παντού σε ότι και αν πιστεύανε.

Ζευς=Ζεύξη ένωση.
Δίας=Δυάδα

Δύο τάσεις ενώνονται και αποτελούν τον ΘΕΟ.
Πάντως δυο πράγματα συνθέτουν κάτι.

2 χέρια 2 πόδια 2 μάτια 2 ρουθούνια 2 αυτιά πιθανόν και η σκέψη μας να είναι 2 διαστάσεων ο εγκέφαλος έχει 2 ημισφαίρια σίγουρα πάντως.

Στους υπολογιστές σήμερα το λένε 0 και 1.

Ένας άντρας και μια γυναίκα μόνο μπορούν να φέρουν κάτι στον κόσμο το ίδιο συμβαίνει και με τα ζώα.

Στον ΠΑΟΚ αντιθέτως τα κεφάλια σκέφτονται μόνιμα διαφορετικά.
Στην ΑΕΚ ή ''ένωση'' όπως την αποκαλούν δεν ισχύει το ίδιο όπως επίσης δεν φέρει κλειστά φτερά.
Και ο ΠΑΟΚ απο μια διαφωνία προέκυψε!

Η τάση της μιας κεφαλής να κοιτάει αντίθετα της άλλης στον ΠΑΟΚ είναι κάτι που ποτέ δεν έχει αλλάξει.
Το χειρότερο είναι ότι όσο δεν συνειδητοποιεί το τερατούργημα πουλί ότι θα πρέπει να σκεφτεί παρομοίως και ταυτόχρονα την απογείωση του τόσο θα μένει καθηλωμένο στο έδαφος.
Κάτι τέτοιο όμως μπορεί να το φέρει σε κίνδυνο της ύπαρξης του αλλά και της βιωσιμότητας του καθότι δεν είναι το ίδιο με όλα τα άλλα.
Αν η μια κεφαλή σκεφτεί διαφορετικά κατά το σχέδιο πτήσης τότε το πιθανότερο είναι να τσακιστεί γρήγορα στο έδαφος.

Δεν είναι καθόλου εύκολο και ως σχεδόν αδύνατο χιλιάδες ή εκατομμύρια διαφορετικά εγκεφαλικά-κύτταρα που το απαρτίζουν ως σώμα να σκεφτούν το ίδιο ταυτοχρόνως.

Ούτε μπορεί να κοπεί το ένα κεφάλι για να ζήσει γιατί πάλι θα πεθάνει.

Ίσως όταν ο μαρμαρένιος Βασιλιάς κουνήσει το δάχτυλο του να δούμε τον Αετό να πετάει ψηλά περήφανα.
Πιθανόν να το δουν τα εγγόνια μας πιθανόν τα δισέγγονα μας πιθανόν να μην δούμε ποτέ τίποτα.

Μέχρι τότε μπορούμε να τον βλέπουμε και με οκτώ κεφάλια και με όσα θέλουμε να φανταζόμαστε για να νομίζουμε ότι νοιώθουμε ευτυχισμένοι.

Σίγουρα όμως θα μας μνημονεύουν κάποια στιγμή οι μεταγενέστεροι όπως κάνουμε εμείς με τους πρόγονους μας που χτίσανε την Τούμπα ανάλογα τις πράξεις μας στο σταυροδρόμι που βρισκόμαστε σήμερα



http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%94%CE% ... F%8C%CF%82


http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 07/01/2001

http://agiograffiti.blogspot.com/2008/0 ... _6439.html

http://www.ptolemais.com/shmaies/byzant ... efalos.htm

http://www.pare-dose.net/?p=2865

http://users.att.sch.gr/zskafid/simea3a.htm

http://users.sch.gr//zskafid/simea3b.htm
ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΠΟΥΤΑΝΕΣ, ΟΧΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ
Άβαταρ μέλους
gash04
 
Δημοσιεύσεις: 11059
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Δημοσίευσηαπό gika » Πέμ 17 Ιουν 2010, 12:24

:shock: :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
gika
 
Δημοσιεύσεις: 17055
Εγγραφή: Δευτ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Δημοσίευσηαπό MALEF » Πέμ 17 Ιουν 2010, 12:25

Gash πολυ ωραιο και σωστο ποστ!Περνας νοημα και μακαρι να το καταλαβουνε ολοι πριν εχει ανωμαλη πτηση ο αετος μας! ;) !
Άβαταρ μέλους
MALEF
 
Δημοσιεύσεις: 864
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Δημοσίευσηαπό Paokintepo » Πέμ 17 Ιουν 2010, 13:30

ωραιος!
Π.Α.Ο.Κ. και ξερο ψωμι με μερεντα!!
Άβαταρ μέλους
Paokintepo
 
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 17:12
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΑ!!!!

Re: Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Δημοσίευσηαπό guardian4 » Σάβ 19 Ιουν 2010, 00:43

Gash πολυ ωραιο κειμενο.
Με βρισκεις απολυτα συμφωνο.
Κτυπησες οχι φλεβα.
Στην καρδια κτυπησες.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΕΙΣ, ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΟΥ

-------------------------
ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΑΓΚΑΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ, ΟΧΙ Ο ΚΑΘΕ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΟΥ.
Άβαταρ μέλους
guardian4
 
Δημοσιεύσεις: 4141
Εγγραφή: Δευτ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Δικέφαλος αετός ως σύμβολο

Δημοσίευσηαπό free4 » Κυρ 20 Ιουν 2010, 03:23

Η ιστορία του βυζαντινού δικέφαλου αετού

Ο Δικέφαλος αετός, στις διάφορες εκ­δοχές του, έχει, ως έμβλημα, συν­δεθεί αναπόσπαστα με την ιστο­ρία της Βυζαντινής Αυτοκρατο­ρίας. Η εξέλιξη του συγκεκριμέ­νου συμβόλου στο χρόνο είναι πο­λύ ενδιαφέρουσα και αποκαλύπτει τις πολυσύνθετες όΦεις μετασχηματισμού του βυζαντινού κράτους.

Η μορφή του αετού, συνήθης απεικόνιση της Ρω­μαϊκής Αυτοκρατορίας, αποτελούσε έμβλημα και στη Νέα Ρώμη του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Σύμφωνα με ένα θρύλο, αετοί πετούσαν πάνω από την περιοχή του Βζαντίου, προκειμένου να υποδείξουν στον Κωνσταντίνο το χτίσιμο της νέας πρωτεύουσας στο συγκεκριμένο σημείο. Εκτός από την ανάκληση της ένδοξης ρωμαϊκής παράδοσης, η μορφή του αετού χρησιμοποιούνταν και από την ανερχόμενη θρησκεία, το χριστιανισμό, για να εκφράσει τη θεία έμπνευση του ευαγγελιστή Ιωάννη. Όλα αυτά συνέτειναν στη σταθερή παρουσία του αετού στη Βυζαντινή Αυτο­κρατορία ως κυρίαρχης παράστασης της βασιλικής εξουσίας. Η επίσημη σημαία του στρατού - και ως εκ τούτου του κράτους - ήταν απεικόνιση αετού με την κεφαλή γερμένη προς τα δεξιά, σε χρώμα κόκκινο.

Η συγκεκριμένη σημαία διατηρήθηκε έτσι ως την εποχή του αυτοκράτορα Ισαά­χιου Κομνηνού. Ο αυτοκράτορας, που εί χε καταγωγή από την Παφλαγονία, θέ­λησε να μεταβάλει την επίσημη σημαία του κράτους, επιβάλ­λοντας ως κυρίαρχη παράσταση μια μυθική οντότητα της πατρίδας του, το αετόμορφο δικέφαλο θηρίο με την ονο­μασία Χάγκα, Το συγκεκριμένο ον θεωρείτο από τον τοπικό πληθυσμό προικισμένο με υπερφυσικές ικα­νότητες και η παράστασή του κοσμούσε το οικόσημο των Κομνηνών. Η αντικατάσταση του προηγούμε­νου συμβόλου κρίθηκε απαραίτητη, καθώς ο νέος αυτοκράτορας θεωρούσε ότι ο δικέφαλος αετός συμβόλιζε τη διάδοχη κατάσταση και εκ­προσωπούσε την πο­λεμική ανδρεία και αποφασιστικότητα που απαιτούσαν οι καιροί.

Το έμβλημα αυτό καθιερώθηκε και από το Οικουμενικό Πα­τριαρχείο, που το χρησιμοποιούσε ως σύμβολο της θρησκευτικής εξουσίας της Μεγάλης Εκ­κλησίας.

Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους σταυ­ροφόρους, το 1204, επέφερε και τη διάχυση του συμ­βόλου σε πολυάριθμους διεκδικητές της συνέχειας της Αυτοκρατορίας. Οι μεταμορφώσεις του συμβόλου είναι ενδεικτικές των τοµών που συνοδεύουν την περίοδο αυτή, κατά την οποία ουσιαστικά γεννάται ο νεότερος Ελληνισµός.

Ο Θεόδωρος Λάσκαρις, πρώτος ηγεµόνας της Αυτοκρατορίας της Νίκαιας, παρέλαβε το έµβληµα και το χρησιµοποίησε µε µια τροποποίηση, στεφάνωσε το διά­µεσο των κεφαλών, για να ενι­σχύσει περαιτέρω την εγκυρότη­τα του νέου κράτους. Το ίδιο έµ­βληµα χρησιµοποίησε και το Δεσπο­τάτο της Ηπείρου.

Τα δύο κράτη επρόκειτο να συ­γκρουσθούν για τη διαδοχή της Αυτοκρατορίας. Το γεγονός αυτό οδήγησε σε νέα τροποποίηση του συµβόλου από τον Ιωάννη Βατατζή. Ο δικέφαλος πλέον έφερε στο δεξί πόδι ροµφαία και στο αριστερό την υδρόγειο µε σταυρό στην κορυφή.

Η τελική επικράτηση της Αυτοκρατορίας της Νίκαιας στον αγώνα διαδοχής, το 1261, επισφράγισε και την οριστι­κή αλλαγή της επίσηµης σηµαί­ας, µέχρι την Άλωση της

Πόλης, στις 29 Μαΐου 1453. Η τελευταία µορφή του δικέφα­λου αετού εγκαινιάσθηκε από τον Μιχαήλ Παλαιολόγο, ιδρυτή της τελευταίας δυναστείας, που είχε την τιµή να ανακαταλάβει την Κωνσταντι­νούπολη από τους Φράγκους. Συ­γκεκριµένα, στεφανώθηκαν και οι δύο κεφαλές του αετού, προκειµέ­νου να τιµηθούν οι δύο πρωτεύουσες της δυναστείας: η Νίκαια και η Κωνσταντινούπολη. Η σηµαία µε τον δικέφαλο αετό κυµάτιζε στη Βασιλεύουσα µέχρι την ηµέρα της Άλωσης.

Έκτοτε παρέμεινε ως σύμβολο τοu Πατριαρχείοu, ποu ανέλαβε οuσιαστικά τη διαχείριση των χριστια­νικών πληθuσμών στο εσωτερικό της Οθωμανικής Αuτοκρατορίας. Η πολλαπλή διαχείριση τοu σuμβό­λοu αuτού στοuς κόλποuς τοu τοuρκοκρατούμενοu ελ­ληνισμού εκφράζει τη σuλλoγική πεποίθηση περί ανα­βίωσης τοu Βuζαντίοu και την απάντηση στο ιστορι­κό γεγονός της Άλωσης.

Επίσης, μέσω τοu γάμοu της ανιψιάς τοu τελεu­ταίοu αuτοκράτορα, της Σοφίας, και τοu Ρώσοu Τσά­pou Ιβάν Γ’ Βασιλίεβιτς, το έμβλημα τοu δικέφαλοu αετού πέρασε στο ρωσικό χώρο, τροφοδοτώντας μια παράδοση κληρονομικής σuνέχειας της Βuζαντινής Αuτοκρατορίας. Οι επιπτώσεις τοu γεγονότος αuτού ήταν εξαιρετικά σημαντικές και αποτuπώνονται, με­ταξύ άλλων, στον περίφημο θρύλο τοu «ξαvθού yέ­vους», που ήταν εuρύτατα διαδεδομένος ανάμεσα στοuς uπόδοuλοuς χριστιανούς.

http://www.ptolemais.com/shmaies/byzant ... efalos.htm

Στη Βίβλο ο αετός εκφράζει τη θεϊκή δύναμη, την εξουσία και την προστασία, που παρέχει ο Θεός στον αγαπημένο του εβραϊκό λαό: «Διεμέριζεν ο Ύψιστος έθνη, ως διέσπειρεν υιούς Αδάμ, έστησεν όρια εθνών κατά αριθμόν αγγέλων Θεού, και εγεννήθη μερίς Κυρίου, λαός αυτού Ιακώβ, σχοίνισμα κληρονομίας αυτού Ισραήλ. Αυτάρκησεν αυτόν εν γη ερήμω, εν δίψει καύματος, εν γη ανύδρω· εκύκλωσεν αυτόν και επαίδευσεν αυτόν και διεφύλαξεν αυτόν ως κόρην οφθαλμού, ως αετός σκεπάσαι νοσσιάν αυτού και επί τοις νεοσσοίς αυτού επεπόθησε, διείς τας πτέρυγας αυτού εδέξατο αυτούς και ανέλαβεν αυτούς επί των μεταφρένων αυτού». («Δευτερονόμιον», λβ΄ 8-11.)

Ο αετός παρουσιάζει κοινά στοιχεία με το λιοντάρι· όπως το λιοντάρι θεωρείται ο βασιλιάς των ζώων, έτσι και ο αετός στην παραδοσιακή εβραϊκή τέχνη παρουσιάζεται ως ο βασιλιάς των πουλιών. Μυστικιστικά σύμβολα ζωικών αναπαραστάσεων, κυρίως του αετού, υπάρχουν σε ιερά εβραϊκά σκεύη, σε καλύμματα βιβλίων της Τορά, σε επτάφωτες κι εννεάφωτες λυχνίες (μενορά και χανουκιγιά) και σε διακοσμήσεις συναγωγών (στην πινακίδα που εμφανίζεται στην εικόνα, αναγράφεται στα εβραϊκά η λέξη «Γιαχβέ»). Εκτός όμως από τον απλό αετό, σε παλαιές ανά τον κόσμο εβραϊκές συναγωγές και εβραϊκά μουσεία έχουν βρεθεί και δικέφαλοι αετοί, όπως ο εικονιζόμενος από τη συναγωγή του Χόντοροβ, που ανακαινίστηκε πρόσφατα με την αρωγή του Εβραϊκού Μουσείου Διασποράς του Τελ Αβίβ.

Στη Βίβλο ο αετός εκφράζει τη θεϊκή δύναμη, την εξουσία και την προστασία, που παρέχει ο Θεός στον αγαπημένο του εβραϊκό λαό: «Διεμέριζεν ο Ύψιστος έθνη, ως διέσπειρεν υιούς Αδάμ, έστησεν όρια εθνών κατά αριθμόν αγγέλων Θεού, και εγεννήθη μερίς Κυρίου, λαός αυτού Ιακώβ, σχοίνισμα κληρονομίας αυτού Ισραήλ. Αυτάρκησεν αυτόν εν γη ερήμω, εν δίψει καύματος, εν γη ανύδρω· εκύκλωσεν αυτόν και επαίδευσεν αυτόν και διεφύλαξεν αυτόν ως κόρην οφθαλμού, ως αετός σκεπάσαι νοσσιάν αυτού και επί τοις νεοσσοίς αυτού επεπόθησε, διείς τας πτέρυγας αυτού εδέξατο αυτούς και ανέλαβεν αυτούς επί των μεταφρένων αυτού». («Δευτερονόμιον», λβ΄ 8-11.)

Δικέφαλος αετός: καμμία σχέση με την ελληνική παράδοση
Ελληνορθόδοξοι απολογητές, στην προσπάθειά τους να «αποδείξουν» την δήθεν συνέχεια κι ομαλή μετάβασή μας στο Χριστιανισμό, υποστηρίζουν, ότι ο δικέφαλος αετός αποτελεί αρχαίο ελληνικό σύμβολο κι απεικονίζει τους δύο αετούς του Διός, οι οποίοι σύμφωνα με τη μυθολογία πέταξαν ο ένας προς Ανατολάς κι ο άλλος προς Δυσμάς και συναντήθηκαν επάνω από τους Δελφούς. Σε αυτή την περίπτωση όμως έχουμε δύο αετούς κι όχι έναν δικέφαλο· εξ άλλου ουδεμία αρχαία ελληνική παράσταση έχει ανευρεθεί, που να απεικονίζει δικέφαλο αετό. Ο δικέφαλος αετός αποτελεί ένα καθαρά ανατολικό σύμβολο, το οποίο υιοθετήθηκε από τους Εβραίους κι αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της παράδοσής τους.

Η υιοθέτηση του δικεφάλου αετού στο Βυζάντιο
Εξώφυλλο περιοδικού «Ορθόδοξα Αστυνομικά Μηνύματα»Ο δικέφαλος αετός σε κίτρινο «φόντο» καθιερώθηκε στην βυζαντινή σημαία από τον –μη Έλληνα– αυτοκράτορα Ισαάκ Κομνηνό (1.057-1.059), ο οποίος ήθελε να κυβερνήσει «υπό την ηθική του προστασία». Το ίδιο ακριβώς έμβλημα χρησιμοποίησε και το Πατριαρχείο (προσθέτοντάς του μία ποιμαντορική ράβδο στο αριστερό πόδι κι ένα αυτοκρατορικό σκήπτρο στο δεξί) κι ο –επίσης μη Έλλην– Θεόδωρος Α΄ Λάσκαρις (1.204-1.222) στο Δεσποτάτο της Νικαίας. Αργότερα προστέθηκε μία ρομφαία στο δεξί πόδι και μία υδρόγειος με σταυρό στο αριστερό, ενώ παράλληλα μεγάλωσαν οι πτέρυγες, άνοιξαν τα ράμφη, με τη γλώσσα να κρέμεται, σημάδι απειλητικότητας. Η σημαία αυτή διατηρήθηκε μέχρι το 1261, οπότε προστέθηκε και μία κορώνα επάνω από τα δύο κεφάλια.

Οι Εβραίοι συνεχίζουν να χρησιμοποιούν το δικέφαλο αετό ως συνέχεια της παράδοσής τους (ο οποίος ως σύμβολο προϋπήρχε και μάλλον τον παρέλαβαν απ’ τους Χετταίους), αλλά και προκειμένου να δείξουν τη στενή σχέση των δύο θρησκειών, Ιουδαϊσμού και Χριστιανισμού. Το σχετικά πρόσφατα ιδρυθέν Εβραϊκό Μουσείο της Ελλάδος στην Αθήνα έχει ως έμβλημα το δικέφαλο αετό. Η Εκκλησία, πιστή επίσης στην Εβραϊκή της παράδοση, χρησιμοποιεί το ίδιο έμβλημα κι έχει γεμίσει τους χριστιανικούς ναούς κι όλα τα ναΐδρια της Ελλάδας με κίτρινες σημαίες με δικέφαλους αετούς. Η Αθωνική Πολιτεία χρησιμοποιεί επίσης το δικέφαλο αετό ως έμβλημα αλλά και διάφοροι φορείς του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους, όπως το Γενικό Επιτελείο Στρατού, σωματεία, ενώσεις, αθλητικοί σύλλογοι (Α.Ε.Κ. = Αθλητική Ένωση Κωνσταντινούπολης, Π.Α.Ο.Κ. = Πανθεσσαλονίκειος Αθλητικός Όμιλος Κωνσταντινουπολιτών κ.ά.) κ.λπ., οι οποίοι θεωρούν, ότι ο δικέφαλος αετός αποτελεί κομμάτι της Ελληνικής πολιτιστικής κληρονομιάς.

Οι βυζαντινιστές συνεχίζουν τις προσπάθειές τους για τον περαιτέρω αποπροσανατολισμό των Ελλήνων κι έτσι δεν δίστασαν να τοποθετήσουν το αλλότριο αυτό σύμβολο ακόμη κι επάνω από τον Παρθενώνα στο εξώφυλλο του περιοδικού «Ορθόδοξα Αστυνομικά Μηνύματα», το οποίο επισήμως διανέμεται σε όλους τους αστυνομικούς.

Πηγή: freeinquiry.gr

Διαβάστε περισσότερα: http://www.pare-dose.net/?p=2865#ixzz0rLthGiLX
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
free4
 
Δημοσιεύσεις: 15163
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη


Επιστροφή στο Π.Α.Ο.Κ. - Ρετρό

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες